NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Alexman

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
نصيحة مهما كنت محتاج لحد او هايج كلنا عندنا شهوة و اوقات بنبقى مولعين بس بعد ما تفرغ شهوتك بترجع طبيعي و كأن مفيش حاجة اللي هيفضلك كرامتك متديش فرصة لحد انه يذلك عشان اى سبب ولا كلمة قالها و طلع مش قدها حتى لو انت بتاخد المواضيع جد انت اكبر من الكلام ده كله اهم حاجة في اى تعامل و اى موقف في حياتك تكسب نفسك و تعيش بكرامتك اى حاجة تاني مؤقتة و تحت رجلك ❤️
طز في اي حد ملهوش لازمة 😉

• عجبني
التفاعلات: متعة النيك, $$$ الحكيم, ميبون و 2 آخرين
لما توصل لعند كرامتي الشهوة بتطفي تلقائيا

• عجبني
التفاعلات: Alexman
لما توصل لعند كرامتي الشهوة بتطفي تلقائيا
بالظبط كده في بنات او ستات فاهمة ان الكل هيريل عليهم و بيعيشوا ان مفيش منهم طبيعي اني احاول اوصلك حتى لو بتتقلي بس لو اتعوجتي طبيعي بردو ابقى ولا كأني كلمتك ولا شوفتك

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
انا ف النيك والتعريص ماعنديش كرامه

• الكلام ده مش عجبني
  • محزن
التفاعلات: Alexman و مرحب
انا ف النيك والتعريص ماعنديش كرامه
دي ميولك و انت حر فيها بتكلم في نقطة تانية ان المرة تبقى فاكرة نفسها محور الكون و مفيش كس اتخلق غيرها فتفتكر انها هتزل اللي بيحاول يوصلها يبقى كسمها ولا ايه

• محزن
التفاعلات: مرحب
ملحوظة بس يا شباب الشرموطة لو لاقتك محترم هتعمل نفسها محترمة عليك 😅

• عجبني
التفاعلات: Saul Goodman
بالظبط كده في بنات او ستات فاهمة ان الكل هيريل عليهم و بيعيشوا ان مفيش منهم طبيعي اني احاول اوصلك حتى لو بتتقلي بس لو اتعوجتي طبيعي بردو ابقى ولا كأني كلمتك ولا شوفتك
برنس 👍

احسنت القول يامحترم

• عجبني
صح الكلام

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلام راجل

• عجبني
فعلا عندك حق

• عجبني
في بعض الزوجات بيسغلو حاجة ازواجهم لممارسة الجنس و يطلبو منهم طلبات كشرط للموافقة على ان تمارس معاه

• محزن
في بعض الزوجات بيسغلو حاجة ازواجهم لممارسة الجنس و يطلبو منهم طلبات كشرط للموافقة على ان تمارس معاه
معلش ده لما يكون اللي معاها عرص مش راجل و يسمحلها بده لكن لو هو راجلها فعلا متقدرش تعمل كده مش بقولك ياخد حاجة بالعافية لا بس مممن يرميها لو طلعت وسخة كده دي بتبقى واحدة عندها ميول شرمطة النوم معاها بمقابل

• عجبني
التفاعلات: Saul Goodman
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
نصيحة مهما كنت محتاج لحد او هايج كلنا عندنا شهوة و اوقات بنبقى مولعين بس بعد ما تفرغ شهوتك بترجع طبيعي و كأن مفيش حاجة اللي هيفضلك كرامتك متديش فرصة لحد انه يذلك عشان اى سبب ولا كلمة قالها و طلع مش قدها حتى لو انت بتاخد المواضيع جد انت اكبر من الكلام ده كله اهم حاجة في اى تعامل و اى موقف في حياتك تكسب نفسك و تعيش بكرامتك اى حاجة تاني مؤقتة و تحت رجلك ❤️
طز في اي حد ملهوش لازمة 😉

؟

• عجبني
التفاعلات: متعة النيك
ده ردك يعني 😂

• عجبني
التفاعلات: متعة النيك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%