NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا علي من القاهره 25 سنه ومليان وطويل ومشعر خفيف بس طيزي كبيره ونضيفه وطريه زمان كنت بتناك كتير اوي من وانا صغير ولما كبرت برضو وروحت لصاحبي بيته فشخني كان زبه كبير وتخين وقبل ميخلص دخل واحد قريبه ببوكسر وزبه زي بتوع البورن الزنجي وراسه تخينه اوي اوي ووقف قدامي ونزلت اابوكسر وشوفت زب حمار بنفس الشكل وفضل امصه قولت ينزل واخلص بعد شويه نزل صاحب فطيزي ومطلعش زبه 10 دقايق وفضل قافلها بايده عشان تشرب لبنه والتاني نزل فبوقي كنت اول مره ابلعه وزبه نام حبه وقبل ملبس وقف وقلعني تاني وفشخني دخل زب الحمار طيزي كنت هموت بجد و**** وفشخني خالص لدرجه مقدرتش امشي غير بعد شويه وفضل ينيك ونزل مرتين ينزل وامصلو وينيك ونزلهم وقفل طيزي تاني وشويه ومشيت ومن بعدها حبيت اكتر النيك وبقيت اروحله وهو لوحده وابات معاه ونسهر الليل كله نيك انا وهو وصاحبي ولما اكون فالبيت لوحدي ييجوا ينيكوني للصبح وبقالي كتير مش لاقي زب زيهم عشان سافرو وبييجوا كل 3 سنين
كان بيفشخني زي كدا وطيزي واكلاني دايما وخرمي بقا ديق شويه

المرفقات

197.6 KB · المشاهدات: 46
    271.1 KB · المشاهدات: 48
  • عجبني
التفاعلات: zobry gamed 200
مش بالحجم يسطا لو عايز تجرب مفعول كلمني انا ٢٢ سنه

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و زهايمر
ورينا صورك يا لبوة

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%