NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا جماعة امبارح بعد أمى ما نامت دخلت جبت الكلوت بتاعها اللى كانت لبساه ويسلام على ريحة الكلوت بتاعها اوووف يهيج الحجر
المهم فضلت اشم فى الكلوت بتاعها وضربت عشرة فيه مكان كسها وطيزها من جوه الكلوت و فضلت افرك الكلوت كلو بلبن زبى ورجعت الكلوت مكانو تانى علشان تلبسو و دلوقتى أمى لابسه الكلوت اللى ضارب فيه عشرة هايج اوى كل ما ابص لامى واعرف ان الكلوت بتاعها اللى ماسك على كسها وطيزها غرقان لبن من زبى
عاوز طريقة اعرف انيك أمى بيها
جامد اوي يسطا
بس بلاش موضوع تنيك امك ده

اححح ماما

افشخ شرف طياز اللبوة امك نيييييك هي هتفرح بيك اوي

• حبيته
التفاعلات: مدام رشا
يا جماعة امبارح بعد أمى ما نامت دخلت جبت الكلوت بتاعها اللى كانت لبساه ويسلام على ريحة الكلوت بتاعها اوووف يهيج الحجر
المهم فضلت اشم فى الكلوت بتاعها وضربت عشرة فيه مكان كسها وطيزها من جوه الكلوت و فضلت افرك الكلوت كلو بلبن زبى ورجعت الكلوت مكانو تانى علشان تلبسو و دلوقتى أمى لابسه الكلوت اللى ضارب فيه عشرة هايج اوى كل ما ابص لامى واعرف ان الكلوت بتاعها اللى ماسك على كسها وطيزها غرقان لبن من زبى
يا ابن الوسخة يا فاجر

انا كمان هايج على امك اوى ونفسى انيكها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%