NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

the1255

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اول ما جيت المنتدي هنا جيت عشان اشقط بس بعد ما قعدت فتره في ناس هنا كويسه community حلو الصراحه

انت بقا اول ماجيت جيت ليه و سبب دخولك المنتدي اتغير ولا لا؟

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
اكيد جيت المنتدى حتى اتابع افكار غيري هل تلتقي بأفكاري ؟ وكذلك فضفضة صريحة بدون قيود الكل يحترم رأي وميول ورغبات وشهوات الآخرين .موقع فعلا رائع

• عجبني
التفاعلات: the1255
اكيد جيت المنتدى حتى اتابع افكار غيري هل تلتقي بأفكاري ؟ وكذلك فضفضة صريحة بدون قيود الكل يحترم رأي وميول ورغبات وشهوات الآخرين .موقع فعلا رائع
دي حقيقه

• عجبني
التفاعلات: hot dura
اول ما جيت المنتدي هنا جيت عشان اشقط بس بعد ما قعدت فتره في ناس هنا كويسه community حلو الصراحه

انت بقا اول ماجيت جيت ليه و سبب دخولك المنتدي اتغير ولا لا؟
جيت عشان بدل ما اتفرج علي سكس وضيع صحتي😂 , اتكلم مع الناس هنا واسلي وقتي .......

• عجبني
التفاعلات: the1255 و hot dura
جيت عشان بدل ما اتفرج علي سكس وضيع صحتي😂 , اتكلم مع الناس هنا واسلي وقتي .......
و بطلت تتفرج على سكس

انا من اعضاء المنتدى التاني وكنت متابع صامت بس اما اتغير المنتدى قررت انى اخرج هوايتى فى كتابة القصص فقط ولا جاى اشقط ولا عاوز ولا بفكر.... 😂 خلينا ف حالنا وهما ف حالهم

• عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال) و the1255
الدكتور قالي اقعد ف حته طراوه

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال) و the1255
انا من اعضاء المنتدى التاني وكنت متابع صامت بس اما اتغير المنتدى قررت انى اخرج هوايتى فى كتابة القصص فقط ولا جاى اشقط ولا عاوز ولا بفكر.... 😂 خلينا ف حالنا وهما ف حالهم
رايق و**** 😂

• عجبني
  • بيضحكني
تنور تعالى شوف الاتهامات الباطلة بيقولى رايق قال 😂 ماشافش كان فى واحدة عاوزة تمسك فى خناقى عند الحاج اسماعيل
بعرف ناس بتكتب و كلهم رايقين الصراحه ناس ليهم دماغهم كده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تنور تعالى شوف الاتهامات الباطلة بيقولى رايق قال 😂 ماشافش كان فى واحدة عاوزة تمسك فى خناقى عند الحاج اسماعيل
انهار اسوح قولي مين دي يامبدع وانا اعلقهالك من بيضانها
اااسكت مش قفشت خراطيم تانيه وامنيه قطعتهم خلاص

• بيضحكني
التفاعلات: Loranzi

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%