NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بقول الي حصل انا جالى رسائل كتير هنا وعلى كيك وعلي انستا وكلهم بيقولو انك بتلقحى
لا عادي لو جوزها مالي عنها متتناكش من غيره لكن لو بتدخل المنتدي فعادي ممكن عشان تعرف حجات جديده وتروح تجربها مع جوزها مثلا وهكذا

لا عادي لو جوزها مالي عنها متتناكش من غيره لكن لو بتدخل المنتدي فعادي ممكن عشان تعرف حجات جديده وتروح تجربها مع جوزها مثلا وهكذا
بس يابني انت اسكت احسنلك

بس يابني انت اسكت احسنلك
ابنك في بطنك شوفي حاجة تطلعيلي بيها الاول عشان نعرف نتكلم علشان ظهري وجعني من كتر موطتلك

ابنك في بطنك شوفي حاجة تطلعيلي بيها الاول عشان نعرف نتكلم علشان ظهري وجعني من كتر موطتلك
انت بتقول اى ولا انت فاهم نفسك اطلع لمين يابني انا عالية عليك اوى

انيك جابي كارتر وامص لجوني سينس وكيريان لي واتناك من ماركوس دوبريه

انت بتقول اى ولا انت فاهم نفسك اطلع لمين يابني انا عالية عليك اوى
انتي متعرفنيش عشان تقولي كدا عالية علي ولا مش عالية علي وبعدين انا بحب البنات ال بتستحمي وتعمل سويت فحتي لو عالية او واطية متلزمنيش زيك زي مهند صاحبي كدا

جاي معاي انيك الدكتوره

انتي متعرفنيش عشان تقولي كدا عالية علي ولا مش عالية علي وبعدين انا بحب البنات ال بتستحمي وتعمل سويت فحتي لو عالية او واطية متلزمنيش زيك زي مهند صاحبي كدا
دانت متابع علي التيك توك بقا منتا زيك زى مها اختى هتنام جنبي زي العلق

دانت متابع علي التيك توك بقا منتا زيك زى مها اختى هتنام جنبي زي العلق
و**** معندي تيك توك ولا اعرفك من اسلوبك خمنت انك برج الاسد وانا عارف صفات برج الاسد عشان كدا قولتلك حاجة فيكي اصلا لكن انا عارف اننا جامد فكلامك بالنسبالي لا يعنيلي اي شئ لكن انتي عارفه ال قولتهولك حقيقة

و**** معندي تيك توك ولا اعرفك من اسلوبك خمنت انك برج الاسد وانا عارف صفات برج الاسد عشان كدا قولتلك حاجة فيكي اصلا لكن انا عارف اننا جامد فكلامك بالنسبالي لا يعنيلي اي شئ لكن انتي عارفه ال قولتهولك حقيقة
حقيقة اى يابن المرة الوسخة انت تعرف اى عنى عشان تقول كدة يلا ياض يابن الشرموطة من هنا ناقصة دين ام قرف علي المسا

عيز انيك ام و بنتها مع بعض

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حقيقة اى يابن المرة الوسخة انت تعرف اى عنى عشان تقول كدة يلا ياض يابن الشرموطة من هنا ناقصة دين ام قرف علي المسا
انت لو معاية و**** متاخد في ايدى دقيقة هتكون منزل زى الخول وقاعد تنهج مش قادر يلا زيك زى اختى ياخول

• بيضحكني
التفاعلات: عبدالرحمن محمد علي
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: Sami5 و Mixoligy
واو زنقتك جامد اسف مكنش قصدي ازنقك جامد كدا

• عجبني
التفاعلات: TIGER EGYPT
جاي معاي انيك الدكتوره
دا حوار دا لو منفعش هتسقط مش هتنجح كول عمرك ولو نفع هتروق😂

مفيش حد معين بس بحب الكيرفي المظبوط والصدر العالي وتبقي عندها غمازات في جسمها

• عجبني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%