NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا اعتقد اننا مش زي اي حد ومبقولش كدا بس كل ال بيقول متزعلش مني زيه زي اي حد مش اي حد يسوق اتعلمت السواقة في ربع ساعة مش اي حد يفهم كذا فهمته مش اي حد يشتغل اشتغلت مش اي حد وضع تفخيم للمصريين ال زيهم زي اي حد
طب م تفهمني تقصد اي
انت فصلتني ي جدع 😂

• بيضحكني
التفاعلات: عبدالرحمن محمد علي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا اعتقد اننا مش زي اي حد ومبقولش كدا بس كل ال بيقول متزعلش مني زيه زي اي حد مش اي حد يسوق اتعلمت السواقة في ربع ساعة مش اي حد يفهم كذا فهمته مش اي حد يشتغل اشتغلت مش اي حد وضع تفخيم للمصريين ال زيهم زي اي حد
انا مش فاهم ده اجابة عن كلامي ولا ايه بصراحة

شكرا ليك ، بس مينفعش تكلم بنت كده مينفعش تقولها زنقتك والكلام ده بعد اذنك
منا قولت لازم انزلها تحت عشان اعرف اتكلم معاها

• بيضحكني
وهو لو جوزك مالى عينك بتعملى اى هنا طول اليوم كل يوم
نهاية الكلام يا رانيا انتي شايفه اني بلقح عليكي شئ يرجعلك ويرجع لنيتك والافتكر كده شى برضو يرجعلو ، انا مفيش بيني وبينك شئ علشان القح او لا ولو فيه هتلاقيني بقولك علي طول يفندم ولو في حد قالك اني بلقح عليكي اكيد عايز يوقعنا في بعض وايه السبب معرفش

اكيد نفسى طبعا فى واحدة جارتى صاروخ وقادر انيكها بس الحلال احلى

مفيش حد معين بس بحب الكيرفي المظبوط والصدر العالي وتبقي عندها غمازات في جسمها
Nudecollectcom   2022 05 07T063548506

• حبيته
التفاعلات: 👑Godzila👑
م تفهمني ي عم😂

• بيضحكني
نفسي فواحده تخينه ا. واحده فوق الخمسين اي جسم

نهاية الكلام يا رانيا انتي شايفه اني بلقح عليكي شئ يرجعلك ويرجع لنيتك والافتكر كده شى برضو يرجعلو ، انا مفيش بيني وبينك شئ علشان القح او لا ولو فيه هتلاقيني بقولك علي طول يفندم ولو في حد قالك اني بلقح عليكي اكيد عايز يوقعنا في بعض وايه السبب معرفش
طيب ابعتى خاص

طيب ابعتى خاص
بصي يا رانيا انا هنا لتكوين الصدقات وانا اتشرف بداثتك بس مش اكتر حد يوصلك كلا تاني شئ ميخصنيش

نفسي انيك خالتي دلوقتي اصل ليا شهر مش شايفها

• عجبني
التفاعلات: Mino yassmin

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%