NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زبى ملك ليكى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا بقى عندى سرعه القذف سريعه اوى ونا مش عارف اتمتع ممكن مساعده اعرف ا ايه ياخر القذف وغير ضار ويكون مفعوله حلو

• عجبني
التفاعلات: فكرى
انت متجوز

انا بقى عندى سرعه القذف سريعه اوى ونا مش عارف اتمتع ممكن مساعده اعرف ا ايه ياخر القذف وغير ضار ويكون مفعوله حلو
روح اسئل بصيدليه رح تستفيد اكثر من هنا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: فكرى و زبى ملك ليكى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اعتقد اكشف عند دكتور
احيانا بيكون الامر عضوي خاصة او مختون

• عجبني
التفاعلات: زبى ملك ليكى
انت بتتكلم وانت بتنيك طبيعي او وقت بتمارس العاده السريه
فيه فرق كبير بين دي ودي

انت بتتكلم وانت بتنيك طبيعي او وقت بتمارس العاده السريه
فيه فرق كبير بين دي ودي
انا بقيت بجيب بسرعه اوي وقت العاده السريه

• عجبني
التفاعلات: زبى ملك ليكى
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: عراب الغرام و زبى ملك ليكى
  • حبيته
التفاعلات: فكرى
وقت النيك الطبيعي
وقت النيك الطبيعي ازاي
انا بعمل العاده كتير يصحبي وبقيت بجيبم بسرعه
يعني انا لو بعمل علاقه هجبهم بسرعه بردو

بص اولا لازم تفهم انك لو انت بتمارس عادة ف ده مش مقياس نهائي

تاني حاجه المعدل الطبيعي للعلاقة بيبقا من ٢ لي دقايق بس كدا وفي ناس تانية عندها تأخير في القذف ولازم تفهم اننا كلنا عندنا سرعة قذف اصلا والنوع التاني ده مش سعيد علي فكرة وبيطلب حاجه تخلي يوصل بسرعة ف انت لازم تفهم النقط دي

تالت حاجه لو انت متجوز وفعلا في مشكلة تبقا تروح لدكتور ذكورة احسن ليك لان الأدوية بتاعت التأخير غلط عليك وعلي الشريك اللي معاك لانك لو حطيت مخدر بنسبة كبيرة ينتقا ليها هي كمان و البخاخ مع الوقت بيعمل تشوه للعضو و ده عن تجربة حد انا اعرفه كان بيستخدم بختخ كتير ف نصحتي ليك لو في مشكلة تروح لدكتور نفسي و آخر حاجه في كذا طريقة انك تأخر العلاقة من ضمنهم الأوضاع و متكونش واكل قبل العلاقة و تكون عندك عضلات حوض قوية و تعمل أوضاع تقلل فيها نسبة الاحتكاك
بس كدا اتمنى تشوف كلامي واتمنى اكون افادتك + انا بالنسبالي شريكي يكون مبطسوط اهم مني بكتير لاني سهل اني انبسط لكن هما لازم تعمل اي حاجه علشان يتبسطوا

• عجبني
التفاعلات: الفرعونM.
بص اولا لازم تفهم انك لو انت بتمارس عادة ف ده مش مقياس نهائي

تاني حاجه المعدل الطبيعي للعلاقة بيبقا من ٢ لي دقايق بس كدا وفي ناس تانية عندها تأخير في القذف ولازم تفهم اننا كلنا عندنا سرعة قذف اصلا والنوع التاني ده مش سعيد علي فكرة وبيطلب حاجه تخلي يوصل بسرعة ف انت لازم تفهم النقط دي

تالت حاجه لو انت متجوز وفعلا في مشكلة تبقا تروح لدكتور ذكورة احسن ليك لان الأدوية بتاعت التأخير غلط عليك وعلي الشريك اللي معاك لانك لو حطيت مخدر بنسبة كبيرة ينتقا ليها هي كمان و البخاخ مع الوقت بيعمل تشوه للعضو و ده عن تجربة حد انا اعرفه كان بيستخدم بختخ كتير ف نصحتي ليك لو في مشكلة تروح لدكتور نفسي و آخر حاجه في كذا طريقة انك تأخر العلاقة من ضمنهم الأوضاع و متكونش واكل قبل العلاقة و تكون عندك عضلات حوض قوية و تعمل أوضاع تقلل فيها نسبة الاحتكاك
بس كدا اتمنى تشوف كلامي واتمنى اكون افادتك + انا بالنسبالي شريكي يكون مبطسوط اهم مني بكتير لاني سهل اني انبسط لكن هما لازم تعمل اي حاجه علشان يتبسطوا
شكرا لنصيحتك حدا +انا م متجوز

شكرا لنصيحتك حدا +انا م متجوز
طيب يبقا مينفعش تقيس اذا كنت بطول علي ولا لا لأن ده شعور مختلف تماما عن العادة فاهمني بسش

• عجبني
التفاعلات: الفرعونM.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%