NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: نورالشام
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و نورالشام
  • بيضحكني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: نورالشام و #...EL-MAFIA...#
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
** يسامحك و** انا قعدت ساعة عشان اجيب اخرها😂😂
انا وسيزر لحد دلوقتي مش عارفين نحيب آخرها
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: نورالشام و M o u s a
  • عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
الحمد**** جبت اخرها بس بعد طلوع الروح😂😂

• بيضحكني
لي

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#، M o u s a و نورالشام
بص انا معرفكش بس كل الاقدر اقولهولك انك تقدر تتخطى المرحلة دى بنجاح مختلف فى حياتك سواء فى شغلك او فى حياتك ارمى كل حاجة ورا ضهرك اياك تفكر فى اى شخص غير نفسك صدقنى و**** مفيش حاجة تستاهل زعل ممكن تحن للشخص الزعلك بس هتنساه لما تلاقى نفسك فعلا نجحت فى حياتك ودا انا جربتو لما كنت مفكر ان ليا صحاب ارتاح معاهم واصارحهم بكل حاجة بس فى الاخر وقفت شوية وعرفت ان الحياة عبارة عن مصلحه كل حاجة بتتعمل لاجل المصلحة لا اكتر ولا اقل علشان كده فضلت اضغط على نفسى علشان انجح وفعلا قربت انى اوصل للانا كنت عايزو ولاقيت انك علشان فعلا تنسى اى حد زعلك او اى ضايقك اعرف انك لازم تنجح فى حياتك ومتشغلش دماغك وتضيع وقتك مع حد ضحك عليك ومتركزش هو عمل كده ليه لانك هتضيع وقت تقدر تستثمره فى نجاحك الشخصى لان نجاحك هو الشئ الوحيد البقيلك بقيت عمرك
وبس كده بيس يمان

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و نورالشام
  • بيضحكني
بص انا معرفكش بس كل الاقدر اقولهولك انك تقدر تتخطى المرحلة دى بنجاح مختلف فى حياتك سواء فى شغلك او فى حياتك ارمى كل حاجة ورا ضهرك اياك تفكر فى اى شخص غير نفسك صدقنى و**** مفيش حاجة تستاهل زعل ممكن تحن للشخص الزعلك بس هتنساه لما تلاقى نفسك فعلا نجحت فى حياتك ودا انا جربتو لما كنت مفكر ان ليا صحاب ارتاح معاهم واصارحهم بكل حاجة بس فى الاخر وقفت شوية وعرفت ان الحياة عبارة عن مصلحه كل حاجة بتتعمل لاجل المصلحة لا اكتر ولا اقل علشان كده فضلت اضغط على نفسى علشان انجح وفعلا قربت انى اوصل للانا كنت عايزو ولاقيت انك علشان فعلا تنسى اى حد زعلك او اى ضايقك اعرف انك لازم تنجح فى حياتك ومتشغلش دماغك وتضيع وقتك مع حد ضحك عليك ومتركزش هو عمل كده ليه لانك هتضيع وقت تقدر تستثمره فى نجاحك الشخصى لان نجاحك هو الشئ الوحيد البقيلك بقيت عمرك
وبس كده بيس يمان
الحمد لله انا ناجح جدا ف حياتي و عادي زي ما نسيت اللي قبلها هنساها 👌بس قولت افضفض شوية

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: نورالشام، #...EL-MAFIA...# و رومنسى نيك
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%