NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

أنحراف

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
26 سبتمبر 2022
المشاركات
10
مستوى التفاعل
78
العمر
26
الإقامة
مصر
نقاط
7
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء التالت 🥰 كوافير ❤️💆🥺

زي مانتو عارفين انا نور 17 سنه عايش مع ماما منال كوافير و بعد ما دلكت لماما وححصل اللي حصل من وليد صاحبي قدام عيني اتفقت مع ماما ان خلاص هنتشتغل مع سمااح بس في بيتنا وهيا اللي تيجي هنا وتاني يوم صحيت من النوم لقيت سماح عندنا في البيت قاعده علي الكرسي وماما قاعده علي الارض بتحطلها ممانيكير علي ضوافر رج.لها خرجت من اوضتي وكانو قاعدين مبسوطين وبيضحكو وسماح قالتلي اهلا اهلا بالمد.لك الجميل تعالي يا حبيب عمتو اقعد جنبي قعدت جنبها وهيا فضلت تطبطب علي ضهري وتقولي انت جبت ده كله منفين دانا كنت لسه بقول لمامتك ان اكتر يوم كنت مرتا.حه فيه امبا.رح الا صحيح انت دلكت لماما ولا انا دفعتلها علي الفاضي وماما قالتها امال هيسيب مامته يعني بصلها وهيا بتضحك دا بجد يا منال وتبصلي وهيا مبسوطه قالتلتها بجد وريحك ولا دلك بس بصراحه وماما ضحكت وهيا مكسوفه وقالتلها يا بنت اهدي وسماح بتضحك وهيا بتلعب في خدودي وبتقولي ريحت ماما يا جميل انت اتاريها صاحيه مبسو.طه النهارده طاب ايه يا منال مش هتسمعي كلامي وتيجي عندي بقي قالتلها بصي احنا قررنا امبارح انا ونور بس انتي اللي هتيجي هنا الصاله كوافير والاوضه بتا.عتي ليكي انتي والبنات واوضه نور تد.ليك وتبقي للزباين الحلوين بس وشقتك شغليها زي ما تحبي برضو وسماح قالت من غير ما تفكر موافقه ومن النهارده البنات هسيبهم هناك وانا هابقي هنا معاكم وماما قالتلها مش اي حد تجيبيه هنا يا سماح لازم تساليني الاول قالتلها ماشي يا حبيبتي وقعدنا شويه وزبو.نه جات لماما وهيا خلصت معاها ودخلتهالي تتد.لك ودل.كتها وريحتها خا.لص ومشيت وسماح جات تاني بشنطه قالت فيها غيارات وشويه حاجات تبع الشغل ودخلت اوضه ماما وروقتها وطلعت بقمي.ص نو.م شفا.ف مغ.ري اوي وماما قالتلها فيه زبو.ن ولا ايه قالتلها اه وليد اخو ساره اجيبه ولا لا ماما بصتلي وانا مقولتش حاجه وقالتلها ماشي هاتيه وشويه وخبط البا.ب وسما.ح دخلت الاوضه وانا طلعت فتحت البا.ب وقابلت وليد قالي سما.ح هنا قولتله اه تعالي ادخل وهوا بيبص لما وداخل انا وقفته قولتله اللي حصل امبارح بقي محدش يعرفه بص لماما اللي كانت مضيره وشها منه وقالي اللي حصل بيني وبينكم بس محدش هيعرف بالمره اللي فاتت ولا اللي جاي فين سماح بقي وانا شاورتله علي الاوضه وماما قالتله من غير صوت بقي يا وليد علشان الزباين اللي هتجيلي قالها ماشي يا بطل ودخل لسما.ح وقفل وراه وانا قولت لماما يقصد ايه بالمرات اللي جايه هوا فيه مرات جايه وقبل ما تجاوب الباب خبط وانا مستنيها ترد قالتلي افتح الباب يا نور خلينا نشوف شغلنا كانت هبه ام واحد زميلي في المدرسه واللي اعرفه عنها محترمه اوي حاجه كدا في ج.سم ماما بس ست بيت وفيه شويه ترهلا.ت في بط.نها وطي.زها كدا وقمحا.ويه قالتي مامتك هنا قولتلها اه اتفضلي يا عمتي ودخلت وماما قا.مت سلمت عليها وانا قاعد مكسو.ف وخا.يف من انها تسمع سما.ح ووليد في الاوضه وهيا وانا سرحان قالتلي مبروك علي الشغل الجديد احسنلك وقالتي مش هتروح تاني مع حسام المدرسه ولا ايه قولتلها كدا كدا انا فاشل في الدراسه قالتلي وهيا الدراسه كانت عملتلنا ايه يعني مانا معايا ماهر اخو حسام خريج جامعه بقاله خمس سنين ومش لاقي شغل يصرف بيه علي مرا.ته وماما علطول قالتلها طاب ما تجيبيه يشتغل هنا مع نور قالتلها ياريت وانا ببص لماما ومتضا.يق عاوز اقولها بتعملي ايه ويجي فين وسما.ح عندنا كدا وماما فضلت شغاله معاها لحد ما خلصو تنضيف وروقتها خالص وهبه قالتلي طاب يلا بقي ولا انا مليش نفس في التدليك قولتلها يلا ودخلت الاوضه تق.لع وانا قولت لماما بصوت واطي يجي فين قالتلي امه معاك اهي واتعا.مل بقي انت شا.طر قولتلها مش هترضي قالتلي مفيش واحده مترضا.ش يلا وكشرتلي وشها وهبه كانت واقفه بالفو.طه وانا دخلت عدلتها علي الترا.بيزه وابتديت اد.لك تدليك عادي لر.جلها وسمانتها وماما جات وغمزتني في ضه.ري اللي هوا اتعا.مل وخرجت وقفلت البا.ب علينا وانا بقيت مش عارف ابدا معا.ها ازاي وخلصت سما.نتها ورجلها وطلعت اد.لك ضهر.ها اللي كا.ن اسمر.اني وعر.يض وانا بد.لك ومكسوف لحد ما قالتلي اه المنطقه دي اضغط عليها وجعا.ني اوي كانت ايدي علي فقرات ضهر.ها وانا بقيت ا.مشي ا.يدي عليهم وا.ضغط وهيا تطلع صوت علشان وا.جعها لحد ما قولتلها ممكن تيجي شويه كدا علي الترا.بيزه وشديتها علشان تقرب مني بس حصلت صد.فه حلوه ب.ز من ب.ز.از.ها طلع من تحتها وبقي برا الترا.بيزه كان منظره حلو اوي وهيا اتك.سفت اوي ورجعت تا.ني في ن.ص الترابيزه كان حلما.ته سمرا وهوا قمحي وكبير اوي وانا قولتلها لا متتكسفيش انا زي حسام بس علشان اقدر اد.لكها لاز.م تقر.بي كدا وقر.بتها تا.ني وب.زها بقي مسنو.د علي جنب الترا.بيزه وانا بد.ات اد.لك بالزيت وبمسي صبا.عين ايدي الكبا.ر من اول رق.بتها وانزل وانا باض.غط لحد ما اوصل تحت خا.لص وهيا تتو.جع من ضغ.طي وانا بلم.س في ب.زها بج.سمي وانا بحر.ك ايد.ي لحد ما ديرت وشها النا.حيه التا.نيه وقولتلها استر.خي خالص وبقيت بد.لك في جن.بها النا.حيه التا.نيه وانا با.مسكه با.يد.ي الاتنين وهيا مربر.به خالص وانا باعصر في جس.مها وهيا مبسو.طه وروحت النا.حيه التانيه من التر.ابيزه وبقيت اعمل في الجنب التا.ني من ج.سمها وب.عصر فيه واقفش واحرك ابدي نا.حيتتي وانا باضغط بكوعي وانا واخدها واحده واحده من شقتها وطالع فو.ق احد دا وصلت فوق وبقيت احرك ايدي من عندي وانا باضغط بالكفين وطالع لقدام بيهم لحد تح.ت با.طها وار.جع واطلع تا.ني بايدي لحد ما وصلت عند فل.قه صد.رها وارجع والمره التا.لته مشيت ايدي لحد ما لم.يته وميت علي صد.رها ور.جعت ولما لقيتها متعد.لتش في نص الترا.بيزه عرفت انها مبسو.طه بكدا وبقيت امشي ايدي واطلع بيها لحد ما مشيتها علي ب.زها ومسك.ته ورج.عت بيه وهوا في ايدي وهيا قالت بصوت واطي وهيا متم.تعه ااه وج.عتني دي قو.لتها معلش استحملي وبقيت اكرر مره والتانيه وهيا سا.بت نفسها خا.لص لحد ما وانا ما.سك صد.رها ورا.جع بيه مسكت حلم.تها بصبا.عيني وانا را.جع بالرا.حه وبقيت اد.لك فيهم واعصر.هم بصوا.بعي بالراحه وهيا بتتنفس بشو.يش اوي من الم.تعه وكل ما اضغط مره اكتر بصبا.عي تقطع نفسها ثا.نيه وترجع تتن.فس كانت بتعمل صوت ااءااه بنفسها وانا عصرته مره جامد اوي كت.مت نفسها من الو.جع وسب.ته وبقيت بد.لك في ضه.رها ونا.زل بايدي وانا بشيل الفو.طه من علي طي.زها بشو.يش وانا را.يح وانا جاي لحد ما اتصد.مت هبه لا.بسه الان.در وانا مقو.لتلهاش حا.جه وكملت وشيلت الفو.طه وبقيت امو.ج بايدي علي طي.زها وهيا نا.يمه خا.لص من لمسا.تي لطي.زها وبقيت اق.فش في طي.زها واحده واحده وبز.يد وكل ما ازيد وانا باق.فش وبشدهم لفوق وبعيد عن بع.ض فل.قه من ك.سها تظ.هر وانا شغال اكتر واكتر لحد ما مس.كت فخد.ها اللي ج.نبي وبقيت ا.مشي ايد.ي عليه لقد.ام وارجع بايدي وهيا من المت.عه فت.حت ر.جلها شويه وقالتي كدا كويس قولتها يعني مش اوي بس بحاول اهوا وانا باحر.ك ايد.ي لقد.ام وحر.كتها سنه للج.نب بقت لا.مسه قما.ش الاند.ر علي ك.سها المنفو.خ اوي وانا طالع وراجع وكل ما المسه احرك ببطي وصبا.عي الصغير يمشي علي ك.سها بجن.به وانا طالع وانا نا.زل وبعدين نقلت النا.حيه التا.نيه وبدات اعمل نفس الحركه وهيا مبسوطه وكل ما الم.س ك.سها بصبا.عي ج.سمها ينك.مش وانا قولتلها استر.خي خالص بقي قالتلي بغير اوي مش قادر امسك نفسي معلش قولتلها خلاص تمام بس ممكن تفتحي رجلك اكتر وهيا فتحت رجليها شويه كمان وانا روحت وقفت ورا جنب رجليها وبقيت بحرك كل ايد علي فلقه طي.ز وبطلع بايدي مع بعض وبرجع تاني ابدا من الاول وبطلع بيها وانا باسحب بصبا.عي الكبير وكل ما اسح.س ك.سها يت.فتح تحت الاند.ر وبقرب من بصبا.عني كل مره ادلك بايدي واحده واحده لحد ما بقي صبا.عيني الللي بينهم بس ك.سها وانا حر.كهم وانا طالع بايدي علي با.ب ك.سها من بره مره والتا.نيه لحد ما اتم.تعت خالص ومن الم.تعه فت.حت رجليها اكتر بقي صبا.عني بيمشو علي شفرا.ت ك.سها وهيا ابتدت تتؤوه بصوت واطي حلو اوي ونا.مت علي و.شها علشان متبينش ملا.محها الها.يجه وتك.تم صو.تها اللي كنت سا.معه برضو وسا.مع ن.فسها وانا بحر.ك صوابعي الاتنين بشكل دا.يره علي شفرا.ت ك.سها وانا باطلع باتحر.ك بينهم بيبنز.لو تحت خيط الاند.ر وهيا بتحر.حك وسطها لفو.ق معا.هم من المت.عه لحد ما بقي الفا.صل بين صبا.عيني زن.بو.رها اللي وانا بحرك صوا.بعي كنت بعصر.ه في وسط.هم وهيا مش بتث.بت اول واحده تبقي بتفر.ك بج.سمها كدا معا.يا وانا شغا.ل بالرا.حه خا.لص وكل ما تط.لع بو.يطها سنه صغي.ره انا ادفعه لفو.ق با.يد.ي لحد ما بقت بتر.فع وس.طها اكتر وانا صبا.ع جبت خيط الاند.ر في جنب وبقي ك.سها قد.امي وانا ساند الاند.ر بصباع والتا.ني شغا.ل علي ك.سها بيمشي علي زن.بو.رها لفو.ق وير.جع وهيها بتتلوي لحد ما وانا شغال بالايد اليمين بقيت بشد في الاند.ر انز.له بالايد التا.نيه وانا بضغ.ط بصبا.عي وانا بحر.كه جو.ا ك.سها وهيا وانا بشد في الاند.ر بترفع وس.طها معاه لحد ما قرر.ت مقلعهو.لهاش وافضل ما.سكها منه وانا ببلعب بصبا.عي الكبير في ك.سها جوا وبحركه يمين وشمال جوا ج.سها وببعدالز.نبو.ر يمين وشمال وهيا بتتئؤوه اووي ولكن تع.بت من رفعه وس.طها ونز.لته وهيا بتن.زله كان صبا.عي بيد.خل في ك.سها جوا اكتر واكتر وهيا بتن.زل عليه وهيا بتتو.جع وبتتم.تع وبتر.فعه تا.ني وانا بط.لعه وانا بحر.كه علي ك.سها بر.ه وهيا بتنز.ل وس.طها تاني علشان يد.خل تا.ني وانا بقي.ت اشد اطلع وسط.ها ونز.له علي صبا.عي وهوا يد.خل ويطلع وبقت هيا تسر.ع اوي من كتر هيجا.نها لحد ما بقيت انا الي لحرك صبا.عي اكتر واكتر واد.خله وا.طلعه في ك.سها وهيا ثبتت فو.ق ومن مت.عتها فقت را.فعه طي.زها لفو.ق وهيا سا.ن..ه بر.كبتها وانا بقيت امشي صبا.عيني اللي جنب الصبا.ع الكبير علشان ك.سها يح.س اكتر ويتم.تع اكتر وبقيت اد.خلهم اطلعهم في ك.سها كان ز.ب بيد.خل فيها وهيا نا.يمه علي وشها ورا.فعه وس.طها وبتتن.فس بسر.عه اوي وانا بقي مشغل صوا.بعي بسر.عه واعمق في ك.سها وهيا بقت بتن.هج من المت.عه ههااهه ههاه ووجع مكتو.م في ز.ورها هئاااه هئااه وانا بقيت بدخل تلت صوا.بع وبد.خلهم وبطل.عهم وبحر.كهم جو وهيا بتتفا.عل معاهم وهما بيتحر.كو جوا وبحر.كي معاهم طي.زها بالرا.حه وانا بقيت بحر.كهم اسر.ع وبقي ك.سها ين.قط سا.سل لز.ق نق.ط صغي.ره وانا شغا.ل بد.خل وبط.لع في صو.ابعي اكتر واكتر وبايدي التا.نيه بمشي.ها علي طي.زها بحنيه خاا.لص وانا بد.ك بالتلت صوا.بع بالايد الي في ك.سها لحد ما وصلت بايدي خر.م طي.زها من تحت الاند.ر اللي غر.قته زي.ت وبقيت بحرك الزيت علي خرر.م طي.زها اللي كان ها.يج اوي ومفتوح اوي ودخلت فيه صبا.عي اللي في النص وبقيت بحر.كه كان الخر.م واسع دخلت فيه الصبا.ع اللي جنبه وانا بقيت بحرك صوا.بع ايدي في ك.سها وطي.زها بسر.عه اوي وهيا بقيت تف.عص في صد.رها والك.حل اللي حط.ته ماما بقي نا.زل علي وشها وبتتنف.س بسر.عه اوي وبشر.مطه اوي كانها متنا.كتش من سنين ونا.ينه بو.شها علي جن.بها وتكل ما ادخل صبا.عي واطل.لعه تقولي اااه أااااه احح ك.سييي اممم وانا بقيت اسر.ع اوي وهيا تغ.مض وهيا بتطلع الصوت ومتم.تعه اوي لحد ما لقيت ك.سها بير.مي شهو.ته في جوا الا.ندر وهيا بيمو.ج بو.سطها بالراحه لفو.ق وتحت والاجنا.ب وهيا بتق.طع في صوت نفسها هأاااه وانا شغال برضو هوا لسه بيك.ب لب.نه لحد ما لقي.تها بتنز.ل وسط.ها بشو.يش واعصا.بها سا.يبه خا.لص وانا بقيت شغا.ل بصبا.عي اللي في الن.ص بس في ك.سها وفي طي.زها بالايد التا.نيه بالرا.حه خا.لص وبم.تعه وطلعت ايدي من ك.سها وبقت وحط.يت صبا.عي في طي.زها عامله زي السناره وانا بد.خله واطلعه بيع.مل صو.ت وهيا بقت تند.مج معاه تا.ني با.هاتها وايدي الشمال انا شغا.ل بتتحر.ك علي ضهر.ها فضلت كدا كتير اوي لحد ما بقت بتحرك وسط.ها تاني فو.ق وتحت تا.ني وقولتلها انا كدا خلصت جل.سه سكتت وانا شغال برضو ببع.بص طي.زها وانا قولها بس انا هعملك كمان جل.سه علي حسا.بي نا.مي علي ضهر.ك ولفت وصبا.عي لسه قي طي.زها وانا طلعته وبفيت ابصم بصبا.عي الكبير في ك.سها للجنبين وطل.عته وبقيت احرك كف ايدي علي ك.سها من فو.ق الاند.ر يمين وشما.ل وهيا مبسوطه اوي وبتضغط علي شفا.يفها بسنا.نها وانا بقيت اسر.ع اوي ودخ.له تحت الاند.ر وهيا بتتلو.ي بر.جلها يمين وشما.ل من الم.تعه وتقف.ل فخا.دها علي ايد.ي لحد ما ماما د.خلت وهيا بقت مكسو.فه اوي غط.ت وشها وماما قالتلي تعالي ثوا.ني وطلعت وقفلت عليها البا.ب ماما قالتلي ايه ده كله وادخل الاقيها لابسه الاند.ر وانا قولتها لا نز.لت مره وبنز.ل في التا.نيه وسما.ح قا.عده جن.ب ماما المكيا.ج غرقا.ن علي و.شها من اللي عمله. فيها وليد وماما قالتلي خلاص خش وهي.جها اكتر علشان فيه زبو.ن جاي والبنات كلهم معا.هم شغل عند.ها وهيا تعبا.نه اظبط معا.ها وانا هاد.خلهولك لما يجي وانا قو.لتلها ماشي ودخلت لقيت هبه من نفس.ها هاديجه وبتحر.ك ايد.ها علي ك.يها ونا.يمه علي بط.بها وانا د.خلت بقيت اضغط بايدي علي ايد.ها وهيا بتحر.كها وهيا شغا.له سر.يعه اوي وانا سبت ايدها شغا.له وبقيت ابو.س في فلقا.ت طي.زها وهيا تشت.غل اكتر بايدها وتد.عك في ك.سها وهيا بتتو.جع اوي وانا بال.حس في طي.زها وببو.سها منها ولقيت البا.ب مفتو.ح وانا برضو شغال وبشيل وشي بشو.يش وبصيت ورا.يا لقيت عادل ابو ز.ب كبير اوي داخل قا.لع قولتله هسسس واخدت ايده بشو.يش وحطيتها علي ايد.ها وبقي يمو.ج معا.ها ويبو.س في طي.زها ويبو.س في اي.دها وهيا بتحر.كها وني.مها علي جن.بها وبحر.ك ز.به علي ايد.ها اللي هيا بتل.عب بيها في ك.سها مرتيت بر.اسه وهيا شالت ايديها وهوا بقي يحركه علي شفا.يف ك.سها وشاورلي اخر.ج وخر.جت وقف.لت البا.ب وهما بيضكو وماما بتقو.ل لسماح يا بنت الشر.مو.طه بيد.خل ده كله في ك.سك قالتها دا مت.عتي ده بس الولد وليد برضو حلو بيم.تعني اكتر مانتي عارفه ماما ردت وهيا نتلغبطه عارفه ايه قالتلها عارفه وليد بيم.تع قد ايه وماما سكتت خالص وسماح قالتلها بصي بقي روقي حالك كدا بقي علشان عادل مبيشبعش بسرعه والمر.ه اللي جوا دي مش هتست.حمله ماما قالتلها واعمل ايه يعني قالتلها انتي عارفه هتعملي ايه ما صحيح انتي النهارده من البنات اللي معا.يا ولازم تسمعي الكلام لاقو.ل لوليد يا شر.موطه يا صاحبتي وماما سكتت خالص وانا قولتلها بس يا طنط سماح قالتلي ولا بس ولا حاجه متخا.فش هابقي ادخلك تتفرج مانا عرفت انك بتحب تتفر.ج وبالمره تشر.بلك شويه لب.ن تصدق كنت نا.سيه دا وليد منسيش يبعتلك هديته تعالي تعالي وراحت را.فه القميص وك.سها متغر.ق ل.بن قالي قر.بي يا ام قر.ون قر.بي ولز.قت دما.غي في ك.سها وبقيت الح.س وهيا بتقول لماما انجزي حالك علشان هيبا.ت معاكي النهارده ودا.فع كتير علشانك انتي . ..

الجزء الرابع ( كوافير 💆💕) بعنوان النظره الي الام في حضن الغير مت.عه 🥰♥️

قعدت جنب سماح شويه وماما متوتره وبتبصلي لحد ما جات قعدت جنبي وقالتلي مش هتزعل صح انا لازم اسمع كلامها وبعدين انت كمان كنت مبسوط من اللي عمله فيا وليد قدامك وخلاص لازم تتعود علي كدا لانك عارف سماح قالت هاشتغل معاها خلاص وكل يوم هيبقي فيه رجا.له معا.يا وهيا قاعده بتكلمني وانا باصص في عيونها وساكت لحد ما اخدتها في حضني وقولتلها طلامي انتي هتبقي مبسو.طه انا كمان هابقي مبسوط يا ماما وسماح لقيتها بتضحك وبتقول ايه جو الصعبانيات ده مانت شوفتها مع صاحبك امبارح ومتكلمتش وكنت بتل.حس في لب.نه من ك.س اخته ولا انت عاوز وليد بس ها نا.كك وليد قبل كدا ولا ايه ما هوا يا اما كدا يا اما انت ديو.ث وبتحب تتفر.ج علي امك في حضن حد تا.ني انت مين فيهم وانا سكت وهيا قا.مت ضر.باني بالقلم علي وشي جاوب وماما بصتلها وسكتت وانا قولتلها معملش فيا حاجه قالتلي وسبته ليه قولتلها الصراحه كنت عاوز.ها تتم.تع كنت شا.يفها ها.يجه وهوا اول ما دخل البيت قولت لنفسي يصبرها ويم.تعها واشوفها مبسو.طه وكانت مبسو.طه بز.به في ك.سها وانا كمان الصراحه كنت مبسو.ط وانا بشوفها قالتلي يبقي كلامي صح وانا هحققلك امنيتك كل يوم بدل المره مرتين وتلاته كل يوم مع رجاله شكل واللي تعجبه هيجي تاني وهيا انا متاكده هتحاول تبسط اي حد يد.خلها علشان انا عارفاها بتحب تتنا.ك زي عنيها انت مخدتش با.لك من ك.سها وخر.م طي.زها ولا ايه وماما بتقاطعها قالتلها هشش انتي من النهارده شغاله عندي يعني اخلص كلامي وبعدين تتكلمي ولا ايه مش ده اتفا.قنا اني اخلي نور يوافق وانتي هتسمعي كلامي مش ده اللي قولتيهولي انطقي قالتلها اه قولت وهيا مو.طيه راسها وانا قولتلها ولا يهمك يا ماما انا موافق علي اي حاجه تعمليها وسماح قالتلها يلا تعالي بو.سي في ك.سي انتي وابنك لحد ما المجر.م ده يخلص انا حاسه انه مو.تها جوا وفت.حت رجليها ونز.لت دما.غنا علي ك.سها وماما بدات وبقت بتبو.س في فلقه ك.سها وهي تقولها لسه زي مانتي يا منال احح لسه شفا.يفك زي ما هي بتم.تع ك.سي وانا بقيت بلح.س في ز.نبو.رها ولسا.ني بيجي علي شفا.يف ماما اللي ها.جت اوي وهيا بتبو.س ك.س سما.ح وبقت تلح.س معايا ولسا.ني يجي علي لسا.نها وسما.ح ما.سكه دما.غنا ومت.متعه اوي وفخا.دها بتتر.عش من ماما اللي علمتني طر.يقه جد.يده للمت.عه كانت بتم.ص ز.نبو.ر سما.ح كانه ز.ب بشفا.يفها وانا بقيت اقلد.ها لحد ما سما.ح من المت.عه حركت دما.غنا في وش بعض وبين شفا.يفي وشفا.يف ماما زنبو.ر سما.ح وبقيت كل ما تجيلي الفر.صه ابو.س شفا.يف ماما اللي هيا كمان كانت بتبو.س في شفا.يفي بهيجا.ن البوسه ورا البوسه مبتا.خدش ثانيه وببتسيب شفايفي وثا.نيه تر.جعلها وسما.ح متم.تعه اوي وماما من كتر مت.عتها بقت تنز.ل من بقها مايه وانا بلحس شفا.يفها ولسا.نها وبم.صه لحد ما ماما ها.جت خا.لص وقالت لسما.ح هوا ايه كل ده وهيا قالتلها غيب اوي ما هوا مشكلته في كدا عاوز ينز.ل طول الوقت مبيو.قفش وماما قالتلها مانا ك.سي اولي بده كله وقا.مت وفتحت البا.ب وهبه ام حسام صاحبي نا.يمه علي بط.نها علي الارض بتصوت وبتقول ار..حمناااي ااااااه الحقو.ني هيمو.تني الحقو.ني اااه وهوا ز.به زي السيف بير.شق في ك.سها ولونه قمحي وطويل وطخين اوي والار.ض مليا.نه لب.ن وك.سها غر.قا.ن وماما قل.عت ملط وهيا واقفه وراه ورا.حت بتشده من ضهر.ه وبتقوله خلاص هتمو.تها خلاص يا عادل وهوا مش راضي يحلها مت.بت فيها مش عارفه تفلف.ص من ايده وبيقولها مش قولتلي في البدايه يا شر.موطه عا.وزه دكر مش كنت بح.سس عليكي وخايف عليكي قولتيلي د.خله وماما بتتحا.يل عليه وهبه بتقوله انت مجر.م انا شر.موطه انا اسفه خلاص ابو.س ايدك وماما با.سته من ضهر.ه وبقت تم.شي شفا.يفها عليها وهوا بيهدي بس برضو ز.به في ك.سها وما.ما نا.مت فو.قه وصد.رها لا.زق فيه وحا.ضناه من ضهر.ه وبتبو.س في رق.بته وبتقو.له خلاص يا حبيبي خلاص علشان خا.طري انا وانا وسماح قاعدين بنتفرج وهيا بتقولي شوفت امك يا نور معلمه انا متاكده ان هيا اللي هتم.تعه ومحدش يقدر يم.تع الوحش ده غير.ها وماما هدته خا.لص وهوا قالها هسيبك بس لو مجيتيش بكرا هنا مع سماح للرجا.له تني.كك اعتبري اولادك عرفو واعبري مرات ابنك حا.مل مني وطل.ع بتا.عه وقعد علي ر.كبته وهياا زي العبيطه طا.لعه من تحت ايده بتنا.هج وبتعي.ط وك.سها الغر.قان لب.ن بيسقط علي فخا.دها وقعدت علي السر.ير وماما بتبو.س في كت.فه وهيا لا.زقه في ضهر.ه وسما.ح بتقر.ب منها وبتقولها انتي كويسه وهيا بتن.هج وبتقو.ل نز.ل فيا تلت مرات كل مره بيز.يد اكتر كل مره بيهي.ج اكتر نا.ك طي.زي وك.سي انا مش قادره خلا.ص وماما بتهمس في ودنه تلت مرات يا دك.ري احيه وبتم.ص حلمه ودنه وهيا بتقوله امال اماني حبيبتك بقي هتنز.ل فيها كام مره وايدها بتلف علي وس.طه وبتم.سك ز.به وهوا بيقو.لها وحشتي.ني انا نفسي فيكي من زمان اوي وبيلف وشه يبو.سها من شفا.يفها وهيا ما.سكه في ز.به زي ما هيا وبتقوله انا اهو يا حبيبي بين ايديك وبتبو.س في شفا.يفه مره روا التا.نيه وهيا بتل.ف ج.سمها قد.مه وهوا بيقولها كنت بحلم بيكي ومش عارف اوصلك وبيبو.س في ر.قبتها وهوا بيا.خدها علي حجر.ه وز.به تحت ضر.ها وهيا حا.ضناه وانا مر.كز اوي وهوا بيعمل كدا في ماما وهيا بقت نا.زله تبو.س في جس.مه لحد ما وصلت لبتا.ته ومن غير ما تلم.سه بقت تل.حسه من تحت لفو.ق وتلح.س اللب.ن اللي عليه وت.لحس اللبن اللي علي فخا.ده وتم.ص بيو.ضه وهوا بقي ها.دي خالص وبيبصلي وبيقولي شكرا انك وافقت اني اني.ك مامتك كان رفضها الوحيد كل مره علشانك لو كا.نت تعرف انك هتبقي مبسوط كدا كانت نا.مت في حضني من زمان اوي وقالي الح.س اللي في ك.س هبه علشان حسا.م صاحبك وعلشان متتا.خري وانا قولته حا.ضر قالي وفيه حاجه مفيش حد في الاوضه اللي انا بد.خلها ببف.ضل بهد.ومه اقل.ع كل هدومك ومتخا.فش انا في ايدي حبي.بتي مش هبص لغيرها وماما قا.عده بتم.ص في ز.به اوي كانها محر.مه وانا علشا.ن اشوف نز.لت هبه تحت جن.بهم وبقيت الح.س في ك.سها كان طعمه حلو اوي وهوا ضا.غط علي دما.غي بيو.جها علي اللب.ن وهوا قاهد وما.ما بتم.صله وبيقو.لي لب.ني غالي مش عاوزك تسيب نقطه علشان مزعلش زانا خلصت كل اللي في .ك.سها وهوا قالي تعالي انت وسماح وشاور بصبا.ع رجله علي الار.ض قال فيه شويه هناك خلصو.هم وسماح سمعت كلامه علطول باينلها بتخا.ف منه وخلصنا وانا قعدت وبتفر.ج علي ما.ما اللي خبر.ه اوي في الم.ص وبتفر.جني علي اي لم.سه بتعملها في ز.به وهيا بتب.صلي ومبسوطه وسما.ح راحت الاوضه التانيه وهبه قالت هروح للعيال بقي تلاقيهم قلقانين عليا ولما قا.مت وبتلم هد.ومها سما.ح دخ.لت وفي ايدها حز.ام وقالتلها رايحه فين وانا مين يني.كني ولبستهو.لها وقالتلها اقعدي وقعدت عليها وبقت تطلع وتنز.زل علي الز.ب وهيا بتبو.س في شفا.يف هبه وماما قالتله اؤمر.ني يا حبيبي اكمل ولا خلاص قالها شفا.يفك مم.تعه بس لاز.م ك.سك بقي دا انا مشتا.ق ليه وهيا قا.لته ك.سي ملكك يا د.كري ووط.ت في و.شه وهوا با.س ك.س ماما اللي كا.ن مفتو.ح علي الا.خر وقعد.ها علي ز.به بشو.يش وهيا بتتو.جع و.جع مت.عه لحد ما د.خل كله فيها وهوا بيقو.ل لسه ز.بي علي مقا.س ك.سك قالتله لسه ك.سي محدش يقدر يكفيه غيرك وق.عدت عليه خا.لص ممنتش متخيل ان ما.ما ك.سها وا.سع للدر.جه دي اللي يتح.مل كل الز.ب ده وهيا بتط.لع بشو.يش وبتن.زل بشو.يش هوا اللي با.ين علي و.شه الو.جع من كتر المت.عه وسما.ح بتتن.طط علي الز.ب الصنا.عي وهيا بتقعدني بين.هم هما وماما وبقت بتبو.س في شفا.يفي وهيا بتحر.ك ايدها علي ج.سمي وبتقو.لي ز.بك صغير اوي وبت.فعصه في ايد.ها بس انا بعدت عن بق.ها وكملت بص علي ماما وعادل اللي مت.متع وهيا طا.لعه نا.زله علي ز.به وز.به منظره حلو اوي وهوا .في ك.س ماما اللي حر.كتني قدا.مها علشان اشو.ف اح.سن وانا الم.نظر قدا.مي حلو اوي وليد قا.عد فا.رد رجليه وفا.تحها وما.ما قا.عده مدياا.له ضهر.ها وبتط.لع وبتن.زل عاي ز.به وهما با.صينلي هما الاتنين لحد ما سماح صو.تت وهيا بتنزل لب.نها وانا بر.ضو مر.كز مع ز.ب عادل وقا.مو رو.حو وفض.لنا احنا التلاته وماما قالتلي وهيا بتبو.س عا.دل من بقه الم.س .ز.به وهوا في ك.سه عادي متت.كسفش انا وانت وحبيبي هتت.كسف من مين وانا مدين ايدي ولم.ست بيو.ضه دع.كتهم وهوا قا.لي نفس الم.لمس يا حبيبي كان ايد امك هيا اللي لم.ست ز.بي وانا ما.سك فيهم وببو.س في صد.ر ما.ما الي ابتد.ت تتن.طط اكتر وتطلع صو.ت وجع وت.ضغط علي دما.غي اكتر الح.س ب.زها وانا من الم.تعه بقيت اع.ض في حلما.تها وهيا تهي.ج اكتر وهوا بقي ينطر.ها اكتر وهيا تتو.جع اوي اااه اااه ااه يا عادل ز.بك وحشني اوي ز.بك احلا ز.ب في الدنيا من زمان يا عادل اااه من زمان ممت.عتنيش ااه وهوا يهي.ج اكتر وهوا بيقولها اهو خلاص مبقا.لكيش حجه نور خلاص وافق اهو وانا بر.جع في ب.زظازها اللي بتت.هز من الن.يك وانا بقو.له م.تع ماما عاو.زها تتم.تع اوي وهوا بيز.يد وهيا بتصر.خ من الو.جع وبتقوله ااه بيو.جع اوي اااه بيوجع بس بيم.تع اوي ااه وهوا بقي ضا.ممني با.يده علي صد.رها اوي بقي حا.ضني جوا.ها واتا لا.زق بج.سمي في ماما اللي كا.ن ج.سمها س.خن اوي وبصر.خ اوي وهوا قل.بها علي ج.نبها واانا معا.هم وبقي بد.خل ويط.لع وهيا مغم.ضه وبتصر.خ وج.سمها كله بيته.ز وحا.ضنني فيهم اوي كا.ن وا.جعني من مسك.ته لضه.ري وبيحر.ك ايده علي خدو.دي وهوا بيسح.بني لتحت وهيا فت.حت رجليها وز.به جو.ا ك.سها انا شا.يفه وقفل.ت رج.ليها علي دما.غي وهوا بين.يك اوي ز.به قدا.م عيني بيد.خل يطلع من ك.س ما.ما اللي انا بقيت ببو.س فيه وهيا بت.ضعك بفخاد.ها علي دما.غي وبلح.س في ك.سها واللي باقي من ز.به برا وهوا ها.يج اوي عليها ولا.زق فيها وبقي يد.خل اوي بسرعه اوي ويط.لع وماما تصر.خ بيو.صل بيو.ضه لك.سها وبيو.ضه بت.خبط في و.شي وهيا تصر.خ اوي اوي ااااه اااه يا عادل لااا ك.سي اااه بالر.حه ااه ز.بك مجر.م اوي وانا خليت دما.غي بي.نهم وبين بعض علشان قلل شويه من ز.به جوا ج.سها وهيا هدت شو.يه لحد ما طل.عته خا.لص من ك.سها وهيا بتح.سس عليه وبتقوله هتعو.رني يا عادل وهوا نا.م علي ضهر.ه بقت دما.غي علي فخا.ده جنب ز.به قالي خليك زي مانت ز.به كا.ن ج.نب وشي وماما لما هدت جات تاني باست ز.به وبا.ست وشي وهيا بتضحك وبتقولي امك بطل بس هوا اللي عني.ف اوي بس بحبه وهزرت معا.يا وضر.بتني بز.به علي وشي وانا ضح.كتلها وهيقدا.م عيني وانا نا.يم علي فخده وز.به جنب وشي مسك.ته وابتد.ت تم.ص فيه تا.ني واول ما تط.لعه قالتلي ز.به ط.عمه جميل اوي وهوا قالها علشا.ن فيه ط.عم ك.سك يا قلبي وهيا تب.صلي وت.ضحك ابتسا.متها عمري ما شو.فتها علي و.سها كدا وهيا وهيا بته.زر ومط.لعااليى لسا.نها زي العي.له الصغير.ه وح.طط ز.به علي وش.ي عند عيوني وقالتلي علشان متشو.فش ز.به كان سخ.ن اوي اللي هيا شا.لته وحطته في ب.قها م.صه واحده وحطته علي منا.خيري وبا.سته وهوا عليها وبدات تل.حس فيه وز.ب عادل علي منا.خ.ير وهيا بتقو.لي شا.يف كدا الز.ب الحلو ده ولسا.ني بيم.شي عليه وهيا بت.لحس بقي ز.به قد.ام منا.خيرى هيا قا.لتلي علشا.ن تش.مه وبق.ت توصل تح.طها في ب.قها وتس.يبه يق.ع علي شفا.يفي لحد ما اخد.ته في ب.قها ورمته كانت شفايفي مفتو.حه حبه ط.لعته تا.ني في ب.قها ولقيتها بتقو.ل اممه امممه فت.حت بقي بقولها ايه سا.بت .ز.به في ب.قي وقا.لتلي دوق وبقت تمشي لسا.نها علي طو.ل ز.به اللي انا استط.عمته اول ز.ب ادو.قه في حيا.تي ما.لح شو.يه بس ط.عمه احلا من الك.س بكتي.ر وبقيت اق.فل شفا.يفي عليه وهيا بتقو.لي بتم.ص يا نور وهيا بت.ضكك لحد ما قا.لتلي لازم اخليك تجر.ب كل حا.جه علشا.ن انت سيبتني اتم.تع وحطت راس ر.به في ب.قي وانا بقت مستط.عمه في ب.قي لحد ما هيا اخدته بايدها وقالتلي بتاعي وحضن.ته بو.شها علي عنيونها وانا قمت قعدت واخدته منها وحط.يته في ب.قي تا.ني وهيا ضحكت وبقت تشده من نصه ببق.ها وهوا مسك دما.غنا احنا الاتنين وفي يحر.كهم علي ز.به وانا بقيت بح.س فيه اوي قصا.د ماما قولتلها يلا عاوز اد.خله في ك.سك بايدي وهيا قالتلي طاب بيه بقي وانا حط.بته في ب.قي بلي.ته وهيا فن.حت علي ر.كبتها وعادل قا.م ون.يمني علي ضهر.ي تحت.ها وانا مس.كن ز.به حر.كته علي با.ب ك.سها را.يح جاي مر.ه وبعدي دخ.لته في ك.سها وهوا بقي ز.ي الطور طالع علي ضهر.ها وبير.شك في ك.سها واوي اوي ويطلع ويد.خل لحد ما فضلو وقت طويل وانا نا.يم بتفر.ج تح.تها لحد ما تع.بت ونا.مت علي بط.نها وب.قي ك.سها في و.شي وهوا بيد.ك فيها وببن.يك بع.نف اوي لحد ما لقي.ته مهد.ي وبير.شق فيه لاخر.ه واحده وا.حده ولقيت و.شي بينزل عليه ن.قط والن.قط ابتد.ت تز.يد وو.قت تدد.خيل وسا.به جو.ا وماما بتقو.ل اححح اححح وهيا بته.ز في وس.طها لفو.ق وت.حت علشا.ن ز.به يتحر.ك جو.ا وهيا بت.مل كدا لقيت بح.ر ل.بن واق.ع من ك.سها وهيا بت.نهج وبط.نها قدا.ني بتتحر.ك بسر.عه وهوا بيز.ق بز.به جوا اكتر وهيا تن.زل اكتر لحد ما نا.م عليها وهيا ري.حت خا.لص وبق.يت انا تح.تها مش عا.رف اتن.فش وحر.كت ن.فسي لحد ما بق.ت في حضنها وهيا كان ضا.هر عليها الت.عب اوي وبقي وش.ها غر.قان ل.بن من و.شي وهيا مبسوطه اوي وبتضحكلي ولقي.تها بتقو.لي اتعد.ل علشان انا وهوا تقا.ل اوي وعد.لتني علي ب.طني وح.ضن.تني من ضهري اوي وهيا بتبو.س في ر.قبتي وبتقولي نا.م يا حبي.بي وك.سها عند طي.زي وانا اتم.تعت اوي اليوم ده ومبسوط وبقولها مبسو.طه قالتي اوي قولتلهها وانا كمان متم.تع اوي وك.سها بين.قط ل.بن علي ط.يزي وانا قولتلها يححح فضلت تض.حك وهيا بتتهز فوق طي.زي وبقولي هغر.قها وانا اقولها احح كفا.يه بقو سا.قعين اوي وبضحك وبغ.مض عيني لحد ما لقيت عا.دل بيت.هز فو.قنا تاني وهيا ضح.كت وقالتلي مش هيبطل النها.رد وبتتو.جع في ود.ني ااه اححح ز.به حلو اوي يا نو.ر وس.خن اوي في ك.سي لحد ما وهوا بيد.خل ويط.لع فلت ول.مس طي.زي قالتي شوفت س.خن ازاي وبقي بح.كه بين فخا.دها يو.صلني وانا مت.مع اكتر من اي حا.جه قبل كدا لد.رجه اني كنت بر.فع وس.طي يل.مسني اكتر وهيا بتقولي حلو اقولها اوي وهيا بقت بتحك ك.سها في ضه.ري وز.بهوبقي بيد.خل وي.طلع بين فخا.دي وهوا بيقولها حلو اوي لحد ما لز.ق فيا وسا.به ب.ين فخا.دي وقالي ضم.فخا.دك عليه يا حب.بي وانا ضم يتها وانا بقو.ل احح من سخو.نيته وماما ط.لعت من بينا ونا.مت بقي ك.سها في ب.قي وانا بقيت اعمل زي ما كانت بتعمل لسماح وبا.كل في ز.نبو.رها وبم.صفيه وهوا بيتحر.ك فو.قي حر.كا.ت بسي.طه خل.ت ز.بي يق.ف وهوا لا.مس بيو.ضي بز.به لحد ما بيتحر.ك اسر.ع واسرع لحد ما غر.ق طي.زي لب.ن وك.ب اكتر.هم علي خر.م طي.زي وماما جات جري بقت بت.لح في خر.م طي.زي وهوا نا.يم علي ضهره جنبي بيبص في وشي وانا وشي في الار.رض من المت.عه وهيا بت.لح خر.مي لحد ما ما.ما بقت بتد.خل صبا.عها الصغير في ط.يزي وانا بقو.ل اااه ااهواحح طي.زي يا ماما وهيا شغا.له وبتد.خله وتط.له وهيا ما.سكه ز.بي وبتقو.لي وقف علطو.ل احيه انت خو.ل اوي يا واد احح ونا.مت فو.قي وهيا مد.خله عقله من صبا.عها االي جنب الصبا.ع الكبير وبتح.ك في ضه.ريى بب.زاز.ها وهيا بتقو.لي مبسو.ط وما.ما بتن.يكك وانا قو.لتها اوي يا ماما وعادل قعد بز.به قدامي وانا بم.ص ومت.متع وما.ما بت.بعب.صني ااحح وانا با.كل في ز.به لحد ما ج.سمي اتر.عش اوي وز.بي ن.قط نق.ط وخر.م طي.زي بقي بين.بض في صبا.ع ماما ولقيتها مطل.عاه وبتبو.س في ضه.ري وطي.زي وانا نا.يم علي ز.ب عادل اللي قالها يلا بينا علي السرير بقي وكلع واخدها في ح.ضنه وناا.مو علي جن.بهم وز.به جو.ا طي.زها وقتلته سيبه كدا بقي للص.بح يا حبيبي وانا قومت ون.مت في حض.نهم واحنا حادضنين ماما قصا.د بعض انا وعا.دل ومس.حت ز.بي في بط.بها ونم.ت وهما بيتهزو في حض.ني وانا متم.تع ومبسوط ومستني علشان اشو.ف ما.ما في حض.ن حد تاني كل يوم 🥰 ....
النهايه دعم عشان ننزل الافضل
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: . BabIlOo°«🐍❤️., Fadel, Mada6666 و شخص آخر
قصة روووووووووعة ليتني مكانك يا نور
 
  • حبيته
التفاعلات: فحل صعيدي جاد وبسريه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تحفه ياريت ينزل الجزء الخامس
 
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: فحل صعيدي جاد وبسريه و salem-sissy
  • عجبني
التفاعلات: فحل صعيدي جاد وبسريه و الشرموط اااه
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%