NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

the1255

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كنت تعرف انها لازم تكون جابتهم مره واحده علي القل قبل ماتدخل بتاعك في كسها
18.4% من الستات بس الي بيوصلوا للنشوه الجنسيه من العلاقه بمعني انها لو جابتهم وانت بتنيكها و دا كان قريب من الوقت الي هتجبهم فيه فاهي غالبا كانت بتمثل ال orgasm

• عجبني
التفاعلات: لؤلؤة لامعة و مصطفى مصطفى
18.4% من الستات بس الي بيوصلوا للنشوه الجنسيه من العلاقه بمعني انها لو جابتهم وانت بتنيكها و دا كان قريب من الوقت الي هتجبهم فيه فاهي غالبا كانت بتمثل ال orgasm
كلام سليم
مش في كل الحالات يبقى تمثيل

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
18.4% من الستات بس الي بيوصلوا للنشوه الجنسيه من العلاقه بمعني انها لو جابتهم وانت بتنيكها و دا كان قريب من الوقت الي اعرف غير منك دلوقتي ايه ده الكلام دههتجبهم فيه فاهي غالبا كانت بتمثل ال orgasm
وعهد **** ما كنت

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
على حسب المزاج

لا عشان الست توصل لل orgasm لازم توصله في الحاله الذهنيه و الجسديه مع بعض
اقصد مش لازم تنزل مره ف المداعبه ف ستات لما بتزل مره خلاص كدا بتحتاج تريح عشان تعمل تاني

اقصد مش لازم تنزل مره ف المداعبه ف ستات لما بتزل مره خلاص كدا بتحتاج تريح عشان تعمل تاني
انا بتكلم في انه لازم تخليها تجبهم قبل العلاقه عشان بنسبه كبيره هي مش هتوصل للرعشه وانت بتنيكها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بتكلم في انه لازم تخليها تجبهم قبل العلاقه عشان بنسبه كبيره هي مش هتوصل للرعشه وانت بتنيكها
هي لو جابتهم تبقي وصلت للرعشه وف بيتقفل شويه بعد ما بتجيبهم زي الرجاله وهتبقي عايزه تستني شويه ع ما تعمل تاني مش كل بيقدر يكمل كام مره ورا بعض

هي لو جابتهم تبقي وصلت للرعشه وف بيتقفل شويه بعد ما بتجيبهم زي الرجاله وهتبقي عايزه تستني شويه ع ما تعمل تاني مش كل بيقدر يكمل كام مره ورا بعض
ايوه بس وجهه نظري انه احسن ما ماتجبهمش خالص فاهمني

• عجبني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
  • عجبني
التفاعلات: the1255

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%