NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة كاميرات المراقبة بتاعت الاجانب

لو عاوز ارفعلك 12 فيديو منهم جاهزين معايا تمام هبعتهوملك على الخاص ، حابب تنزلهم تمام مش حابب ولا يهمك
الحاجات دي جامدة نيك
لو ينفع تبعتهوملي

• عجبني
التفاعلات: شريـف باشا
ده في مواقع بتنشر جنس محارم حقيقي هناك
فعلا حاجة محيرة

• محزن
ده في مواقع بتنشر جنس محارم حقيقي هناك
فعلا حاجة محيرة
أه فعلا فيديوهات من دي كتير أوي و موجودة كمان

• عجبني
التفاعلات: Jolie Fille
الاجانب معندوهمش مفهوم العوره او ان فى اجزاء من الجسم المفروض محدش يشوفها
الاعضاء الجنسيه عندهم زيها زى باقى الجسم ولو الشخص حب يظهرها لاى حد عادى
ومحدش ليه انو يعترض
لو معترض متبصش
وفيه نقطه كمان تتعدى سؤالك
لو البنت عزمت البوى فريند عندها فى البيت الاب ميقدرش يمنعو انو يدخل والا البنت ممكن تشتكيه للبوليس
لان دا عندهم تعدى على حرية الاخرين

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Anas868, Dark shadows, Maxxx_PlayerxXx و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ومحدش ليه انو يعترض
لو معترض متبصش
لو البنت عزمت البوى فريند عندها فى البيت الاب ميقدرش يمنعو انو يدخل والا البنت ممكن تشتكيه للبوليس
كلامك مهم و فعلا فيه ناس كدا

عارفين طبعاً كاميرات المراقبة إللي بتبقى في البيوت و بتتسرب بتاعت ألاجانب ، بلاحظ أن البنت بتبقى كبيرة و بتقف ملط قدام أبوها عادي ، يعني بتبقى عندها 18 و 19 أو 20 سنة و بتقف عريانة عادي ، طب أزاي هما كلهم كدا فري عادي ، و فيه صورة في أول تعليق توضح كلامـــــي
على فكرة فى بتان فاجرة بتعمل اكثر من كده وممكن تعزمك فى بيتها واخواتها واهلها عارفين انها محترمة وعرفين انها فى الشغل وهى مقضيها نيك فى رمضان وفى غير رمضان وتحس انها نحترمة ومش مهم تتناك من مين المهم انها تشبع بس

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: Anas868 و شريـف باشا
ومحدش ليه انو يعترض
لو معترض متبصش
ناس طيبين اووى يا خال😂

• بيضحكني
ومحدش ليه انو يعترض
لو معترض متبصش
يا مدام دعاء كلامك غير حقيقي!
انتم ايه مصرين تعميم افكار خاطئة
ممكن ما بتتسماش عورة لان ده تسمية دينية، لكن ما حدش عندو عادي لا انو يشوف ولا انو يتعرى بالمنطق يعني!
الاعضاء التناسلية كاي عضو اه لكنها مش للعرض عالعامة و لا هم عادي انهم يورها مثل ما بتقولو كده! الناس بتخاف يبان اعضاءها.. لكن عادي مثل كل مكان الماس بتلبس مايوه عالبحر! و تلبس موديرن…

حظرتك فكرة ان البنت تعرم البويفرند عادي لكن ما بيعملوش علاقة بالطريقة الفحة الي انتم بتقولوها و نفس الشي للود الا لو كانو ناس كبار! و كل بيت هنا عندهم تقاليدهم بردو…
فالعموم ما حدش يرضى يعمل علاقة جنسية مع حد لسه عايش مع اهلو.. دول بنات و ولاد عموما بيتشفو كناس فشلة!
و اصلا الولد او البنت الي فوق ١٨ اساسا.. ما بيحيبوش بوي فرند او غرل فرند الا لو كانت علاقة رسمية تقريبا مش علاقة عابرة!
انا عايش برا و ف كذا بلد
و تصور بعض الدول العربية للمجتمعات الغربية بصراحة مستفز شوية 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: Anas868
لو عاوز ارفعلك 12 فيديو منهم جاهزين معايا تمام هبعتهوملك على الخاص ، حابب تنزلهم تمام مش حابب ولا يهمك
ممكن تبعتهوملي؟

• عجبني
على فكرة فى بتان فاجرة بتعمل اكثر من كده وممكن تعزمك فى بيتها واخواتها واهلها عارفين انها محترمة وعرفين انها فى الشغل وهى مقضيها نيك فى رمضان وفى غير رمضان وتحس انها نحترمة ومش مهم تتناك من مين المهم انها تشبع بس
هضيع حياتها

هما أكيد دول أقلية ، بس تعالى أحكيلك موقف حصلي شخصياً...
كنت من كام سنة مع عيلتي فى مصيف فى الغردقة و كنا على الشط أنا و أمي و خلاتي و ولادهم فجأة كده لقينا عيلة روسية أب و أم و بنت و ولد طالعين من البحر و بيستحموا فى الدش اللى بيبقى قدام البلاج فالبت الصغيرة (عندها تقريباً ١٦ سنة) كنت حاسة إن البكيني بتاعها لازم يتغسل فصدق أو لا تصدق قدام أبوها و أمها و أخوها و قدامنا و قدام الشعب كله قلعب البكيني بتاعها و بقيت ملط لا مؤاخذة بحلمات بزازها و كسها!! ، أه زي ما بقولك كده و قعدت تغسل البكيني بتاعها و أنا كنت مذهول من المنظر و فى نفس الوقت عايز الأرض تتشق و تبلعني من الكسوف قدام أمي و خلاتي...فبعض الأجانب عندهم الهدوم دى شكل جمالي مش ستر للجسم (و مش كلهم كده طبعاً)

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Anas868 و شريـف باشا
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و شريـف باشا
هما أكيد دول أقلية ، بس تعالى أحكيلك موقف حصلي شخصياً...
كنت من كام سنة مع عيلتي فى مصيف فى الغردقة و كنا على الشط أنا و أمي و خلاتي و ولادهم فجأة كده لقينا عيلة روسية أب و أم و بنت و ولد طالعين من البحر و بيستحموا فى الدش اللى بيبقى قدام البلاج فالبت الصغيرة (عندها تقريباً ١٦ سنة) كنت حاسة إن البكيني بتاعها لازم يتغسل فصدق أو لا تصدق قدام أبوها و أمها و أخوها و قدامنا و قدام الشعب كله قلعب البكيني بتاعها و بقيت ملط لا مؤاخذة بحلمات بزازها و كسها!! ، أه زي ما بقولك كده و قعدت تغسل البكيني بتاعها و أنا كنت مذهول من المنظر و فى نفس الوقت عايز الأرض تتشق و تبلعني من الكسوف قدام أمي و خلاتي...فبعض الأجانب عندهم الهدوم دى شكل جمالي مش ستر للجسم (و مش كلهم كده طبعاً)
فعلا عادات و تقاليد غيرنا

• أتفق
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
دي الصور إللي تثبت كلامــــــي

JXncfku.md.jpg JXncqmb.md.jpg
الغرب عندهم مبدأ حرية الجسد، وكل أفراد الأسرة تذهب معا الى نوادى العراه وقضاء يوم كامل للتمتع مع أصدقاء الأسره أو أشخاص آخرين غرباء بالشمس والهواء على كامل أجسادهم بدون اي ملابس، وانا زرت بعض هذه النوادى

• يالهوي هي وصلت لكده
  • بيضحكني
التفاعلات: شريـف باشا و جينجر
  • يالهوي هي وصلت لكده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%