NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زينة البراري

نسوانجى خبرة
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
السلام عليكم
في حكمة او مش حكمة ممكن تكون مثل ومش مثل في نفس الوقت بس مش مشكلة بتقول ان الجزار نفسه بتجزع من اللحمة وقليل لما ياكلها والفرارجي بيرضوا بياكل فراخ قليل جدا وشيف الحلوني نادرا لما بياكل اي حلويات مش عشان هي وحشة او مضره لا خالص عشان هي طول الوقت قدام عينه وبين ايده فنفسه مش بتروح ليها على عكس المحروم من الشي دايما بيفكر فيها وبيجري وراها وبيتمني اي مناسبه تبقي موجوده فيها عشان يشبع رغباته اهو المثل ده ينطبق مع الجنس بالظبط ومع كل حاجة في حياتنا وبالنسبالي مقدرة بس كده اوفر مهو محدش يقنعني انه طول اليوم بيسيب دي ويروح لدي ومن دي لدي ومغامراته غلبت مغامرات عقلة الاصبع وبعد كل ده نفسه لسه مفتوحه وبيدور هنا كمان وفي كل حته ولو نفترض ان الشخص ده مقتدر ماديا وصحيا ممتاز جدا يفضل قدامه اهم عامل هيجيب وقت منين لكل المغامرات دي مهو اليوم مهما عملنا 24 ساعه مش هيتمط عشان خاطرنا يعني
وحاجه تانيه بالنسبه للناس اللى بتريل في الرايحه والجايه وبيجروا ورا اي حاجه مربوطة بتاء التانيث ودول طلباتهم دايما بتختصر في انه عايز واحد لعلاقه جادة ومحترمة اي واحده المهم تبقي بنت وخلاص بنت وحرميه بقي بنت ونصابه بنت وفيها عبر الدنيا كلها مش مهم المهم انها تبقي بنت وكلامي ده مش على هنا بس لا ده في كل حتة وفى كل مكان ومش بختص الرجاله بس لا في بنات كتير بردوا بيتشاركوا في نفس الصفات وزي منكون اتحولنا لمفهوم جديد وتخطينا السطحية بمراحل
احنا بقينا عايشبن في ليفل جديد من السطحية
نصيحة خلينا طبعينين في كل حاجه ونبعد عن التصنع

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: الصقر_الجارح، 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑 و Life Arch
السلام عليكم
في حكمة او مش حكمة ممكن تكون مثل ومش مثل في نفس الوقت بس مش مشكلة بتقول ان الجزار نفسه بتجزع من اللحمة وقليل لما ياكلها والفرارجي بيرضوا بياكل فراخ قليل جدا وشيف الحلوني نادرا لما بياكل اي حلويات مش عشان هي وحشة او مضره لا خالص عشان هي طول الوقت قدام عينه وبين ايده فنفسه مش بتروح ليها على عكس المحروم من الشي دايما بيفكر فيها وبيجري وراها وبيتمني اي مناسبه تبقي موجوده فيها عشان يشبع رغباته اهو المثل ده ينطبق مع الجنس بالظبط ومع كل حاجة في حياتنا وبالنسبالي مقدرة بس كده اوفر مهو محدش يقنعني انه طول اليوم بيسيب دي ويروح لدي ومن دي لدي ومغامراته غلبت مغامرات عقلة الاصبع وبعد كل ده نفسه لسه مفتوحه وبيدور هنا كمان وفي كل حته ولو نفترض ان الشخص ده مقتدر ماديا وصحيا ممتاز جدا يفضل قدامه اهم عامل هيجيب وقت منين لكل المغامرات دي مهو اليوم مهما عملنا 24 ساعه مش هيتمط عشان خاطرنا يعني
وحاجه تانيه بالنسبه للناس اللى بتريل في الرايحه والجايه وبيجروا ورا اي حاجه مربوطة بتاء التانيث ودول طلباتهم دايما بتختصر في انه عايز واحد لعلاقه جادة ومحترمة اي واحده المهم تبقي بنت وخلاص بنت وحرميه بقي بنت ونصابه بنت وفيها عبر الدنيا كلها مش مهم المهم انها تبقي بنت وكلامي ده مش على هنا بس لا ده في كل حتة وفى كل مكان ومش بختص الرجاله بس لا في بنات كتير بردوا بيتشاركوا في نفس الصفات وزي منكون اتحولنا لمفهوم جديد وتخطينا السطحية بمراحل
بصي دي تجربه شخصيه انا مارست كتير وبحاول ابطل ومبقدرش امسك نفسي وبرجع تاني الاكل غير النيك تخيلي اللي بيتجوز واحده بيفضل ينيكها طول عمره تخيلي ده لو بقت قدامه التانيه والتالته والرابعه والخامسه وهكذا هينيك برضو تعب النهارده هيكمل بكره مفيش حد من الرجاله هيزهق من النيك ولو ناك طوب الارض ودي تكوينات جسمانيه وشهوانيه فينا ولو كلامي غلط مكنش **** حلل للراجل ب الذات الزواج ب 4لان **** عارف اننا ك رجاله شهوتنا عاليه

بصي دي تجربه شخصيه انا مارست كتير وبحاول ابطل ومبقدرش امسك نفسي وبرجع تاني الاكل غير النيك تخيلي اللي بيتجوز واحده بيفضل ينيكها طول عمره تخيلي ده لو بقت قدامه التانيه والتالته والرابعه والخامسه وهكذا هينيك برضو تعب النهارده هيكمل بكره مفيش حد من الرجاله هيزهق من النيك ولو ناك طوب الارض ودي تكوينات جسمانيه وشهوانيه فينا ولو كلامي غلط مكنش ** حلل للراجل ب الذات الزواج ب 4لان ** عارف اننا ك رجاله شهوتنا عاليه
نصيحة اتاكد من كلامك قبل متقوله

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
السلام عليكم
يا سيتي سيبي الي بينخع ينخع

اتعودت ان الأشخاص بتحب تتكلم عن الاشياء الي عارفة عندها نقص عالي و كتقدرش تعوضه غير بالكلام

الناس الكبيرة قالوا زمااان
"اللي تملكه اليد ،، تعوفه النفس"
ودة لحكمة تانية وهي ان اي لذة "دنيوية" فهي لامحالة إلي زوال...
بس الاكل والشرب دولا متطلبات معيشية قبل ماتكون شهوة او لذة ، اما الجنس فهو لبقاء الجنس ،، بس مننساش ان دى شهوة يعني زي مالنفس بتعوف عنها احيانا ،، لازم اوقات تشتاقلها
وطبعا مفيش حد 24 ساعة جنس ،، الراجل يفكر في الجنس مهما كانت شهوته عالية والهبل دة فقط حتي قضاء حاجته ،، بمجرد قضاء حاجته هيلتفت لإهتمامات تانية قي قائمته اليومية ،،وهكذا 👌

يا سيتي سيبي الي بينخع ينخع

اتعودت ان الأشخاص بتحب تتكلم عن الاشياء الي عارفة عندها نقص عالي و كتقدرش تعوضه غير بالكلام
فرق كبير بين شخص عامل في نفسه ابو لمعة وهو عارف انه ابو لمعة وعارف ان الناس عارفة حقيقته ومتعايش مع كده وبين شخص بيدافع بستماته عن كل كدبة ونفاقة

الناس الكبيرة قالوا زمااان
"اللي تملكه اليد ،، تعوفه النفس"
ودة لحكمة تانية وهي ان اي لذة "دنيوية" فهي لامحالة إلي زوال...
بس الاكل والشرب دولا متطلبات معيشية قبل ماتكون شهوة او لذة ، اما الجنس فهو لبقاء الجنس ،، بس مننساش ان دى شهوة يعني زي مالنفس بتعوف عنها احيانا ،، لازم اوقات تشتاقلها
وطبعا مفيش حد 24 ساعة جنس ،، الراجل يفكر في الجنس مهما كانت شهوته عالية والهبل دة فقط حتي قضاء حاجته ،، بمجرد قضاء حاجته هيلتفت لإهتمامات تانية قي قائمته اليومية ،،وهكذا 👌
ده كلام الناس العاقلة بس من وجهة نظرك فى كام في المية عاقلين في الزمن ده ؟

فرق كبير بين شخص عامل في نفسه ابو لمعة وهو عارف انه ابو لمعة وعارف ان الناس عارفة حقيقته ومتعايش مع كده وبين شخص بيدافع بستماته عن كل كدبة ونفاقة
محدش بيحب يشوف نفسه ليس ذو قيمة
و اغلب الفشل الس بتشوفيه في حياة الاخرين بيكون ناتج عن تصديقهم لكدبهم

فالطبيعي يستسهل انه ياخد قيمته بالكلام و يدافع باستماته لانه محلتوش غيرة

و لما نرجع ل اساس الموضوع
اصلا اصلا سواء واثق او لاء
العلاقات الإنسانية مش ملك طرف واحد لوحده علشان يتكلم عنها
و يقول هو بيعمل اية هنا او هناك
دي علاقة بين اتنين يعني تخص الطرفين لا يحق ل طرف ان يفشي اي شئ عنها بدون الرجوع للطرف الاخر

ف الي بيعمل كده مش قصة نخع لاء هو عديم المبدء اصلا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ده كلام الناس العاقلة بس من وجهة نظرك فى كام في المية عاقلين في الزمن ده ؟
ناس عاقلة مين سعاتك
دة كلام الواقع ، عاقل بقي ، سطحي ، مجنون ، تاافه ،، الكلام دة يمشي ع الكل حتي لو مقتنعوش بيه زيه زي الموت ، آمنت بيه او لا فهو نهاية حتمية
وطالما "متفقين" انه واقع يبقي سيبك من كلام اي شخص لانه قصاد الواقع فكلامه مجرد "هبل" 👌

ناس عاقلة مين سعاتك
دة كلام الواقع ، عاقل بقي ، سطحي ، مجنون ، تاافه ،، الكلام دة يمشي ع الكل حتي لو مقتنعوش بيه زيه زي الموت ، آمنت بيه او لا فهو نهاية حتمية
وطالما "متفقين" انه واقع يبقي سيبك من كلام اي شخص لانه قصاد الواقع فكلامه مجرد "هبل" 👌
احسنت

محدش بيحب يشوف نفسه ليس ذو قيمة
و اغلب الفشل الس بتشوفيه في حياة الاخرين بيكون ناتج عن تصديقهم لكدبهم

فالطبيعي يستسهل انه ياخد قيمته بالكلام و يدافع باستماته لانه محلتوش غيرة

و لما نرجع ل اساس الموضوع
اصلا اصلا سواء واثق او لاء
العلاقات الإنسانية مش ملك طرف واحد لوحده علشان يتكلم عنها
و يقول هو بيعمل اية هنا او هناك
دي علاقة بين اتنين يعني تخص الطرفين لا يحق ل طرف ان يفشي اي شئ عنها بدون الرجوع للطرف الاخر

ف الي بيعمل كده مش قصة نخع لاء هو عديم المبدء اصلا
صح

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
السلام عليكم
مبدئيا كلامك روعه بس خلينا نفنده

دائما منشوراتك رائعه
المنشور بيتكلم عن ايه بقا؟

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح

انا معاكي في الي بتقوليه ان الرجل لما يكون حوليه نشوان أشكال وألوان ممكنةيزهد يتحول لشخص بارد او شاذ احينا لن ده في حالات نادره​

العلاقات الجنسيه المحرمه تستهلك وقت ومجهود وترتيب ممكن يمتد لأيام من أجل نيكه واحده يعني مهما كان الرجل عنتيل مش هيقدر ينيك غير مرتين او ثلاثه في الأسبوع لكن لو متزوج ممكن ينيك مراته كل يوم وأكثر من مره ولو متزوج بأكثر من واحده ممكن يكون النيك عنده عرض مستمر وعلي فكره الرجل المتزوج بأكثر ما إمرأة صدقيني افضل صحيا من يتزوج واحده وافضل من اللذي يعاشر بدون زواج​

انا متزوج ٢ وبفكر في الثالثه وصدقيني الحياه افضل مليون مره من لما كنت متزوج من واحده حتي لما كان فيه غيرها بدون زواج​

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%