NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

🔥Home Lander

I'm the real hero 🖤
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
امتى اخر مرة حسيت فيها انك مش انسان وانك كوم زبالة ؟
عمري ما حسيت بكدا لان انا اللي بحدد قيمه نفسي واللي قدامي لو قدرني تمام مقدرنيش مش هتعامل مع شخص يقل مني

• أتفق
التفاعلات: 🔥Home Lander
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عمري ما حسيت بكدا لان انا اللي بحدد قيمه نفسي واللي قدامي لو قدرني تمام مقدرنيش مش هتعامل مع شخص يقل مني
🤝

• عجبني
التفاعلات: Vampire Dark
+ الكلام هنا مش أن حد قال عليكي كده او عملك كده لا من نفسك انتي وتصرفاتك ده طبيعي ان الواحد يحس كده اتمنى تكوني فهمتي

+ الكلام هنا مش أن حد قال عليكي كده او عملك كده لا من نفسك انتي وتصرفاتك ده طبيعي ان الواحد يحس كده اتمنى تكوني فهمتي
امممم تمام

ولا مرة طبعا لانه مستحي اقل من قيمة نفسي واعمالي وانجازي وطموحاتي مهما كانت تصرفاتي او غلطت صح ممكن اندم احس بالذنب ابدا اصلح خطائي او اعدل من نفسي بس ابدا ما بقل من حالي لانه الحياة مدرسة 🌸

• أتفق
التفاعلات: Vampire Dark و 🔥Home Lander
ولا مرة طبعا لانه مستحي اقل من قيمة نفسي واعمالي وانجازي وطموحاتي مهما كانت تصرفاتي او غلطت صح ممكن اندم احس بالذنب ابدا اصلح خطائي او اعدل من نفسي بس ابدا ما بقل من حالي لانه الحياة مدرسة 🌸
كلامك روعة بجد تحياتي ليكي 🌹

• حبيته
التفاعلات: القمر 🌸
  • حبيته
اسمي اسلام وكلنا واحد اوعي تقولي حضرتك دي
هههههه عادي مفيش مشكلة انا بحب استخدمها حتى لو عارفة اسم الشخص
دي احترم مش بشتمك ع فكرا 😂

• بيضحكني
هههههه عادي مفيش مشكلة انا بحب استخدمها حتى لو عارفة اسم الشخص
دي احترم مش بشتمك ع فكرا 😂
عارف بس قصدي واحد يعني 😂😂

• حبيته
التفاعلات: القمر 🌸
  • عجبني
التفاعلات: ابن المنيا
امتى اخر مرة حسيت فيها انك مش انسان وانك كوم زبالة ؟
خلينا نهدى حدة الكلام شوية ونقول امته اخر مرة زعلت من نفسك.. بلاش كوم زبالة دى😂
اخر مرة زعلت من نفسى.. ان بيشنت مرة كانت تحت ايدى.. وانا عارف انها عينها عليا.. (بتتعرف) وموقفتهاش عند حدها.. اهمال بقى او بكبر دماغى قولت الموضوع مش هيتطور.. لقيتها بتدلع شوية فى الشغل.. استأذنت وسبتها تلات دقايق اهدى من جوايا شوية ورجعتلها كنت strict بس لطيف مش غشيم هى لمت نفسها شوية 😅

• بيضحكني
خلينا نهدى حدة الكلام شوية ونقول امته اخر مرة زعلت من نفسك.. بلاش كوم زبالة دى😂
اخر مرة زعلت من نفسى.. ان بيشنت مرة كانت تحت ايدى.. وانا عارف انها عينها عليا.. (بتتعرف) وموقفتهاش عند حدها.. اهمال بقى او بكبر دماغى قولت الموضوع مش هيتطور.. لقيتها بتدلع شوية فى الشغل.. استأذنت وسبتها تلات دقايق اهدى من جوايا شوية ورجعتلها كنت strict بس لطيف مش غشيم هى لمت نفسها شوية 😅
انت فهمتني غلط بردو بس ضحكتني 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: kingmado0106

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%