NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة كيف تعرف البنت مفتوحه من ورا

2

2411Ahmad

ضيف
نكت صاحبتي من ورا و زبري دخل بسهوله اني نايك بنات قبل و اعرف ان مش بسهوله يدخل. و من طلعت زبري لقيت فتحتها بكبر زبري و سالتها قالت اول مره

• عجبني
التفاعلات: Shzks و bad-boy
بص مش شرط انها تكون اتناكت فى طيزها قبل كده
ممكن تكون بتحط حاجات فى طيزها زى الخيار و الموز لما بتمارس العادة او حتى زب صناعى بقى بيتباع كتير الايام دى باسعار رخيصة ممكن تجيب فيبريتور ب 150 جنية

• عجبني
التفاعلات: Shzks و bad-boy
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن تكون بتحط حاجات فى طيزها زى الخيار و الموز لما بتمارس العادة او حتى زب صناعى بقى بيتباع كتير الايام دى باسعار رخيصة ممكن تجيب فيبريتور ب 150 جنية
بيتباعوا فين

• عجبني
التفاعلات: Shzks
مفيش كس صناعي ؟

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Shzks، Shefoo_69 و Mohamed16
غالبا اتناكت كتير و بتضحك عليك

• عجبني
ممكن جربت او تستعمل العاب جنسية او قضيب صناعي

• عجبني
عادي هي فاتحة نفسها وبتلعب لوحدها
بس مجربتش زب حقيقي ،هي كمان عندها شهوة زيك بالظبط

• عجبني
التفاعلات: Shzks و الباشا ممرض
الاقي فين الفيبريتور دة؟

• عجبني
عادي وانا مفتوحه من كسها وطيزها وين. المشكله ؟

• عجبني
مفيش كس صناعي ؟
ممكن تعمله بايدك مش محتاج تشترى عن طريق جوانتى طبى و عدد 2 ليفه مطبخ وكمان نص ازازة مياه من القعر
تحط الجوانتى بين اليفتين و تدخلهم فى الزجاجة و تخلى حوالى 2 سنتى من الجوانتى تغطى بيه حواف الازازة ويبقى عندك كس صناعى او الجوانتى الطبى تلف حواليه فوطه بعد ما تطبقها و تلف الفوطة فى الاخر باستك علشان متفكش
الجوانتى الطبى بتنزل فيه لبنك

• عجبني
ياعم ما تنيك وانت ساكت هتفرق ايه ان كانت اتناكت من ازبار طبيعى ولا صناعى كدا متناكه وكدا متناكه

• عجبني
التفاعلات: Shzks و طيزي لبوة اوي
انا اعرف بنات وستات وعادي مش شرط دايما حد الي بيفتحها من ورا وستات عادي بتبقي بتتناك منها واجوازتهم مساء الفل عليهم ولا بيعرفو 😎😂 😉
يا جماعه الديلدو والفايبر بيتباعو في الشوارع عادي😂👌🏻

• عجبني
ممكن تعمله بايدك مش محتاج تشترى عن طريق جوانتى طبى و عدد 2 ليفه مطبخ وكمان نص ازازة مياه من القعر
تحط الجوانتى بين اليفتين و تدخلهم فى الزجاجة و تخلى حوالى 2 سنتى من الجوانتى تغطى بيه حواف الازازة ويبقى عندك كس صناعى او الجوانتى الطبى تلف حواليه فوطه بعد ما تطبقها و تلف الفوطة فى الاخر باستك علشان متفكش
الجوانتى الطبى بتنزل فيه لبنك
اي اللفه دي .. انا اشتري كس صناعي احسن ع الاقل نفس الشكل

• عجبني
هيا مش فيرجن اكيد بس ممكن تكون بتعمل كدا فى نفسها مش حد وانا شايف انه احتمال ضغيف

• عجبني
.

• عجبني
محال، مفتوحة قبل كدة

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%