NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كلام ملوش لازمة

A

Anonymous (fdce)

ضيف
هو في اي كلو بيتهرب مني لي انا وحش في اي مش فاهم طب عملت اي عشان تبعدو انا مش فاهم ولا دايقت حد ولا اتخانقت مع حد ولا شتمت حد ولا اي حاجه ولا هي مشكلة القبول ممكن برضو ميكنش عندى قبول.
عمري ما شفت الناس متفقين يوم ما اتفقو اتفقو انهم يتجنبونى اكنى نكره. محدش اتكلم معايا عشان يعرف انا وحش ولا لا حكمتو على الكتاب من عنوانه

• محزن
التفاعلات: Adam Afndena
هو في اي كلو بيتهرب مني لي انا وحش في اي مش فاهم طب عملت اي عشان تبعدو انا مش فاهم ولا دايقت حد ولا اتخانقت مع حد ولا شتمت حد ولا اي حاجه ولا هي مشكلة القبول ممكن برضو ميكنش عندى قبول.
عمري ما شفت الناس متفقين يوم ما اتفقو اتفقو انهم يتجنبونى اكنى نكره. محدش اتكلم معايا عشان يعرف انا وحش ولا لا حكمتو على الكتاب من عنوانه
طب مين ونتكلم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعال فضفض معايا ي قلبي انا اخوك محمد لو حابب انا افضي نفسي عشانك ابعتلي ونتكلم وتحكيلي وتطلع كل حاجة ف قلبك ي قلبي

ابعتلي بس وسيبها عليا

رروق يا زول انت بس ملقتش حد يفهمك متهتمش غير بنفسك متحاولش تعجب حد ثق ف نفسك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%