NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Yousef10

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
غالبية الاشياء اللي بتتكتب في قسم الفضفضه زي اللي نفسهةينيك خالته ولا ينيك امه ولا ينيك اخته واللي بيعرص علي مراته وبيعرض صورها كله كدب لان اللي بيعمل كده مش محتاج يكتب ده

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: HunterXHunter, جامد غ, افندينا123 و 2 آخرين
انا متفق معاك في الكلام ده حقيقي

غالبية الاشياء اللي بتتكتب في قسم الفضفضه زي اللي نفسهةينيك خالته ولا ينيك امه ولا ينيك اخته واللي بيعرص علي مراته وبيعرض صورها كله كدب لان اللي بيعمل كده مش محتاج يكتب ده
وضيف عليهم بقي أصحابنا اللي بينزل صورة وبقولك صورة لمرات ديوث اتبعت لي علي الخاص واللي ينزل صورة وبقولك امي أو اختي وشوف كسها وكل دي صور اصلا من النت مسروقه

• عجبني
التفاعلات: جامد غ
متفق معاك جداا وبيكونو هما خولات وعاوزين يتناكو

• عجبني
التفاعلات: Yousef10
دي اصلا معروفه من زمان مش لسه معروفة دلوقتي بس ماتفهمش ايه الإستفادة من الحوارات دي كلها سواء من صور او حتي من مجرد كلام

• عجبني
دي اصلا معروفه من زمان مش لسه معروفة دلوقتي بس ماتفهمش ايه الإستفادة من الحوارات دي كلها سواء من صور او حتي من مجرد كلام
سميه مرض تفسي او نصب او اشتغاله

• عجبني
التفاعلات: الكنج ماندو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ده اكيد انا مش متخيل واحد ينزل صور لمراته او اخته او امه
حته لو خول
ده كله كلام فاضي

• عجبني
انا اتفق مغاك ده لو سمكه هيغير علي اهل بيته ويخاف ينشر صور ليهم

• عجبني
المصيبة أن في ناس بتصدق اللي بيحصل ده
و الاهيف من كده ان الناس حاسه ان دي فيها متعه من الكلام او الصور

• عجبني
المصيبة أن في ناس بتصدق اللي بيحصل ده
و الاهيف من كده ان الناس حاسه ان دي فيها متعه من الكلام او الصور
بالظبط المشكله كلها في البيصدقوا

• عجبني
التفاعلات: Yousef10 و الكنج ماندو
بص راح اجوبك 90%كله كلام خيال او كدب و 10%لما تتكلم او تنشر وتبحث عن مساعدة. هي يمكن تكون عوزين مساعدة صح من اهل الخبرة لكن هناك انتهازيين وناس همهم معرفة القصة .

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%