NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة كوافير الام و الشراميط والابن الديوث

أنحراف

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
26 سبتمبر 2022
المشاركات
10
مستوى التفاعل
80
العمر
26
الإقامة
مصر
نقاط
9
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كوافير ❤️🥂💆 الجزء الاول 🙄💕

‌انا نور 17 سنه عايش مع ماما منال 47 سنه مطلقه من تلت سنين انا طالب ثانوي قصتي بدات لما الظروف بقت مش اوي ومفيش فلوس نصرف منها وماما فتحت كوافير حريمي في البيت ولانها كانت كوافير قبل الجواز فكانت عندها زباين كتير وابتدت الحياه تمشي كنت بروح دروسي وارجع ادخل الاقي حريم كتير عندنا في البيت واوقات كتير كنت بساعد ماما في الحاجات السهله زي غسل الشعر ومساج الوش الزباين كانو بيحبوني خالص وكنت ببقي مبسوط وانا بعمل كدا ولاني اتعودت كان الموضوع عادي بالنسبه ليا حتي لو فيه واحده قا.لعه قدامي كنت ببقي عادي وده كان بيحصل كتير في اوقات الافراح والمناسبات والنتف وكدا وهما كانو اتعودو عليا ومكانزش بيتكسفو مني بس كان فيه حاجه واحده ببقي مبسوط منها اوي وهيا الحكاوي الي بتتحكي وهما شغالين اوقات كتير ماما كانت بتحكي للزباين وساعات الزباين اللي كانت بتحكي حاجات بتحصل واوقات كتير كانت الحكاوي دي بتبقي علي ناس بشوفهم باستمرار عندنا لحد ما في يوم كانت واحده صاحبه ماما عندنا وماما شغاله وهيا بتحكي وبتقولها مش سماح شغاله دعا.ره قالتلها عارفه قالتلها دي البلد كلها عرفت دي بتعمل كدا مت.عه مش علشان فلوس يخربيتها كل ده علشان جوزها مسا.فر بقاله سنتين ماما قالتلها اهو بقي مقدرتش تستحمل قالتلها طاب واحد وترسي عليه مش كل يوم يجيلها راجل شكل دانا الراجل معايا ياختي ومش مستحملاه ماما وهيا بتضحك قالتلها امال كنتي عندها الاسبوع اللي فات بتعملي ايه وهيا اتصدمت قالتلها سماح زبونتي وانا اللي بجهزها وبتقولي علي كل حاجه قالتلها بس انا كنت رايحه ازورها بس ماما ردت وقالت تزوريها برضو اه وفضلت تضحك وهيا بتقول ما نسوان الشارع كله بتزورها برضو بس اللي عاوزاكي تخلي بالك منه ان راجلك يختار الاوضه اللي انتي فيها في يوم وفضلت تضحك لحد ما الزبونه زهقت ومشيت قبل ما تكمل وبعدها بشويه صغيرين جات سماح المفروض اني بقولها عمتي سماح لانها متربيه مع ماما وصاحبتها اوي دخلت وكانت بتحبني اوي فضلت تدلع فيا وانا اول مره اعرف موضوع الدعا.ره ده كنت ببصلها وانا مبسوط ومستغرب لحد ما قعدت وقالت انا جايه اظبط تحت ونور يعملي ماسك لوشي وفضلو يضحكو هيا وماما وماما بتن.تف ك.سها وانا لاول مره عاوز ابص اشوف هوا عمل ازاي من كتر النيا.كه لحد ما ماما قالتلها يخربيتك دا زي ما يكون بحا.لته قالتلها هوا انا عبيطه يا منال انا عندي بنات الشارع زي ما قولتلك قبل كدا وهما اللي شغالين وانا من فين لفين كدا لما ابقي مشتا.قه ومعظم الوقت بسخنهم انا واي بنت تد.خل تكمل معاه مانا قولتلك يا منال تعالي الشقه واسعه وهديكي اوضه وتشتغلي فيها هتلاقي زبا.ين كتير واهو تجيبيلي بنات اكتر واللي تعجبنا ندخلها مع البنات ماما قالتلها لا مش عاوزه انا هنا في بيتي احسنلي من ان حد يقول عليا حاجه قالتلها مين يقول عليكي دا جوزك كان عندي امبارح بس لاجل الاخوه االي بينا قولت ابدا وسبته يدخل مع بنت من البنات وماما بان عليها الزعل اوي لحد ما جات سماح تكمل ماما قالتلها متنسيش انه ابو نور يا سماح وسماح بصتلي انا كنت متاثر بانه بيعمل كدا وبيطلبها من صاحبه ماما قالتلي معلش يا نور يا حبيبي انا نهزر وبضحك مع امك وهيا بتبص في وشي وبتقول لماما ياريتك خلفتي بنت كانت بقت قمر زيه كدا يخربيتك يا واد تتاكل وماما وهيا بتهزر معاها قالتلها ايع عندك شغلانه ليه هوا كمان ولا ايه وفضلت تضحك وانا ضحكت معاها وقولتلها ما ده اللي ناقص ردت سماح وهيا بتتكلم تصدق انت اللي تنفع في الشغلانه دي مسا.ج انا جبت ترابيز.ه مسا.ج ومش عارفه اشغلها ماما ردت عليها قالتلها لا لو بتتكلمي بجد تجيبيها هنا وهوا يشتغل عليها وانتي ابعتي الزبا.ين وسماح من غير ما تفكر وافقت وانا قولتلهم اهو اغير بقي مش كل يوم مساج وش زهقت وفضلنا نضحك وصحيح تاني يوم سماح جابت لينا الترابيزه والزيوت وحطتها في اوضتي وقالت يلا مبروك عليكم واستاذن انا بقي علشان عندي زبون وماما وهيا بتضحك ضر..بتها علي طي.زها وقالتلها يلا يا شر..موطه قعدت قدام الترابيزه وجهز.تها وماما قالتلي واد يا نور استني هابقي اول زبونه عندك وهحاسبك كمان واهو اقولك تعمل ايه علشان الستات تبقي زباينك ويبقو مبسوطين ودخلت اوضتها قل.عت ولبست الفو.طه ور.جعت نا.مت علي بط.نها علي الترابيزه وانا كنت متعلم الموضوع ده من زمان اصلا علشان مساج الوش اللي كنت بعمله بس مكتتش اعرف بيحسو بايه فقولت لمما بصي اي حاجه اعملها تقوليلي حاسه بايه وهيا قالتلي ماشي فقولتلها استرخي خالص بقي وحطيت ايدها في جن.بها وابتديت مو سما.نتها التدليك بحرك ايدي وصباعيني الكبار وهما علي شكل مثلث وكف ايدي محاوط علي السمانه من الناحيتين وامشي صبا.عي في النص وانا باضغك واحده واحده وبتحرك لفوق لاخر العضله والرجل التانيه واقولها حاسه بايه تقولي رجلي من الوقفه الكتير كانت محتاجه كدا وابتديت احط زيت وايدي تز.حلق وطلعت قوق اكتر الركبه من ورا وابتديت ادالكها واكلع لحد ما وصلت للف.خد ماما جسمها ط.خين شويه قمحي طري ايدي بتمشي فيه اسرع من الزيت ومن ليونتها بقيت با.مشي ايدي وبضغك اكتر وهيا لقيتها بتقول ااه قولتلها ايه قالتلي كل التعب بيطلع حلو كمل بقيت بامشي ايدي وبدلت الرجل التانيه وهيا منسجمه مع المسا.ج خالص وسايبه نفسها ولما قربت من طي.زها طلعت وسبت الفوطه عليها وابتد.يت اد.لك ضهر.ها ضهر ماما عر.يض واصل لاخر فقره في ضهرها ونا.زل لتحت ومنط.قه طي.زها بتعلي لفوق مره واحد هلشان كدا طي.زها مرفو.عه دل.كت ضر.ها وهيا مبسوطه اوي ومستر.خيه وبقو.لها حاسه بايه مبتردش اصلا وابتد.ين ادلك كت.فها ور.قبتها اللي كانت بت.غير منها وبتض.حك كل ما اض.غط لحد ما كنت هانز.ل تحت خلاص لقيت الجرس بيرن زبونه جات وهيا مخنوقه اوي انها هتقوم ومش عارفه تقف وقالتلي هاتلي العبايه من اوضتي واطلع شوف مين وطلعت وفتحت لقيت سماح بتقول متا.خرتش ماما قالتلها يالي تتشكي في بطنك ضيعتي عليا الجلسه ومش هحاسب عليها نور انتي اللي هتحا.سبي قالتها عيوني انا جايه اخد جلسه وكدا كدا جايلك زباين دلوقت وانا كنت واقف في الصاله دخلت قلعت ولب.ست الفو.طه ونا.مت علي بطنها علي الترابيزه ونادتلي دخلت سماح بيضه اوي وج.سمها من احسن الاجسا.م اللي شوفتها حتي باسمع الستات بيقولو انها جس.مها حلو اوي حاجه كدا مش طخ.ينه ومش رفيعه بس طي.زها مرفو.عه اوي وبين فخا.ها فرق بيبقي ظاهر وهيا لابسه البنطلون صد.رها حلو اوي واقف اوي ووسطها رفيع فش.خ تحسها مفيهاش وسط بدات ادل.كها وهيا قالتلي واد انا مش امك انا جايه من مع زبون و جايه اخد جلسه مسا.ج اتم.تع بيها زي كل الزبا.ين الي هتجيلك يعني مش جايه علشان اتعا.لج انا جا.يه اتم.تع وبدات ادلك وبدات من مشط رجلها وانا بضغط علي بطن رجليها وهيا بتغير منها وانا بحرك صبا.عيني عليه وقا.صد اخيها تغير وبتحرك واحده واحده للسما.نه وطالع للفخد اللي لما وصلتله سماح لقيتها بتستعد وفت.حت رجليها اكتر كان باين علي فخا.دها ان الزبون اللي كان معا.ها كان بيشد فيها جا.مد وباين الحما.ر علي فخا.دها البيضه وشدتني اني اكمل للطي.ز ورفعت الفو.طه شويه وهيا رفعتها خااص علي ضهرها وانا كنت مز.هول لدرجت اني شيلت ايدي ايه الجمال ده طي.ز سما.ح حمره من كتر الني.ك ومنظرها جميل اوي وك.سها تح.سه بنت بنوت كانها شفا.يف عاوزه حد يبوسها ولونه وردي حل اوي واللي شدني اكتر ان سما.ح كانت جايه بالل.بن في طي.زها الزبون منزل علي طي.زها وك.سها ولما جيت اح.ط ز.يت قالتلي متكترش اانا حا.طه قدامك كتير اهو استخدمه ودلك بيه وانا لسه ايدي بتتحر.ك بين فخا.دها وفت.حتهم اكتر لقيت ماما داخله وبتتفر.ج وانا اول ما شوفت مااما ابتديت احرك ايد.ي علي طي.ز سما.ح من فوق وماما وهيا بتهز.ر معاها ضر.بتها عليها علمت علامه في فل.قه طي.زها وهيا قالت ااه يا بنت وفضلت ماما تض.حك وبعدين لاح.ظت اللب.ن وح.طت صبا.عها علي ك.سها اخدت لمسه وبقت بتبصله وبت.شم فيه وهيا بتض.حك وبتقولها بخربيتك يا سما.ح ايه ده دا مين ده اللي مو.جب معاكي بالكميه دي كلها وانا بدلك وسماح قالتلها عادل يا بنتي وبعدين دي اقل حاجه عنده مانتي شوفتيه قبل كدا ماما قالتلها ميبا.نش عليه ولمست لمسه تانيه وعاصت بيها طي.ززها والجرس رن وطلعت وقفلت الباب وانا شغال مكمل لحد ما بدات ادخ.ل ايدي من بين فخا.دها عند ك.سها وبدلك بالل.بن وهيا بدات تطلع صوت بسيط ونفس اسرع وانا با.خد لب.ن عصام اللز.ج وبدلك بيه الطي.ز كلها وبا.خد من فو.ق الخر.م وصباعي بيتحر.ك بين فخا.دها المقفو.له والطريه اوووي تحس جيلي كان صباعي رايح جاي وايدي اتانيه ما.سطه الطي.ز اول ما صبا.عي كان بيو.صل علي الخر.م المعبي لب.ن كات بينز.ل فيه وهيا مست.متعه اوي وبسمك فلق.تين طيزها وبضغط عليهم وانا بضغ.ط بقفلهم علي بعض اكتر وبفتحهم وخر.مها اول ما افت.حهم بيبقي واسع اوي وهيا كل ما افتحه تنسجم معايا ووسط.ها يتر.فع وطي.زها تعلي لفوق لحد ما بدات اد.لك ك.سا بكف ايدي وانا ماسك فل.قه طي.زها في ايدي التا.نيه كنت بخرك ايدي عليه اسحب ك.سها لفوق وهيا تعلي معايا وبتطلع صوت اعلي شويه صوت مت.عه عرفت ان ده وضع بيم.تعها اكتر وبقيت احرك كف ايدي علي كسها لفوف ولتحت بطوله اسرع وهيا تتم.تع اكتر وتطلع صوت اعلي لحد ما لقيت ك.سها بقي يفتح ويبقي او.سع لدرجه ان صبا.عي الي عليه وانا باضغك بايدي طالع نازل بقي بينزل في ك.سها واحده واحده وايدي بين لحم طيا.زها اللي مغطيه وهيا بقت تتحرك من المت.عه وتط.لع بو.سطها لفوق مع ايدي فضلت معاها كدا وانا بسالها حلو كدا قالتي مم.تع اوي خليك كدا يا نور ااه الل.بن بيز.حلق ايدي في ك.سها لحد ما لقيتها بته.يج اكتر وبتطلع صوت اكتر وانا بحرك ايدي اسر.ع وصبا.عي بيت.حرك في ك.سها اسرع لحد ما لفيتها بت.صرخ صرخا.ت مت.عه عاليه وهيا بترني بك.سها شهو.تها اللي غر.قت ايدي وانا لسه بحر.كها من مت.عتي بصو.تها اكتر واكتر لحد ما لقيت صو.تها بيختفي واحده واحده وج.سمها بيهدي من الحر.كه وبتستر.خي علي الترابي.زه خالص وانا بقيت بحرك ايدي برا علي طي.زها واحده واحده مساج كان منظر.ها حلو اوي هيا نا.يمه مستر.خيه متم.تعه امي فتحت البا.ب ود.خلت شا.فتها غرقا.نه وانا بد.لك في ضهر ها قاتلها عادل هدك يا بنت يا سماح وفضلت تضحك وهيا بتبصلي ومبسوطه وقالتلي عادل صح قولتلها اه عادل قالتي شكل تدليكك انت قولتلها لا طبعا وفضلنا نض.حك

الجزء التاني 💆 كوافير ❤️

خلصت لسماح ضهرها وماما قالتلها يلا يا شاطره كفايه عليكي كدا وسماح قامت وهيا مش عارفه تتحر.ك والترابيزه تحتها تحتها غر.قانه واخدت نفسها وروحت ماما قالتلي هوا انت بنج.تها ولا ايه وفضلت تض.حك وقالتلي ريح شويه بقي وامسح الترابيزه وتكملي شغلك بقي علشان هيا سابتلك فلوس كتير ومنهم تمن جلستي اللي لسه مخلصتش قعدت وانا متم.تع بشغلي الجديد ومبسوط اوي ومس.حت شهو.تها وانا مبسوط بري.حتها لحد ما خلصت ولسه ماما بتقولي يلا لقيت الباب بيخبط وهيا بتبصلي نظره احباط وهيا بتضحك لقيت وفتحت الباب ساره بنت من الشارع شغاله مع سماح قالتلها انا جايه اعمل مسا.ج ماما قالتلي تعالي يا بطه ساره 30 سنه اخوها اكبر مني بس صاحبي سمرا وجس.مها مش رفيع اوي بس مشدود غيرت وانا واقف وكانت مكسوفه علشان اخوها صاحبي ولب.ست الفوطه ونا.مت علي بط.نها وانا بدات ادلكها من رجلها لفوق للسمانه لحد ما وصلت لفخا.دها من فوق كان باين عليها انها مجالهاش زبون من زمان كانت ها.يجه اوي وطلعت فوق بايدي علي ضر.ها وسيبت طي.زها للاخر وهيا مشتا.قه وانا بشو.قها اكتر بلمسا.ت لجن.بها وغر.قت ضهرها زيت وانا بد.لك وبطلع لحد ر.قبتها بايدي الاتنين وبر.جع وهيا مبسوطه ومستر.خيه وطي.زها كانت مرفو.عه شلت الفوطه من عليها بعد ما تع.بتها من ضهر.ها طي.زها سمره ومر.فوعه لفو.ق ومتحدده من تحت مدوره كانت مغريه ابتدبت اكب الزيت علي ط.يزها وانا بد.عك فيها وماما بتتفر.ج عليا لحد ما البنت فت.حت رج.لها بقت فلقا.تها ابعد شويه وك.سها كان طالع منه ز.نبور اقيت امسك في طي.زها جامد بايد وانا بادعك والايد التانيه ممشي صبا.عي بض.هره علي ز.نبو.ورها لفوق اتر.عشت وجسمها كشعر وماما حاطه ايدها علي بقها ومزهوله وبتض.حك كنت بق.فش في فل.قه جامد وهيا بتسيب من ايدي من الزيت وخر.م طي.زها يت.فتح كل ما اقفش لحد كا بقيت بحر.ك صبا.عي لفوق من ك.سها وطا.لع بيه بين فخا.دها ولخر.م ط.يزها وهيا بتتحرك من المت.عه وانا قولتلها اثبتي خالص وانا بحرك صباعي بضهره تاني بس علي ك.سها من بره بس وبض.غط بيه لجوه وهيا بتتؤوه بصوت واطي وانا غيرت صبا.عي بالصبا.ع الكبير وبقت كتني ببصم من فوق لت.حت علي ك.سها من برا لكنه كان في النهايه بيد.خل جوا ك.سها وهيا بتعلي بصو.تها من المت.عه وماما مر..كزه اوي وانا بقيت بحرك صباعي وانا نا.زل في الجنبين وبطلع لحد ما لقيتها ها.جت خا.لص بقيت احرك كف ايدي وصبا.عي اااي في النص بيغو.ص في ك.سها وهيا تطلع صوت لحد ما غر.زته جامد في ك.سها وهيا صر.خت مره اااه بقيت بحرك ايدي اسرع واسرع لحد ما لقيتها بتصر.خ وهيا بتق.فل علي ايدي بين فخا.دها وانا مبو.قفش لحد ما لقيت ايدي بتتغرق وهيا بتفرك برجليها وتقول اههححح وانا بقيت اهدي بايدي وصبا.عي الي جوا بيتحرك ببطي كان نفسها سريع كانها كانت بتجري وانا قولتلها تمام كدا خلصتنا وهيا مبسوطه اوي وماما قالتلها يلا يا ساره تلاقي وليد اخوكي بيدور عليكي وهيا اتك.سفت اوي ومش عارفه تضحك من المت.عه ولبست وحاسبه ماما ومشيت وماما علطول اول ما طلعت لقيتها قا.لعه قداني مل.ط لاول مره وك.سها با.ين قدامي وهيا كيرڤي اوي وب.زازها مربربه ونا.مت علي ضهرها زقالتلي عاوزه اتدلك كدا علشان اراقبك وفت.حت رجليها بقي ك.سها باين وانا حطيت الزيت علي ب.زا.زها وبطنها وابتديت احرك ايدي من عند سر.تها لفوق لحد ما اوصل تحت ب.زا.زها واوقف وطلع من الجنا.ب مره ومن النص مره بايدي الاتنين وهيا بتبصلي في عيني مبسو.طه لحد كا اتحر.كت بايدي لفو.ق وعديت من جنب صد.رها بايدي وانا طالع لر.قبتها وبخلي ايدي تقا.بل بعض وهيا بتقفل علي ر.قبتها وبصبا.عيني الكبار علي شكل مثلث طالع علي زورها لحد ما وصلت لشفا.يف ماما اللي كانت منفو.خه اوي وبقيت احرك عليها سبا.عني عكس بعض وبرجع تاني وانزل علي رق.بتها لحد ما وصلت ايدي فو.ق صد.رها وكل ايد علي صدر والصبا.ع الكبير علي حلمه ماما اللي كانت بني فاتح وهيا غمضت عينها من الم.تعه وانا علشان تبصلي قر.صت بصبا.عيني علي حل.مات بز.ازها وهيا قالت ااه وفتحت وانا ابتديت ااموج بايدي في ب.زاز ماما وهيا بتتنفس اسر.ع وبتبصلي مبسو.طه بعيون مليا.نه شه.وه خلنني اض.غط اكتر وانزل بايدي علي ك.سها بصبا.عيني الكبا.ر وانا ماشي علي شفا.يف ك.سها من بره وهيا بتتئوه اوي لدرجه انها رفعت تنت رجلها وانا سبتها زي ما هيا وففيت بدلت وانا قدام رج.لها وهيا عامله وصع واحده بتو.لد وبقيت بالصبا.ع الكبير في ايدي الشما.ل بمشي علي ك.سها من بره وبالصبا.ع اللي جنبه بحركه بين فخا.د ماما تح.ت ك.سها ورا.يح علي خر.م طي.ز ماما اللي كان با.ين عليه انه اتنا.ك كتير اوي ومن منظره الم.غري حظ.يت صبا.عي فيه قاالت ااه وغمضت وهيا بتحرك رج.لها وبايدي التا.نيه بحرك صبا.عي اكتر لحد كا من مت.عتها نز.لت رج.لها صبا.عي بقي فيه عقلتين جوا خر.م طي.ز ماما وهيا بتتئوه بصوت عالي وبتشد في صد.رها وهيا مغ.مضه ومت.متعه اوي وبتقول ااههه ااههه وانا بدلت صبا.عي اللي في خر.مها بالصبادع اللي في النص وبقيت احر.كه جوا اووي وهيا بقت ته.يج علي بز.ازها وبتطلع صوت نفس سريع واها.اات مت.عه وشه.وه وشر.مطه وبتفتح عينها وبتبصلي وانا بزيد بحركه كفي علي ك.سها من مت.عه نظر.اتها ليا وهيا بتتنفض من مت.عه اي.دي علي ك.سها وبد.خل صبادعي كله جوا ط.يز.ها وهيا من المت.عه بتنا.م علي جن.بها تع.صر ايدي في ك.سها وايدي بتتحر.ك بسر.عه اوي وبرتجع تا.ني علي ضه.رها لحد ما وهيا ها.يجه اوي الباب خ.بط وفتحت عنيها بقيت بحرك ايدي علي ك.سها اك.تر وبد.خل صباعين جوا ك.سها وانا بحرك اوي وهيا بتتؤوه اوي وبتبصلي عاوزه تقوم ومش عارفه من المت.عه والبا.ب يخبط ولقيتها تانيه رك.بتها وانا طل.عت ايدي اللي في طي.زها وبقيت وا.قف بي.ن فخا.دها وبد.عك بايدي الامين ك.سها اوي والباب برضو لحد ما وانا شغا.ل بسرعه اوي وبن.هج قولتلها خدي كل الفلوس اللي جمعتيها وخل.يكي زي مانتي وهيا بتتئؤوه اوي وبتر.ضع في ب.زها وبتقول اووف ااه يا نور ك.س ماما ااه وانا با.زيد لحد ما فت.خت رج.ليها ونز.لت بلسا.ني في ك.سها من تحت وايدي شغاله من فو.ق وبل.حس اوي وبا.كل ك.س ماما الي ط.عمه يج.نن وهيا تصر.خ من الم.تعه لحد ما لقيت ايدها علي دما.غي وبتز.قها اك.تر علي ك.سها وانا بازيد بايدي اعصا.بها بتفك منها لحد ما لقيت و.شي وبقي بيتغر.قو ل.بن وهيا بت.ضغط عليها اكتر بايدها وبتقفل ر.جليها علي وشي وهيا بتصر.خ وانا بل.حس في كسها من جوا وهوا مش راضي يو.قف تنز.يل لحد ما سا.بت خالص وفتحت ر.جليها وحطت ايدها في جنب وهيا مسوطه اوي وضمت بايدها صد.رها لب.عض اوي وانا با.كل في ك.س ماما االي كان احلا حاجه دوقتها في حياتي وبقيت طا.لع بلسا.ني لحد ما وصلت لسر.تها وبقيت ببوس فيها بالراحه وانا ببص في عيون ماما اللي تعبت اوي ومبسوطه ومت.متعه اوي وطبطبت علي دما.غي وفضلت نايمه مف.شخه رج.لها وانا سبتها وروحت الحمام اغسل وشي اللي غرق .. وغسلت شي ولقيت الباب بيخبط تاني طلعت فتح.ت الباب ولقيت ساره ووليد اخوها اللي داخلين وهوا بيقولي كدا يا صاحبي تعمل اختي كدا وانا بقوله معملتش حاجه كان د.خل الاوضه وما.ما لسه مف.شخه رج.ليها وهوا بسرعه راح وقف بين رجلين ماما وطل.ع بتا.عه اللي كا.ن اسمر وطو.يل وطخين اوي وحر.كه علي ك.سها وما.ما مش عا.رفه تقا.وم خالص وبتبصلي وهوا قالي كدا خالصين يا صا.حبي ود.خل ز.به في ك.س ماما وطل.ع نام بين فخاددها وهوا بيبو.س في رق.بتها وهيا مش بتدي اي رد فعل بتبصلي وانا ساكت وعارف انها لاز.م تتم.تع وتتنا.ك بعد اللي حصل ده وهوا بيبو.س في شفا.يفها وبير.زع بز.به اكتر وهيا بتتو.جع بملا.محها من غير صو.ت لحد ما لقيتها لا.فه ايدها علي ضهره وبتتبا.دل معا.ه البو.س من شفا.يفه وساره لقيتها في الوقت ده بتقولها وليد جالك يا طنط منال وهيا بت.ضحك وحطت ايد.ها علي ك.تفي وسند.ت ضهرها علي الحي.طه ونز.لتني لك.سها تحت فستا.نها وانا بل.حس في الك.س اللي كان غرقا.ن لب.ن وهيا بتقولي عجبك طعم لب.ن وليد اخويا السخن وانا بل.حس وانا سا.مع صوت ز.ب وليد وهوا بيد.خل في ك.س ماما لحس.ت ك.سها كله وكل اللي حوا.ليه ولقيتها بتقول تمام كدا يا وليد قالها يلا بينا يا قلب اخوكي وهيا سا.بتني ومشي وهيا بتقولي وليد سابلك شويه في ك.س ماما الح.سهم بقي بدل ما تخ.لفلك تؤام ومشيو وهما بيضحكو وانا ببص لماما وانا مش عارف اقول ايه وبقرب منهها وبح.ضنها وهيا بايدها وج.هت دما.غي علي ك.سها اااي كا.ن غر.قان لب.ن وسا.بتني وانا بدا.ت الح.س في ك.سها اوي وباكل كل اللي جواه وبقي وشي كله ل.بن من الل.حس وخلصت كل اللي موجود ونمت في حضن ماما اللي بقت بت.لحس في اللي علي وشي وانا بقولها مبسوطه يا حبيبتي انا موافق ان احنا نشتغل مع سماح بس مش هنروح هناك هيا اللي هتيجي وتجيب الرجاله والستات هنا واشوفك بتتم.تعي كل يوم يا حبيبتي وهيا حضنتني اوي وهيا بتقولي اتمت.عت وهوا بيني.كني اتم.تعت يا حبيبي انا كمان اتم.تعت اكتر من نظراتك ليا وهوا بين.يكني يا حبيب ماما ...
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Moro2642, سالب للبناات, امير ابو زب متين و 15 آخرين
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
بلاش دياثه فى القصه
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
جميلة قوي استمر . طريقة جيدة لسرد أحداثها .
عجبتني جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
قصص الدياثة والتحرر ليها قسم خاص لوحديها.. اطلب من الادارة @اسطورة القصص Bosy17ينقلك القصة فالقسم بتاعها
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
نظام تقطيع الكلمات ده بيكون عشان بعض المنصات لا تسمح ببعض الكلمات
لكن الاخ اللى بيتكرم و ينقل القصة
بلاش نقول بيسرقها
ياريت يعالج موضوع تقطيع الكلمات ده وهو بينشرها هنا
مايبقاش نسخ و لصق كدة على المغمض

و ياريت الادارة تنبه الاعضاء للموضوع ده
 
  • عجبني
التفاعلات: Fantastic و ahlawy77
حلوة كتير كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
حلوه جدا كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
حلوووووووووووووووة تسلم
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
كوافير ❤️🥂💆 الجزء الاول 🙄💕

‌انا نور 17 سنه عايش مع ماما منال 47 سنه مطلقه من تلت سنين انا طالب ثانوي قصتي بدات لما الظروف بقت مش اوي ومفيش فلوس نصرف منها وماما فتحت كوافير حريمي في البيت ولانها كانت كوافير قبل الجواز فكانت عندها زباين كتير وابتدت الحياه تمشي كنت بروح دروسي وارجع ادخل الاقي حريم كتير عندنا في البيت واوقات كتير كنت بساعد ماما في الحاجات السهله زي غسل الشعر ومساج الوش الزباين كانو بيحبوني خالص وكنت ببقي مبسوط وانا بعمل كدا ولاني اتعودت كان الموضوع عادي بالنسبه ليا حتي لو فيه واحده قا.لعه قدامي كنت ببقي عادي وده كان بيحصل كتير في اوقات الافراح والمناسبات والنتف وكدا وهما كانو اتعودو عليا ومكانزش بيتكسفو مني بس كان فيه حاجه واحده ببقي مبسوط منها اوي وهيا الحكاوي الي بتتحكي وهما شغالين اوقات كتير ماما كانت بتحكي للزباين وساعات الزباين اللي كانت بتحكي حاجات بتحصل واوقات كتير كانت الحكاوي دي بتبقي علي ناس بشوفهم باستمرار عندنا لحد ما في يوم كانت واحده صاحبه ماما عندنا وماما شغاله وهيا بتحكي وبتقولها مش سماح شغاله دعا.ره قالتلها عارفه قالتلها دي البلد كلها عرفت دي بتعمل كدا مت.عه مش علشان فلوس يخربيتها كل ده علشان جوزها مسا.فر بقاله سنتين ماما قالتلها اهو بقي مقدرتش تستحمل قالتلها طاب واحد وترسي عليه مش كل يوم يجيلها راجل شكل دانا الراجل معايا ياختي ومش مستحملاه ماما وهيا بتضحك قالتلها امال كنتي عندها الاسبوع اللي فات بتعملي ايه وهيا اتصدمت قالتلها سماح زبونتي وانا اللي بجهزها وبتقولي علي كل حاجه قالتلها بس انا كنت رايحه ازورها بس ماما ردت وقالت تزوريها برضو اه وفضلت تضحك وهيا بتقول ما نسوان الشارع كله بتزورها برضو بس اللي عاوزاكي تخلي بالك منه ان راجلك يختار الاوضه اللي انتي فيها في يوم وفضلت تضحك لحد ما الزبونه زهقت ومشيت قبل ما تكمل وبعدها بشويه صغيرين جات سماح المفروض اني بقولها عمتي سماح لانها متربيه مع ماما وصاحبتها اوي دخلت وكانت بتحبني اوي فضلت تدلع فيا وانا اول مره اعرف موضوع الدعا.ره ده كنت ببصلها وانا مبسوط ومستغرب لحد ما قعدت وقالت انا جايه اظبط تحت ونور يعملي ماسك لوشي وفضلو يضحكو هيا وماما وماما بتن.تف ك.سها وانا لاول مره عاوز ابص اشوف هوا عمل ازاي من كتر النيا.كه لحد ما ماما قالتلها يخربيتك دا زي ما يكون بحا.لته قالتلها هوا انا عبيطه يا منال انا عندي بنات الشارع زي ما قولتلك قبل كدا وهما اللي شغالين وانا من فين لفين كدا لما ابقي مشتا.قه ومعظم الوقت بسخنهم انا واي بنت تد.خل تكمل معاه مانا قولتلك يا منال تعالي الشقه واسعه وهديكي اوضه وتشتغلي فيها هتلاقي زبا.ين كتير واهو تجيبيلي بنات اكتر واللي تعجبنا ندخلها مع البنات ماما قالتلها لا مش عاوزه انا هنا في بيتي احسنلي من ان حد يقول عليا حاجه قالتلها مين يقول عليكي دا جوزك كان عندي امبارح بس لاجل الاخوه االي بينا قولت ابدا وسبته يدخل مع بنت من البنات وماما بان عليها الزعل اوي لحد ما جات سماح تكمل ماما قالتلها متنسيش انه ابو نور يا سماح وسماح بصتلي انا كنت متاثر بانه بيعمل كدا وبيطلبها من صاحبه ماما قالتلي معلش يا نور يا حبيبي انا نهزر وبضحك مع امك وهيا بتبص في وشي وبتقول لماما ياريتك خلفتي بنت كانت بقت قمر زيه كدا يخربيتك يا واد تتاكل وماما وهيا بتهزر معاها قالتلها ايع عندك شغلانه ليه هوا كمان ولا ايه وفضلت تضحك وانا ضحكت معاها وقولتلها ما ده اللي ناقص ردت سماح وهيا بتتكلم تصدق انت اللي تنفع في الشغلانه دي مسا.ج انا جبت ترابيز.ه مسا.ج ومش عارفه اشغلها ماما ردت عليها قالتلها لا لو بتتكلمي بجد تجيبيها هنا وهوا يشتغل عليها وانتي ابعتي الزبا.ين وسماح من غير ما تفكر وافقت وانا قولتلهم اهو اغير بقي مش كل يوم مساج وش زهقت وفضلنا نضحك وصحيح تاني يوم سماح جابت لينا الترابيزه والزيوت وحطتها في اوضتي وقالت يلا مبروك عليكم واستاذن انا بقي علشان عندي زبون وماما وهيا بتضحك ضر..بتها علي طي.زها وقالتلها يلا يا شر..موطه قعدت قدام الترابيزه وجهز.تها وماما قالتلي واد يا نور استني هابقي اول زبونه عندك وهحاسبك كمان واهو اقولك تعمل ايه علشان الستات تبقي زباينك ويبقو مبسوطين ودخلت اوضتها قل.عت ولبست الفو.طه ور.جعت نا.مت علي بط.نها علي الترابيزه وانا كنت متعلم الموضوع ده من زمان اصلا علشان مساج الوش اللي كنت بعمله بس مكتتش اعرف بيحسو بايه فقولت لمما بصي اي حاجه اعملها تقوليلي حاسه بايه وهيا قالتلي ماشي فقولتلها استرخي خالص بقي وحطيت ايدها في جن.بها وابتديت مو سما.نتها التدليك بحرك ايدي وصباعيني الكبار وهما علي شكل مثلث وكف ايدي محاوط علي السمانه من الناحيتين وامشي صبا.عي في النص وانا باضغك واحده واحده وبتحرك لفوق لاخر العضله والرجل التانيه واقولها حاسه بايه تقولي رجلي من الوقفه الكتير كانت محتاجه كدا وابتديت احط زيت وايدي تز.حلق وطلعت قوق اكتر الركبه من ورا وابتديت ادالكها واكلع لحد ما وصلت للف.خد ماما جسمها ط.خين شويه قمحي طري ايدي بتمشي فيه اسرع من الزيت ومن ليونتها بقيت با.مشي ايدي وبضغك اكتر وهيا لقيتها بتقول ااه قولتلها ايه قالتلي كل التعب بيطلع حلو كمل بقيت بامشي ايدي وبدلت الرجل التانيه وهيا منسجمه مع المسا.ج خالص وسايبه نفسها ولما قربت من طي.زها طلعت وسبت الفوطه عليها وابتد.يت اد.لك ضهر.ها ضهر ماما عر.يض واصل لاخر فقره في ضهرها ونا.زل لتحت ومنط.قه طي.زها بتعلي لفوق مره واحد هلشان كدا طي.زها مرفو.عه دل.كت ضر.ها وهيا مبسوطه اوي ومستر.خيه وبقو.لها حاسه بايه مبتردش اصلا وابتد.ين ادلك كت.فها ور.قبتها اللي كانت بت.غير منها وبتض.حك كل ما اض.غط لحد ما كنت هانز.ل تحت خلاص لقيت الجرس بيرن زبونه جات وهيا مخنوقه اوي انها هتقوم ومش عارفه تقف وقالتلي هاتلي العبايه من اوضتي واطلع شوف مين وطلعت وفتحت لقيت سماح بتقول متا.خرتش ماما قالتلها يالي تتشكي في بطنك ضيعتي عليا الجلسه ومش هحاسب عليها نور انتي اللي هتحا.سبي قالتها عيوني انا جايه اخد جلسه وكدا كدا جايلك زباين دلوقت وانا كنت واقف في الصاله دخلت قلعت ولب.ست الفو.طه ونا.مت علي بطنها علي الترابيزه ونادتلي دخلت سماح بيضه اوي وج.سمها من احسن الاجسا.م اللي شوفتها حتي باسمع الستات بيقولو انها جس.مها حلو اوي حاجه كدا مش طخ.ينه ومش رفيعه بس طي.زها مرفو.عه اوي وبين فخا.ها فرق بيبقي ظاهر وهيا لابسه البنطلون صد.رها حلو اوي واقف اوي ووسطها رفيع فش.خ تحسها مفيهاش وسط بدات ادل.كها وهيا قالتلي واد انا مش امك انا جايه من مع زبون و جايه اخد جلسه مسا.ج اتم.تع بيها زي كل الزبا.ين الي هتجيلك يعني مش جايه علشان اتعا.لج انا جا.يه اتم.تع وبدات ادلك وبدات من مشط رجلها وانا بضغط علي بطن رجليها وهيا بتغير منها وانا بحرك صبا.عيني عليه وقا.صد اخيها تغير وبتحرك واحده واحده للسما.نه وطالع للفخد اللي لما وصلتله سماح لقيتها بتستعد وفت.حت رجليها اكتر كان باين علي فخا.دها ان الزبون اللي كان معا.ها كان بيشد فيها جا.مد وباين الحما.ر علي فخا.دها البيضه وشدتني اني اكمل للطي.ز ورفعت الفو.طه شويه وهيا رفعتها خااص علي ضهرها وانا كنت مز.هول لدرجت اني شيلت ايدي ايه الجمال ده طي.ز سما.ح حمره من كتر الني.ك ومنظرها جميل اوي وك.سها تح.سه بنت بنوت كانها شفا.يف عاوزه حد يبوسها ولونه وردي حل اوي واللي شدني اكتر ان سما.ح كانت جايه بالل.بن في طي.زها الزبون منزل علي طي.زها وك.سها ولما جيت اح.ط ز.يت قالتلي متكترش اانا حا.طه قدامك كتير اهو استخدمه ودلك بيه وانا لسه ايدي بتتحر.ك بين فخا.دها وفت.حتهم اكتر لقيت ماما داخله وبتتفر.ج وانا اول ما شوفت مااما ابتديت احرك ايد.ي علي طي.ز سما.ح من فوق وماما وهيا بتهز.ر معاها ضر.بتها عليها علمت علامه في فل.قه طي.زها وهيا قالت ااه يا بنت وفضلت ماما تض.حك وبعدين لاح.ظت اللب.ن وح.طت صبا.عها علي ك.سها اخدت لمسه وبقت بتبصله وبت.شم فيه وهيا بتض.حك وبتقولها بخربيتك يا سما.ح ايه ده دا مين ده اللي مو.جب معاكي بالكميه دي كلها وانا بدلك وسماح قالتلها عادل يا بنتي وبعدين دي اقل حاجه عنده مانتي شوفتيه قبل كدا ماما قالتلها ميبا.نش عليه ولمست لمسه تانيه وعاصت بيها طي.ززها والجرس رن وطلعت وقفلت الباب وانا شغال مكمل لحد ما بدات ادخ.ل ايدي من بين فخا.دها عند ك.سها وبدلك بالل.بن وهيا بدات تطلع صوت بسيط ونفس اسرع وانا با.خد لب.ن عصام اللز.ج وبدلك بيه الطي.ز كلها وبا.خد من فو.ق الخر.م وصباعي بيتحر.ك بين فخا.دها المقفو.له والطريه اوووي تحس جيلي كان صباعي رايح جاي وايدي اتانيه ما.سطه الطي.ز اول ما صبا.عي كان بيو.صل علي الخر.م المعبي لب.ن كات بينز.ل فيه وهيا مست.متعه اوي وبسمك فلق.تين طيزها وبضغط عليهم وانا بضغ.ط بقفلهم علي بعض اكتر وبفتحهم وخر.مها اول ما افت.حهم بيبقي واسع اوي وهيا كل ما افتحه تنسجم معايا ووسط.ها يتر.فع وطي.زها تعلي لفوق لحد ما بدات اد.لك ك.سا بكف ايدي وانا ماسك فل.قه طي.زها في ايدي التا.نيه كنت بخرك ايدي عليه اسحب ك.سها لفوق وهيا تعلي معايا وبتطلع صوت اعلي شويه صوت مت.عه عرفت ان ده وضع بيم.تعها اكتر وبقيت احرك كف ايدي علي كسها لفوف ولتحت بطوله اسرع وهيا تتم.تع اكتر وتطلع صوت اعلي لحد ما لقيت ك.سها بقي يفتح ويبقي او.سع لدرجه ان صبا.عي الي عليه وانا باضغك بايدي طالع نازل بقي بينزل في ك.سها واحده واحده وايدي بين لحم طيا.زها اللي مغطيه وهيا بقت تتحرك من المت.عه وتط.لع بو.سطها لفوق مع ايدي فضلت معاها كدا وانا بسالها حلو كدا قالتي مم.تع اوي خليك كدا يا نور ااه الل.بن بيز.حلق ايدي في ك.سها لحد ما لقيتها بته.يج اكتر وبتطلع صوت اكتر وانا بحرك ايدي اسر.ع وصبا.عي بيت.حرك في ك.سها اسرع لحد ما لفيتها بت.صرخ صرخا.ت مت.عه عاليه وهيا بترني بك.سها شهو.تها اللي غر.قت ايدي وانا لسه بحر.كها من مت.عتي بصو.تها اكتر واكتر لحد ما لقيت صو.تها بيختفي واحده واحده وج.سمها بيهدي من الحر.كه وبتستر.خي علي الترابي.زه خالص وانا بقيت بحرك ايدي برا علي طي.زها واحده واحده مساج كان منظر.ها حلو اوي هيا نا.يمه مستر.خيه متم.تعه امي فتحت البا.ب ود.خلت شا.فتها غرقا.نه وانا بد.لك في ضهر ها قاتلها عادل هدك يا بنت يا سماح وفضلت تضحك وهيا بتبصلي ومبسوطه وقالتلي عادل صح قولتلها اه عادل قالتي شكل تدليكك انت قولتلها لا طبعا وفضلنا نض.حك

الجزء التاني 💆 كوافير ❤️

خلصت لسماح ضهرها وماما قالتلها يلا يا شاطره كفايه عليكي كدا وسماح قامت وهيا مش عارفه تتحر.ك والترابيزه تحتها تحتها غر.قانه واخدت نفسها وروحت ماما قالتلي هوا انت بنج.تها ولا ايه وفضلت تض.حك وقالتلي ريح شويه بقي وامسح الترابيزه وتكملي شغلك بقي علشان هيا سابتلك فلوس كتير ومنهم تمن جلستي اللي لسه مخلصتش قعدت وانا متم.تع بشغلي الجديد ومبسوط اوي ومس.حت شهو.تها وانا مبسوط بري.حتها لحد ما خلصت ولسه ماما بتقولي يلا لقيت الباب بيخبط وهيا بتبصلي نظره احباط وهيا بتضحك لقيت وفتحت الباب ساره بنت من الشارع شغاله مع سماح قالتلها انا جايه اعمل مسا.ج ماما قالتلي تعالي يا بطه ساره 30 سنه اخوها اكبر مني بس صاحبي سمرا وجس.مها مش رفيع اوي بس مشدود غيرت وانا واقف وكانت مكسوفه علشان اخوها صاحبي ولب.ست الفوطه ونا.مت علي بط.نها وانا بدات ادلكها من رجلها لفوق للسمانه لحد ما وصلت لفخا.دها من فوق كان باين عليها انها مجالهاش زبون من زمان كانت ها.يجه اوي وطلعت فوق بايدي علي ضر.ها وسيبت طي.زها للاخر وهيا مشتا.قه وانا بشو.قها اكتر بلمسا.ت لجن.بها وغر.قت ضهرها زيت وانا بد.لك وبطلع لحد ر.قبتها بايدي الاتنين وبر.جع وهيا مبسوطه ومستر.خيه وطي.زها كانت مرفو.عه شلت الفوطه من عليها بعد ما تع.بتها من ضهر.ها طي.زها سمره ومر.فوعه لفو.ق ومتحدده من تحت مدوره كانت مغريه ابتدبت اكب الزيت علي ط.يزها وانا بد.عك فيها وماما بتتفر.ج عليا لحد ما البنت فت.حت رج.لها بقت فلقا.تها ابعد شويه وك.سها كان طالع منه ز.نبور اقيت امسك في طي.زها جامد بايد وانا بادعك والايد التانيه ممشي صبا.عي بض.هره علي ز.نبو.ورها لفوق اتر.عشت وجسمها كشعر وماما حاطه ايدها علي بقها ومزهوله وبتض.حك كنت بق.فش في فل.قه جامد وهيا بتسيب من ايدي من الزيت وخر.م طي.زها يت.فتح كل ما اقفش لحد كا بقيت بحر.ك صبا.عي لفوق من ك.سها وطا.لع بيه بين فخا.دها ولخر.م ط.يزها وهيا بتتحرك من المت.عه وانا قولتلها اثبتي خالص وانا بحرك صباعي بضهره تاني بس علي ك.سها من بره بس وبض.غط بيه لجوه وهيا بتتؤوه بصوت واطي وانا غيرت صبا.عي بالصبا.ع الكبير وبقت كتني ببصم من فوق لت.حت علي ك.سها من برا لكنه كان في النهايه بيد.خل جوا ك.سها وهيا بتعلي بصو.تها من المت.عه وماما مر..كزه اوي وانا بقيت بحرك صباعي وانا نا.زل في الجنبين وبطلع لحد ما لقيتها ها.جت خا.لص بقيت احرك كف ايدي وصبا.عي اااي في النص بيغو.ص في ك.سها وهيا تطلع صوت لحد ما غر.زته جامد في ك.سها وهيا صر.خت مره اااه بقيت بحرك ايدي اسرع واسرع لحد ما لقيتها بتصر.خ وهيا بتق.فل علي ايدي بين فخا.دها وانا مبو.قفش لحد ما لقيت ايدي بتتغرق وهيا بتفرك برجليها وتقول اههححح وانا بقيت اهدي بايدي وصبا.عي الي جوا بيتحرك ببطي كان نفسها سريع كانها كانت بتجري وانا قولتلها تمام كدا خلصتنا وهيا مبسوطه اوي وماما قالتلها يلا يا ساره تلاقي وليد اخوكي بيدور عليكي وهيا اتك.سفت اوي ومش عارفه تضحك من المت.عه ولبست وحاسبه ماما ومشيت وماما علطول اول ما طلعت لقيتها قا.لعه قداني مل.ط لاول مره وك.سها با.ين قدامي وهيا كيرڤي اوي وب.زازها مربربه ونا.مت علي ضهرها زقالتلي عاوزه اتدلك كدا علشان اراقبك وفت.حت رجليها بقي ك.سها باين وانا حطيت الزيت علي ب.زا.زها وبطنها وابتديت احرك ايدي من عند سر.تها لفوق لحد ما اوصل تحت ب.زا.زها واوقف وطلع من الجنا.ب مره ومن النص مره بايدي الاتنين وهيا بتبصلي في عيني مبسو.طه لحد كا اتحر.كت بايدي لفو.ق وعديت من جنب صد.رها بايدي وانا طالع لر.قبتها وبخلي ايدي تقا.بل بعض وهيا بتقفل علي ر.قبتها وبصبا.عيني الكبار علي شكل مثلث طالع علي زورها لحد ما وصلت لشفا.يف ماما اللي كانت منفو.خه اوي وبقيت احرك عليها سبا.عني عكس بعض وبرجع تاني وانزل علي رق.بتها لحد ما وصلت ايدي فو.ق صد.رها وكل ايد علي صدر والصبا.ع الكبير علي حلمه ماما اللي كانت بني فاتح وهيا غمضت عينها من الم.تعه وانا علشان تبصلي قر.صت بصبا.عيني علي حل.مات بز.ازها وهيا قالت ااه وفتحت وانا ابتديت ااموج بايدي في ب.زاز ماما وهيا بتتنفس اسر.ع وبتبصلي مبسو.طه بعيون مليا.نه شه.وه خلنني اض.غط اكتر وانزل بايدي علي ك.سها بصبا.عيني الكبا.ر وانا ماشي علي شفا.يف ك.سها من بره وهيا بتتئوه اوي لدرجه انها رفعت تنت رجلها وانا سبتها زي ما هيا وففيت بدلت وانا قدام رج.لها وهيا عامله وصع واحده بتو.لد وبقيت بالصبا.ع الكبير في ايدي الشما.ل بمشي علي ك.سها من بره وبالصبا.ع اللي جنبه بحركه بين فخا.د ماما تح.ت ك.سها ورا.يح علي خر.م طي.ز ماما اللي كان با.ين عليه انه اتنا.ك كتير اوي ومن منظره الم.غري حظ.يت صبا.عي فيه قاالت ااه وغمضت وهيا بتحرك رج.لها وبايدي التا.نيه بحرك صبا.عي اكتر لحد كا من مت.عتها نز.لت رج.لها صبا.عي بقي فيه عقلتين جوا خر.م طي.ز ماما وهيا بتتئوه بصوت عالي وبتشد في صد.رها وهيا مغ.مضه ومت.متعه اوي وبتقول ااههه ااههه وانا بدلت صبا.عي اللي في خر.مها بالصبادع اللي في النص وبقيت احر.كه جوا اووي وهيا بقت ته.يج علي بز.ازها وبتطلع صوت نفس سريع واها.اات مت.عه وشه.وه وشر.مطه وبتفتح عينها وبتبصلي وانا بزيد بحركه كفي علي ك.سها من مت.عه نظر.اتها ليا وهيا بتتنفض من مت.عه اي.دي علي ك.سها وبد.خل صبادعي كله جوا ط.يز.ها وهيا من المت.عه بتنا.م علي جن.بها تع.صر ايدي في ك.سها وايدي بتتحر.ك بسر.عه اوي وبرتجع تا.ني علي ضه.رها لحد ما وهيا ها.يجه اوي الباب خ.بط وفتحت عنيها بقيت بحرك ايدي علي ك.سها اك.تر وبد.خل صباعين جوا ك.سها وانا بحرك اوي وهيا بتتؤوه اوي وبتبصلي عاوزه تقوم ومش عارفه من المت.عه والبا.ب يخبط ولقيتها تانيه رك.بتها وانا طل.عت ايدي اللي في طي.زها وبقيت وا.قف بي.ن فخا.دها وبد.عك بايدي الامين ك.سها اوي والباب برضو لحد ما وانا شغا.ل بسرعه اوي وبن.هج قولتلها خدي كل الفلوس اللي جمعتيها وخل.يكي زي مانتي وهيا بتتئؤوه اوي وبتر.ضع في ب.زها وبتقول اووف ااه يا نور ك.س ماما ااه وانا با.زيد لحد ما فت.خت رج.ليها ونز.لت بلسا.ني في ك.سها من تحت وايدي شغاله من فو.ق وبل.حس اوي وبا.كل ك.س ماما الي ط.عمه يج.نن وهيا تصر.خ من الم.تعه لحد ما لقيت ايدها علي دما.غي وبتز.قها اك.تر علي ك.سها وانا بازيد بايدي اعصا.بها بتفك منها لحد ما لقيت و.شي وبقي بيتغر.قو ل.بن وهيا بت.ضغط عليها اكتر بايدها وبتقفل ر.جليها علي وشي وهيا بتصر.خ وانا بل.حس في كسها من جوا وهوا مش راضي يو.قف تنز.يل لحد ما سا.بت خالص وفتحت ر.جليها وحطت ايدها في جنب وهيا مسوطه اوي وضمت بايدها صد.رها لب.عض اوي وانا با.كل في ك.س ماما االي كان احلا حاجه دوقتها في حياتي وبقيت طا.لع بلسا.ني لحد ما وصلت لسر.تها وبقيت ببوس فيها بالراحه وانا ببص في عيون ماما اللي تعبت اوي ومبسوطه ومت.متعه اوي وطبطبت علي دما.غي وفضلت نايمه مف.شخه رج.لها وانا سبتها وروحت الحمام اغسل وشي اللي غرق .. وغسلت شي ولقيت الباب بيخبط تاني طلعت فتح.ت الباب ولقيت ساره ووليد اخوها اللي داخلين وهوا بيقولي كدا يا صاحبي تعمل اختي كدا وانا بقوله معملتش حاجه كان د.خل الاوضه وما.ما لسه مف.شخه رج.ليها وهوا بسرعه راح وقف بين رجلين ماما وطل.ع بتا.عه اللي كا.ن اسمر وطو.يل وطخين اوي وحر.كه علي ك.سها وما.ما مش عا.رفه تقا.وم خالص وبتبصلي وهوا قالي كدا خالصين يا صا.حبي ود.خل ز.به في ك.س ماما وطل.ع نام بين فخاددها وهوا بيبو.س في رق.بتها وهيا مش بتدي اي رد فعل بتبصلي وانا ساكت وعارف انها لاز.م تتم.تع وتتنا.ك بعد اللي حصل ده وهوا بيبو.س في شفا.يفها وبير.زع بز.به اكتر وهيا بتتو.جع بملا.محها من غير صو.ت لحد ما لقيتها لا.فه ايدها علي ضهره وبتتبا.دل معا.ه البو.س من شفا.يفه وساره لقيتها في الوقت ده بتقولها وليد جالك يا طنط منال وهيا بت.ضحك وحطت ايد.ها علي ك.تفي وسند.ت ضهرها علي الحي.طه ونز.لتني لك.سها تحت فستا.نها وانا بل.حس في الك.س اللي كان غرقا.ن لب.ن وهيا بتقولي عجبك طعم لب.ن وليد اخويا السخن وانا بل.حس وانا سا.مع صوت ز.ب وليد وهوا بيد.خل في ك.س ماما لحس.ت ك.سها كله وكل اللي حوا.ليه ولقيتها بتقول تمام كدا يا وليد قالها يلا بينا يا قلب اخوكي وهيا سا.بتني ومشي وهيا بتقولي وليد سابلك شويه في ك.س ماما الح.سهم بقي بدل ما تخ.لفلك تؤام ومشيو وهما بيضحكو وانا ببص لماما وانا مش عارف اقول ايه وبقرب منهها وبح.ضنها وهيا بايدها وج.هت دما.غي علي ك.سها اااي كا.ن غر.قان لب.ن وسا.بتني وانا بدا.ت الح.س في ك.سها اوي وباكل كل اللي جواه وبقي وشي كله ل.بن من الل.حس وخلصت كل اللي موجود ونمت في حضن ماما اللي بقت بت.لحس في اللي علي وشي وانا بقولها مبسوطه يا حبيبتي انا موافق ان احنا نشتغل مع سماح بس مش هنروح هناك هيا اللي هتيجي وتجيب الرجاله والستات هنا واشوفك بتتم.تعي كل يوم يا حبيبتي وهيا حضنتني اوي وهيا بتقولي اتمت.عت وهوا بيني.كني اتم.تعت يا حبيبي انا كمان اتم.تعت اكتر من نظراتك ليا وهوا بين.يكني يا حبيب ماما ...
حلوووووه كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
كمل باقي الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
اااااه
بتجنن
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
كمل وقفت ليه
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
يا بختكم حولين اوووووي
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فين باقي القصة
 
  • عجبني
التفاعلات: ahlawy77
حلوة قوي كمل
 
من اجمد القصص الى قرأتها
 
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: فحل صعيدي جاد وبسريه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%