NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Moro2642

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
كان فيه عيلة كلهم ناس محترمة ومؤدبة مكونه من 3 شباب واختهم والأب والأم كان اثنين من الشباب متجوزين واحد عنده ولد صغير بيرضع

والتانى مش عنده أولاد و نسوانهم كانوا محترمين وبيحترموا الناس كلها وملهمش فى قلة الأدب واللوع

الابن الاصغر كان اسمه سعيد وقع فى حب بت وفضلت تشغله لحد ما طلب من ابوه وامه انه يتجوزها كان اسمهاسماحهى من منحله

ابوها مطلق امها من زمان ولها اخ عاطل وبيشرب مخدرات وامها بتبيع بسكوت وحلويات للعيال الصغيره ابوه سألعليهم وعرف انهم ناس مش

كويسين واعترض على جواز ابنه من البت دى والواد مصمم والبت رسمت عليه انها بتحبه وعامله انها ملاك بس كانجسمها ابن متناكه هى

مليانه شويه وطيزها كبيرة وصدرها منفوخ وحطت الواد سعيد فى دماغها - لما عرفت ان ابوه واهله كلهم مش موافقينوانه هيطير من ايديها

اتفقت هى وامها انهم يعملوا فيلم على الواد عشان يدبسوه فى جوازها غصب عن اهله لحد لما الواد راح لأهله وقالهم لومتجوزتهاش انا مش

هتجوز خالص وهموت نفسى وبعد مشاورات انهم يحاولوا يقنعوه انه يسبها لانها مش من مقامهم لكنهم لم يستطيعوااقناعه وابوه قال خلاص

لو كده بقى لازم تقعد معانا هنا فى البت مش عايزك تسكن بره واتجوزها غصب عن اهله كلهم ودخلت عندهم البيت فىالاول عامله انها بنت

ناس ومؤدبه عشان تكسب عطفهم لكن بعد شهر واحد من الجواز بانت على حقيقتها انها بنت مره متناكه كانت مسيطرهعليه وبعض الاحيان

بتشتمه فى يوم كانت وحده من نسوان اخواته اسمها آمال ماشيه بالليل رايحه الحمام سمعتها بتقوله احه هى دى كلالفلوس قالها ده كل اللى انا

قبضه قالتله ودول هيعملوا ايه يا كسمك انت لازم تشوف شغلانه تانيه ولما سمعت آمال وهى بتشتمه وشها احمر وزهلتمن اللى سمعته

راحت قالت لجوزها على اللى سمعته اخوه انفعل وتانى يوم خد اخوه وشتمه وقاله انت مره مش راجل انها تشتمكوتقولك يا كسمك وبهدله

ولما راح قالها ان آمال سمعتهم بالليل قالتله انت واخوك واللبوه مراة اخوك على كسى وعلى الحرام لازم اقلعها وانكهاعشان تحرم

تتجسس عليا المتناكه دى رد هو قالها ملكيش دعوه بحد هنا دول محترمين مش زيك انا خد فيكى مقلب ضحكت وقالتلهانت خدت زبر يلا انخمد بقى بدل مخلى ليلتك زرقا

تانى يوم طلعت آمال عشان تنشر الهدوم على السطح - لما شافتها سماح جريت جابت ازازة صغيرة من الاوضة بتاعتهاوطلعت وراها حطت شوية من اللى فى الازازة على المنديل ولفت من ورا آمال وحطت المنديل على وشها لحد لما آمال أغمىعليه راحت سماح شدها فى العشه اللى على السطح وقلعتها الجلابية والقميص وبعدين قلعتها السنتيان والكلوتوجابت الموبيل وصورتها وهى عريانه وآمال فاقده الوهى ومغمى عليها وسماح يتقولها بشويش عشان تحرمىتتجسسى يا متناكه يا بت المتناكه وهى بتصورها وبعدين آمال استردت وعيها وفاقت لقيت نفسها ملط وسماحبتصورها بالتليفون آمال قامت مزهوله بتقول ايه ده فى ايه وبتحاول تغطى نفسها من كل حته وسماح عماله تضحكوبتقولها هههههههه اقومى يا لبوه يا متناكه هههههه و آمال بتقولها انت عملت في ايه يا سماح

سماح: اقومى يا كسمك دا انا هنيكك

آمال : في ايه ... في ايه.... وعيطت

سماح: شوفى بقى يا دلوقتى انا صورتك وانتى عريانه ملط ولو عايزة الصور تروح لجوزك وحماكى وحماتك وكل الناسوافضحك انا موافقة ..... ولا مش هوريها لحد وكأن محصلش حاجة ماشى .......بس بشروط

آمال: ابوس ايدك متفضحنيش انا مستعده اعمل اى حاجه بس الصور دى متورهاش لحد

سماح: اقومى اقفى .... ولما وقفت آمال وهى ملط قدام سماح وعماله تعيط راحت سماح ضربتها بالقلم وشدتها منشعرها وقالتلها انتى بتجسسى عليا يا بت المتناكه دا انا هبعبصك

آمال:ابوس ايدك يا سماح ابوس ايدك مش هعمل كده تانى – مش هعمل اى حاجة تضيقك ابوس ايدك وهى تعييييط

سماح: تبوسى ايدى ههههه لأ انزلى على ركبك وراحت سماح رافعه الجلابية وشدت الكلوت شوية ناحية اليمين ولما بانكسها شدت آمال من شعرها وحطت بؤ آمال على كسها وقالت الحسى يا متناكهبوسى كسى يا كسمك و آمال مموتهنفسها من العياط على اللى بيحصلها ده وبعدين وقفة سماح على باب العشه وبصت لآمال وهى لسه واقفه على ركبتهاوقالتلها قومى يا لبوه البسى هدومك

بعد لما

اتمكنت من آمال وبقت تعمل فيها اللى هى عايزاه تفرشها وتبعبصها وفى اوقات كتيره كانت بتنكها بايدها أو بخيارة أو جزره و آمالاستسلمت للأمر الواقع وبقت عامله زى الخدامه عند سماح متقدرش تعصى لها أمر خايفة انها تفضحها بالصور اللى هى صورتهلها - كدهبقى قدام سماح البت التانية (عبير) مرات اخو سعيد سماح لحظت ان البت عبير من النوع اللى بتنكسف من اقل حاجة وقررت انها تبقىبتاعتها وخدامتها زى آمال - فى يوم سماح قالتلها تعالى يا عبير عاوزاكى شوية المهم طلعوا على السطح وقعدت سماح على الكرسىوطلعت وراها عبير - سماح قالت لها شوفى يا عبير انا من ساعة لما اتجوزت سعيد ودخلت هنا وانا بحبك وحاسه انك اختى ردت عليها عبيربسلامة نيه وقالت لها وانا كمان انتى زى اختى يا سماح خير فى حاجة

سماح: انا عايزة اشتكى لك

عبير: خير تشتكيلى من ايه

سماح: قربت منها وقالت لها يرضيكى ان سعيد ما بينمش معايا الا مرة واحده كل الاسبوع

عيبر : وشها احمرررررررر وقالت لها ايه بتقولى ايه؟؟

سماح : مالك وشك احمرررر ليه كده انا بحكيلك زى اختى وبعدين انتى متجوزة و عارفه

عبير : اة اة طبعاً .......

سماح : زى ما بقولك كده كل ما يجيى ينيك بنام على ظهرى وامسك زبره واحطه على كسى واقعد ادعك كسى فى زبره لحد لما يقف وبعدكل ده يجيبهم قبل الدقيقة ما تخلص

عبير: اعصابها باظت ووشها ازداد احمرار وجسمها ساب

سماح : كده نجحت سماح انها تسخن عبير وتوصلها ان جسمها بقى عامل زى الملبن فى ايديها ابتسمت سماح وقربت منها اكتر واكتروقالت لعبير حتى شوفى يا عبير وقامت سماح ووقفت قدام عبير ورفعت الجلبية ونزلت الكلوت وقالتلها شوفى كسى نضيف ازاى كل اسبوعبنتفه بالحلاوة واظبطه بس على قلت فايده

عبير: لما شافت كس سماح قدامها محلوق ومنفوخ كده ساحت اكترررررر وبقت مش قادرة تتكلم ولا تعمل اى حاجة

سماح: يرضيكى كده يا عبير بزمتك انا مش مظلومه مع الخول ده - انا عايزه واد يكون دكر زبه كبير امسكه من زبه واخليه ينيك فيا لحد مااشبع نيك وراحت سماح مدت ايدها على كس عبير وهى قاعده على الكرسى وبدأت تفركلها كسها بالراحة وتقولها رأيك ايه يا عبير فىالمشكلة دى .

عبير: عبير ساحت ساحت ساحت

سماح: لما اطمنت سماح ان عبير بلا ادنى مقاومة ابتدت تبعد لها رجلها عن بعض وهى قاعدة على الكرسى وتمسك كسها وتقفش فىصدرها وطلعت لها بزازها من السنتيانه وشلحتها وقلعتها الكلوت لحد لما عبير بقت ملط بالبوس و فشختاه ونامت عليها بعدها قامت سماحمن على عبير بعد ما كانت نايمه فوقها وجابت الموبيل وصورتها كام صورة سكس حلوين والبت مش داريه بنفسها وصورتها فيديو كمان وهىبتبعبصها كان كل هم سماح انها تمسك زلة لعبير و آمال عشان تبقى هى ست البيت كله وميقدروش يفتحوا عنيهم فيها

عبير : لما فاقت شوية شوية من الهياج اللى كانت فيه لقت قلم جامد نزل على وشها من سماح وقالت لها قومى يا كسمك قومى يا متناكه – قامت عبير مفزوعه وقالت لها ايه ده فيه ايه انا ايه اللى عمل فى كده فى ايه يا سماح

سماح : راحت سماح سحبلها شخرة جامدة وقالتلها شوفى يا لبوة انتى شفتى من الوش الحنين لكن لو مسمعتيش كلامى ونفذت كل اللىعايزاه الصور والفيديو الحلوين دول هوريهم لجوزك وحماكى وحماتك وفى الشارع وهفضحك قامت البت عبير وهى مش مصدقه اللى حصلوعماله تعيط وتلطم على وشها وسماح واقفه قدامها حاطه ايدها فى وسطها وبتهز جسمها ولا اجدعها شرموطة

عبير : ابوس رجلك يا سماح ارحمنى انا غلبانه وعايزة اعيش

وسماح: وماله يا بت مانتى هتعيشى خدامتى وهتبقى البت بتاعتى عاجبك ولا لكى رأى تانى

عبير: هو انا يعنى كنت عملت فيكى ايه عشان تعملى معايه كده

سماح:خلاص يا كسمك مزاجى - عندك مانع – تعالى اوقفى قدامى

قامت عبير زى الكلبه ووقفت قدام سماح وهى بتعيط بشده

سماح :افتحى رجلك وبعدين سماح حطت صابعها فى كس عبير وهى بتضحك وعبير بتعيط وبعدين قالتلها هاتى بوسه وادتها بوسه جامدةفى بؤها ومن اليوم سيطرت سماح على الاتنين آمال و عبير ...........

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Anoje
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
في انتظار الباقي

• عجبني
التفاعلات: Moro2642

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%