NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مثير صورة متحركة GIF البوم كيفية ترويض الذكور داخل مدرسة السيادة الأنثوية

عايزاك تاخد نفس عمييق من 10 الى 12 ثانية

اكتمه 3 ثوانى

طلعه براحة و ببطء من 10 الى 12 ثانية

استرخى تماما 😌

وقول 10 مرات " جزمة الست تاج على راسى "👠👑

كرر التمرين كل يوم لاقصى استفادة ممكنة لعمل برمجة كاملة للمخ و تحويلك الى كلب خاضع تحت رجل الست 😈

اضغط على الصور لكى تشاهد المحتوى

Queen-Christine-25-K-5-new-1 Queen-Christine-25-K-5-new-2 Queen-Christine-25-K-5-new-3 Queen-Christine-25-K-5-new-4 Queen-Christine-25-K-5-new-5 Queen-Christine-25-K-5-new-6 Queen-Christine-25-K-5-new-7 Queen-Christine-25-K-5-new-8

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: خول منيوك, امين دياثة, olaahm1038 و 20 آخرين

اكتمه 3 ثوانى

استرخى تماما 😌

كرر التمرين كل يوم لاقصى استفادة ممكنة لعمل برمجة كاملة للمخ و تحويلك الى كلب خاضع تحت رجل الست 😈

Queen-Christine-25-K-5-new-1 Queen-Christine-25-K-5-new-2 Queen-Christine-25-K-5-new-3 Queen-Christine-25-K-5-new-4 Queen-Christine-25-K-5-new-5 Queen-Christine-25-K-5-new-6 Queen-Christine-25-K-5-new-7 Queen-Christine-25-K-5-new-8
عملته ونفسي تيجي تشوفي النتيجة

• طب!
التفاعلات: EMY AHMED
  • حبيته
التفاعلات: لبوه للنسوان
  • بيضحكني
عيييب 😂
عيب إزاي بس العيب بجد إني انقط من جمله قولتها بس عشر مرات امال بقي لو دخلت بقي مدرسه السياده الانثويه دي هيحصل فيا إيه

عيب إزاي بس العيب بجد إني انقط من جمله قولتها بس عشر مرات امال بقي لو دخلت بقي مدرسه السياده الانثويه دي هيحصل فيا إيه
هيحصل فيك كتيييير 😂

• بيضحكني
لما نعمل افتتاح للمدرسة هتعرفو😈😂😂
طب ازاي اقدم فيها
+فيه حاجة هتبقي كويسة للموقع عاوز اعرفهالك
كلميني

هيحصل فيك كتيييير 😂
هيحصل كتير احلي حاجه فيكي انك بتسبينا للخيال عشان لمسا في الواقع تخلينا نذوب كده زي الذبده زي ما أنا نقط من الكلمه بس 😂❤️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

اكتمه 3 ثوانى

استرخى تماما 😌

جزمه الست تاج راسي
بس انا عارف الي هتعمليه بعدها
تبداي تديثيه وهو خاضع وطبعا بيستسلم 🤦

كل الهجص دا مالهوش علاقه بارض الواقع

حتي النوع دا ك عرب فاهمينه غلط

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%