NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة عيلة العربى (البداية) ـ حتي الجزء الثالث 3/6/2022

samehpaplo

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الأول

محمد على محمد رضوان حسين العربى
عندى 23سنة من عيلة العربى ف لاقصر من اكبر عائلات لاقصر
احكيلك عنى شوية انا من اللى بيتقال عليهم اتولد وف بؤقه معلقة دهب انا كنت الطفل المفضل لجدى ودة بسبب انا ابويا وامى توفو وانا عندى سنة ف حادثة عربية ليا 3اخوات الاول ايهاب(اكبر منى ب5سنين) على العربى والتانى حسن على العربى وتوئمه حسين(والاتنين اكبر منى ب 3سنين) على العربى وانا الاخير مش هقلك شخصيتى ودة هسيبك تكتشفه مع نفسك ف الاجزاء التانية
(((((نبدأ حكايتنا ي صديقى)))))
من وانا عندى 10سنين وانا بقعد على يمين جدى ف المندرة(مكااان للضياافة) المكان اللى كان بيقعد فيه ابويا وجدى هو المعلم الاول ليا ف كل حاجة كنت باخد كلامه زى السيف على رقبتى كان لازم لما ييجى اى حد من بهوات القاهرة او من اى بلد لجدى لازم يعرفه عليا وكأنه كان عارف انى هقبلهم تانى كنت *** حلو سيكا ابيضانى على عكس اخواتى كنت ماخد من امى شوية واكتر ميزة ف شكلى عنيا اللى كانو زرق بطريقة حلوة ومحببة البنات فيا جسمى رفيع جدا وانا دلوقتى عندى 16 وكانت لسة داخل 1ثانوي وكنت عايش حياتى ما بين البيت ومدرستى ومذاكرتى مع شوية جيم علشان يظبط الرفع اللى كنت بكرهه ومحسسنى انى اضعف من الناس وف يوم انا ورايح درس قابلت بنت عمى ريم
انا: انتى بتعملى اى هنا
ريم: كنت عند واحدة صحبتى
انا: وهترجعى لوحدك
ريم: اه وفيها اى
انا: لما اروح اشوف الكلام دة وكنت ملاحظ في واحد باصص علينا من بعيد ومركز معانا فشكيت انها كانت معاه قبل ما انسى(ريم بنت حلوة فشخ اصغر منى بسنة وجسمها حلو يعنى بزاز رافعة لفوق وطيز صغيرة بس جاحدة لما بشوفها ببجامة بهيج عليها)
ورحت الدرس وقابلت احمد
احمد: احا ي جدع كل دة تاخير
انا: متهدى ي كسمك في اى وانا اتاخر براحتى
احمد: طب يلا ندخل بس وانا هعرف افشخك لما نطلع وطلعنا وقابلت صاروخ ارض جو جسم كيرڤى انما اى جااامد (بزااز باينة من الجلابية اللى لابساها كبيرة وطياز اكبر واكبر وبيضة فشخ) ودى كانت حسناء الابلة بتاعت الدرس واحمد كان بيهيج عليها موووت
انا: ازيك ي ميس
حسناء: كويسة ي خالد اى التاخير دة كله انا شايفة احمد واقف برة مستنيك ومش راضى يدخل
انا: معلش بقا ي مييس ودخلنا ولقينا بنتين اول مرة اشوفهم
احمد اى ف ناس جديدة ولا اى ي ميس
حسناء: اه دى راندا ودى ميساء
بس انا اتشديت ل راندا بت زى ما الكتاب بيقول وقعدنا
حسناء: كنت عايزة اخد رايكم ف انهم ياخدو معاكم
انا: مفيش اى مشكلة ي ميس
احمد: اه طبعا ومالو ومركز مع ميساء لما لقينى باصص لراندا وخلصنا الدرس واللى لفت نظرى ان راندا دحيحة فشخ نزلنا واحمد قالهم اى رايكو نتعشا سوة
نستنى الجزء اللى جاى بقا علشان نشوف اى رد فعلهم
وبكدة يكون انتهى الجزء دة انا عارف انه قصير بس تتعوض ف اللى جاى
انا اول مرة اكتب ولو شايفين انى مكملهاش ي ريت تقولو ولو عايزينى اصلح اى حاجة برضو ي ريت تقولو وهستنى شوية عالجزء التانى اشوف رد فعلكو شكرا مقدما ليكو

الجزء الثاني

:::::::::
طول عمرى بقول على احمد غشيم مكنش بيفكر ف اللى عايزه
كنا دايما عارفين ان انا المخ وهو العضلات
الجزء التانى من عيلة العربى
راندا بصتله باحتقار: هو انت شايفنا من الشارع ولا اى
ميساء: اكيد ميقصدش كدة ي راندا
انا: خلاص خد ميساء واتعشو ي احمد ومترغيش كتير هما الاتنين مشيو مع بعض وانا قلتلها ممكن اوصلك معايا ف سكتى
راندا: ماشى...... هو انت مرحتش معاهم لى
انا علشان هو عايز يقعد معاها هى
راندا اومال عرض علينا لى
انا: من باب الزوق وبصراحة انتى كنتى معاه قليلة الزوق ووصلنا قدام القصر وقلتلها اتفضلى ومش شايفك بت من الشارع وسبتها ومشيت(هتقلى ازاى بتقلها اتفضلى وبتسيبها وتمشى هقلك غتاتة😂)
ودخلت سلمت على جدى وكانت الساعة9,15
جدى: نام ي خالد بكرة يوم طويل ومش هتروح المدرسة
انا: حاضر ي جدى وطلعت اوضتى واللى هى ف الدور الاخير بعدى على شقق عمامى ال4 وقابلت ريم بنت عمى جمال واخوها اسامة سلمت عليهم
انا: اسامة ابوك بينادى عليك شوف ف اى اسامة طلع مين بقا اللى كنتى واقفة معاه
ريم: بربكة دادادا مكنتش واقفة مع حد
انا: بصتلها متاكدة
ريم: اه ويلا تصبح عل خير
وطلعت اوضتى ولقيت مسدج من احمد بيقولى طلعت حنينة رنيت عليه
انا: عملت اى يمعرص
احمد: طلعتها الشقة ومش قادرة تقوم
انا: يبن المتناكة هتفضحنا افرض الميس شمت خبر
احمد: و**** الوحيدة اللى عايز اجيبها الشقة الميس وسمعته ميساء وقلتله بتكلم مين قالها دة خالد صاحبى
ميساء: وعايز تجيب الميس الشقة هو انا مش عاجبالك
احمد: دة انتى تعجبى الباشا بس انتى صغيرة هى خبره وسامع ضحكهم
احمد: اسمع اهاتها ي معرص
قفلت ف وشه
/////////////()
عند احمد
ميساء يلا نستحمى
احمد يلا ي بطل( اوصفلكو ميساء سمرا وطيزها صغيرة وبزازها عملة زى البرتقااان وشعرها طويل بس سخنة نيك) وقبل ميدخلو احمد زانقها على باب الحمام وخدها ف بوسة بيطلع كل خبراته فيها وهى ساحت عالاخر وراح شايلها ورماها عالسرير ونزل يمص ف شفايفها وهى متجاوبة عالاخر وايده علي باب كسها وبيفرك فيه ونزل بوشه على رقبتها ونزل على بزازها وهنا يقف قليلا الا انه بقى زى الكلب بيلحس 😂ونزل على كسها وبقا بيشم فيه ويعضو وهى ف عالم تانى مفيش غير كلمة ااااه اااااه عايزة اتناك منك ي حبيبيى عايز اتناك ي قلبى واحمد بيقلها هنيكك ي شرموطة بس اعذبك الاول ي قحبة وهى نيكنى شرمطنى انا قحبتك عايزة اتنااك منك افشخنى وهنا وقف احمد وقلبها علي طيزها وداخل راس زبه برااحة وهو كان ناكها فطيزها وسعت شوية ولقيها بترجع عليه وبتقول اااااه احححح دخله قالها عايزاه ي لبوة هنيكك ي شرموطة وراح رزعه مرة واحدة وهى بقت بتصرخ اااااااه براحة ي خول براحة ااااااه ايوة نيكنى ي خول نيكنى ي معرص ي شرموط انا شرموطتك نيكنى نيكنى وهو نازل دك فيها ومش راحمها الا لما جاب جواها ودخلو استحمو وهو يبعبصها وهى تبوسه وبعد كدة طلعو لبسو ومشيو(اول مرة اكتب مشهد جنسي)
عندى انا عمال اقرى ف قصص نسوانجى لحد اما نمت
صحيت تاني يوم على اسامة هو وبيصحيينى
اسامه: اصحى ي خالد اصحى ي عم الناس مستنياك
انا: صحيت ي اسامة انزل وانا وراك صحيت وخدت دش ولبست الجلابية بتاعتى (بالمناسبة الجلابية دى مش حاجة رخيصة ف ناس جلاليبها بتوصل لفوق ال2000ج) نزلت وقعدت جمب جدى ورميت الصباح عالكل والكل رد
جدى: كل دة تاخير
انا: معلش ي جدى خدت دش ونزلت
جدى: ماشى الكل هيروح مدارسه واللى يروح شغله الا انت ي خالد عايزك ف مشوار
انا: حاضر ي جدى ي سعدية ممكن قهوتى
سعدية دى ست كبيرة وتعبر مربيانا
جدى: مش قلنا بلاش قهوة انت صغير عليها
بصتله وابتسمت وجات القهوة شربتها وطلعت رحت الاسطبل وركبت خيل ودى كانت هوايتى المفضلة جدى: كنت عارف انى هلقاك مع صاحبك
انا: عايزنى ف اى ي جدى
جدى: انت كبرت وعايزاك تسافر معايا القاهرة اوريك كام حاجة ي ولدى
انا: حاضر ي جدى على امتا هنسافر قالى ساعتين ونمشى وعايزك تلبس طقم حلو كدة علشان هنقابل ناس بهوااات قعدت الف بالحصاان ف البلد وانا وبلف شفت راندا بصيت عليها ولقيتها بتبصلى وطنشتها ومشيت ورجعت خدت دش ولبست بنطلون جينز اسود وتيشرت ازرق وكوتش ازرق ونزلت لقيت جدى لابس بدلة جامدة
انا: اى ياعم رايح تخطب ولا اى
جدى: بضحك ولما اروح اخطب هاخدك انت معايا
انا: ماشى ياعم حقك تقول اى حاجة بالبدلة العظمة دى
وركبنا العربية ومعانا عربيتين حراسة ومشينا اول ما طلعنا الصحراوى وخلال 7ساعات وصلنا القاهرة وقعدنا مع واحد اسمه سامح الأسيوطى وكنت شايفه بيحب جدى جدا وجدى كمان بيحترمه
سامح: نورت ي حج محمد لينا زمن مشوفنااكش
جدى: و**** ليك وحشة ي سامح اخبارك اى
سامح: كويس ي حج ومين الشبل اللى معاك دة
جدى: دة حفيدى محمد على محمد العربى سلم على عمك ي سامح ي محمد
انا: اهلا ي عمى سامح
سامح: واد الغالى اخر مرة شفتك يوم ولادتك
جدى: ساعة والكل يكون هنا ي سامح
سامح: اوامرك ي حج
انا: مين اللى جاي ي جدى وانا هبقا ف الكلام دة
جدى: امال جايبك من لاقصر علشان تقعد بعيد هتكون قاعد وساعة وتعرف وتشووف كل حاجة
/////////ف لاقصر
عمى محمود مع اخويا ايهاب
محمود: متعرفش ي ايهاب جدك ماخد محمد لى
ايهاب: علمى علمك ي عمى ياجو ونعرفو
//////////نرجع عندى انا وسامح وجدى والناس بدات تدخل وكنت عرفت ان دى فيلا مشتريها سامح علشان تتعقد فيها الاجتماعات
وقعدو على طرابيزة فيها 12كرسى سامح الاسيوطى كرسى ورمضان المحمدى كرسى وفتحى الخشاب كرسى وعدنان الابراهيمى كرسى وطارق السعدنى كرسى وكل واحد ياما جايب ولده ي اخوه وهم اغلبهم من سنى من 16سنة ل19سنة هتقلى فيه 3كراسى ناقصين هقلك انا وجدى وداخل واحد عنده 17سنة اسمه يحيي سامح الاسيوطى وسامح قام حضنه وقعده جمبه وجدى بدا الكلام
جدى: احنا عرفين بنحب عيالنا قد اى بس كلهم لازم يروحو لجسار
عدنان: مينفعش ناجل الموضوع دة شوية ي حج
جدى: لا ي عدنان واد ولدى اصغرهم يعدنان وانا اللى بقول ولا اى رايكم
كلهم: موافقين ي حج
جدى: وانت ي عدنان
عدنان: مفيش قول بعد قولك ي حج
جدى يبقا على بركة **** بعد شهر هتاجو هنا تانى بعيالكم وهيخدهم حساام لجسار
رمضان: اى ي حج حسام وجسار ناوى على اى
جدى: ناوى عالاخوة ي رمضان وبيضحك ضحكة خبيثة
وقام الكل ومشى وقعدت انا وجدى وسامح وابنه يحيي
انا: سؤال لى قومت منفوض كدة لما شفت يحيي
سامح: كنت مفكره مش هياجى ي ولدى وهيقصر رقبتى
يحيي: وانا عمرى ما اقصر رقبتك ي ابوى
جدي: يلا احنا نمشى
انا: حاضر ي جدى
رحنا اكلنا ف مطعم انا وجدى ولقيته بيقولى اسال
انا: على اى ولا اى اشمعنا انا ولا هنروح لى وهنعمل اى واى الاخوة اللى قلت عليها دى وفى اسالة تانية بس مش وقته ابدا ب دول ولسة جدى هيتكلم ولقيت طلقة ف جسمى ومحستش بحاجة تانية
وهنا ينتهى الجزء التانى

اللى عايز اقولهولكو ان احنا ف الفلاش باك اصلا وومكن يحصل فلاش باك ف الفلاش باك تمم يريت تعجبكم القصة وشكرا عالكومنتات والناس اللى تفاعلت وعلشان كدة نزلتلكو الجزء التانى علطول ❤❤

الجزء الثالث
::::::::::::

اللى بيحصل ف الدنيا مترتب لازم نبقا عارفين كدة
محمد لازم تحصله اختبارات علشان يشوفو هو يستحق ولا لا اول اختبار لمحمد حصله ف سن ال13واللى لما صاحبه اتخطف وكان لازم يتصرف فلااش باك)
حراام: اى ي محمد صاحبك معانا عايزين منك 5مليون علشان نرجعه
انا: واجبلك منين 5مليون ولو قلنا لابوه مش هيدفع
حرامى: يبقا جدك
انا: وجدى يدفع لى
حرامى: علشان مش بيرفضلك طلب وقفل السكة فوشه
وقعدت يومين بفكر اققول لجدى ازاى
ف مكاان
شخص: تفتكر هيقدر
شخص2: مش عارف هنشوف
وبعد ايام كان محمد دفع الفلوس بعد ما استغل جده ويبقا منجحش
عودة من الفلاش باك

شخص: لازم نعرف اللى ضربه بالنار علشان البلد متقومش
الحارس بتاع الشخص دة: بنحاول ي فندم وهنجيبه
عند محمد
الدكتور بيتكلم ف التليفون
دوك: بدأ يفوق ي فندم
شخص: متخليش حد يدخله خالص
دوك: حاضر ي فندم
انا: انا فين
دوك: ف المستشفى ي خالد
انا: ازاى مش فاكر حاجة
دوك: فقدان ذاكرة مؤقت وهترجعلك ذاكرتك بس اسمع كلامى كويس...............
انا: حاضر بس هما عايزين يعملو كدة لى
دوك: معرفش بس لازم نحميك
عند جدى ف مكتب مدير المستشفى
جدى: لازم يفوق
مدير المستشفى: اكيد بس انت لازم تريح
جدى: حاضر
الدوكتور خارجلهم وبيقول احنا لازم نعمل عملية بسرعة
ايهاب: طيب ومستنى اى اعملها بسرعة
دوك: تمم حضرتك
بعد ساعتين الدوك خارجلهم وقالهم البقاء لله
عيلتى كلها اتجمعو عليه واخواتى كانو عايزين يضربوه ولكن قالهم خشو شوفوه وانا مكنتش هنا من الاصل الدكتور عامل فيا حاجة خلانى زى الميت كل اللى يخش يعيط ويطلع جدى كان اكتر واحد متماسك وقال احنا لازم ندفنه
بس انا دلوقتى مش عارف اى اللى حصل ولقيتنى ف ڤيلا ومعايا بنت
بنت: عامل اى يخويا
انا: كويس انتى مين
بنت: انا علياء اختك
انا: اهلا ازيك ي علياء ومكنتش حاسس نحيتها باى مشاعر
علياء: كويسة انت اخبارك اى
انا: كويس هو انا اسمى اى ي علياء
علياء: لى حصلك اى يخويا انا لقيت حد جايبك على هنا وبيقول انه خبطك بالعربية ووداك المستشفى ولقى البطاقة ف جيبك وانت كويس
انا: مقولتيش اسمى اى برضو
علياء: خالد ابراهيم نيازى
انا: طيب فين بابا
علياء: هو انت فاقد الذاكرة ي خالد
انا: اه ي علياء ومش فاكر اى حاجة
علياء: يبقى تعالى ناكل واحكيلك بقا كل حاجة
وراحت هى حضرت الاكل واكلنا وحسيت بصداع غريب وبعدها نمت مكانى
عند جدى ف العزى
داخل عليه سامح الاسيوطى
سامح: البقاء لله ي حاج
جدى: عرفته مين ي سامح
سامح: لسة والكل بيدور
جدى: مات بعد مطلعنا من عندك ي سامح لو حكمت هقتل كل اللى كانو ف الاجتماع واقلبها بحووور ددمم
سامح: اهدى بس ي حاج وهنعرفه ونجيبه تحت رجلك مربوط
جدى: شرفت ي سامح
مشى سامح وبيقول ف نفسه اى اللى بيحصل محمد العربى لو قرر انها تبقا بحر ددمم هتبقا ومحدش هيقدر يوقفه قام رانن على كل اللى كانوا ف الاجتماع وقالهم يجيلو ف فيلا القاهرة مرة تانى
عند عدنان الابراهيمى لازم نعرف مين اللى قتل محمد علشان ميحصلناش حاجة وناخد بونت عند عيلة العربى يلا ي راضى يبنى نشوف سامح عايزنا ف اى
ف مكاان
شخص: الدكتور ياخد مكافئته
شخص2: تمم ي فندم بس ممكن تعرفنى عايز محمد فى اى
شخص: قلتلك مليوم مرة متدخلش ف اللى ميخصكش
شخص2: حاضر ي بابا(ومن الصبح ي فندم ي فندم اى قرفتنا 😂)
عندى انا صحيت من النوم
وبنادى علياااء
عليااء: انا هنا
انا: احكيلى بقا فى اى
علياء: طب اى اللى حصلك خلاك تنام كدة
انا: معرفش ي عليااء يلا احكى
علياء: حاضر عايز تعرف اى
انا: كل حاجة من يوم ما اتولدت لحد انهاردة
علياء: حاضر انت اتولدت يوم//*
بابا وماما توفو وانت عندك سنة وانا كنت امك لانى اكبر منك ب10سنين وجه عمى وخدنا لحد من اسبوع بس انت قلتلى انتى اتجوزتى وابونا معاه فلوس كتير ومش عايز تعيش مع عمك فقلتلك ماشي براحتك وقلت اجى اقضى معاك اسبوع اظبط الدنيا هنا وبعدها اروح لجوزى لكن دلوقتى مش هسيبك الا اما تخف
انا: باصصلها ومركز جدا بس كدة طب مليش صحاب اخوات اى مفيش غيرك
علياء: هو انا مش كفاية ولا وبعدين انت ملكش صحاب انت طول عمرك دحيح
انا: ف نفسى طب ازاى مش فاكر حاجة وعمال افكر
بعدها بشوية لقيت علياء جيبالى قهوة وبتديهالى
علياء: لقيتك سرحان قلت اعملك دى
انا: شكرا
علياء: حاول تنام بدرى علشان بكرة هظبطك
انا: هتعملى اى
علياء: هننزل نجيب لبس وكدة
انا: اى الغباء اللى انا فيه دة هو انا لى لهجتى مش زيها مش شبه بعض انا بتكلم صعيدى وهى لا قلت مش وقته
علياء: عارفة انك بتفكر ف فرق اللهجات بس انا ليا 9سنين ف القاهرة متجوزة وانا عندى 7سنين وعمك ساكن ف الصعيد ولما خدك لهناك اتكلمت زيهم بس انا وانت اصلا مولودين هنا
انا: بصراحة اقتنعت فقلتلها تمم
وسابتنى وقعدت اشرب ف القهوة ومش عارف اتقبل وف نفس الوقت بقول خلاص هى دى حياتى وعييش ي عم متقرفنيش
عند سامح الاسيوطى (نبذة عن سامح سامح يبقا رجل اعمال من اسيوط تقريبا محتكر الرملة والزلط ودة لان عنده محااجر كتير فشخ وبيشتغل ف الاثار من تحت)
سامح: لسة معرفتوش ازاى
رمضان: انا مش ساكت ي سامح هجيبه لو على موتى ولو طلع واحد فينا و**** ما هرحمه
طارق: كلنا بندور وعارفين محمد العربى لو شك انه واحد منا هيعمل اى
سامح: انا مش جايبكم هنا علشان اعرفكم بس محمد العربى لو نوى علينا محدش فينا هيعيش وهتبقا بحور ددمم ولو فيها موته
كلهم: عارفين ي سامح
نبذة بسيطة عن الناس اللى ف الاجتماع
(رمضان المحمدى راجل كل شغله ف السلااح وعنده مكاتب محاسبة ف مصر كلها وهو من عيلة المحمدى
عيلة مرموقة ف المنيا اسرته عنده بنتين واللى كان معاه ف الاجتماع يبقا اخوه حامد المحمدى
وفتحى الخشاب رجل اعمال بتلقيه ف اى حاجة شماال وعنده شركة استيراد وتصدير مسمعة ف الوطن العربى كله عضو ف مجلس شعب وعنده ابن وحيد اللى هو رامى
وعدنان الابراهيمى من اسوان بيعرف يهرب اى حاجة كويس من عالحدود وكان بيدارى فلوسه ف شغله مع طارق السعدنى وعنده ولدين عدى وقاسم
وطارق السعدنى من اسكندرية كان بردو منفذ بيع ليهم بيهربلهم من البحر وبيشتغل هو وعدنان ف المقاولات بس هما مش عالساحة اوى وعنده 5اولاد اللى يهمنا فيهم مدحت
جدى هو اللى بيحرك كل دول
(انا كتبت عنهم دلوقتى علشان كان ف كومنت بيقوول احنا منعرفش غير عيلة العربى)
ف مكاان
شخص: اى صدق ولا لسة
شخص2: صدق يفندم وهنسيبه بكرة يرتاح والسنة دى كلها هنعمله اختبارات ونشوفو جاهز ولا لا
شخص: لازم يدخلهم على انه خالد ابراهيم نيازى
ف مكاان اخر..
شخص: اللعبة بتحلو اوى
شخص2: مش المفروض نساعد عيلة العربى
شخص3: هنساعدها متبقاش غبى بس لازم نتمتع باللعبة ابعت حد لمحمد العربى وقله حفيدك عايش
شخص: هههههه دايما بيعجبنى تفكيرك
شخص2: تماام
عند جدى واقف جمب الحصان وبيعيط ودخل جوة والكل كان متجمع عمى جمال واولاده ريم واسامة ومراته حنان وعمى محمود وعمى سالم وبناته نجوى ومروة ومراته ميار وعمى مجدى ومراته لبنى واخويا ايهاب وحسن وحسين
جدى: ازيكم ي عيلة العربى
كلهم: كويسين عدا ايهاب مردش
جدى: مالك ي ايهاب
ايهاب: ازاى مالى يجدى احنا لسا مخلصين عزااه وانتو بالبرود شكله علشان يتيم محدش هيدور على حقه لكن انا هجيب حقه وسابهم وطلع اوضته
جدى: يلا كل واحد على اوضته
دخل عليه واحد وبيقوله احنا تبع البروف حفيدك عايش
جدى: انت بتقول اى
ومشى الشخص دة من عنده
جدى: مرضاش يتكلم مع حد وقال انه هيدور ف صمت
عندى انا
انا: علياء مش انا المفروض ف مدرسة
علياء: انت ناقل جديد القاهرة ولسة مقدمتش ف مدارس نشترى لبس انهاردة وبكرة نروح نقدم
انا: تمم وخرجنا على اققرب محل اشتريت طقم ولبسته وبقيت عماال الف معاها اليوم كله ودخلنا مطعم اتغدينا وكملنا باقى اليوم برة وانا شايف انها مبسوطة وانا بقيت مبسوط لما شفتها كدة ورجعنا البيت اول مدخلنا لقينا ف حد قاعد على كرسى
انا: انت مين ي عم الحاج
شخص: انا كريم
انا: اهلا واى كريم يعنى واى اللى يدخلك بيتى من غير اذن ولقيت علياء متشعبطة ف دراعى
كريم: انا جوز علياء ي خالد
ببصلها وبتقلى ايوة وهتموت وتضحك قلتله متخشش البيت دة تانى من غير اذن وسبتهم وطلعت فوق ونمت وصحيت تاني يوم وكنت قبل ما انام بحثت عن مدارس كويسة ف المنطقة اللى حواليا ولقيت مدرسة انترناشونال جامدة قدمت فيها واتقبلت ف وقتها لان كريم كلم مدير المدرسة وطلعو حبايب وخدنى المدير لحد فصلى وعرفهم عليا وقعدت ف ديسك ورة كنت وحدى فيه وحسيت بنفس الصدااع اللى حسيت بيه بعد ما اكلت واغمى عليا
الميس: خالد خالد وجات عندى انت نمت لادة اغمى علييه ورحت مطلعة برفان وبترشلى ف مناخيرى انا فقت انا وبكح اى فى اى انا فين
الميس: انت ف المدرسة
انا: تمم شكرا
الميس: العفو على اى انت رحت لدكتور
انا: اه وانا تمم اتمنى مكنش عطلتك عن حصتك ورجعت تشرح تانى وانا مش معاها وفى صوت ف دماغى ف حد بيكلمنى بس انا مش فاهم منه حاجة ولا حتى عارف ارد عليه ومفقتش غير علي صوت الميس وهى بتنادى عليا
انا: هااا اى
الميس: جاوب
انا: معرفش
الميس: انت لازم تتعاقب
انا: بدل ما تقوليلى اتعاقب قليلى ريح شوية بدل مانتا تعبان وطلعت من الفصل وروحت علطول ودخلت البيت لقيت علياء قاعدة اول ما شافتنى
علياء: اى اللى جابك بدرى
انا: اتخنقت مع المدرسة وجيت
علياء: ازاى عديت من الامن
انا: كانو بيشربو شاى المهم انا عايز اكل وبسرعة
علياء علطول وطلعت اوضتى مفقتش غير عالساعة 9بالليل ونزلت
علياء: عملتلك اكل وطلعت لقيتك نايم ي سى خالد
انا: معلش ي علياء كنت تعبان
علياء علشان كدة سبتك
انا: طيب حضريلى اكل ومش هنام متخافيش وضحكنا وطلعت خدت دش قبل متخلص وكلت وقلتلها تاكل معايا وكلنا وهزرنا وقلتلها متصحنيش بكرة عالمدرسة وهتيجى معايا للدكتور بكرة تمم
علياء تمم
وبكدة يكون انتهى الجزء الثالث حاولت اطول الجزء وابطئ الاحداث وثانيا اعذرونى اول مرة اكتب حرفيا فلازم اكون بتلغبط وشكرا على دعمكو جدا

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
جميلة جدا استمر
😍 😍 o_O o_O 👏 👏 🤪 🤪 :unsure: :unsure: :coffee: :coffee: :love: :love:
Photo 2022 05 22 13 55 54
😘 😘 (y) (y) :D :D :giggle: :giggle:
Photo 2022 05 11 16 23 48

• عجبني
طول الاجزاء شويه

• عجبني
رتب افكارك وابتدي اسرد الأحداث بشكل بطيئ وممل

• عجبني
وهتحتاج تحدد معاد للاجزاء

• عجبني
منك استفيد ي صديقى الجزء اللى الجاى الجمعة

• عجبني
  • عجبني
تعتبر بدايه حلوه وانا متفائل وطالما هتطول الجزء زي ما قولت يبقا كلوو ف اللذيذ مستني الجديد يغالي

• عجبني
وحاول تبقا تقول معاد الاجزاء الجديده

• عجبني
البدايه حلوه بس طول الاجزاء ورتب افكارك علشان تسهلك انك تتكتب بإبداع

• عجبني
حاضر ي عظمة ما تغششنى قصة اليتيم ينوبك فيا ثواااب 😂😂😂

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حبيبى ي عم بلدك ❤❤❤

• عجبني
  • عجبني
يوضع الجزء الجديد هنا كتعليق ثم اطلب دمج الجزء الجديد في موضوع التواصل لطلبات الدمج مرفق معك برابط قصتك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Agri Eng, אנוו כמאל, امير الجنس العربى و شخص آخر
ي ريت تثبتوها علشان فى مدعكة قادمة 🙂

• عجبني
لا تستعجل على رزقك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Agri Eng, אנוו כמאל, امير الجنس العربى و شخص آخر
تم أضافة الجزء الثاني

• عجبني
انا اسف جدا انا ف 3ث لو قدرت انزل جزء خلال الايام اللى جاية هنزل مقدرتش اعذرونى 🙂🙂

• عجبني
انا اسف جدا انا ف 3ث لو قدرت انزل جزء خلال الايام اللى جاية هنزل مقدرتش اعذرونى 🙂🙂
هو انت مدخل كل على بعض والشخصيات منعرفش غير عيله العربي وانت بتقول خالد ومر محمد ظبط الدنيا وقولنا

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%