NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش كيف تكسب قلب المرأة ((الشقط )) ✌️✌️

كلام جميل بس انتي ناسيه حاجه ولا هيا الفلوس لأنها كل حاجه بالنسبه لست
انا كلامي علي واحد تتعرف عليها وعايزة تكون ست بيت فعلا.
مش زوجة مشقوطة.
بتمني يكون فكرة كلامي وضحت 🙏

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمر و مكيانيكي ستات 😘
انا كلامي علي واحد تتعرف عليها وعايزة تكون ست بيت فعلا.
مش زوجة مشقوطة.
بتمني يكون فكرة كلامي وضحت 🙏
تمام وصلت الفكره يا مجنونه مطرقعه وانتي متزوجه ولا لسه

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
يبذل كل رجل فترة من حياته من أجل الحصول على شريكة العمر التي سوف تقضي حياتها معه في منزل واحد. الكثير من الرجال يتمكنون من إيجاد هذه المرأة التي يشعرون أن الحياة بدونها غير مكتملة ويبادرون في الحصول على حبها. كيف يقوم الرجل بكسب قلب المرأة له ويجعلها تنجذب إليه؟ فالإجابة على هذا السؤال تختلف من امرأة إلى آخرى ومن رجل إلى آخر لكن هناك قواعد ثابتة تساعد في كسب قلب المرأة. إن حرصت على إتباعها فسوف تحصل على شريكة حياتك. تساعد هذه النصائح على تحسين العلاقة الزوجية بين الزوجين نظراً لأن الزواج يتعرض للكثير من المشكلات والعقبات التي تجعل المرأة تشعر بالفتور تجاه زوجها.🕊️🕊️

واليكم الخطوات الأساسية لكسب قلب المرأة!!

1-ثق في نفسك

2-اغمرها بعبارات الحب أمام الجميع
3-الاحترام
4-شجعها على تحقيق أحلامها

5-الاهتمام
🌹موضوع النقاش 🌹
عزيزي الرجل المتزوج انت ماذا قدمت لزوجتك من هذة الاشياء؟؟
وهل فعلا راضي علي تعاملك مع زوجتك وبتهتم بأنوثتها بكلام مدلل ؟؟
عزيزي السنجل للاسف دي الطرق الأساسية لكسب قلب المرأة !!

ملحوظة. انا حبيت اتكلم في هذة النقطة خاصة لكثرة الشكوي في المنتدي من التجاوزات بخصوص الشقط وعزيزي الذكر. وليس الرجل. يوسفني اقولك. أن دي الطرق الأساسية للشقط بالمعني البلدي. وليست طول أو ضخامة قضيبك. أو جسمك الخارق للطبيعة أو لون عينك الي تنضرب فيها رصاصة 😄😄

🕊️🌹
Roooody🌹🕊️
🕊️🌹🌹🌹🌹🕊️
🕊️🌹🌹🌹🕊️
🕊️🌹🌹🕊️
🕊️🌹🕊️
🕊️
مساء الخير اول حاجة
تاني حاجة انا عاوز اقولك اني عملت عضوية بالذات عشان ارد على موضوعك ده , انا من الناس اللي بتيجي تتفرج على الموقع وتمشي
للاسف في سيدات بحكم النشأة والتربية والطبيعه , باردة جدا جدا , مع العلم ان الراجل ممكن يكون بيعمل اللي حضرتك قولتيه وزيادة وانا من النوع ده , جربتي مع زوجتي ورفيقة عمري كل اللي حضرتك بتقوليه , بس في نوع من البرود وعدم الاهتمام بالجنس او الحياة الخاصة بينا اهتمامها بالبيت وبالاولاد وحتى وقت السرير معاشرة روتينيه وسريعة جدا جدا وده اللي دفعني اخونها بدل المرة حوالي 8 مرات

• عجبني
مساء الخير اول حاجة
تاني حاجة انا عاوز اقولك اني عملت عضوية بالذات عشان ارد على موضوعك ده , انا من الناس اللي بتيجي تتفرج على الموقع وتمشي
للاسف في سيدات بحكم النشأة والتربية والطبيعه , باردة جدا جدا , مع العلم ان الراجل ممكن يكون بيعمل اللي حضرتك قولتيه وزيادة وانا من النوع ده , جربتي مع زوجتي ورفيقة عمري كل اللي حضرتك بتقوليه , بس في نوع من البرود وعدم الاهتمام بالجنس او الحياة الخاصة بينا اهتمامها بالبيت وبالاولاد وحتى وقت السرير معاشرة روتينيه وسريعة جدا جدا وده اللي دفعني اخونها بدل المرة حوالي 8 مرات
الف مبروك علي العضوية. واهلا بك وسطينا.
ولكن لية الخيانة يا صديقي

• طب!
التفاعلات: ابن النيل الاسمر
يبذل كل رجل فترة من حياته من أجل الحصول على شريكة العمر التي سوف تقضي حياتها معه في منزل واحد. الكثير من الرجال يتمكنون من إيجاد هذه المرأة التي يشعرون أن الحياة بدونها غير مكتملة ويبادرون في الحصول على حبها. كيف يقوم الرجل بكسب قلب المرأة له ويجعلها تنجذب إليه؟ فالإجابة على هذا السؤال تختلف من امرأة إلى آخرى ومن رجل إلى آخر لكن هناك قواعد ثابتة تساعد في كسب قلب المرأة. إن حرصت على إتباعها فسوف تحصل على شريكة حياتك. تساعد هذه النصائح على تحسين العلاقة الزوجية بين الزوجين نظراً لأن الزواج يتعرض للكثير من المشكلات والعقبات التي تجعل المرأة تشعر بالفتور تجاه زوجها.🕊️🕊️

1-ثق في نفسك

3-الاحترام

5-الاهتمام
🌹موضوع النقاش 🌹

ملحوظة. انا حبيت اتكلم في هذة النقطة خاصة لكثرة الشكوي في المنتدي من التجاوزات بخصوص الشقط وعزيزي الذكر. وليس الرجل. يوسفني اقولك. أن دي الطرق الأساسية للشقط بالمعني البلدي. وليست طول أو ضخامة قضيبك. أو جسمك الخارق للطبيعة أو لون عينك الي تنضرب فيها رصاصة 😄😄

🕊️🌹
Roooody🌹🕊️
🕊️🌹🌹🌹🌹🕊️
🕊️🌹🌹🌹🕊️
🕊️🌹🌹🕊️
🕊️🌹🕊️
🕊️
الاهتمام

• أتفق
  • عجبني

1-ثق في نفسك

3-الاحترام

5-الاهتمام
🌹موضوع النقاش 🌹

🕊️🌹
Roooody🌹🕊️
🕊️🌹🌹🌹🌹🕊️
🕊️🌹🌹🌹🕊️
🕊️🌹🌹🕊️
🕊️🌹🕊️
🕊️
انتي متاكدة ان الكلام ده لسة صالح في الزمن الحالي
لو موجود بقي عملة نادرة واغلبها بينتهي في الغالب مع اول تحدي حقيقي في الحياة اللي اصبحت مادية

• بيضحكني
الف مبروك علي العضوية. واهلا بك وسطينا.
ولكن لية الخيانة يا صديقي
وكأن حضرتك مش عارفة
الراجل زي ما الست بتحتاج تسحها بأنوثتها معاه بيحتاج يحس بذكورته معاها واي مشاعر حلوة بتنتهي بالمعاشرة حاولت اكون وفي واصبر واستحمل لكن ضعف المعاشرة الجنسية والجفاف العاطفي خلاني ابص برة, وعاوز اقولك انهم برضه ستات متجوزة زيي وعندهم نفس اللي عندي

• عجبني
وكأن حضرتك مش عارفة
الراجل زي ما الست بتحتاج تسحها بأنوثتها معاه بيحتاج يحس بذكورته معاها واي مشاعر حلوة بتنتهي بالمعاشرة حاولت اكون وفي واصبر واستحمل لكن ضعف المعاشرة الجنسية والجفاف العاطفي خلاني ابص برة, وعاوز اقولك انهم برضه ستات متجوزة زيي وعندهم نفس اللي عندي
يبقي الاخيار غلط من البداية مع احترامي

• عجبني
التفاعلات: بيكهام الاسمر و ابن النيل الاسمر
انتي متاكدة ان الكلام ده لسة صالح في الزمن الحالي
لو موجود بقي عملة نادرة واغلبها بينتهي في الغالب مع اول تحدي حقيقي في الحياة اللي اصبحت مادية
للاسف دة المفروض الصح. عشان تختار زوجة. مش واحدة مشقوطة لمواخذة

• عجبني
التفاعلات: بيكهام الاسمر و رجل من زمن فات
اهلا

• عجبني
البنات دلوقتي عايز الصايع اللي بيعرف يعمل وبردو مش كل البنات

• عجبني
يبقي الاخيار غلط من البداية مع احترامي
عارفة انا مقتنع ان الانسان رزقه مش كل حاجة , بس اقدم قصة من بدء الخليقة ان الواحد دايماً بيدور على اللي ناقصه
فهمتي؟

• أتفق
عارفة انا مقتنع ان الانسان رزقه مش كل حاجة , بس اقدم قصة من بدء الخليقة ان الواحد دايماً بيدور على اللي ناقصه
فهمتي؟
الدنيا مش بتدينا كل حاجة.
وللاسف محدش بيعرف يفصلها علي مزاجة

• عجبني
التفاعلات: ابن النيل الاسمر و بيكهام الاسمر
  • عجبني
التفاعلات: بيكهام الاسمر
مشكلة كل اسبوع ⁦🤷🏾‍♂️⁩
اما تفتحي طمنيني عليكي ⁦❤️⁩

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي