NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Moro2642

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
اسمي حسناء عندي 23 سنة متزوجة وعندي ابني الصغير سنة واحدة ,انا اتجوزت وانا صغيرة كان عندي 20 سنة جواز صالواناتوجوزي اسمه اسامة عنده 31 سنة شغال مهندس وبحكم عمله بيغيب كتير عني وفي اول جوزانا اضطر اسامة انه يسافر خارج القاهرةعشان شغله وطبعا بقيت انا لوحدي في شقة طويلة عريضة ,انا قبل الجواز كانت عندي علاقات كتيرة مع رجاله ,انا كنت شغاله في صيدليةوطبعا كان شغال معايا في الصيدلية شباب ومفيش واحد فيهم معملتش معاه علاقة جنسية خارجية (يعني يفرك زبه في طيزي بين الفردتين) وساعات بتوصل لمص زبارهم وبقيت باخد عليها فلوس كمان يدخل الشاب من دول عندي في الصيدلية بالليل خالص ويقولي جملة كدابفهم منها انه عاوزني اريحه فادخل معاه مخزن الصيدلية يقلع البنطلون وامص زبره وافركه بأيده او ينيكني في طيزي ويفركلي كسيعالواقف وكل حاجه ليها تمنها ,انا مكنتش بعمل كدا عشان الفلوس انا كنت بعمل كدا لاني شهوني شديدة وكسي مش بيشبع ابدا ( سكسمصري )وعشان كدا اول واحد اتقدملي اتجوزته علطول عشان اتناك بجد بقي في كسي واقدر اخد شهوتي ,بس للاسف دا محصلشوجوزي كان سايبني وواخد زبه معاه وسايبني لوحدي مع الافلام الاباحية وصوابع ايدي ,بس كس في النهاية تعب وبقي مشتاق للزب بأيطريقة وافتركت الواد اسلام اللي كان شغال معايا في الصيدلية فقررت اني اتصل بيه واجره يمكن اعرف اوقعه ويشبع رغباتي الجنسيةاللي مش بتخلص وبالفعل اتصلت بيه وعزمته في شقة جوزي طبعا اسامة كان مسافر بره القاهرة ساعتها وجاني اسلام في اليوم دا عليالساعة 11 بالليل (انا كنت مفهماه اني زهقانه من الوحدة وعاوزة حد احكي معاه بس كدا) ,فتحت الباب ودخلته الصالون ودخلت المطبخاعمله حاجه يشربها وانا واقفه في المطبخ لقيت اسلام لازق فيا من ورا حضني وقعد يبوس فيا وانا عماله اتمنع عليه واحاول ابعده عنيواقوله عيب يا اسلام وانا في نفسي كنت عاوزاه يطلع زبه ويشقني في كسي ,المهم بدأ يمشي بأيده علي كل حته في جسمي (انا جسميمخصر وطويلة وبيضا ) ويطلع بأيده من علي وراكي ويمشي بيهم علي بطني ويلعب بصوابعه في سرتي ,حركات ايده ولعتني نار نزلالبنطلون اللي انا لابساه لتحت شوية ومد ايده التانية ناحية كسي وقعد يمشي بكف ايده علي كسي يفركه فسيحت في ايديه علطولواستسلمت لحركات ايديه علي جسمي وكسي وانفاسه الساخنة في ودني من ورا كانت بتولع النار في كسي ,شالني بين ايديه ودخلنياوضة النوم ورماني علي السرير قلعني هدومي ومكنتش لابسه غير البيجامه علي اللحم كأني كنت جاهزة اتناك في اليوم دا وهو كمان قلعهدومه واول ما شفت زبه اتخضيت زبه كان اد زب اسامة جوزي مرتين تلاته زبه كان طول بعرض ونزل اسلام يمص في بزازي ويعضالحلمات جامد كنت بصرخ من الشهوة ساعتها ,هو عماله يمص في بزازي وانا عيني رايحة علي زبه اللي عماله يلعب قدامي وراس زبهالناعمة المنتفخة اغرتني جدا فمسكت زبه بأيديا الاتنين وزقيته علي السرير وبقيت انا من فوق ومسكت زبه وقعدت ارضع فيه لحد ما زبهغرق بريقي ,كسي كان عماله ينقط من تحتيا بالسوايل وينبض من الشهوة لزبه الضخم كأنه بيقولي يللا يا بت دخليه في فيا خليني ارتاحبس انا كنت مصره اني امصه اكتر عشان ينشف ويقف اكتر لحد ما حسيت ان حجم زبه بقي مناسب لانه يشبع رغبة كسي الجوعان للبنوالزب من فترة كبيرة ,قمت فوقه وحطيت ايديا علي صدره وبدأت امشي كسي علي زبه من غير ما ادخله ,زبه كان يغرز بين شفرات كسيالحمرا المنتفخة وانا رايحه جايه علي زبه وبعد كدا رفعت جسمي لفوق شويه ومسكت زبه وقعدت عليه لحد ما دخلت زبه بالكامل في كسيوقدر كسي يستوعبه بصعوبه لانه كان تخين ,كنت بتحرك في حركه دائرية بطيئة علي زبه عشان كسي يشبع من زبه ,بس اسلام مكنشمستحمل الحركه الهادية دي عشان مسكني وسحبني من بزازي ووقعني من عليه وخلاني في وضعية الكلبة ويدخل زبه الاحمر الساخن فيكسي وبيضانه عماله تخبط فيا مع حركة زبه العنيفة وهو داخل وخارج من كسي ,طحن كسي بزبه المفتري ,وهو بينيكني في كسي كانتعينه علي طيزي فتف علي صباعه ودخله في خرم طيزي وانا عماله اتأوه من نار زبه وكل ما اصرخ كل ما هو يطحن في كسي ويدقني اكترواكنر ,وصباعه كان عماله يلعب في طيزي لحد ما طيزي وسعت تاني (بعد ما كانت ضاقت لاني بقالي كتير مخدش فيها وخصوصا اناسامة مش بيحب نيك الطيز ) وبقي صباعه يدخل ويخرج منها بسهولة وانا عماله ااقمط بخرم طيزي علي صباعه عشان يلحقني ويسعفخرم طيزي اللي بقي نار ومشتاق للزب بشكل لا يصدق فمديت ايدي من ورا ومسكت زبه وخلعته من كسي وحاولت ازقه في خرم طيزي بسكان تخين اوي وكبير فلقيت اسلام بيبعد رجليا عن بعضيهم شوية وضغط علي جسمي لحد ما بقيت طيزي مرفوعة لفوق اوي ورجليمفشوخة عالاخر وبدأ برحلة ادخال زبه في طيزي ,في البداية دخلت راس زبه في طيزي وبالعافية وانا عماله اتأوه من سخونة زبه ومرهواحدة لقيته دفع زبه لحد ما دخل لاخره في خرم طيزي لحد ما بيضانه بقيت لامسه كسي (لو كان عليه كان دخل بيضانه كمان في كسي) وانا طبعا عماله اصرخ بصوت عالي لدرجة اني كنت خايفة للجيران يسمعو وفضل يطحن في طيزي ويدق في كسي لحد ما جاب لبنه فيالنهاية في طيزي وشبع طيزي اللي عطشانة للمني من زمان وبعد ما خلصنا نيك رقد جنبي وفضل يبوس فيا ويرضع في بزازي لحد ماشبعت ليلتها من النيك والتفريش والمص وكل فنون النيك ونام معايا ليلتها لحد الصبح ومن ساعتها وبقيت مرات اسلام مش اسامة لدرجةاني مش عارفه ابني داا يبقي من اسلام ولا من اسامة وان كنت ارجح انه ابن اسلام

• عجبني
التفاعلات: Newyaso, Salem511, Sinner و 2 آخرين
عاش ي حسناء عقبالك م تبقي معايا

• عجبني
التفاعلات: Moro2642
قصه جميله

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصه جميله

• عجبني