NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية كافيه المتعه - السلسلة الرابعة - حتي الجزء الخامس 22/7/2023

اولا بجد انا اسف جدا جدا عل الكلام اللي هقوله دلوقت واتمني محدش يفهمني غلط ولا يفتكر اني بعمل كدا ك تشويق او الكلام دا بس الوضع بقي متناك بطريقه غبيه
ثانيا بقي.. انا ف اللحظه دي ناوي مكملش القصه وهتوقف لحد كدا لان ف واحد متناك و امه زانيه فيه مستني كل جزء انزله ياخده وينزله عل الواتباد وناسب القصه له وطبعا له جمهور وناس بتعلقله وتشجعه... واظن اي حد مكاني مش هيبقي حابب ان تعبه وافكاره تتنسب لحد تاني حرامي و الاكيد ان المتناك اللي بيسرق القصه بتاعتي موجود هنا عل المنتدي ومتابع القصه باستمرار وبيستني كل جزء انزله علشان ياخده ينزله هو هناك وكل الليله دي تتنسب لكسمه.... اتمني فعلا تفهموني وتقدروا اللي انا بقوله.... صدقوني الوضع مش حلو ولا انا حابب اوقف كتابه ف القصه دي بالذات بس اللي بيحصل معتقدش حد هيحبه.... انا اسف تاني لكلامي دا وياريت محدش يزعل من الاكشن بتاعي دا 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
  • محزن
التفاعلات: راهب في محراب الجنس، SAYKO3 و معلم جامد
اولا بجد انا اسف جدا جدا عل الكلام اللي هقوله دلوقت واتمني محدش يفهمني غلط ولا يفتكر اني بعمل كدا ك تشويق او الكلام دا بس الوضع بقي متناك بطريقه غبيه
ثانيا بقي.. انا ف اللحظه دي ناوي مكملش القصه وهتوقف لحد كدا لان ف واحد متناك و امه زانيه فيه مستني كل جزء انزله ياخده وينزله عل الواتباد وناسب القصه له وطبعا له جمهور وناس بتعلقله وتشجعه... واظن اي حد مكاني مش هيبقي حابب ان تعبه وافكاره تتنسب لحد تاني حرامي و الاكيد ان المتناك اللي بيسرق القصه بتاعتي موجود هنا عل المنتدي ومتابع القصه باستمرار وبيستني كل جزء انزله علشان ياخده ينزله هو هناك وكل الليله دي تتنسب لكسمه.... اتمني فعلا تفهموني وتقدروا اللي انا بقوله.... صدقوني الوضع مش حلو ولا انا حابب اوقف كتابه ف القصه دي بالذات بس اللي بيحصل معتقدش حد هيحبه.... انا اسف تاني لكلامي دا وياريت محدش يزعل من الاكشن بتاعي دا 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
قرارك وانت لك مطلق الحرية فيه
لكن، اظن انه من حقك أن تطالب بملكية القصة في ذلك الموقع

مع اني لا أتمنى أن يتأخر جديدك أو أن تعتزل مطلقا

ولا يهمك ي غالي وانت صح يشوف هيعمل هو ايه بقي

ي اسطا هو اسم الي بينزلها هناك lail69 ف اكيد الاسم قريب من كدا

اتمنى الجزء الثاني ينزل بسرعه
مفيش اجزاء تاني لأن ف متناك بيسرق قصة مهاب من هنا ومهاب هيتوقف كسم المتناك الي عمل كدا وبوظ علينا القصة الجميلة دا

قرارك وانت لك مطلق الحرية فيه
لكن، اظن انه من حقك أن تطالب بملكية القصة في ذلك الموقع

مع اني لا أتمنى أن يتأخر جديدك أو أن تعتزل مطلقا
للاسف ف حاجات بتحصل بتخليك تاخد اكشن انت نفسك مش حابه

ي اسطا هو اسم الي بينزلها هناك lail69 ف اكيد الاسم قريب من كدا
ايون هو دا يسطي ودا اكيد واحد خول موجود ف المنتدي هنا لانه سارق اكتر من قصه.... منهم كعب داير و بيت العيله وترويض عاهره... تقريبا اسمائهم كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مين المتناك دا اهو بسبب ابن المت**** القصه هتقف وسيب عليا الاكونت بتاعه دا انا هتعامل معاه بس اخلص شغل

مين المتناك دا اهو بسبب ابن المت**** القصه هتقف وسيب عليا الاكونت بتاعه دا انا هتعامل معاه بس اخلص شغل
الاكونت بتاعه عل الواتباد يسطي مش هنا... بس الشخص نفسه اكيد موجود هنا لانه سارق قصص كتير قديمه ومنزلها بأسمه هناك

يستا فكره أن القصه بتتسرق فا ده شئ بيحصل في كل حته وهي حركه وسخه وبتزعل بس ده ميمنعش او يخليك متنزلش القصه لان انتا هدفك متعه القاريء مش الشهره أو الفلوس فهمني فا حاول تفكك من الشخص ده ونزل باقي القصه لان كل الي هنا عارفين مين هو مهاب و ممكن تنزل القصه علا السوشيال مديا زي تويتر وفيس بوك وانستجرام

يستا فكره أن القصه بتتسرق فا ده شئ بيحصل في كل حته وهي حركه وسخه وبتزعل بس ده ميمنعش او يخليك متنزلش القصه لان انتا هدفك متعه القاريء مش الشهره أو الفلوس فهمني فا حاول تفكك من الشخص ده ونزل باقي القصه لان كل الي هنا عارفين مين هو مهاب و ممكن تنزل القصه علا السوشيال مديا زي تويتر وفيس بوك وانستجرام
ممكن انت مش فاهم يعني اي تعبك ومجهود حد دا ياخدو ويتنسب له بعيد بقي عن شهره وفلوس زي ما قولت.... الوضع مش حلو يسطي

شخص ابن متناكه انا فاكرتك نزلت الجزء كسمه قطع علينا متعتنا و انتظارا نفسي اشوفه ابن المتناكه ده و انا هفشخه لحد ما طيزو تورم بس للاسف ماليش ف الناشف اتمني ماتزعلش يا مهاب ع حد ابن متناكه وهو لو دكر هيرد الشرموط

المهم متتاخرش عليناا بقا

فين الاجزاء الجديده يا برنس بنستناك كتير علشان تنزل جزئ جديد ✍️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%