NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة كافيه المتعه | السلسلة الثانية | عشرة أجزاء 1/2/2022

كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: زبر باشا و AhmesdSimo
جميله جدا جدا ماتتاخرش في باقي الاجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: زبر باشا و AhmesdSimo
لسه ما كملتش الجزء الخامس يا شبح 🥺
 
  • عجبني
التفاعلات: زبر باشا و AhmesdSimo
ايه يا كبير طولت علينا مش عوايدك 😂😂 مستنين الجزء الخامس بقي يا اخويا❤
 
  • عجبني
التفاعلات: زبر باشا و AhmesdSimo
👏👏👏ممتاز جدا 👏👏👏
👍👍👍أستمر👍👍👍
منتظر باقي الأجزاء
 
  • عجبني
التفاعلات: زبر باشا و AhmesdSimo
الجزء يسطا انت نسيت ولا ايه😂
 
  • عجبني
التفاعلات: زبر باشا و AhmesdSimo
الجزء القادم متى سوف ينزل
 
  • عجبني
التفاعلات: زبر باشا، AhmesdSimo و مدمن نسوان♥️
رائع يا فنان
 
  • عجبني
التفاعلات: زبر باشا و AhmesdSimo
طولت علينا اوي المرادي فينك مختفي بقالك 10 ايام كده 😂
 
  • عجبني
التفاعلات: زبر باشا و AhmesdSimo
بما انك اونلاين نزل لينا جزء 😂😂
 
  • عجبني
التفاعلات: زبر باشا و AhmesdSimo
كمل يا باشا
 
  • عجبني
التفاعلات: زبر باشا و AhmesdSimo
ياريتك تنزل بقا وحشتنا كفاية ياراجل
 
  • عجبني
التفاعلات: زبر باشا و AhmesdSimo
يابرنس احنا منظرين الجزء الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: زبر باشا و AhmesdSimo
لمتابعة السلاسل السابقة (السلسلة الأولى)


الجزء الاول

نونو/ انا مش عبيطه ي شهاب... انا من يوم ما شوفتك واتكلمت معاك وانت عاجبني ونفسي فيك ومش هسمح لأي حركة غباء مني تخليني اخسرك واخسر الاحساس اللي لاقيته معاك من شويه... نجوي اه صاحبتي وحبيبتي بس كل واحد بيبقي له سر محتفظ به لنفسه بس وانت دلوقتي بقيت سري الخاص اللي محدش هيعرفه خالص
انا/ دا اي الكلام الجامد دا هههه
نونو/ كلام من القلب ي دكري
انا/ بقيت دكرك خلاص ههههههه
نونو/ اه دكري ومش هخلي اي بني ادم تاني يلمسني غيرك... انا كنت بنام مع رجاله بسبب نجوي واني محتاجه لكن دلوقت خلاص وصلت لجزء من اللي كنت بتمناه وعارفه انك مش هتقصر معايا ف اي حاجه يبقي لي افضل زي ما انا عامله زي الشرموطه... لازم اتغير عشانك لانك مش اي حد ي شهاب ومبقتش عايزه حد غيرك يلمسني
انا/ مش عارف اقولك اي ي نونو بس كدا بتكوني بتظلمي نفسك معايا لاني مش دايما هبقي ليكي
نونو/ عارفه دا كويس وعارفه انك مبتحبش تبقي مرتبط بحد معين وبتحب تمشي بدماغك انت محدش يحركك بس انا يكفيني اكون جزء من تفكيرك ويبقي ليا معاك شوية وقت دا هيبسطني جدا وانا مش عايزه اكتر من كدا
انا/ تمام و انا هعمل كل اللي اقدر عليه معاكي لانك شخصية حلوه وانا حاببها ولازم ابسطك
نونو/ يبقي كدا اتفقنا
انا/ طب مش ناويه تقومي تلبسي حاجه
نونو/ الصراحه مبسوطه كدا ههههه
انا/ بس انا مش مبسوط وتعبان ههه
نونو/ خلاص تعالي ريح نفسك وريحني معاك
انا/ تصدقي انا كدا مبسوط فشخ هههههه
نونو/ يلهوووي عليك انت صعب اوي
انا/ طب انا هنزل بقي الساعه بقت 4
نونو/ خليك قاعد شويه طيب
انا/ كفايه كدا بقي وهاتي المفتاح بتاع الشقه انا هسلمه للبنات ع لو حبوا ينقلوا ف اي وقت محدش فيهم يقلقك
قامت نونو جابت المفتاح اخدته منها ونزلت الكافيه كملت باقي الوقت قاعد مبعملش حاجه ع الساعه 7 كنت خلاص ماشي و واقف قدام العربيه لاقيت حد بينادي عليا ببص لاقيتها ليلي
انا/ اي دا ليلي انتي مختفيه فين؟
ليلي/ ف الدنيا ي شهاب انت يعني سألت ولا حتي فكرت ترن عليا تطمن
انا/ ما انتي عارفه ان ف مليون حاجه ف دماغي.. المهم اخبارك اي وكنتي مختفيه فين
ليلي/ انا كويسه.. كنت ف البلد زياره لبابا وماما
انا/ ع كدا مختفيه من فتره ومش بشوفك مع دينا ولا بتتصلي حتي
ليلي/ انت رايح البيت ولا اي؟
انا/ ايون كنت هعدي ع حد اديله مفتاح شقته وبعد كدا اروح ع البيت
ليلي/ هي دينا مجاتش الكافيه؟
انا/ كانت هنا مع صاحبتها وبعد كدا راحت البيت تكمل سهرتها هناك... رني عليها كدا
طلعت ليلي الفون ورنت ع دينا
ليلي/ انتي فين ي بنتي بكلمك من بدري مبترديش عليا افتكرت نايمه لولا قابلت شهاب قالي انك كنتي ف الكافيه
دينا/ مسمعتش الفون وهو بيرن.. كنت ف الكافيه وروحت كملت سهره عند. واحده صاحبتي وخلصنا من شويه ولسه بلم حاجتي ع نمشي انا واميره
ليلي/ طيب خلاص اقابلك بكره بقي
دينا/ اوك حبيبتي.. باي
انا/ تعالي اركبي هنعدي ع ناس صحابي اديلهم مفتاح شقتهم وهوصلك للبيت
ليلي/ لا دا مشوار عليك هاخد تاكسي
انا/ ي ستي اركبي وابقي هاتي الاجره هههه
ركبنا انا وليلي العربيه وروحت عند العماره اللي فيها نهاد وانا متأكد اني هلاقي دينا هناك وفعلا اول ما ركنت العربيه لاقيت دينا نازله من العماره هي واميره وطلع اللي ف دماغي صح (دينا سيطرت ع نهاد ونسرين ومارست معاهم سكس ليز وكدا يبقي كلام نهاد بجد ان بينها وبين نسرين حاجه)
انا/ دينا و اميره كمان... بتعملوا اي هنا ي بنتي انتي وهي مش قولتوا هتروحوا بيت اميره
دينا/ اي دا شهاب انت جاي ليه
انا/ انا جاي ل نهاد ع اديلها مفتاح الشقه اللي هتأجرها جديده هي ونسرين
دينا/ امممم...اصلنا قولنا نسهر مع نهاد. ونسرين بدل م احنا لوحدنا جو خنقه
انا/(كلمت دينا بصوت واطي) يا تري اتمتعتي بيهم ولا طلعوا مش جامدين 😉هههه
دينا/ شهاب انت مصيبه ومفيش حاجه بتفوتك
انا/ دينا انا عارف من وقت ما خرجتي من الكافيه انك لفيتي عقل البنات وهتيجي هنا تنامي معاهم بس كنتي مستني اشوف اتمتعتي ولا فاكس ههه
دينا/ عرفت منين ي ناصح
انا/ من غباءك.... مش قادره تستني انهم يمشوا بعيد عن الكافيه بشويه وبعد كدا تمشي انتي و تقفي بالعربيه ع يركبوا
دينا/ انت متابع الموقف من اوله بقي
انا/ مبقاش شهاب لو حاجه زي دي فاتتني.. كمان انهم اول ما قالوا هيمشوا انتي كمان قولتي انك هتمشي مع انك كنتي بتفضلي سهرانه للصبح ف الكافيه بس كسك اللي بياكلك مكنش مخليكي عارفه تفكري قومتي ع طول وراهم
دينا/ مش هعرف ارد عليك ع انت صح
انا/ المهم يكون ناره بردت واتكيف
دينا/ يعني بردت شويه ههههه
انا/ ماشي ي ناصحه يلا اتكلي انتي وانا هديلها المفتاح واروح اوصل ليلي بيتها
دينا/ هي ليلي فين
انا/ في العربيه عندي روحي شوفيها لحد ما اشوف نهاد اللي اكيد مش هتقدر تنزل ههه
رنيت ع نهاد وطلعت فوق شقتها وانا ع الباب
انا/ خدي ي نهاد دا مفتاح الشقه الجديده لو عايزه تنقلي بكره اوكي هي جاهزه
نهاد/ بجد ي شهاب طب تعالي ادخل
انا/ لا انا همشي انا ع اسيبك ترتاحي من الحرب اللي كنتي فيها مع دينا هههه
نهاد/ هي قالتلك الوسخه دي
انا/ لا مقالتليش حاجه بس انا فاهم الحوار من اوله من بداية ما وقفت ليكوا ع تركبي انتي ونسرين عند الكافيه وكمان لسه مقابلها نازله من عندك... ولا كنتو بتذاكروا سوا هههه
نهاد/ كنا بنذاكر اه... بليز ي شهاب بلاش اي حد يعرف الحوار دا نسرين تموت فيها دي شكاكه
انا/ انتي عبيطه ي بنتي... انا مليش دعوه بتصرفات حد وكمان اطمني انا لا عرفت حاجه ولا بتكلم ف حاجه متخصنيش
نهاد/ انا عارفه انك مش هتتكلم بس بأكد عليك ع انت عارف نسرين جبانه اووي وبتخاف فشخ
انا/ متخافيش ويلا ادخلي انتي واقفلي الباب
نهاد/ تمام... تصبح ع خير
نزلت ركبت عربيتي ومعايا ليلي وكانت دينا معاها
انا/ عايزه حاجه ي دينا؟
دينا/ شكرا ي شهاب نتقابل بكره بقي
انا/ اوكي ي قمر.. سلام
مشيت بالعربيه ومعايا ليلي وبقينا نتكلم ف اي حاجه لحد ما وصلت بيتها
انا/ وصلنا ي قمر يلا تصبحي ع خير
ليلي/ طب انزل طيب اقعد شويه واشرب حاجه
انا/ لا يدوب كدا امشي ع الحق انام شوويه الساعه بقت 8 وبعدين الشيطان شاطر وانتي احلويتي عن المره اللي فاتت ولو طلعت عندك هعمل فيكي قلة ادب هههههه
ليلي/ تعالي بسرعه دا انا نفسي تعمل زي المره اللي فاتت انا مش قادره انساها ونفسي تتكرر تاني
انا/ خليها مره تانيه بقي مش لازم دلوقت اصلي فاصل بجد وعايز انام فشخ
ليلي/ تمام ي شهاب بس معني كدا ليا عندك مره تانيه تيجي تقعد معايا ويحصل تاني بينا علاقه
انا/ سيبيها بظروفها ي ليلي وكله خير
ليلي/ اوكي.. تصبح ع خير
مشيت من عند ليلي وصلت الشقه عند نرمين طلعت ودخلت الشقه لاقيت نرمين لسه نايمه لانها سهرت امبارح معانا ف الكافيه دخلت غيرت هدومي وطلعت جمبها ع السرير والغريب انها محستش بيا ولا صحيت من نومها شكلها تعبانه من السهر... فضلت صاحي شويه ع السرير لحد. ما نمت ع نفسي محسيتش بأي حاجه غير الساعه 6 كانت نرمين بتصحيني ع نتغدا
نرمين/ شهاب قووم يلا الساعه 6 الغدا جاهز
انا/ صباح الفل ي قمر.. صحيتي امتي؟
نرمين/ صحيت من ساعتين كدا سخنت الاكل وحضرت السفره وسيبتك شويه تنام
انا/ لحقتي تعملي غدا ف ساعتين
نرمين/ لا انا لما رجعت امبارح من الكافيه معرفتش انام ع طول ف قولت اجهز الاكل لبكره ع لو نمت اصحي براحتي وكمان البريود نزلت عليا النهارده فهبقي تعبانه وصحيت سخنته وجاهز اهو
انا/ تمام ي قمر هلبس واجي وراكي ع السفره
قعدنا اتغدينا وشربنا القهوه وكله تمام
انا/ النهارده اول يوم بريود؟
نرمين/ اه بيبقي يوم متعب اوي وجسمي كله متكسر مبقدرش اتحرك خالص ي شهاب
انا/ اممم طب بكره الخميس كنت هاخد اجازه زي م اتفقنا ع نخرج فيه
نرمين/ لا شكله هيتلغي لاني مبقدرش اخرج وانا عندي بريود مبضمنش الظروف
انا/ خلاص نأجلها ليوم تاني ي جميل.. بس كدا مش هتعرفي تيجي عيد ميلاد اميره؟
نرمين/ عيد الميلاد هيبقي يوم الاحد ودا غالبا هيبقي اخر يوم ف البريود ف مش هينفع اخرج ف اليوم دا بالذات وانا هبقي اكلم اميره اعتذرلها واقولها كل سنه وهي طيبه وانت ابقي قولها بردو
انا/ تمام وانا هشتري هديه بردو واديها ليها باسمك انتي مع الاعتذار ع متزعلش
نرمين/ انا كنت هقولك كدا برافو عليك
انا/ عيب عليك دا انا شهاب فاهم دماغك
نرمين/ يخليك ليا ي قمر
انا/ ما تيجي نريح شويه ف الاوضه ههه
نرمين/ ي شهاب بقولك ف بريود وحاجات وحشه مينفعش طبعا خطر عليا انا وانت
انا/ ي عم انا بهزر انتي خلاص شوفتيني يعني قومت قلعت و اغتصبتك ههههه
نرمين/ سافل سافل بجد ههههه
انا/ تسلم ي بطل تسلم ههه... هقوم البس بقي ع انزل الساعه بقت 7 وشويه ي قمر
نرمين/ اوكي ي حبيبي
انا/ عايزه حاجه اجيبهالك وانا راجع.. يعني مثلا مسكن للألم بسبب البريود دي او حاجات تانيه من بتاعة البنات دي ههههه
نرمين/ بس بقي ي شهاب انا عامله حسابي ملكش دعوه انت بالحاجات دي.. دي للبنات بس
انا/ تصدقي انا غلطان انا غلطان هههه
نرمين/ ايون غلطان بقي ملكش دعوه هه
قومت لبست وكله تمام ونزلت ركبت العربيه وصلت الكافيه لاقيت احمد بيقفل الحسابات قعدت معاه
انا/ ازيك ي ابو حميد اي الاخبار؟
احمد/ حبيبي ي شهاب كله تمام اخبارك انت
انا/ تمام ي غالي.. الشغل تمام ولا
احمد/ كله تمام ي برنس
انا/ طب اعمل حسابك انا مش هاجي الكافيه يوم الاحد عندي مشوار كدا
احمد/ خير ف حاجه؟
انا/ لا حد من اصحابي عيد ميلاده ولازم ابقي معاه يعني وانت فاهم جو لو مروحتش هيزعل وكدا
احمد/ تمام ولا يهمك ابقي خلي اشرف ياخد باله من الكافيه مكانك و اشرف شخص كويس يعني
انا/ كنت هعمل كدا بس قولت اعرفك بردو قبلها بكذا يوم ع لو عندك اقتراح تاني
احمد/ تسلم ي شهاب هقوم انا اخلع بقي ع عازم المدام ع العشا برا ومش عايز اتأخر
انا/ تمام ي غالي روح انت لتدفع غرامة تأخير هه
احمد/ هههههه انت فاهم اهو
انا/ انت هتقولي ع دماغهم دي صعبه فشخ و في ثانيه يتقلب عليك وتبقي حوار هههه
احمد/ عايز حاجه قبل ما امشي طيب
انا/ ايوون هات سيجاره هههههه
احمد/ خد العلبه اهي خليها معاك ههه
انا/ لا هي واحده عايز اجرب سجايرك ي سيدي وبعدين اهي رخامه وخلاص بدل الزهق
احمد/ نفسي تبطل رخامه بقي انت كبرت ههه
انا/ بقولك اي... اتكل انت ي احمد ههههه
احمد/ هتكل ماشي ي عم.. سلام
انا/ سلام ي غالي
قعدت ف الكافيه متابع الدنيا ولاقيت ناس جديده موجوده منهم شباب وبنات معرفهمش او مش شوفتهم قبل كدا ف الكافيه والدنيا تمام جدا... ع الساعه 10 كانت دينا وصلت بس لوحدها
دينا/ اهلا بالمخابرات بتاعتنا
انا/ اهلا ي شاذه هههه
دينا/ اي الكلمه القديمه دي اسمها ليز ي جاهل
انا/ معلش انا جاهل بس مش شاذ بلعب ف حاجات نفس اللي عندي مفيش اختلاف
دينا/ ي بني دي متعه جامده ايش عرفك انت
انا/ عارف انها متعه بس لما تكون علاقه طبيعيه مش نفس نوعي... بتعملي اي انتي زياده عن الشاب دا بالعكس انتي مبتعمليش اللي شاب بيعمله ف البنت الا لو عندك زوبر كمان تبقي كملت اوي
دينا/ اخترعوا زوبر صناعي ع فكره
انا/ دا بينزل لبن بردو ي ناصحه!
دينا/ ي شهاب العلاقه بين البنتين ممتعه بردو مش لازم يكون موجود زوبر ع يبقي ف متعه
انا/ ي دينا فاهم كل اللي بتقوليه كويس وعارف كمان ان البنت تعرف النقاط الحساسه اللي ف جسمكم اكتر من الشاب كل دا معروف بس الموضوع ف الاول والاخر شذوذ ومش طبيعي ودي حقيقه مهما تقولي مش هتتغير
دينا/ انا معاك وكلامك صح بس انا بميل للبنت اكتر من الشاب دي ميولي وصعب اغيرها بسهوله حتي لما جربت شباب متمتعتش زي م اكون مع بنت الاحساس مختلف تمامآ كل واحده فينا عارفه هتعمل اي ع تمتع التانيه مش زي الشباب معلش يعني اخرهم يدخلو الزوبر ف الكس ويفضلوا خمس دقايق وفجأه تلاقي الشاب نزل شوية لبن ومات
انا/ مش ذنبنا انك بتختاري خولات تنام معاكي
دينا/ يعني بقيت انا اللي غلط بسبب اختياراتي
انا/ ي دينا صدقيني فاهم اللي بتقوليه كله وفعلا ف شباب مبتقدرش تمسك نفسها قدام البنت خصوصا لو جامده زيك بس بردو انتي حالتك دي شذوذ ومش هينفع تفضلي كدا دايما... طب لما تتجوزي هتجيبي واحده معاكي يوم الدخله؟
دينا/ اهو الجواز دا مش ف بالي خالص بسبب علاقة السرير خايفه اتجوز واحد يطلع اخره 3 دقايق ف السرير وبعد. كدا اولع انا ف نفسي
انا/ المهم قوليلي عملتي اي مع نهاد ههه
دينا/ اسكت ي شهاب دي نهاد دي جسمها اووووف فتاك بجد حاجه خيال دي الهدوم بتخبي بلاوي
انا/ حاسس اني قاعد مع حمدي الوزير ههه
دينا/ لا بجد جسمها جميل وسخنه جدا مبتزهقش من السكس دا احنا فضلنا ييجي 4 ساعات مع بعض لحد ما انا تعبت وهي كانت لسه عايزه كمان
انا/ ونسرين اي ظروفها؟
دينا/ جسها حلو بردو بس مش زي نهاد وكمان بتتعب بسرعه هههه كانت هي واميره مع بعض بيتعبوا بسرعه ومطولوش ف السرير
انا/ اميره كمان طلعت ليز
دينا/ اميره مش ليز بس من يوم ما جربت النيك مع الواد الخول دا وطيزها بتحرقها شكله كان بيجيب لبنه ف طيزها وبقت مدمنه ف جات معايا تبردها شويه وتجرب علاقة البنات يمكن تعجبها ومتفكرش تنام مع شاب تاني
انا/ المهم بقي ي دينا الكلام اللي هقوله دلوقت ممكن تزعلي منه بس لو زعلتي من اللي قالته يبقي زعلتي مني انا ومش هيبقي بينا كلام تاني لان اللي قالتلي الكلام دا كانت خايفه لتزعلي منها
دينا/ كلام اي ي شهاب اللي يزعلني ومين اللي قالتلك وخايفه ازعل منها بسببه
انا/ انتي لي اتفقتي مع ليلي انها تخلص حوار اميره بس تطلب مني انام معاها مقابل انها تخلصه
دينا/ اممم بص ي شهاب انا نفسي فيك قووي من يوم ما عرفتك واتكلمت معاك
انا/ هو انا كل ما اتكلم مع حد يقولي نفسي فيك والجو دا ي جماعه انا كسم انسان عادي زي زيكم مش كائن فضائي يعني مفيش اي اختلاف
دينا/ ي شهاب انت طريقتك مختلفه عن شباب كتير.. مبتشغلش بالك بحد وكمان اسلوب تعاملك مع الناس كويس وبتعرف تكسب اللي قدامك كويس جدا بأقل كلمه والاهم انك مش مدلوق عل اي بنت مهما كانت حلوه او جامده كل دا عندك. ملوش لازمه ودا بيخلي اي بنت تشك ف نفسها اللي هو ازاي الشخص دا مبصش عليا ولا محاولش يتكلم معايا مع اني الكل هيموت عليا دا بيبقي حال كل بنت انت بتتعامل معاها كأنها شخص عادي ملوش لازمه او مش ملفته ليك
انا/ هي دي طبيعتي ي دينا انا مبديش لحد اكبر من حجمه الطبيعي عندي بس ف نفس الوقت لا بزعل حد مني ولا برفع من حد لدرجة انه يشوف نفسه عليا كل واخد فيه ميزه عن التاني دا طبيعي و انا بعرف ميزة كل شخص وبحتفظ بيها لنفسي ومش لازم اقولك انتي فيكي ميزة كذا ع ارضي غرورك لا اولعي بغرورك طالما انا مرتاح
دينا/ مهو دا بيخلي اي بنت تتشد للراجل اللي بيعمل كدا بيبقي صعب عليها وانت عارف ان الممنوع مرغوب.. شهاب انا اعرف واحده بتيجي الكافيه من الشخصيات اللي الغرور فاشخها دي سمعتها مره بتكلم صاحبتها عليك وبتقولها انها مش هتسكت غير وانت معاها بس لسه مش عارفه توصلك ازاي ومش لاقيه حوار تشغلك به معاها دا كله بسبب انك مش معبرها وكأنها مش موجوده
انا/ دي مين اللي واثقه ف نفسها دي؟
دينا/ معرفش اسمها ومش موجوده دلوقت بس اول ما تيجي هقولك عليها وعايزاك تفشخها
انا/ المهم انتي لي خليتي ليلي تطلب كدا
دينا/ عارفه انك طالما عرفت الحوار ف هي قالتلك لي بس هقولك تاني.... كنت متفقه معاها انها تخليك تروحلها الشقه وتبدأو العلاقه وبعد كدا ادخل انا عليكم وابقي معاكم ف العلاقه من كتر م انا عايزاك ومبقاش معايا حل اخليك تنام معايا ولا عارفه اقولك كدا بطريقة مباشره
انا/ لو كل اللي مخططه له دا حصل وفعلا دخلتي علينا اي يضمنك اني اكمل معاكو مش اسيبكو وامشي لا وكمان بنسبه كبيره جدا مش هنتكلم تاني والعلاقه بينا هتتقطع من غير رجوع
دينا/ مش عارفه بقي ي شهاب مفكرتش ف رد فعلك وقتها كل اللي كان ف بالي اني اوصللك وخلاص بأي طريقه كانت بقي
انا/ غلط ي دينا تفكيرك دا وكان وارد جدا يحصل اللي مخططه له وكان وقتها فعلا هقطع علاقتي بيكي نهائي حتي لو اعتذرتي مليون مره
دينا/ من وقت ما انت اتعصبت ع ليلي يوم لما قالتلك تنام معاها وانا عرفت ان الحوار باظ خلاص وانت مش هتنام معاها غير بمزاجك
انا/ عموما ي دينا اللي حصل حصل وخلص المهم بعد كدا بلاش تمشي ورا افكارك التعبانه دي هتخسرك كتير وبقولهالك تاني بلاش تزعلي من ليلي لانها خايفه ع زعلك جامد بس انا ضغطت عليها ع تتكلم وطلعت عين اهلي لحد ما اتكلمت
دينا/ مش زعلانه بس معني انك عرفت منها ف حصل بينكم علاقه ولا انا غلط؟
انا/ لا مش غلط حصل فعلا لاني وعدتها بعد. ما تخلص حوار اميره ليها عندي مره اعملها فيها اللي عايزاه ووفيت بوعدي ليها
دينا/ طب انا بقولهالك صريحه ي شهاب انا عايزاك جدا ونفسي فيك لو حتي مره واحده بس
انا/ سيبيها بظروفها وانتي عارفه اني مش هنسي حاجه تخصك انتي بالذات وهعملك كل اللي تحبيه
دينا/ خلاص ي شهاب انا مستنيه ع نار
انا/ خليكي ع نار لحد ما تولعي هههه المهم فين اميره مش معاكي يعني
دينا/ اميره تعبانه من اللي حصل ونايمه ههه
انا/ يخربيت دماغك هتفسدي اخلاق البنت
دينا/ انا مالي هي اللي الفضول قاتلها ونفسها تجرب ولما جربت طلعت ضعيفه فشخ
انا/ قوليلها خليكي مع شهاب وهو يظبطك ههه
دينا/ طب اظبطني انا الاول وبعدين اظبطها هي
انا/ لا انتي خليكي مع البنات حلوين عليكي
دينا/ يخربيت رخامتك ي جدع ههه
واحنا بنتكلم ليلي دخلت الكافيه وفجأه لاقيناها واقفه جمبنا وقعدت معانا ع الترابيزه
ليلي/ ازيكو ازيكو
انا/ اهلا بعالم سمسم هههه
دينا/ اهلا بالوسخه اللي فضحتني دا انا هنفخك
ليلي/ ف اي حصل اي بس
دينا/ ي وسخه اقولك ع سر تقومي تقول له
ليلي/ كدا ي شهاب تقولها وتخليها تزعل مني
انا/ دي مين دي اللي تزعل عيب عليكي انا اديتك كلمه وكمان هي مش زعلانه اصلا
دينا/ لا مش زعلانه ي جزمه بس بردو هنفخك
ليلي/ اعملي اللي عايزاه بس متزعليش
انا/ طب اسيبكم بقي تصفوا الحوار هههه
دينا/ اه حقك ضربت بينا وعايز تخلع
انا/ ضربت اي واخلع اي ي زفت انتي... انتي لو زعلتي منها يبقي زعلتي مني انا شخصيا وانتي وراحتك بقي ازعلي او لا
دينا/ بقي دا شكل واحده زعلانه؟
انا/ طب قوليلها بقي لتفكر انك زعلانه
ليلي/ لا خلاص كدا عرفت انها مش زعلانه وانا معاكي اهو ي ستي اعملي اللي نفسك فيه
سيبتهم ومشيت وهما قعدوا مع بعض
دينا/ بقي كدا ي ليلي تقولي لشهاب كل حاجه
ليلي/ غصب عني بجد وانتي عارفه ان شهاب سهل عليه يوقع اي حد ف الكلام
دينا/ مهو عشان عارفه ف انا مزعلتش منك وكمان كدا كدا كان لازم يعرف المهم انه ميزعلش مني
ليلي/ لا عل فكره مش زعلان منك وكان بيسمع الكلام عادي ومحسيتش منه بأي زعل خالص
دينا/ شهاب صعب ومتعرفيش هو بيفكر ف اي
ليلي/ ف دي عندك حق جدا
دينا/ قوليلي بقي عمل معاكي اي.. نمتوا سوا؟
ليلي/ يلهووي ي دينا دا كان يوم جامد. اوي وبعدين بلاش نتكلم ف الموضوع دا هنا احسن هسخن كل ما افتكر اللي حصل جسمي بيولع
دينا/كان جامد اوي كدا؟
ليلي/ جامد. بس؟ دا كان فظيع ي بنتي احنا منمناش مع رجاله قبل كدا اصلا قصاد اللي شهاب عمله فيا ف احنا مكناش نعرف رجاله اصلا
دينا/ اهدي ي وسخه انا اصلا هايجه من وقت ما قولتله اني نفسي فيه حاسه بنار
ليلي/ بجد قولتيله كدا
دينا/ اه من شويه فتح حوار الكلام اللي قولتيه له وبعدها قولتله بقي اني عايزاه
ليلي/ قالك اي طيب
دينا/ قالي سيبيها بظروفها وان انا بالذات هيعملي اي حاجه نفسي فيها لاني مهمه عنده فشخ
ليلي/ ما تاخديني معاكو يوم ما تبقوا سوا
دينا/ برقبتك ي وسخه دا انتي نمتي معاه ومقولتيش ليا حاجه غير لما هو قال
ليلي/ خلاص بقي ي دينا سامحيني وبعدين يعني هتاخديه ليكي لوحدك ي طماعه انا صاحبتك بردو
دينا/ خلاص يبقي سيبيني اول مره ليا معاه نبقي لوحدنا وانا هحاول معاه اننا نتجمع احنا التلاته ف مره مع بعض انتي صاحبتي بردو
ليلي/ بجد تسلميلي ي مزه
نرجع عندي بقي قاعد ف المكتب ولاقيت حد بيخبط عليا والباب اتفتح دخلت بنت معرفهاش
بنت/ ممكن ادخل
انا/ اكيد اتفضلي
بنت/ شكرا ليك ي شهاب
انا/ مين حضرتك؟
بنت/ انا شيرين وكنت محتاجه استفسر لو عايزه احجز الكافيه ل حفله خاصه هينفع
انا/ اهلا بيكي... الصراحه مش عارف الكافيه بيتحجز ل حفلات خاصه ولا لا بس ممكن شوية وقت بس اعمل مكالمه وهرد ع حضرتك حالا
شيرين/ طب تحب اجي ليك وقت تاني
انا/ لا لا زي ما انتي هعمل مكالمه بس
طلعت فوني ورنيت ع احمد
انا/ سوري ي ابو حميد بس عندي استفسار صغير كدا. بخصوص الكافيه
احمد/ خير ي شهاب
انا/ هو الكافيه بيتحجز حفلات خاصه؟
احمد/ اه عادي ممكن يتحجز يوم كامل او بالساعه ع حسب اللي عايز يحجزه
انا/ طب ف حد عايز يحجزه بس لسه معرفش التفاصيل بالظبط
احمد/ طب اعرف التفاصيل وشوف لو عايز حجز يوم كامل هيبقي المبلغ 10000 لكن لو بالساعه هتبقي الساعه ب 1000
انا/ خلاص تمام هشوف كدا واكلمك تاني
قفلت مع احمد ورجعت ل شيرين
انا/ تمام ي شيرين الكافيه بيتحجز عادي بس انتي هتحجزي يوم كامل ولا كم ساعه
شيرين/ لا انا هحجز 3 ساعات بس... عيد ميلاد صاحبتي وهيبقي موجود صحابنا ف عايزين الكافيه خاص بينا احنا بس
انا/ تمام مفيش اي مشكله.. عيد الميلاد امتي؟
شيرين/ يوم الجمعه... هنبدأ الحجز الساعه 7 بليل
انا/ تمام جدا يوم الجمعه الساعه 7 كله هيبقي جاهز لعيد الميلاد والمكان فاضي تمامآ ليكم
شيرين/ محتاجه بس طقم الكافيه الناس اللي شغاله هنا ولو انت تبقي موجود يبقي تمام
انا/ مفيش اي مشكله بس ممكن انا معرفش اجي او هاجي متأخر شويه لظروف خاصه
شيرين/ اتمني تيجي تحضر معانا
انا/ ع قد ما اقدر هحاول تمام
شيرين/ تمام ي شهاب شكرا ليك
خلصت معاها كلام وهي مشيت طلعت فوني كلمت احمد وقولتله اني اتفقت معاها وهتاخد الكافيه 3 ساعات وكله تمام ورجعت تاني كملت قعدتي كانت الساعه وصلت 11و شويه خرجت من المكتب طلبت قهوه ورايح لترابيزة دينا لاقيت نهاد موجوده
انا/ اهلا انتو وصلتوا بالسلامه
نهاد/ بقالنا نص ساعه هنا وانت شكلك كنت مشغول مع حد ف المكتب محبتش اعطلك
انا/ اه واحده عايزه الكافيه حجز خاص
دينا/ دا امتي الحجز دا؟
انا/ يوم الجمعه هتحجز 3 ساعات من 7 ل 10... اعملوا حسابكم تتأخروا شويه بقي
دينا/ خلاص هنبقي نروح نشوف شقة نهاد الجديده ونقعد معاها شويه وبعدين نيجي هنا يكون الحجز الخاص دا خلص
انا/ صحيح ي نهاد نقلتي حاجتك انتي ونسرين ولا لسه ف الشقه القديمه
نهاد/ نقلنا من شويه وبصراحه الشقه جميله جدا
انا/ اي خدمه عدي الجمايل دي... امال فين نسرين مش ظاهره يعني
نهاد/ بترتب حاجتها ف الدولاب وشوية وهتنزل اصلها بتاخد. وقت ف الحاجات دي
انا/ طب تمام ومبروك عليكو الشقه
نهاد/ شكرا بجد ي شهاب انت عملت معانا جميل مش هننساه طول عمرنا
انا/ ي ستي عايزك تنسيه وتهدي شويه
سيبتهم وقومت اعمل مكالمه........
انا/ ازيك ي هاله اي الاخبار؟
هاله/ شهاب.. ازيك انت... كله تمام وبخير
انا/ نقلتي انتي ومامتك واختك؟
هاله/ اه احنا ف القاهره ف الشقه وبصراحه طلعت جميله وماما عماله تسألني لي نقلنا والشقه غاليه والكلام اللي انت تعرفه دا
انا/ قوليلها اي حاجه.. مثلا شكلكم هيبقي وحش لو فضلتوا ف البلد بعد ما اتعرف ان جوزها بيتاجر مخدرات ودعاره والجو دا
هاله/ هو دا اللي بقوله ليها
انا/ طب. تمام ولو محتاجه اي حاجه كلميني
هاله/ حاضر.. شكرا ليك ي شهاب
انا/ تمام ي قمر عايزه حاجه؟
هاله/ تسلملي... مع السلامه
ناديت ع اشرف قولتله يروح يعرف الناس اني عايزهم يتجمعوا 5 دقايق بس لما يبقوا مش معاهم شغل هقولهم كلمتين وابقي جيبلي القهوه هشربها معاكوا واحنا بنتكلم
اشرف/ تمام ي هندسه
رجعت تاني للبنات ع ترابيزتهم
انا/ بتتكلموا ف اي
دينا/ بنشوف هنلبس اي ف عيد. ميلاد اميره
انا/ طبعا نهاد ونسرين وليلي رايحين
ليلي/ دا اكيد ي عم لازم نروح
انا/ اهدي ي وحش هو انا قولت حاجه ههه
نهاد/ طبعا انت جاي ي شهاب
انا/ مش عارف لسه بفكر اروح او لا
دينا/ ازاي دا لا اميره هتزعل منك لو مجيتش انت ونرمين كمان لازم تيجي
انا/ بالنسبه لنرمين مش هتيجي لان عندها ظروف وصعب تخرج لكن انا هحاول اجي عادي
دينا/ هو دا وقت ظروف بس تقوم بالسلامه وانت لازم تيجي طالما نرمين مش جايه يا اما اميره تزعل منك ومنها لازم حد فيكو يحضر ع يعوض التاني
انا/ طب بالنسبه للهديه انا معرفش اجيبلها اي
نهاد/ ملكش دعوه انت هديتك وهدية نرمين انا هاجيبهم ع ذوقي ومتقلقش ذوقي جميل ف الهدايا
انا/ خلاص تمام بس تقوليلي بكام وتاخدي فلوسهم ي بلاش تتعبي نفسك وتجيبيهم لاني مش هاخدهم من غير فلوس و دا كلام نهائي
نهاد/ طيب طيب يخربيت دماغك دي
و انا قاعد معاهم لاقيت اشرف بينادي عليا
انا/ ايون ي اشرف جايلك دلوقت
روحت ل اشرف والناس اللي شغاله
انا/ ازيكم ي شباب عاملين اي
كلهم/ تمام ي هندسه كله بخير
انا/ ع بس مطولش عليكم.. ف حد حجز الكافيه لحفله خاصه عيد ميلاد هيبقي يوم الجمعه من الساعه 7 ل 10.. انا مكنتش اعرف ان الكافيه بيتحجز بس كلمت احمد وطلع عادي والناس دي طالبه ان انتو تبقوا موجودين معاهم ع لو محتاجين حاجه يعني
اشرف/ بيتحجز عادي ي هندسه واحنا الطقم دا بالكامل حضر الحفلات دي وكنا بنبقي موجودين
انا/ طب كويس جدا... بس عايز اعرف دا متعب ليكو ولا شغله زي الايام العاديه
بنت1/ لا ي هندسه دا بيبقي مريح جدا كدا كدا اللي حاجزين الكافيه مبيحتاجوش حاجات كتير مجرد بس تظبيط للمكان او مشاريب بعد الحفله م تخلص ومبيبقاش شغل كتير يعني دا احنا بنحب يبقي ف حجز كل يوم هههههه
انا/ تمام جدا... بس كدا انتو هتيجوا يوم الجمعه بدري عن الميعاد بتاعكو يعني قبل 7 تكونوا هنا لان الطقم دا هو اللي مطلوب يبقي موجود
اشرف/ ي هندسه من 6 ونص هنكون هنا
انا/ اشرف... فين القهوه يسطي ههههه
اشرف/ موجوده اهي ي هندسه بس انت مشوفتهاش مش ذنبي بقي ههههه
انا/ ماشي ي عم.... تمام كدا ي شباب واتمني يعني يكون الموضوع سهل زي ما بتقولوا لاني مبحبش جو الحفلات والتلزيق دا و مطلوب اني احضر.. كان نفسي اخلع بس اشطا لبست ههههههه
بنت2/ حلو اوي احنا بنحب تكون معانا اصلا
انا/ اووبس يبقي انتي اللي لبستيني ف الحوار دا
كلهم/ هههههههههه بنحبك ي هندسه
انا/ حبايبي ي بشوات **** يعلم بغلاوتكم عندي
اشرف/ اشطا ي رجاله حفله وهتهيصوا هههه
انا/ انا مش مقلق من حد غيرك انت ي اشرف هه
اشرف/ متقلقش ي هندسه هرفع راسك
انا/ يبقي اللي ف بالي صح وهتودينا ف داهيه
شاب الشيشه/ ايون ي هندسه دا فلاتي بتاع نسوان ومش هتشوفه يوم الحفله بيختفي هههه
انا/ طب خد بالك ي اشرف عيني هتبقي عليك طول الحفله دي و اياك تختفي عني هشلوحك
اشرف/ لي كدا ي هندسه انا بحافظ ع سمعة الكافيه وبرفع من قيمته بين كافيهات المنطقه ههه
انا/ تمام ي شباب تقدروا تتفضلوا
كلهم/ تمام ي هندسه
خلصت مع الشباب وروحت للمكتب لاقيت فوني بيرن رقم غريب رديت عليه
انا/ الو
رقم/ ازيك ي شهاب عامل اي
انا/ كله تمام.. مين معايا؟
رقم/ انت مش عارف صوتي؟
انا/ الصوت مش غريب عليا بس مش مجمع
رقم/ انا اللي كنت هتاكل بزازها بعيونك
انا/ نعم!! هتقولي مين ولا اقفل مبحبش الحوارات والجو بتاع الساسبينس دا
رقم/ اهدي طيب متبقاش عصبي، انا.....

الجزء الثاني


خلصت مع الشباب وروحت للمكتب لاقيت فوني بيرن رقم غريب رديت عليه
انا/ الو
رقم/ ازيك ي شهاب عامل اي
انا/ كله تمام.. مين معايا؟
رقم/ انت مش عارف صوتي؟
انا/ الصوت مش غريب عليا بس مش مجمع
رقم/ انا اللي كنت هتاكل بزازها بعيونك
انا/ نعم!! هتقولي مين ولا اقفل مبحبش الحوارات والجو بتاع الساسبينس دا
رقم/ اهدي طيب متبقاش عصبي، انا نجوي
انا/ نجووي!! اي شغل ******* اللي بتعمليه دا وبعدين اي هاكل بزازك بعيني دي
نجوي/ بهزر معاك ي شهاب.. انت مبتعرفش تهزر خالص و عل طول متعصب كدا
انا/ ي نجوي مش اي كلام يتقال يبقي هزار و كويس اني مقفلتش السكه ولا قليت ادبي
نجوي/ خلاص ي بطل اسفه ومتزعلش
انا/ مش زعلان... كنتي بترني محتاجه حاجه؟
نجوي/ لا عادي بطمن عليك اصلي عند نونو بقول يعني لو حبيت تطلع تقعد معانا شويه هنعملك قهوه كمان من ايدينا احنا
انا/ تسلمي ي نجوي بجد بس الوقت لسه بدري مينفعش اسيب الكافيه كدا لوحده
نجوي/ الساعه داخله ع 12 اهي ي شهاب بدري اي دا في ناس نامت دلوقت هههه
انا/ 12 دي لسه اول الليل ي نجوي
نجوي/ خلاص وقت ما تحب اطلع ع طول كدا كدا احنا سهرانين اهو تطلع تفك من زحمة الكافيه
انا/ خلاص تمام الجو يهدي ف الكافيه وهطلع
نجوي/ ماشي هنستناك
خرجت بره وقفت قدام الكافيه بشرب سيجاره لاقيت نسرين نازله من العماره
نسرين/ ازيك ي شهاب
انا/ بخير ي قمر عامله اي
نسرين/ كله تمام و زي الفل
انا/ الشقه عجبتكم؟
نسرين/ اه جميله جد ي شهاب تسلم بجد
انا/ مبروك عليكو ي قمر.... ادخلي البنات قاعده جوا عمالين يرغو ف اي كلام فاضي
نسرين/ انت واقف بره لي مش قاعد معاهم
انا/ عادي واقف ف الهوا شويه
نسرين/ تمام انا هدخلهم
دخلت نسرين للبنات وانا فضلت واقف برا شويه لاقيت نهاد خارجه واقفه معايا
نهاد/ مش عايز تطلع تشوف الشقه؟
انا/ اشوفها لي هو انا اللي هعيش فيها
نهاد/ ي عم اختار ردودك شويه
انا/ ما انتي داخله ف الحوار بسؤال غبي... قولي اللي عندك ي نهاد ع طول بلاش حوارات
نهاد/ ع طول قافشني كدا
انا/ ع انتو البنات بتفكروا بجزء معين وراكنين دماغكو دي خالص بتتكلموا وخلاص بدون تفكير
نهاد/ طيب قولي انت عرفت منين اللي حصل بيني وبين دينا طالما هي مقالتش حاجه
انا/ شوفتكوا وانت بتركبوا معاها العربيه يومها وكنت شاكك بس لما جيت اديلك المفتاح وقابلتني تحت هي واميره اتأكدت ان بينكم حاجه ولما سألتك انتي ع طول وقعتي بلسانك وافتكرتي انها قالتلي ع اللي حصل بينكم.. بس كدا
نهاد/ اممم صايع انت ي شهاب
انا/ فين الصياعه ي بنتي دي حاجه باينه للاعمي
نهاد/ ماشي ي شهاب
انا/ مش دا اللي كنتي عايزاني فيه ي نهاد.... عايزه اي تاني قولي ع طول
نهاد/ لا هو دا بس مفيش تاني
انا/ متأكده؟ طيب خلاص ماشي
نهاد/ استني عليا ارد حتي ي عم
انا/ ما انتي قولتي مفيش تاني اهو خلاص
نهاد/ لا في... عايزاك تطلع تتفرج ع الشقه عادي
انا/ اتفرج ع الشقه ولا عليكي انتي
نهاد/ هااا... الشقه ي عم ملكش دعوه بيا
انا/ انتي فكراني عبيط ي بنت! عارف انك عايزاني انام معاكي و ان دينا فشختلك دماغك بكلامها عني متوقع دا جدا وانتي عايزه تشوفي كلامها عني صح ولا لا بس انا هقولك ان دينا اصلا منامتش معايا يعني بتقول اي كلام وخلاص لزوم الوقت اللي كنتو فيه بتهيجك ي هبله
نهاد/ شهاب يخربيت دماغك دي فشيخه
انا/ هههه ماشي ي هبله.. يلا اتكلي
نهاد/ دا انا هدخل افشخها الوسخه دي
انا/ خدي بالك بس لتفشخك هي
نهاد/ دي بهدلتني بجد يومها
انا/ بس بتقول ان جسمك جامد وفشيخ
نهاد/ تحب تشووف 😉
انا/ امشي ي نهاد احنا ف الشارع هههه
نهاد/ خلاص خليني اشوف انا طالما بتنكسف
انا/ حاضر لما تكبري شويه هتشوفي وتلبسي
نهاد/ كل دا ومش كبيره ي ابني دا انا اخدك بينهم واقول مشوفتكش ههههه
انا/ امشي ي لبوه من هنا هههههه
نهاد/ لا لا بلاش شتيمه بتهيجني فشخ
انا/ ي بنتي امشي بقي يخربيت كدا
نهاد/ حاضر ي عم همشي بس مش هسيبك غير وانت فوقي وبترزع
انا/ ماشي ماشي يلا

حوار مع نفسي

انا/ دا اي كمية البنات والنسوان اللي عايزه تتناك دي
نفسي/ دلوقتي بقوا وحشين ما انت كان نفسك من زمان تنيك كتير ولا نسيت
انا/ منسيتش ي سيدي بس مكنتش متخيل ان البنات فاجره اوي كدا وبتعمل اي حاجه ع تتناك
نفسي/ الفكره مش كدا ي حلو
انا/ امال ازاي ي عم الفشيخ
نفسي/ الفكره ان نرمين مخلياك مش عايز واحده تانيه غيرها حتي لو نيكت غيرها بتبقي بتعمل كدا تقضية واجب لكن مش حب فيهم نرمين مغطيه ع عقلك وقلبك و زوبرك كمان
انا/ تفتكر كدا ولا انت بتعرصلي وخلاص
نفسي/ هو دا اللي انت فيه... انت اه ممكن تنيكهم كلهم بس هتعمل كدا ع متزعلهمش لكن نرمين انت بتعمل معاها كدا ع حاببها وعايزها دايما مش نيك بس .. طب اقولك ع مفاجأه هتعملها مع نرمين
انا/ سمعني مفاجأتك ي سيدي
نفسي/ ان انت ونرمين ...........................
انا/ انت بقي بتنجم ولا بتقرأ الكف ولا مخاوي
نفسي/ ي عم انا قولتلك ومع الوقت هتصدق كلامي
انا/ ماشي ي سيدي شكرا اتكل يلا
نفسي/ خخخخخخخ انت بتكلمني كدا لي ياض
انا/ اكلمك ازاي يعني ي عم متشتغلنيش
نفسي/ خخخخخ تاني.. انت فاكرني زيهم تتنك عليا لا اصحي دا انا افشخك ف افكارك اخليك ولا تسووي وقصتك دي محدش هيقرأها ويتفوا عليك
انا/ لا لا خلاص يسطي دا انا بنكشك عادي
نفسي/ ايون كدا اضبط ي حلو بدل م اظبطك
انا/ طب ممكن تتفضل بقي تعبتك معايا
نفسي/ لا انا مرتاح هنا الجوا فيه طراوه ونسوان وكل حاجه حلوه ناقص بس حشيش
انا/ مش عايز خمرا بالمره طيب؟
نفسي/ لا شكرا... مش عايز منك حاجه
انا/ طب اخلع انا ع تاخد راحتك؟
نفسي/ لا خليك هخلع انا ع الناس اللي بتقرأ هيشتموك حالا بسبب بضانك دا
انا/ البركه ف حضرتك
نفسي/ سلام ي فشيخ
انا/ ابو تقل دمك
نفسي/ ايييي... بتقول حاجه؟
انا/ لا ي باشا سلام انت هتوحشنا

اسف ي جماعه ع الحوار البضان دا

خلصت كلام مع الكائن دا ووقفت شويه زي ما انا لاقيت فوني بيرن كانت نجوي
انا/ اي ي نجووي ف حاجه؟
نجوي/ لا عادي شيفاك واقف قدام الكافيه قولت اكلمك تطلع تقعد معانا بدل الواقفه دي
انا/ طيب تمام خمسه كدا وطالع اعملي قهوه
نجوي/ حاضر هدخل ع طول اعملها
انا/ اشطا... سلام
دخلت الكافيه كانت الساعه 1 وشويه كدا ناديت ع اشرف قولتله رايح مشوار صغير ولو حد سالك من البنات قوله معاه مكالمه
خرجت وطلعت العماره وصلت لشقة نونو لاقيت الباب مفتوح دخلت ع طول وقفلت
انا/ نونو.. نجوي.. انتو فين؟
نجوي/ ادخل ي شهاب انا بعملك القهوه
انا/ طيب هقف ف البلكونه ع ما تخلصي
دخلت البلكونه ولعت سيجاره وشويه لاقيت نجوي جايه بالقهوه
نجوي/ اتفضل ي شهاب القهوه
انا/ تسلمي ي نجوي امال نونو فين
نجوي/ نونو لسه نايمه من شويه شكلها تعبت
انا/ مالها تعبانه عندها اي
نجوي/ معندهاش حاجه ي شهاب.. احنا كنا مع بعض وشكلها جابت كتير فتبعت ونامت
انا/ اممم انتو هتموتوا بعض من اللي بتعملوه دا
نجوي/ هي اللي ضعيفه طول عمرها هههه
انا/ انتي اللي بطل اووي ومبتتعبيش
نجوي/ اعمل اي شهوتي عاليه اوي ومش بستكفي بسهوله غير بقي لو معايا راجل شديد يقدر يكيفني
انا/ مفكرتيش تبطلي اللي بتعمليه دا ي نجوي
نجوي/ شهاب انا كل يوم بقول خلاص مش هخلي راجل تاني يلمسني بس غصب عني بجد شهوتي عاليه ومبقدرش ابعد كتير
انا/ المهم تحاولي ي نجوي ومره ورا مره هتلاقي ان الموضوع مش مستاهل دا كله
نجوي/ شهاب انا بقالي شهر مفيش راجل لمسني انا و نونو بنريح بعض بس
انا/ طب دي حاجه كويسه جدا استمري كدا
نجوي/ بس انا خلاص مش قادره كسي مش مرتاح من دعك الايد ولا حتي الزوبر الصناعي دا.. انا محتاجه لبن ي شهاب اللبن بيهدي النار
انا/ امم ابقي قابليني لو بطلتي ههههه
نجوي/ اقابلك فين والساعه كام ههههه
انا/ اهدي ي ست انتي ف اي ههههه
نجوي/ طب ما تريحني انت ي شهاب وتكسب فيا ثواب ومش هخلي راجل يلمسني غيرك انت بس
انا/ انا لبست نفسي ولا اي
نجوي/ تيجي نتفق اتفاق طيب
انا/ ع حسب الاتفاق ي مكنه
نجوي/ انا مش هنام مع رجاله تاني بس انت تريحني لما اكون خلاص مش قادره وجايبه اخري
انا/ نعم! بتقولي اي مش سامع
نجوي/ متستهبلش ي شهاب.. موافق؟
انا/ اوافق ع اي ي نجوي انتي فاهمه بتقولي اي اصلا ولا كسك اللي بيكلمني دلوقت
نجوي/ عايزه ابقي نضيفه ي شهاب
انا/ يعني انا زوبري فيه منظف اكساس ولا اي بالظبط.. مهو نضيفه دي يبقي تمنعي النيك خالص وخليكي مع نونو زي ما انتو تريحوا بعض
نجوي/ مش هقدر امنع النيك مره واحده كدا ي شهاب ومهما يكن لما اكون انا و نونو سوا بردو مش مريح زي زوبر راجل ولا شوية لبن منه
انا/ بس ثانيه كدا.... ازاي عايزه تبقي نضيفه وانتي اصلا واقفه معايا بروب ع اللحم مبين جسمك كله
نجوي/ مهو انت اللي هتنضف كسي ي شهاب ههه
انا/ يبقي انتي صح.. زوبري فيه منظف اكساس
نجوي/ اه فيه.. هات بقي شوية اريال ههه
انا/ خخخخخخخخ هههههههههه احا
(اسف ي جماعه ع القلش دا 😂🤦‍♂️)
نجوي/ هاا قولت اي ي سيد الرجاله
انا/ مش عارف بجد ي نجوي انتي كدا بتحطيني ف حوار ابن متناكه وعارفك مش هتبطلي تطلبي نييك وكل شويه هتقولي تعبانه وبتاع
نجوي/ طب خلاص يبقي نتفق ان ليا كل اسبوعين يوم تنيكني وتكيفني فيه
انا/ احا اسبوعين اي.. هو كل شهر مره
نجوي/ خلاص موافقه كل شهر يوم تظبطني فيه و وعد مش هخلي اي راجل يلمسني
انا/ لا براحتك خلي اي راجل يلمسك بس مش عايز اعرفك وقتها.. تمام
نجوي/ لا خلاص كل شهر يوم معاك وبس
انا/ تمام وربنا يستر
نجوي/ طب النهارده يومي بقي بقالي شهر اهو
انا/ ي نجوي بطلي رخامه دا احنا لسه متفقين حالا خليها يوم تاني طيب
نجوي/ ي عم بقولك تعبانه وهمووت عليك
انا/ انتي مش كنتي لسه مع نونو وارتحتي
نجوي/ كنت معاها اه بس مرتحتش هي اللي تعبت ونامت مني ومحبتش اضغط عليها
انا/ اصيله ي نجوي
نجوي/ طب يلا بقي هدخل اخد دش واخرجلك تكون جاهز طيب
انا/ ادخلي ي نجوي متقرفينيش خلي اليوم دا يعدي
نجوي/ حاضر
انا/ فين الحمام التاني طيب
نجوي/ الاوضه دي فيها حمام
دخلت نجوي حمام الشقه وانا دخلت حمام الاوضه اللي كنا فيها 5 دقايق ولاقيتها خارجه بقميص احمر من غير برا او اندر وجسمها جامد جدا

وصف نجوي
وشها حلو مقبوله جدا وبشرتها برونز وشعرها صبغاه لون اصفر (لون بضان فشخ) وعيونها عسلي وشفايف كبيره حمرا اما بقي بزازها حجم تقريبا 44 حاجه كدا تغوص فيها وطريه نيك بيتهزوا مع اقل حركه ليها وجسمها من جوا ابيض جدا مع طيز اكبر من الوسط بشويه وكس من برا غامق سيكا بس تفتحه تلاقيه احمر ددمم وكبير مليان لحم وزنبور كبير وغالبا دا سبب هيجانها المستمر بص ي باشا انت و هو هي جامد نيك من النوع اللي تنيك فيها ليل ونهار لا هي تشبع ولا انت تحب تسيبه
خرجت نجوي من الحمام بالقميص الاحمر الشفاف اللي مبين اكتر مهو مخبي وفوق الركبه بشويه كنت انا قاعد بالبوكسر ع السرير انا شوفتها بصراحها عجبتني و زوبري بدأ يظهر ف البوكسر من الهيجان (طبعا بقالي فتره منزلتش لبن كنت مع نرمين قبل البريود بتاعتها بس منزلتش وكمان دعكت ف نونو وبردو منزلتش بس المره دي هنزل عافيه مع نجوي) قربت مني نجوي ونزلت ع الارض جمب السرير ولاقيتها بتمسك رجلي عايزه تبوسها (شكلها كدا بتحب الساديه)
انا/ بتعملي اي ي نجوي؟
نجوي/ عايزه ابوس رجل سيدي ودكري
انا/ قومي ي نجوي مبحبش جو الساديه والخرا دا انتي بني ادمه وانا زيك يبقي نعيش بالطبيعه
نجوي/ فاهمه ي شهاب بس انا بحس اني حابه كدا مع الراجل اللي عاجبني
انا/ فاهم انك بتحبي العنف والذل والجو دا بس سيبي نفسك وانا هتصرف معاكي بطريقتي من غير اي اهانه او خرا من دا
نجوي/ بص انا بتاعتك ي شهاب عايزاك تمتعني وتكيفني بطريقتك انت ومش هعترض ع اي حاجه
انا/ يبقي تقومي تقفي كدا قدامي
قومنا وقفنا انا ونجوي مسكت شفايفها بووس وتقطيع حرفيا بحاول ابقي عنيف معاها ف كل حركه لان العنف هو اللي هيعوض الساديه وبيبقي مقبول وايدي بتتحرك ع جسمها من اول رقبتها لحد طيزها مسكت شفتها اللي تحت بسناني اعضها وايدي ماسكه ف حلمة بزها الشمال بعصره عصر ونجوي صوت اهااتها بيطلع براحه وانا بزود ف عصر بزازها وبقيت بمص ف شفايفها وهي بتبادلني المص بعنف نزلت ايدي ع طيزها بقيت اضربها عليها وقومت ماسك القميص مقلعه ليها خالص بقت ملط قدامي و في سوايل نازله ع فخادها من هيجانها وحرمانها للنيك رجعت تاني لشفايفها وبقيت بضرب ع طيزها جامد والسوعها وهي تهيج اكتر من الضرب قومت مقرب من ودنها وبصوت واطي قولتلها... بتحبي الضرب ي شرموطه... لاقيتها صوت اهاتها بقي عالي عرفت انها بتهيج من الشتيمه كمان وبقيت مستمر ع كدا معاها تقريص وفعص وكدا ضربه ع بزازها وضرب ع طيزها ودخلت صوباعي بين فلقات طيزها لحد ما وصلت لخرمها وبقيت اخربشه بضافري وهي خلاص مش قادره تقف ورجليها مش شايلاها قومت حاضنها وساندها وبقيت اشتمها واضرب في كل حته ف جسمها ومنيمها ع السرير ع ضهرها وانا فوقها برضع ف بزازها وبشدهم حرفيا بسناني وحلمتهم بفعصها بين سناني وشويه اضربهم وشويه ابعبص كسها واضربها عليه لحد ما اترعشت ونزلت عسلها بكميه كبيره محبتش اسيبها تريح ع متفصلش قومت نازل ع كسها ببوقي وماسك شفراتها بشفايفي اشد فيهم وامصهم اوي وايدي بتضرب طيزها من الجنب وصوباع ف خرم طيزها لاقيته دخل بسهوله فشخ قومت مخليهم صوباعين وبرزعهم جامد ف خرمها وهي بتوحوح وتتلوي زي التعبان لحد ما خلاص اتكلمت
نجوي/ شهاب دخل زوبرك بسرعه ف كسي مش قادره ي شهاب دخله دخله
انا/ ادخله لي ي شرموطه لسه بدري ع ما يدخل
نجوي/ لا لا مش قادره خلاص كسي مولع ع خاطري ي شهاب ارزع زوبرك جامد ف كسي
انا/ لما يجيلي مزاج هبقي ارزعه مش انتي اللي تقوليلي ي متناكه ادخله امتي
وفضلت ابعبص طيزها بصوباعين والحس ف كسها تاني بعنف كأني باكله ولساني يدخل كسها ويخرج وبطرف لساني العب ف زنبورها اللي وقف اكتر وكبر من هيجانها وقومت مدخل صوباع كمان مع لساني ف كسها بقي صوباعي ولسااني بيفشخوا ف كسها وصوباعي برزعه جامد ف كسها بكل قوتي وهي تصووت صوتها بيعلي من كتر العنف وانا شغال زي ما انا دعك وفرك ف كسها وطيزها وشويه اطلع اضرب بزازها جامد لحد ما لاقيتهم بقي لونهم احمر وصوابعي معلمه عليهم من بياضهم الشديد سيبت كسها ونزلت ع خرم طيزها بضافري اخربش فيه وهي تزيد من حركتها تحتي وانا ضاغط علي بزازها بايدي مثبتها وبلعب ف خرم طيزها بضافري واطلع عل كسها بضافري اخربش شفراتها وزنبورها والعسل بينزل من كسها واهاتها عاليه وصوتها بقي متقطع من تعبها وانا ازود اكتر ف الخربشه والضرب ع كسها وكل شويه ارزع صوباع ف كسها واحركه جواه وهي تتلووي وانا احركه بسرعه جدا واخرجه وادخله بسرعه اكتر ونجوي تتحايل ادخل زوبري لحد ما حسيت اني زودتها معاها جامد قولت كفايه كدا لعب ف كسها ودعك قومت ماسك زوبري وحاطط راسه ع كسها ادعك شويه بالراس وبعدين قومت منيم زوبري بين شفرات كسها وبقيت بحركه بسرعه اوي وانا بشد ف حلمات بزازها بايدي واضربها عليهم وازود لعب زوبري ع كسها لحد ما صوتت وانفجرت بعسلها غرقت زوبري
بدأ صوتها يهدي شويه شويه وبتاخد نفسها بهدوء شويه قومت ماسك زوبري حاطط راسه ع اول كسها بين الشفرات وقومت رازع زوبري مره واحده لاقيتها اتنطرت لنص السرير وصوتها فضحنا بنت الوسخه لاني مدخل زوبري ع الناشف كسها اللي كان مبلول بس زوبري ناشف وجعها شويه
نجوي/ ااااههههه ي شهاب براحه براحه زوبرك فشخ كسي مش كدا ع خاطري براحه شويه
انا/ مالك ي متناكه ما انتي اللي عايزه تتناكي من بدري وعماله تتحايلي
نجوي/ زوبرك كبير ي شهاب وانت رزعته فيا وهو ناشف مش مبلول فشخني
انا/ مش انتي بتحبي العنف والساديه استحملي بقي ي شرموطه ولا تحبي اخرجه
نجوي/ لا لا متخرجوش ع خاطري نيك كسي افشخه المتناك دا خليه يتكيف
انا/ طب خدي ي شرموطه الزوبر اللي هيفشخك
وفضلت ارزع ف كسها بكل قوتي وبسرعه جامد كأني بنتقم منها بس هي اللي وصلتني لكدا وهي بتحب كدا كان باين عليها المتعه مش وجع وفضلت ع الحال دا ارزع ف كسها 10 دقايق بكل قوتي لما حسيت اني خلاص رجلي وجعتني
انا/ قومي ي متناكه اتنططي ع زوبري
قومت نايم ع ضهري وزوبري واقف وقامت هي طلعت فوق زوبري وقعدت عليه بكسها وبقت تتنطط بكل قوه بقيت مستغرب اي العافيه اللي جاتلها دي فجأه دي كانت بتموت مش قادره تتحرك وفضلت تتنطط ع زوبري بكل قوتها وتتوجع و اهااتها ماليه الاوضه وانا مسكت بزازها اللي عماله تطلع وتنزل قدامي وبضرب فيهم واقرصهم من الحلمه وهي شغاله مكوك ع زوبري لحد ما لاقيتها هديت شويه من الحركه ع زوبري
انا/ مالك ي وسخه بطلتي تنطيط لي
نجوي/ معندش قادره ي شهاب خلاص كسي ورم مبقاش فيا جهد اتناك وانت لسه مجيبتش لبنك
انا/ عايزه اللبن فين ي شرموطه كسك ولا طيزك
نجوي/ لا عايزاه ف كسي ع يهدي شويه
قومت منزلها ومخليها تعمل وضع الدوجي ع السرير وانا واقف وراها وقومت رازع زوبري ف طيزها بكل قووه كانت مفكره هدخله ف كسها بس رزعته ف طيزها واهااتها عاليه وانا بنيك ف طيزها الواسعه وايدي بتدعك زنبورها وتقرصه واشتغلت فيها نييك شويه لحد ما حسيت خلاص زوبري هيرمي لبنه قومت مخرج زوبري من طيزها ورازع ف كسها مره واحده بقوتي ونيكت كسها لحد ما لاقيت لبني بدأ ينزل ف كسها مدفع حرفيا بيضرب ف كسها من قوته لاقيتها بتترعش معايا وتنزل عسلها وانا بجيب كل لبني ف كسها وفضلت ارزع وادخل زوبري واخرجه لحد ما نزلت كل لبني وهي جابت شهوتها كلها مقدرتش افضل واقف قومت مرمي عليها وهي ع بطنها ع السرير وزوبري لسه ف كسها واقف لحد ما بدا ينام شويه شويه وخرج من كسها لوحده وبدأ اللبن ينزل من كسها ع السرير قلبت نفسي من فوقها نزلت ع ضهري ع السرير وهي مش معايا اصلا ف غيبوبه
انا/ نجوي قومي يلا خدي دش بدل ما انتي مقلوبه كدا ملط ع نونو لو صحيت
نجوي/ مش قادره ي شهاب انت بجد فشختني مش عارفه اتحرك من كسي وطيزي
انا/ طب قومي بلا انا هساعدك تدخلي حمام الاوضه هنا وانا هدخل الحمام اللي بره
نجوي/ طب سيبني شويه طيب
انا/ لا قومي يلا قبل م تصحي نونو
نجوي/ طيب حاضر ساعدني
قومت وقفتها ودخلتها حمام الاوضه وانا دخلت حمام الشقه وخدت دش وكله تمام دخلت الاوضه لبست هدومي كانت نجوي خارجه من الحمام و واضح انها فاقت بعد الدش دا وبقت تمام
انا/ روحي البسي حاجه بدل ما انتي ملط
نجوي/ هطلع هدومي اهو بس مش قادره البس اندر ولا برا حاسه بنار ف كسي لسه لبنك سخن مولع وبزازي حمرا وبتوجعني
انا/ خلاص البسي قميص والروب عليه
نجوي/ هعمل كدا لاني مش مستحمله حاجه ع كسي ولا حتي بزازي بقت ددمم منك ي مفتري
انا/ ما انتي اللي عايزه كدا وبعدين اظن انتي اتكيفتي ل سنه قدام متفكريش ف نيك دلوقت خالص
نجوي/ اه اتكيفت قوي بس بردو معادنا يوم كل شهر تعمل فيا كدا انا مبسوطه ي عم
انا/ بحذرك ان نونو تعرف حاجه انتي فاهمه
نجوي/ لا لا مش هقولها بجد هيبقي سر بينا
انا/ هنشووف بس لو عرفت انك قولتيلها اعتبري ان مفيش نيك تاني ولا هعرفك تاني
نجوي/ ي شهاب مش هقولها حاجه
انا/ تمام كدا... اعمليلي قهوه بقي يلا
نجوي/ طب اعملك عصير ع اللبن اللي نزل منك دا انا هعمل لنفسي عصير
انا/ لا اعمليلي قهوه مش عايز عصاير
نجوي/ حاضر قهوه قهوه
قعدت مع نجوي شربت القهوه ورغينا شويه كانت الساعه بقت 2 ونص قولتلها هنزل
انا/ الساعه بقت 2 ونص انا هنزل الكافيه
نجوي/ ما تخليك قاعد شويه ادينا بنرغي
انا/ لا كفايه كدا لما نونو تصحي بقي ابقي قوليلها اني جيت قعدت شويه ومشيت
نجوي/ حاضر.. وانا هدخل انام مش هقدر اروح
انا/ تمام انا هنزل.. سلام
قومت نزلت وقفت قدام الكافيه تاني ومسكت الفون ع لو حد من البنات شافني يفهم اني كنت بتكلم ف الفون وميرغيش كتير وانا واقف لاقيت دينا خارجه برا الكافيه تقريبا بتبص عليا
دينا/ انت مختفي فين ي شهاب
انا/ موجود ي دينا بس كان معايا مكالمه ومشيت شويه لحد اخر الشارع قعدت هناك اتكلم
دينا/ دي مكالمه مهمه بقي
انا/ كنت بكلم كذا حد من صحابي بقالي فتره معرفش عنهم حاجه قولت اكلمهم واطمن عليهم
دينا/طب ما تيجي نقعد جوا
انا/ تمام هشرب سيجاره و اجي
خلصت السيجاره ودخلت الكافيه
نهاد/ مختفي فين ي شهاب
انا/ كنت بكلم ناس صحابي وعملت كذا مكالمه
دينا/ اقعد بقي معانا شويه ي عم انت ع طول مشغول كدا زي ما تكون رجل اعمال كبير
انا/ اديني قعدت اتفضلي ارغي
دينا/ بنفكر بعد عيد ميلاد اميره نروح الساحل او اي مكان نغير جو بدل الزهق دا
انا/ فكره جامده خصوصا اني مخرجتش مع نرمين ف مكان حلو بسبب ام الكافيه دا واخد معظم الوقت... هي ايون نرمين مش بتشتكي بس مش هستني لما تنفجر ف وشي من الروتين الممل دا
نهاد/ خلاص احنا نروح الساحل وهات نرمين وتعالي معانا كلنا نغير جو
انا/ اجي معاكو فين ي شوية بتوع... انا هاخد نرمين وهروح مكان تاني انتو مش فيه انا عايز اصفي دماغي مش اوجعها بصداعكم وكتر كلامكم
دينا/ بقي كدا تصدق اننا غلطانين اننا اتكلمنا قدامك كان زمانك نايم ع ودنك ومش هتسأل ف الغلبانه اللي مستحملاك دي
انا/ يسطي مهو انتو مش هتسيبوني ف حالي وانا عايز افسح نرمين واعيشها يومين حلوين تنسي بيهم الهم والملل دا وانتو لو جيتوا معانا مش هعرف اقعد معاها ساعتين ع بعض منكم
نهاد/ خلاص شوف شقه نقعد فيها احنا البنات مع بعض وشقه ليك انت ونرمين لوحدكم
انا/ عجباني اوي دماغك دي ي نهاد بقيتي بتفكري اهو بس بردو لا مش موافق انا مش عايز اشوف وشكوا خالص قدامي هههههههه
نسرين/ ما تهدي علينا ي عم انت... انت عمال تبهدل و تهزأ فينا ولا كأننا شغالين عندك
انا/ اي دا مين دي... تبع مين البت دي
نسرين/ انا نسرين ي شهاب ولا نسيتني ولا تحب اوريك الوش التاني مش هيعجبك
انا/ انتي نسرين بجد... عليا النعمه هقوم امسك وشك امسح به ارضية الكافيه ع اشوف وشك التاني دا... اي ي بت مالك
نسرين/ ف اي ي شهاب انا بس الحماس خدني شويه قولت اعمل حركه كدا هههه
انا/ حماس اي ي بتاعه انتي تحبي اوريك انا الوش التاني بتاعي هتتفجأي به
نسرين/ لا ي عم قلبك ابيض انا كنت بعمل نمره بس شكلها وسعت مني
انا/ الصراحه وسعت جامد ههههههه ابقي حطيلها قطن ع الدم بقي ههههه
نسرين/ هي اي دي ي شهاب
انا/ البتاعه اللي وسعت دي يسطي
دينا/ اتنيلي اسكتي هو الحماس بتاعك دا جاي يشتغل دلوقت ومع البني ادم دا... دا انتي اوقاتك كلها غلط... انتي ساكته من الصبح خليكي كدا
انا/ ايون اسمعي كلام ماما دينا ي حبيبتي
دينا/ قولت اي ي شهاب نعتمد عليك بقي؟
انا/ انتو لي محسسني اني موافق خلاص
نهاد/ ي شهاب يعني يرضيك نبقي بنات لوحدنا من غير راجل كدا معانا نعتمد عليه
انا/ تصدقي صح وجهة نظر بردو تحترم
نهاد/ خلاص يعني موافق نروح كلنا سوا وتبقي الراجل بتاعنا كلنا ونعتمد عليك
انا/ لا انا بقول طالما هتبقوا بنات لوحدكم ومينفعش تروحوا من غير راجل يبقي بلاش تروحوا احسن ههههههههه
دينا/ اصووت والم عليك الكافيه يعني
انا/ لا وعل اي انا هسيبلكم الكافيه كله وامشي احسن و صوتي براحتك بقي مش ناقص صداع
نسرين/ اقعد يسطي الكلام اخذ وعطي
انا/ ع خاطرك انتي ي عاقله هقعد اهو
نسرين/ بس ي بت انتي وهي انا هتكلم مع شهاب ونلاقي حل يريحنا كلنا.. صح ي شهووب؟
انا/ شهووب!! امشي ي بت من هنا مش ناقص جنان ولبخه ف الكلام
دينا/ ي بنتي اسكتي ابوس ايدك خليه هادي
نسرين/ ي عم بدلعك اهو كمان. مش عاجبك
انا/ لا عاجبني يسطي جدا... ها قولي عايزه اي وفين الحل اللي هيريح الكل
نسرين/ بص انت تحجز شقتين واحده لينا وواحده ليك انت و نرمين ويا عم مش هنوجع دماغك غير لو في معانا مشكله او نستفسر عن حاجه ونقضي كلنا وقت جميل وتبقي معانا ع نبقي مطمنين
انا/ ي سلام عليكي انتي العاقله اللي فيهم... مش هزعلك ي نسرين انتي حبيبتي برضو اكتر منهم
نسرين/ انت عسل يخليك لينا
انا/ خلاص انا هروح مطروح.. هتيجوا معايا ولا عايزين تروحوا انتو الساحل
دينا/ بس احنا مروحناش مطروح قبل كدا ومنعرفش فيها اي حاجه خالص هنروح مكان منعرفوش ي شهاب خلينا ف مكان نعرفه احسن
انا/ دينا هو مش المفروض انتو عندكو شاليه ف الساحل واميره برضو عندهم واحد.. ما تروحوا الساحل انتو احسن وكدا. كدا انتو عارفينها كويس
دينا/ ي عم احنا عايزين نبقي معاك
انا/ م هي دي المشكله الكبيره
دينا/ طب تحب نروح الشاليه عندي انا والبنات وانت و نرمين تقعدوا ف شاليه اميره والمسافه بينهم شارع واحد مش بعيده والساحل احنا عارفينها احسن من مطروح منعرفش فيها حاجه
انا/ ي حبيبتي انا شغلي الاولاني كان ف مطروح وانا حافظ مطروح حته حته وليا اصحاب هناك من العرب كمان ودول اللي هيجيبولنا الشقتين وهيعملوا معايا اعلي واجب لاني كنت مظبطهم والعلاقه بينا جامده فشخ وهما نفسهم يخدموني من بدري هتيجوا ولا اروح انا ونرمين لوحدنا
نهاد/ لا طالما كدا يبقي نروح مطروح واهو نشوف جوها وانا اسمع انها جميله ومدينه حلوه
دينا/ خلاص نروح مطروح المره دي ولو معجبتناش نبقي ناخد اجازه تانيه نروح الساحل
نسرين/ اشطا يلا بينا نحضر الشنط
انا/ نسرين ميعاد نومك وصل.. يلا اتكلي انتي... عايزين تروحوا امتي ومين هييجي غيركوا ولا انتو ال 3 بس
دينا/ اكيد اميره جايه ونشوف ليلي كمان تيجي معانا تغير جو ولا اي رايكوا
نهاد/ مفيش مشكله يبقي احنا وليلي واميره
انا/ عايزين امتي بالظبط ع اتكلم مع احمد اعرفه اني هاخد اجازه من الكافيه قبلها
دينا/ اي رايكو ف يوم الاتنين.. تاني يوم عيد الميلاد بتاع اميره
انا/ بصوا اتفقوا مع بعض ع يوم محدد وعرفوني
دينا/ طب ع نبقي عل نور من قبلها نلبس اللي يعجبنا ولا هتقولنا لا وبلاش دا ولا دا وكدا
انا/ مهو ع حسب هتلبسوا اي اصلا
دينا/ ف لبس بحر مايوه وكدا بس ف الخروج هيبقي لبس عادي مش مفتوح ولا حاجه
انا/ بالنسبه للبحر كدا كدا هحاول نبقي ف مكان خاص لوحدنا ع تاخدوا راحتكو وطالما ف الخروج هيبقي عادي زي كدا مثلا مفيش مشكله براحتكم انا يعني مش هتحكم ف حياتكم
دينا/ خلاص كدا اتفقنا
خلصنا كلام وكله تمام وافتكرت هاله وامها والشقه قولت افتح الفون ابص ع الكاميرات اشوفهم بيعملوا اي.. خرجت قدام الكافيه وفتحت الكاميرات لاقيت حاجه غريبه فششخ.. احا اي دا..........


نهاية الجزء الثاني.........

الجزء الثالث
خلصنا كلام وكله تمام وافتكرت هاله وامها والشقه قولت افتح الفون ابص ع الكاميرات اشوفهم بيعملوا اي.. خرجت قدام الكافيه وفتحت الكاميرات لاقيت حاجه غريبه فششخ.. احا اي دا......
لاقيت هاله وامها ماسكين بعض تفريش وتقطيع بطريقه غبيه وبينهم كلام
هاله/ مالك ي ماما هايجه اوي كدا لي
ام هاله(نوال)/ بقالي كتير ي بت سخنه وحاسه بنار ف جسمي من قلة النيك الحسي جامد يلا
هاله/ بلحس اهو ي شرموطه اقطعلك كسك يعني ع ترتاحي وكسك دا يهدي
نوال/ ياريت ي بت دا عايز زوبر يفشخه مش نافع معاه اللحس بس دا كس شرموط عارفاه
هاله/ وانتي هتقوليلي دا كان بياخد زوبرين مع بعض ولا بيهدي بردو
نوال/ الحسي اجمد ي وسخه عضيه ي شرموطه خليه ينفجر ويخرج اللي فيه
هاله/ طب خدي ي متناكه ايدي كلها ف كسك الشرموط اللي مش بيهدي دا
نوال/ ااااه ااااه كمان ي بت بعبصيه كمان
محبتش افضل اتفرج عليهم وقفلت الكاميرات والفون بس جسم نوال دا شدني فشخ لان دا الجسم الميلف اللي بحبه جدا

وصف جسم نوال

سنها حوالي 50 او زياده شويه
شعر اسود و وشها مقبول وحلو
بزاز كبار نييك مقاس 46 مثلا وبيتهزوا نييك من اقل لمسه بجسم وزن 80 وطول 170 جسم كيرفي مظبوط وطيزها مدوره واكبر من المتوسط بشويه وكسها احمر ددمم وعليه شعر خفيف خالص مخلي شكله سكسي فشخ

رجعت دخلت الكافيه تاني كانت الساعه وصلت ل 4 الفجر والبنات خلاص ماشيه
انا/ رايحين فين؟
دينا/ هنقوم نمشي بقي عايزه انام
انا/ ماشيه انتي كمان ي نهاد انتي ونسرين؟
نهاد/ لا انا هقعد شويه نسرين اللي هتطلع
انا/ لي.. ما تخليكي ي نسرين
نسرين/ مش قادره عايزه انام خالص
انا/ خلاص براحتك.. وانتي ي ليلي؟
ليلي/ هخلي دينا توصلني معاها بقي
انا/ طب تمام.. يعني مفيش غيرك ي نهاد اللي قاعد يرخم عليا ويعكر مزاج اهلي
نهاد/ بالظبط كدا ي باشا هههههه
مشيت دينا وليلي معاها ونسرين طلعت
انا/ هاا اتفضلي ارغي متقعديش ساكته
نهاد/ نفسي اشرب سيجاره ي شهاب
انا/ اي الطلب الغريب دا ي بنتي
نهاد/ معرفش هي جات كدا معايا
انا/ ماشي بس هتشربيها فين؟
نهاد/ هتديني سيجاره يعني
انا/ خدي سيجاره اهي لو عايزه بس سجايري حاميه عليكي وممكن تتعبك
نهاد/ متقلقش عليا كنت بشرب من فتره ومتعوده عليها بس هشربها فين بقي
انا/ مش عارف شوفي انتي بقي
نهاد/ اي رأيك نروح الشقه اللي كنا مأجرينها اشربها هناك ونيجي تاني
انا/ نروح هناك مخصوص ع تشربي سيجاره.. دا كسمها سيجاره م اتشربت
نهاد/ عادي بقي ي شهاب مش هنتأخر
انا/ طب هتدخلي الشقه ازاي بعد ما سيبتيها
نهاد/ المفتاح لسه معايا اصلا
انا/ انا عارف انتي عايزه تروحي هناك لي
نهاد/ لا خالص مش اللي ف بالك ميبقاش تفكيرك غلط كدا... عيب عليك ي شهاب ههه
انا/ دا انا بردو اللي تفكيري غلط!! عموما يلا وانتي ونصيبك بقي بس استحملي اللي يحصل
نهاد/ يلا بينا وهستحمل اي حاجه
قومنا ركبنا العربيه ومشينا لحد العماره القديمه اللي كانت فيها نزلنا وطلعنا الشقه
انا/ اتفضلي السيجاره اهي بس **** يستر ومتكحيش وتلمي علينا العماره كلها
نهاد/ هات ي عم متقلقش قولتلك انا خبره
انا/ امسكي ي خبره لما نشوف
خدت السيجاره ولعتها وانا ولعت سيجاره والبنت بتشرب السيجاره عادي ولا كحت ولا اي حاجه
انا/ واضح فعلا انك خبره
نهاد/ قولتلك ي عم كنت بشرب بس بطلت
انا/ ماشي ي سيدي بس يارب دماغك متتقلش والسيجاره تدوخك لانها حاميه
نهاد/ لا لا عادي متقلقش.. ثواني هدخل الحمام واجيلك خليك زي ما انت بقي
قامت دخلت الحمام وفضلت حوالي 5 دقايق وخرجت لابسه برا واندر بس
انا/ احا اي اللي انتي لبساه دا ي نهاد
نهاد/ بص بقي انا هموت واتناك منك من كتر كلام دينا عليك خلاص عايزه اتناك منك ي شهاب بأي طريقه.. بليز ي شهاب بقي بلاش تكسفني انا ع اخري بسببك وعايزاك تفشخني نييك
انا/ اهدي بس ي نهاد كدا...
نهاد/ اي بس ي شهاب
انا/ انا عارف انك راسمه دا كله وحوار السيجاره وكدا ع تيجي هنا وانام معاكي
نهاد/ طب انت عارف وجيت... يبقي انت كمان عايز تنام معايا زيي بالظبط. صح؟
انا/ من وقت ما دينا وقعتها بالكلام ع اللي حصل بينكم ووصفتلي جسمك وانا عايز اشوفه جدا ولما شوفته دلوقت بقيت عايز انام معاكي فعلا مش هكذب.. بس قلقان عليكي من اللي ممكن يحصل فيكي و في جسمك بسبب هيجاني دلوقت هههه
نهاد/ لا متقلقش واعمل كل اللي انت عايزو وانا مش هعترض لاني انا كمان عايزاك اوي اوي وهسيب نفسي لأي حاجه تعملها فيا
انا/ طب قومي اقلعي اللي لبساه دا
ف ثانيه كانت نهاد قالعه البرا والاندر وواقفه قدامي ملط وجسمها ابيض يخربيت امها جسمها جامد نييك زوبري وقف ف البنطلون من حلاوتها

وصف نهاد......

نهاد اقصر مني بحاجات بسيطه ووزنها ماشي مع طولها جدا عود فرنساوي عل حق.. وشها جميل جدا بعيون خضرا وشعر اسود ناعم طويل وشفايف صغيره ... بزازها اكبر ما فيها كبار وملبن وواقفين مش مدلدلين وطيزها صغيره بس مش اوي وكسها محلوق خالص لونه وردي بزنبور واقف وظاهر اقل من عقلة الصوباع
نهاد/ مالك مبحلق ف جسمي كدا ي شهاب.. هو عجبك لدرجة انك تسرح فيه؟
انا/ لو جسمك معجبنيش ابقي مبفهمش
نهاد/ يعني انا حلوه بجد
انا/ انتي جميله وكمان جسمك جامد جدا ي نهاد
نهاد/ طب انا نفسي اشوفك ي شهاب
انا/ انتي مش شيفاني ولا اي هههه
نهاد/ بطل رخامه.. اشوفك من غير هدوم
انا/ انتي عايزه تشوفي زوبري ي جزمه
نهاد/ ايوه عايزه اشوفه هو كمان قومت قلعت التيشرت والبنطلون و وقفت بالبوكسر بس
نهاد/ اووووف ي شهاب زوبرك ماله واقف كدا لي.. شكله جميل اوي و هو واقف بجنب كدا ورافع البوكسر
انا/ طب تعالي ي نهاد المسيه
نهاد/ المسه بس دا انا هاكله
قربت مني وحطت ايديها ع زوبري فووق البوكسر وبدأت تدعك فيه وتلعب ف بيوضي وتشد فيهم بشويش ونزلت ببوقها ع زوبري تمشي لسانها عليه من فوق البوكسر وتلحس ف البوكسر بحركات فعلا سكسي فشخ زوبري بقي واقف اكتر وبينبض من حركتها عليه
نهاد/ جميل اوي ي شهاب وشكله كبير
انا/ نزلي البوكسر ي نهاد وشوفيه
مسكت نهاد البوكسر ونزلته لتحت و زوبري نطر ف وشها من زنقته ف البوكسر مسكته بايديها وفضلت تدعك فيه جامد وبسرعه وقربته من بوقها وبدأت تلعب ف راسه بلسانها وتفرك ف بيوضي وهي بتلحس زوبري وانا كان زوبري خلاص كبر عن الطبيعي من هيجانه وبقي احمر
نهاد/ شهاب هو ماله كبر اوي كدا لي دا يفشخني لو دخل كسي كدا حرام عليك
انا/ انتي اللي عملتي فيه كدا استحملي بقي
نهاد/ طب ع خاطري دخله براحه الاول لحد ما اتعود عليه وبعدين اعمل اللي يريحك
انا/ متقلقيش انا مش غشيم للدرجة دي
كملت نهاد مص ولحس ف زوبري وكانت خبيره فعلا وانا من هيجاني مسكت راسها ثبتها وبقيت بنيك بوقها بزوبري وادخله لحد زورها وهي تكح ومش قادره تاخد نفسها بقيت اخرجه واسيبها شويه تتنفس وارجع انيك بوقها تاني وفضلنا كدا حوالي 5 دقايق لحد ما لاقيتها بتقول
نهاد/ شهاب بليز دخل زوبرك ف كسي
انا/ لا لسه بدري ع المرحله دي ي نهاد... لسه عايز ادوق عسلك اللي نازل ع فخادك دا وادوق طعم كسك من بره وجوا كمان
نهاد/ ع خاطري بلاش انا مش مستحمله تاني انا خلاص كسي قايد نار وبيحرقني ومش هستحمل لسانك عليه
انا/ تعالي نشوف هتستحملي ولا لا
مسكتها نيمتها ع السرير ع ضهرها وفتحت رجليها ع الاخر ونزلت بينهم بقيت بمشي بصوباعي ع كسها بين الشفرات ادعكهم والمس زنبورها بضافري ونهاد تتعفرت وتتلوي واهاتها بدأت تطلع بصوت مسموع قومت ماسك الاندر بتاعها ومدخله جوا بوقها اكتم صوتها اللي بيعلي كل شويه وقومت رازع صوباع ايدي ف كسها قامت مصوته بصوت مكتوم وعماله تبصلي وعيونها مبرقه قومت مخرج صوباعي ونازل بلساني ع كسها من بره الحس ف الشفرات واشد في كل شفرة من كسها بين شفايفي وهي تتلوي اكتر واهاات عاليه لولا الاندر اللي ف بوقها كنا اتفضحنا وبقيت افتح كسها بصوابعي وادخل لساني جواه احركه يمين وشمال وهي تتحرك تحتي وتتأوه جامد بقيت حاسس بمتعه جامده من اللي بيحصل واستمرت ف لحس كسها ومص شفراتها شويه و شويه اخد زنبورها بين شفايفي اشده واخربشه بسناني وقومت مدخل صوباعين ف كسها مره واحده قامت منطوره لفوق بوسطها وصوتت قومت ضاغط ع بطنها بايدي مثبتها ع السرير وكملت لحس وعض ف كسها وبقيت بمشي ب شعر دقني ع كسها من بره وصوابعي ف كسها لسه كانت نهاد خلاص استوت وكسها بينزل عسل كتير لحد ما لاقيتها اتشنجت وبتترعش جامد جدا ونافورة عسل نازله من كسها ع ايدي وفووق دقني و لاول مره افكر ادوق عسل الكس خدت شوية عسل ع لساني استطعمته لاقيته عادي خالص وطعمه فيه حاجه كدا زي لسعه بسيطه بس نوعا ما حلو مش وحش
بدأت نهاد تهدي شويه بعد ما غرقتني عسل وجسمها بدأ يهدي من الرعشه اللي فيه كنت انا طلعت فوق جسمها وقربت من شفايفها بقيت ابوس شفايفها براحه وايدي ع بزازها بدعك فيهم واشد ف الحلمه بشويش وبدأت نهاد تتكلم
نهاد/ حرام عليك بجد ي شهاب اللي بتعمله فيا دا انت بجد خليتني مش قادره اتحرك
انا/ ع فكره جسمك عاجبني ومن هيجاني عليكي بقيت عايز اعمل كدا ومش تنسي اللي انتي عملتي ف زوبري من شويه مخليني مولع وعايز انتقم منك ههه
نهاد/ بقي كدا ي شهاب بتنتقم مني
انا/ الاهم من كل دا... اتمتعتي ولا لا
نهاد/ اول مره اوصل للرعشه دي وجسمي يتنفض كدا وكنت طايره بس قبلها كنت بموت حرفيا
انا/ ولسه اللي جاي احلي
نهاد/ هو لسه ف تاني ي شهاب.. انت مفتري
انا/ طالما انا حابب الشخص اللي معايا يبقي هعمل معاه كل حاجه وانا حابب العلاقه بيني وبينك وخدي بالك مش سهل اني اقول كدا لحد من النادر اني اقول الكلام دا حتي لو هو عاجبني
نهاد/ عارفه دا.. متنساش اننا دفعه
انا/ اه كلمة دفعه دي مخلياني عايز افشخك بجد ههههه... بفتكر ايام ما كنا ف الكليه وكنتي بتتخانقي مع اي حد بسبب اي كلمه يقولها ليكي وبفتكر دلوقت انك نايمه تحتي وبعمل فيكي كل اللي ف نفسي
نهاد/ وانا احساس ان شهاب الخارق بتاع الكليه اللي كان مبهدل البنات ومبيردش ع حد منهم بقي فوقي دلوقت دا مخليني هايجه لدرجة اول مره اوصلها وحابه الاحساس معاك
انا/ بصي اللي يهمني ف كل دا انك تكوني متمتعه وحابه اللي بيحصل بينا
نهاد/ لحد. دلوقت واللي حصل من شويه ف انا متمتعه جدا جدا ونفسي تفضل معايا كدا
انا/ ولسه ي نهاد اللي هيحصل كمان شويه
نهاد/ مستنيه ي شهاب احس زوبرك جوايا ولعلمك انا عمري ما كنت جريئه ف الكلام مع حد زي دلوقت
انا/ طب متيجي تمصي الغلبان اللي نام دا
نهاد/ دا حبيبي دا وهدلعه
قامت نهاد وانا نمت ع ضهري ومسكت زوبري تمص فيه تاني وتلحس راسه وتلعب ف بيوضه وبدأ يقف ف بوقها وانا ايدي بتلعب ف بزازها وبفرك حلمتها بين صوابعي وصوت اهاتها وهي بترضع زوبري مخليني بفرك اكتر ف بزازها واضربها عليهم براحه لحد ما قلبتها بقينا وضع 69 بقيت الحس ف كسها والعب ف زنبورها بضافري وهي تمص ف زوبري وتلحس كل حته فيه وتنزل تمص بيوضي مع زوبري وتدخل بيوضي جوا بوقها وانا زودت لحس وعض ف شفراتها
نهاد/ شهاب خلاص مش قادره دخل زوبرك بقي
انا/ عايزاه اوي يعني؟
نهاد/ اه اوي اوي كسي بينبض من الحرقان
قومت نيمتها ع ضهرها ووقفت قدام كسها وهي ع طرف السرير مسكت زوبري كان شادد و واقف اوي وبقيت اخبط ع كسها واضرب شفرات كسها بزوبري و راس زوبري احركها بين شفراتها وهي تتأووه جامد لحد ما لاقيتها قفلت رجليها ع وسطي ومسكت زوبري دخلته ف كسها بايديها لحد ما الراس دخلت وبقيت بدخل الراس واخرجها براحه بسبب كسها الضيق واستمرت ع كدا شويه وبدات ازووق بااقي زوبري ف كسها واحده واحده لحد ما بقي نصه فيها وبقيت ادخل نص زوبري واخرجه بشويش ونهاد اهااتها شغاله وماسكه ف دراعي وانا ايد مني ع بزازها بدعكهم والايد التانيه بدعك ف كسها وزنبورها كملت نيك كدا لحد ما زوبري كله بقي ف كسها
نهاد/ شهاب وقف شويه لحد ما كسي يتعود ع زوبرك كله بليز
وقفت زوبري جوا كسها وبقيت بلعب ف زنبورها وادعك بزها الشمال وبعد دقيقه بدأت انيك كسها بزوبري كله وادخله واخرجه شويه شويه وبدأت ادخله بسرعه
عن الاول ونهاد صوت اهاتها معايا وانا الصوت بيهيجني فشخ واستمريت انيك ف كسها بسرعه وكل شويه ازود سرعة نيك كسها لحد ما نهاد اتعودت ع النيك وكسها بقي عايز اكتر
نهاد/ نيك بسرعه بقي ي شهاب وجامد
انا/ اوعي تصوتي وتفضحينا
نهاد/ لا خلاص كسي عايز يتفشخ منك
قومت مخرج زوبري من كسها ونازل ع كسها لحسته شويه ولعبت بلسااني ف زنبورها وشفرات كسها وطلعت بزوبري ومدخل راسه ف كسها وزقيت كل زوبري جوا كسها واشتغلت نييك بسررعه وجامد ونهاد شدتني بقيت ف حضنها ووسطي طالع نازل وزوبري يترزع ف كسها وهي تتأووه ف ودني وتتكلم بكلام سكس ومحن... نييك شرموطتك ي شهاب افشخلي كسي افششخني ي شهااب بزوبرك.... فضلنا كدا حوالي 10 دقايق وقومت مخرج زوبري منها ومخليها وضع الدوچي وفاتح رجليها شوويه وزوبري ع كسها من ورا وقومت مدخله ونازل نييك ورزع بكل قووتي فيها وصووتها بقي اعلي قومت ضاغط ع راسها ف السرير اكتم صووتها وكملت نييك فيها وبقت تصووت جامد وانا انيييك اجمد وايدي من تحت بتلعب ف كسها وزنبورها اشده لحد ما لاقيت جسمها بيتهز ويترعش وعسلها نازل ع زوبري وفخادها وجسمها بدأ يترخي قومت ماسكها من وسطها مثبتها ومكمل نيك فيها لحد ما حسيت اني قربت انزل
انا/ نهاد عايزه لبني فين؟
نهاد/ عايزاه ع بزازي ي شهاب
كملت نييك فيها شويه كمان حوالي 10 دقايق بردو لحد ما حسيت ان خلاص لبني هينزل قومت مخرج زوبري من كسها وهي فهمت اني قربت انزل قامت نازله ع ركبها ع الارض تحت زوبري ومسكت بزازها وحطيت زوبري بينهم وهي قفلت ع بزازها بايديها وفضلت انيك ف بزازها وانا ماسك راسها وكل ما زوبري يوصل لبوقها تطلع لسانها تلحس راسه وفضلت شويه كدا لحد ما لاقيت زوبري نطر دفعة لبن مره واحده وصلت لبووقها ووشها لاقيتها سابت بزازها قومت ماسك زوبري مكمل دعك فيه انزل لبني ووجهته ع بزازها لحد ما نزلت كل لبني ع بزازها ومسحت راس زوبري ب بواقي اللبن ف بزازها وبعد كدا نمت ع ضهري ع السرير ونهاد طلعت نامت جمبي ولازقه فيا بجسمها وعماله تبصلي ومبتسمه
انا/ مالك بتبصيلي كدا لي
نهاد/ مبسوطه اوي وحاسه اني بحلم
انا/ لي يعني كل دا ي بنتي
نهاد/ ع انا من بدري اوي عايزه تربطني بيك علاقه سواء صداقه او ارتباط او حتي كلام عادي
انا/ طب احنا دلوقت بينا علاقة اقوي من كل دا
نهاد/ ودا اللي مخليني حاسه اني بحلم ونفسي نفضل ف العلاقه دي دايما لاني حباها
انا/ وانا حاببها بردو معاكي انتي بالذات وادينا مع بعض ي ستي مسيبتكيش وهربت يعني
نهاد/ مش هدياك فرصه تسيبني ي شهاب
انا/ اي الثقه دي ي بنت هههههه
نهاد/ مش عارفه بقي بس بجد مش عايزه العلاقه بينا تتقطع خالص ونفضل صحاب ويفضل بينا اللي حصل من شويه كل ما نحب ننام مع بعض نعمل كدا
انا/ حاضر ي نهاد... مش بلا نرجع ولا اي الساعه بقت 5 ونص اهي اتأخرنا
نهاد/ بجد بقت 5 ونص.. بقالنا ساعه ونص مع بعض ع السرير
انا/ ايون ي ستي انتي كنتي ضايعه شكلك
نهاد/ فعلا محسيتش بالوقت خالص عدي بسرعه.. الوقت الحلو بيجرري بسرعه اوي
انا/ مش هتبقي اخر مره
نهاد/ دا وعد منك ي شهاب اننا هنبقي مع بعض دايما ونعمل كل اللي عايزينو ف اي وقت نحب
انا/ ماشي ي نهاد بس لازم بردو هييجي وقت وابقي مش فاضي اوي فتعملي حسابك لكده ع متجيش وقتها وتزعلي وتقولي ان انا اللي مش عايز والجو الدرامي دا
نهاد/ حاضر ي شهاب مش هزعل وهبقي متفهمه
انا/ كدا يبقي اتفقنا ي بطل
نهاد/ انت قلب قلبي يسطي
انا/ مالك ي حاجه انتي قلبتي محن كدا لي
نهاد/ انت مش متخيل كمية السعاده اللي انا فيها والمتعه بردو الصراحه انت فشيخ اكتر ما كانت دينا بتتكلم عليك دي لو جربت مش هتسيبك
انا/ هو انا هعرف اخلع منها اصلا
نهاد/ يعني انت ناوي بقي
انا/ الصراحه انا وعدتها بيوم نبقي سوا وانا طالما وعدت حد بحاجه يبقي مقدرش اخلف وعدي
نهاد/ ماشي ي شهاب بس يارب دينا متخليكش تنساني وتبطل تبقي معايا زي دلوقت
انا/ بطلي عبط دا انا لسه كنت بمدح ف جمالك وجسمك وقولتلك انك عجباني وحابب العلاقه بينا
نهاد/ حاضر ي شهاب انا مصدقاك خلاص
انا/ طب يلا نقوم ناخد دش ع نمشي
قومنا خدنا دش سوا وطبعا جسمها شاددني فشخ وعمال العب ف بزازها وابعبص طيزها شويه وكسها شوويه
انا/ خدي بالك المره اللي جايه هنيك طيزك لانها عجباني جدا وكنت عايز انييكك فيها النهارده بس قولت اسيبها مره تانيه
نهاد/ انا جسمي كله ليك ي شهاب نيك اي مكان تحبه واعمل فيه كل اللي انت عايز تعمله مش هعترض
انا/ دا اي الرضا دا كله هههههه
نهاد/ انت اللي مش حاسس من اول ما شوفتك ف الكافيه وعرفت ان انت شهاب وانا عايزاك بس انت احساسك معدوم وبارد هههه
انا/ تسلم يسطي... يلا بينا بقي ع نلبس ونمشي
خرجنا من الحمام بعد دش جامد مليان بوس ودعك وتفعيص ف جسمها... لبسنا ونزلنا ركبنا العربيه ورجعنا.. نهاد طلعت العماره وانا دخلت الكافيه لاقيت اشرف بيقولي ان ف واحده سألت عليا وقاعده ع الترابيزه مستنياني شوفتها من ضهرها بس وشها لا
اشرف/ هي دي اللي سألت عليك بس مقالتش هي مين وقالت هتستناك لما تيجي
انا/ بقالها كتير قاعده؟
اشرف/ حوالي ربع ساعه
انا/ خلاص تمام انا هروحلها بس اعملي قهوه بعد اذنك وتقل البن شوويه
سيبت اشرف وروحت للترابيزه لاقيت واحده ف حدود 30 سنه شعرها اصفر وعيون زرقا حاطه كحل مخلي شكلها احااا جدا يخطف العين من جمالها ( ي جماعه بجد كسم العيون الزرقا و الخضرا لما تبقي صاحبتها حاطه كحل تقيل بتخلي الواحد مجرد م يبصلها يتووه‍ حرفيا من جمالهم....لو ف بنت هنا كدا اشطا اتعرف عليها فشخ نااو 🤝😂) انا مجرد ما شوفت عيونها وقفت قدامها ساكت من الجمال مفوقتش غير لما هي بدأت تتكلم معايا
البنت/ ازيك ي شهاب اخبارك اي
انا/ هاا... اه تمام ي باشا.. اخبارك اي؟
البنت/ انا تمام وبخير
انا/ دايما ي باشا... مين حضرتك؟
البنت/ انا اسمي كرستين
انا/ اهلا بيكي.. اسمك جميل جدا
كرستين/ تسلم ي شهاب.. اسمك بردو جميل
انا/ **** يخليك... انتي تعرفيني منين؟
كرستين/ انا ي سيدي بقعد هنا ف الكافيه مع صحابي بس انت مبتاخدش بالك او بتبقي واخد بالك بس بتعمل مش شايف.. بتتقل يعني علينا ي عم
انا/ اخص عليا بجد... انا فعلا مش باخد بالي لاني لو واخد بالي مكنتش اتردد لحظه اني اتعرف عل شخص بالجمال دا
كرستين/ شكلك مش سهل فعلا وبتحب تجامل كتير بس اللي اعرفه انك مش بتحب تتكلم كتير ولا تجامل حد ومفيش حد فارق معاك
انا/ اولا مبحبش اجامل حد وكمان مبعرفش اجامل.... وانتي قولتي اهو ان كلامي قليل ومحدش فارق معايا يبقي لي اجامل بقي؟؟ وطالما الكلام الحق بيزعلك يبقي بلاش منه خالص ولا تزعلي
كرستين/ استني بس انت لي قفشت كدا
انا/ لا خالص مقفشتش بس حسيت ان كلامي ضايقك او مبتحبيش اللي يقول الحق
كرستين/ لا طبعا بحب الحق وحبيت كلامك جدا بس حبيت اتقل شويه بس انت قلبت الكلام عليا هههه
انا/ ياااه تتقلي عليا كمان وانا اللي بقالي كتير مستنيكي هههه
كرستين/ اي دا بقالك كتير مستنيني.. انت عارف اني واخده بالي منك بقي
انا/ ولا اعرف ي باشا غير دلوقت حالا بجد
كرستين/ يلهووي عليك وقعتني بالكلام
انا/ عادي عادي اعتبري نفسك مقولتيش حاجه وانا مسمعتش حاجه اصلا هههه
كرستين/ لا لا دا انا ما صدقت اني اقول الكلمتين اللي بحضر فيهم من بدري اووي
انا/ يبقي انتي بقي اللي قالولي عليكي
كرستين/ مين اللي قالولك وقالوا اي
انا/ مش مهم مين.. بس قالوا انك قولتي لصاحبتك انك مش هتسكتي غير لما توقعيني... صح
كرستين/ لا بقي دا انت لو كنت قاعد معانا ع التربيزه يومها مكنتش هتعرف الكلام اللي اتقال بالحرف كدا
انا/ تقدري تقولي اني شغال ف المخابرات
كرستين/ لا دا انت معاك عفاريت بتنقلك الكلام بالحرف.. بس مين قالك بجد
انا/ شخص مش هتعرفيه وهو معدي جمبك يومها سمعك بتقولي الكلمتين وقالي بعدها... بس انا مكنش ف بالي بس لما شوفتك دلوقت بفكر اخليكي توقعيني زي ما انتي عايزه انا حابب كدا خلاص هههه
كرستين/ ي هندسه دا انا اللي وقعت من يوم ما شوفتك و شوفت طريقة تعاملك مع الناس هنا... انت شخص نادر جدا
انا/ شخص نادر!! هنقرض ولا اي ي باشا
كرستين/ لا ي باشا مش هتنقرض بس اللي زيك قليلين ودايما بيلفتوا النظر بس هما مش بيبقوا حاسين بكده بيتعاملوا بطبيعتهم جدا ودي حاجه جميله
انا/ واضح انك حللتي شخصيتي كويس جدا
كرستين/ بص بقي ع مبقاش بكذب عليك... انا من فتره جيت هنا مع واحده صاحبتي كانت جايه تقابل صاحبها وهو كان معاه واحد صاحبه تاني وصاحبتني خلتني اجي معاها ع ابقي اقعد مع الشاب دا بدل ما هو قاعد لوحده دي كانت اول مره ادخل الكافيه هنا... انا كنت قاعده مع الشاب دا غصب عني اصلا بس ع صاحبتي متزعلش ومبوظش عليها الخروجه قعدت معاه بس وانا قاعده معاه كنت انت موجود ف الكافيه وعمال تتحرك من هنا ل هنا والشاب اللي بينزل الطلبات دا كل شويه يقولك ي هندسه انا ف الاول افتكرت شاب عادي من الزباين بس واخد ع المكان بس لاقيتك بتدخل المكتب اللي هناك دا وبتخلص فواتير وكدا عرفت انك المسئول عن الكافيه ومن وقت ما شوفتك بتهزر مع دا وتضحك مع دي وانت داخل دماغي لدرجة ان الشاب اللي كان قاعد معايا دا لاحظ وقالي تحبي اعرفك عليه ف انا رديت عليه ببرود قولتله ياريت تبقي وفرت عليا كتير ف اضايق ومشي هههه اصله كان رخم بصراحه وبيتكلم كتير ومن يومها بقي وانا باجي الكافيه هنا ع اشوفك و اشوف طريقه اتكلم معاك بيها والنهارده بس قررت اني اجي ف الوقت دا ع عارفه ان الكافيه بيبقي هادي واعرف اتكلم معاك..... بس اللي كنت مستغربه منه ان الشاب اللي بينزل مشاريب عمال ينادي عليك يقولك ي هندسه ومع الوقت سألت وعرفت انك خريج هندسه....طب لي ي شهاب مش شغال بدراستك؟
انا/ مش شغال بيها ع احنا ف دوله وسخه مش بتعترف غير بالوسايط وطظ ف الشهادات.. مع ذلك اشتغلت بيها فتره بس كنت باخد مرتب مش بيكفيني سجاير اصلا ف سيبتها وكرهت اي شغل له علاقه بالهندسه
كرستين/ انت صح.. طب اللي يجيبلك شغل بدراستك تكافأه ازاي؟
انا/ هقوله شكرا لتعبك بس مش عايز الشغل
كرستين/ لي كدا طيب دا هيبقي مجالك
انا/ لسه قايلك اني كرهت اي شغل له علاقه بالهندسه والاهم اني مرتاح كدا... ممكن انتي تكوني شايفه انها شغلانه مش حلوه او مش مستوي بس انا حاببها وحابب الناس ومش ناوي اسيبها
كرستين/تمام اللي يريحك... المهم انا مبسوطه ان قولتلك اللي جوايا كله
انا/ كلامك جميل ي كرستين بس الصراحه مش عارف ارد اقولك اي
كرستين/ عايزاك توافق نبقي قريبين من بعض
انا/ مهي قريبين من بعض دي ليها كذا معني من ضمنهم ارتباط او صحوبيه او علاقه تانيه بلاش اقولها
كرستين/ تقصد علاقة سرير
انا/ بالظبط... بس اللي اقدر اقوله اننا ممكن نبقي صحاب كويسين جدا وهيبقي شرف ليا
كرستين/ طب لي منبقاش مرتبطين؟
انا/ ع انا مبحبش اعلق نفسي بحد.. كمان الارتباط هيبقي اخره اي.. اكيد مش جواز
كرستين/ مش لازم يكون اخره جواز... بس اي يمنع انه يكون اخره جواز؟
انا/ اول حاجه تمنع انك مسيحيه
كرستين/ اه صح نسيت بجد هههه
انا/ معلش اي حد بيشوفني بينسي نفسه هههه
كرستين/ ياااه ع التواضع بتاعك ههههه
انا/ برميل تواضع ي باشا 😂😂
كرستين/ صح جدا هههههه خلاص نرتبط من غير جواز اي المشكله
انا/ طب ما نبقي صحاب كويسين واللي انتي عايزاه ي ستي هعمله ليكي من غير ارتباط
كرستين/ مع اني كنت حابه نبقي مرتبطين بس انا موافقه نبقي صحااب واللي نحب نعمله سوا يبقي متاح لينا طالما انت حابب دا وهتبقي مبسووط به
انا/ احنا الاتنين هنبقي مبسوطين.. بس عندي سؤال مهم فشششخ
كرستين/ اي هو السؤال المهم فشخ
انا/ انتي كم سنه؟ متجوزه ولا لا
كرستين/ انا 30 سنه ومش متجوزه لا بس عايشه حياتي براحتي وحابه حياتي كدا بدون جواز ومسئوليه والجو دا... انت كم سنه ي شهاب
انا/ 29 بس ههه
كرستين/ كويس الفرق مش كبير
انا/ من بدري اووي عايز اقولك ان السلسه اللي انتي لبساها دي جميله بس نفسي اعرف اخر السلسله دي اي وفين بالظبط ههههه
كرستين/ قرب مني شويه وانا اقولك
انا/ هتضربي ولا اي ههههه
كرستين/ لا قرب بس ع محدش يسمع ههه
قربت من كرستين ولاقيتها بتوطي راسها تتكلم جمب ودني براحه
كرستين/ اخرها قلب... ومزنوقه بين جبلين لحم ابيض هههه
انا/ تصدقي صعبت عليا... الزنقه وحشه بردو هتشيلي ذنبها ع فكره هههههه
كرستين/ انت مسخره بجد ي شهاب
انا/ وانتي بقيتي جريئه جدا من اول قاعده لينا مع بعض ي كرستين
كرستين/ طالما انا حابه الشخص ي شهاب ببقي معاه ع طبيعتي جدا وانا طبيعي كلامي جرئ وفيه الفاظ كتير بحكم ان صحابي معظمهم كدا وبنتكلم مع بعض عادي
انا/ لا خدي راحتك ع الاخر انا بحب البنت اللي بطبيعتها فششخ مبحبش اللي تعمل فيها بنت ناس وبابي ومامي والجو دا
كرستين/ لا متقلقش انا طبيعيه جدا
انا/ حلو دا.... انتي عايشه لوحدك هنا ولا حد من اهلك موجود معاكي
كرستين/ انا بابا يبقي السفير المصري ف امريكا وماما واخواتي عايشين معاه هناك انا بس اللي حابه مصر وعايشه ف فيلا بابا اشتراها ليا
انا/ يعني لو كنت رفضت صحوبيتك كنت هدخل السجن وش بدون كلام ههههه
كرستين/ اه كنت هقول ل بابا انك بتتحرش بيا وكنت عايز حاجات قلة ادب هههه
انا/ احاا دا كنت هاخد اعدام وش هههه
كرستين/ لا لا مش هتوصل للدرجة دي... كنت هقول لبابا بلاش اعدام وخليه يتجوزني عافيه بقي هههه
انا/ ايون بتلعبي لمصلحتك هههه
كرستين/ الدنيا فرص ي شهاب ولازم نستغلها صح ع منندمش بعد كدا عليها
انا/ ي سلام ي ولاد ع الكلام ههههه
كرستين/ قبل ما انسي بقي هات رقمك
انا/ مع اني متأكد انه معاكي بس خدي اهو 010** اعملي نفسك بتسجليه بقي هههه
كرستين/ انا قولت انك معاك عفاريت هه
انا/ حاجه بالعقل يعني عرفتي عني معلومات كتير.. هتيجي عل الرقم يعني وتعطلي هههه
كرستين/ مش سهل انت... هرن عليك ع تسجل رقمي وكلمني اي وقت تبقي فاضي فيه
انا/ تمام ي جميل
كرستين/ ممكن بقي تجيبلي الشيك ع احاسب وامشي الساعه بقت 7 وانت قربت تخلص شغل
انا/ عيب اووي لما تحاسبي وانتي قاعده معايا
كرستين/ لا سوري ي شهاب مش هينفع
انا/ فعلا اللي بتقوليه دا مش هينفع وبعدين خلاص ي ستي الحساب المره دي عندي... بس يبقي ليا بوسه قصاد الحساب هههه
كرستين/ موافقه ي عم وعشان بس تعرف اني كريمه هيبقوا حضن وبوسه
انا/ يااه لو تقفيشه كمان يبقي تمام
كرستين/ اييي بتقول حاجه ي شهاب مسمعتش
انا/ هاا لا بقول حلوين اووي وتسلمي هههه
كرستين/ (قربت من ودني) خلاص اتفقنا يبقي بوسه وحضن وتقفيشه زي ما قولت ههه
انا/ كدا عظمه اووي اووي هههههه
كرستين/ تمام تصبح ع خير وياريت تكلمني ف اي وقت براحتك
انا/ تمام ي قمر وابقي بوسيلي القلب بتاع السلسله وخرجيه من زنقته بقي حرام ههههه
كرستين/ لا هسيبه لحد ما انت اللي تخرجه من مكانه هبقي حابه دا جدا
انا/ خلاص ماشي هههههه

الجزء الرابع

انا/ تمام ي قمر وابقي بوسيلي القلب بتاع السلسله وخرجيه من زنقته بقي حرام ههههه
كرستين/ لا هسيبه لحد ما انت اللي تخرجه من مكانه هبقي حابه دا جدا
انا/ خلاص ماشي هههههه
مشيت كرستين وانا دخلت المكتب خلصت الفواتير اللي طلعت النهارده وكله تمام كانت الساعه وصلت ل 8 واحمد وصل الكافيه قعدت معاه شوويه وقومت انا مشيت ركبت العربيه وصلت للشقه وطلعت كانت نرمين نايمه غيرت هدومي وطلعت ع السرير جمب نرمين نمت من التعب والمجهود اللي عملته مع نجوي وبعديها نهاد وانا كان بقالي فتره منكتش اصلا ولما نيكت النهارده نمت مع اتنين فتعبت من المجهود اللي حصل... روحت ف النوم ع طول وصحيت ع ايد نرمين كانت الساعه 6 المغرب مسكتها من ايديها شديتها نيمتها جمبي ع السرير
انا/ مساء الفل ي قمر
نرمين/ مساء الجمال لعيونك ي قلبي
انا/ ما تجيبي بوسه من الشفايف دي
نرمين/ بطل بقي هتتعبني وانا عندي بريود ومش مستحمله اي لمسه منك
انا/ ي عم دي بوسه مش اكتر
نرمين/ لا انت البوسه بتاعتك بتدوخني وتخليني مش عل بعضي وبتعب جامد
انا/ طب اي رايك بقي اني هبوسك
قومت مقرب من شفايفها وبوستها بووسه بسرعه ومحبيتش ازود فيها ع متتعبش وهي عندها بريود وهتبقي مشكله ههههه
انا/ حصل اي بقي لما بوستك
نرمين/ محصلش حاجه.. بس كنت فكراك هتبووسني كتير ع كدا كنت قلقانه اتعب
انا/ هتأكليني اي بقي النهارده
نرمين/ عملالك البشاميل اللي بتحبه ومعاه كفته
انا/ حبيب قلبي انتي.. هاخد دش بسرعه واجيلك تكون مجهز السفره ي قمر
نرمين/ طيب يلا قوم وانا هجيبلك هدوم وبعدين هروح احضر السفره ع شكلك جعان
انا/ جعان جدا... يلا بينا ي قمر
قومت دخلت الحمام وخدت دش ونرمين جابتلي هدوم لبست وخرجت كانت بتجهز السفره نقلت معاها الاكل من المطبخ للسفره وكله بقي تمام وقعدنا نتغدي وفعلا نرمين ف الطبخ جباره واكلها جميل جدا كلت كميه غبيه كأني بقالي سنين مباكلش
انا/ بجد تسلم ايدك ي قمر الاكل تحفه دا انا حاسس اني بقالي سنين مكلتش وكلت كمية كبيره
نرمين/ بالهنا ي قلبي.. انت كنت جعان اوي شكلك لانك اصلا جيت الصبح ومفطرتش ونمت ع طول
انا/ انتي عارفه مبحبش اصحيكي من النوم
نرمين/ يعني تفضل جعان ع متصحينيش
انا/ عادي بقي ابقي جعان ع افترس الاكل الجميل بتاعك دا بيبقي طعمه تحفه
نرمين/ تسلملي ي قلبي.. تشرب قهوه طبعا
انا/ خليكي انتي انا هعمل ليا وليكي
نرمين/ لا خليك مرتاح انت انا هلم الاطباق وهعمل القهوه مش هتأخر
انا/ انا عايز اساعدك ي ستي
نرمين/ خلاص براحتك حتي قهوتك طعمها بيبقي جميل الصراحه مبعرفش اعملها زيك
انا/ خلاص لمي الاطباق انتي وانا هعمل القهوه
قومت شيلت معاها الاطباق بردو ودخلت المطبخ عملت القهوه وخرجنا قعدنا قدام التليفزيون شربنا القهوه وكنت نايم ع رجلين نرمين وهي بتلعب ف شعري وفضلنا نهزر ونضحك سوا كانت الساعه وصلت ل 8 الا ربع
نرمين/ شهاب الساعه بقت 8 الا ربع
انا/ بجد!! هي الساعه بتجري معاكي كدا لي
نرمين/ الوقت الحلو بيعدي بسرعه اصلا
انا/ طب اعملي حسابك ان بعد البريود دي ما تخلص هنسافر نقضي اسبوع ولا حاجه ف مطروح نغير جو وننزل البحر كدا نشم هوا نضيف بقي
نرمين/ بتتكلم بجد
انا/ ايون طبعا ي قمر لازم افسحك بقي فسحه تليق بيكي ي قمر انتي عايزك تتبسطي وتطلبي كل اللي نفسك فيه وانا عليا التنفيذ
نرمين/ **** يخليك ليا ي شهاب وبصراحه كنت عايزه اقولك نفسي نروح اي مكان فيه بحر
انا/ ي باشا انا بقرأ افكارك اهو هههه.. بس للاسف دينا واميره وليلي ونهاد ونسرين جايين معانا
نرمين/ للاسف لي دا حلو نبقي كلنا مع بعض
انا/ كنت عايز اخدك لوحدك ع اعرف افسحك براحتنا وابسطك ع قد ما اقدر
نرمين/ عادي ي شهاب نبقي نتفسح براحتنا بردو وكدا كدا هما مش هيبقوا معانا دايما
انا/ انا قولتلهم اني هاخد شقه انا وانتي لوحدنا وهاخد ليهم شقه لوحدهم
نرمين/ خلاص اهو هنبقي براحتنا ونبقي نخلع منهم وقت ما نحب ههههه
انا/ خلاص اتفقنا ي قمر.. هقوم البس بقي
قومت لبست وظبطت نفسي وكله تمام
انا/ عايزه حاجه ي نرمين همشي انا
نرمين/ ماشي ي حبيبي توصل بالسلامه
انا/ ما تبقي تيجي تقعدي ف الكافيه تسهري شويه النهارده الخميس
نرمين/ بلاش ي شهاب طول ما انا عندي البريود مبحبش انزل من البيت ببقي قلقانه
انا/ خلاص ي جميل اللي تحبه.. لو احتجتي اي حاجه كلميني وانا هاجيلك
نرمين/ ماشي ي قلبي تسلملي
انا/ سلام ي جميل 😘
نزلت ركبت العربيه وصلت للكافيه ودخلت لاقيت احمد مشي ولاقيت دينا واميره موجودين هناك ع ترابيزتهم
انا/ مساء الفل ي بشوات
دينا واميره/ مساء الجمال ي شهاب
انا/ جايين بدري لي النهارده
دينا/ عادي زهقنا من القاعده ف البيت ف قولنا نيجي الكافيه بدل ملل البيت
انا/ تشربوا حاجه معايا طيب؟
اميره/ شربنا عصير احنا بقالنا هنا نص ساعه
انا/ طيب تمام هروح اشرب قهوه انا واشيك ع الشغل كدا وابقي ارجعلكوا
دينا/ تمام احنا قاعدين هنا لما تخلص تعالي
انا/ خلاص اشطا نص ساعه كدا وهاجي
دخلت المكتب ناديت ع اشرف قولتله يجيبلي قهوه بن تقيل شويه وقعدت ف المكتب بصيت ع الفواتير اللي خرجت وكله تمام بعد شويه اشرف جابلي القهوه ومشي وفتحت انا فوني وشغلت الكاميرات اللي ف الشقه عند هاله لاقيت هاله ف الصاله مشغله التلفزيون واختها ف اوضتها بس ماسكه الفون بتاعها وقالعه ملط بتلعب ف كسها تقريبا تتفرج ع سكس بس جسمها حلو بردو وبزازها كبيره زي امها وهاله بس جسمها ابيض عنهم ودخلت ع باقي الكاميرات لاقيت نوال ام هاله نايمه ع بطنها ملط من غير هدوم خالص و رجلها متنيه عملت زووم للكاميرا شوفت خرم طيزها لونه احمر قولت يبقي حد من بناتها كان بينيكها بقي ونامت من التعب وشكلها هيجانه 24 ساعه عايزه تتناك وقلة النيك مخلياها مولعه دايما مهي بردو معذوره كانت بتتناك من زوبرين وتلاته ف اليوم وفجأه بطلت تتناك خالص لازم تتعب كدا... رجعت تاني للكاميرا اللي ف الصاله عند هاله لاقيت هاله مدخله ايديها تحت بنطلونها بتدعك ف كسها ركزت ع التليفزيون لاقيت فيلم احاسيس شغال و في لقطه سخنه وهاله شكلها هاجت ع الفيلم وبتلعب ف نفسها... طلعت من الكاميرات ورنيت ع هاله ع طول
انا/ هاله.. ازيك عامله اي
هاله/(بصوت ضعيف فشخ) شهاب ازيك انا تمام وبخير انت عامل اي
انا/ انا تمام.. ماله صوتك بيقطع كدا لي
هاله/ هاا لا مفيش حاجه عادي
انا/ الصوت دا انا عارفو كويس ي هاله
هاله/ مفيش حاجه بجد. متفهمش غلط وانا اتفقت معاك ان مفيش راجل هيدخل الشقه
انا/ كويس انك فاكره الاتفاق وياريت بلاش تكسري الاتفاق ع محدش يزعل
هاله/ لا متقلقش.. انا بس هيجت شويه وكنت مع نفسي مش اكتر يعني
انا/ باين ع صوتك... المهم امك واختك اخبارهم اي وفين هما اصلا
هاله/ كويسين.. ماما نايمه واختي ف اوضتها
انا/ طب لسه معاكي فلوس ولا محتاجه
هاله/ لا معايا فلوس انت مديني مبلغ كبير
انا/ مبلغ كبير اي.. هاله لو الفلوس خلصت قولي بلاش شغل الكسوف دا مبحبوش
هاله/ ي شهاب بجد لسه معايا ولو محتاجه هقولك متقلقش مفيش كسوف
انا/ طب اتكلمتي مع امك او اختك ف حاجه عن اللي حصل ولا لسه
هاله/ لا متكلمتش ف حاجه بس ماما كل شويه تسأل منين الشقه دي والفلوس اللي بنصرف منها وكدا
انا/ طب بصي انا ع الساعه 11 كدا هكون عندكو وانا هقعد معاهم وافهمهم كل حاجه بهدوء وبراحه
هاله/ خلاص تمام هستناك
انا/ تمام ي جميل عايزه حاجه اجيبهالك
هاله/ تسلم ي شهاب تيجي بالسلامه
انا/ تمام.... سلام
قفلت معاها وخرجت بره ل دينا واميره
انا/ بتتكلموا ف اي
دينا/ عادي اي كلام يعدي الوقت
انا/ مالك قالبه وشك كدا لي
دينا/ زهقانه جامد عايزه اغير جو
انا/ مش اتفقنا بعد عيد ميلاد اميره هنروح مطروح نقعد اسبوع ولا حاجه نغير جو
دينا/ مهو انا زهقانه دلوقت اعمل اي
انا/ لا معرفش بقي استحملي يومين ي دينا... اي ي اميره جايه معانا مطروح؟
اميره/ اه دينا قالتلي وقولتلها هااجي
انا/ خلاص تمام اعملي حسابك بقي
اميره/ نرمين جايه معانا؟
انا/ اكيد طبعا دا الخروجه دي مخصوص عشانها
اميره/ ي بختها بيك ي عم شهاب
انا/ و يبخت نسرين بيكي ي اميره ههههه
اميره/ اييي انت عرفت منين؟
انا/ هو ف حاجه بتستخبي عليا بردو
اميره/ بجد مين قالك
دينا/ شافنا يختي يومها لما مشينا بالعربيه ونهاد ونسرين ركبوا معانا وبصراحه وقعني بالكلام وانا حكيت كل حاجه انتي عارفاني بعترف بسرعه
انا/ حصل من اول قلم قالت كل حاجه
اميره/ هنعمل اي بقي ي شهاب الرجاله خلصت بعيد عنك بقوا لمؤاخذه
انا/ محدش قالك اختاري خولات ي اميره
اميره/ حظي المهبب بقي بيوقعني فيهم
انا/ دي مشكلتك بقي ملناش دعوه
دينا/ ومشكلتي انا كمان يسطي.. حظي بيوقعني ف بتوع ال 3 دقايق ي حصرره عليا
انا/ ابقي اعملي حسابك بقي ف فياجرا هههه
دينا/ ولا هيأثر فيهم حاجه دول بيجيبوا وانا لسه بقلع هدومي مبلحقش اكمل قلع
انا/ قوليلي ي اميره... هو الواد الخول اللي صورك دا كان بيجيب جواكي؟
اميره/ اه الخول نزلهم ف طيزي كذا مره
انا/ مهو عشان كدا طيزم بتاكلك عايزه لبن
اميره/ طب ما تخليك جدع وتقوم بالواجب معايا انا والغلباانه دي هندعيلك كتير
انا/ جدع اي و واجب اي هو فرح ولا اي
دينا/ ي شهاب احنا صحاب اقف معانا بقي وقت احتياجنا متبقاش ندل هههه
انا/ ي ستي انا ندل طول عمري ههههه
اميره/ لا لا متقولش كدا انت جدع
انا/ ي بنتي انا معترف اني ندل
دينا/ لا مش مصدقينك.. بعدين البت بتقولك عندها حرقان طفي نارها ي مفتري ههه
انا/ نار اي وحرقان اي.. دي متناكه ف طيزها امال لو كانت جربت نيك الكس كان حصل اي
اميره/ كنت قلعت ملط دلوقت ومسكت زوبرك رزعته ف كسي وفضلت اتنطط عليه لحد ما تغرق كسي لبن اححححح
انا/ اهدي اهدي احنا ف وسط ناس بلاش عبط
اميره/ بجد مش قادره خلاص ي شهاب انا خرم طيزي دلوقت عمال يفتح ويقفل من الهيجان
انا/ قومي ادخلي الحمام اغسليه بمياه ساقعه
دينا/ ميطفيش الهيجان وناره غير اللبن ي شهاب وانت عارف كدا كويس جدا بس عايز تموتنا
انا/ اسكتي انتي ي شيطان هانم
دينا/ سكتت خالص اهو
انا/ شطوره فشخ مش عايز اسمع صوتك خالص
فضلنا نرخم ع بعض شويه وانكش غ دي وارخم ع دي لحد الساعه ما وصلت 10 ونص كانت نهاد ونسرين وصلوا وقعدوا هما كمان يرخموا ويهزروا
انا/ اسيبكم بقي ترخموا ع بعض شويه وهوصل مشوار كدا مش هتأخر
نهاد/ رايح فين ي عم حد يسيب 4 مزز ويمشي
انا/ زهقت منهم وهسيبهم عادي هههه
نسرين/ اخص عليك بقي احنا حد يزهق مننا
انا/ انتي ساكته من الصبح يعني صوتك طلع دلوقت.. بقول تفضلي ساكته احسن
دينا/ قوم ي عم شوف انت رايح فين دا انت رخم اووي يخربيت رخامتك ههه
انا/ انتي العاقله اللي فيهم بقي ههه
قومت ناديت ع اشرف قولتله هوصل مشوار ولو ف حاجه يكلمني... ركبت العربيه و روحت للشقه اللي فيها هاله وقبل ما انزل فتحت الكاميرات لاقيتهم قاعدين ف الصاله قدام التلفزيون.. قفلت الفون ونزلت طلعت فوق خبطت ع الباب وبعد شويه الباب اتفتح وكانت اخت هاله اللي فتحت
اخت هاله (اماني)/ مين حضرتك؟
انا/ انتي مين... و هاله فين؟
اماني/ حضرتك اللي جاي تخبط علينا وكمان انت اللي بتسأل انا مين.. اي الغباء دا
انا/ احاااا غبااء!! .. اظبطي نفسك ي بتاعه انتي واختاري كلامك كويس بدل ما افشخك
طبعا انا عارف هي مين بس لازم اعمل عبيط والبسلهم الوش الخشب من البدايه وكل دا وصوتي عالي لحد ما لاقيت هاله طالعه تجري علينا بره
هاله/ يخربيتك اوعي ي بت.. اتفضل ي شهاب
انا/ مين البتاعه ام لسان طويل دي
هاله/ معلش ي شهاب دي اختي ومش تعرفك
انا/ يبقي تتكلم ب احترام شويه مش كدا
هاله/ معلش انا اسفه ليكي اتفضل ادخل.
دخلت لاقيت نوال قاعده ف الصاله عماله تبصلي وخلاص ساكته مقالتش اي حاجه
هاله/ دي ماما ي شهاب
انا/ اهلا بحضرتك ي هانم
نوال/ اهلا بيك ي ابني.. انت مين
هاله/ دا شهاب ي ماما صاحب الشقه دي و هو جاي النهارده مخصوص ع عايز يتكلم معاكو ف موضوع مهم جدا
نوال/ موضوع اي اللي مهم دا
انا/ انا هدخل ف الموضوع ع طول بدون مقدمات وياريت تفهموا كلامي بسرعه لاني مش معايا وقت فراغ كبير.... مبدئيآ كدا انا اللي سجنت جوزك ابو قرون... انا اللي حطيتله الحشيش ف البيت وبلغت عنه انه بيشغلكوا ف الدعاره
نوال/ انت تعرف جوزي وشغله كمان؟
انا/ انا اعرف حاجات كتير انتي شخصيآ متعرفيهاش ومتستغربيش كدا لما تسمعي كلامي كله لحد الاخر هتفهمي كل حاجه
نوال/ الاول جاوبني انت ليه سجنت جوزي ومين يديك الحق تعمل كدا وتدخل ف حياة الناس بالشكل الوسخ دا
انا/ انتي زعلانه اني سجنته؟؟ لو زعلانه عادي جدا بكره الصبح اخليه يخرج وترجعي تاني لشغلك القديم تفتحي رجلك لاي خول ف الشارع يرمي فيكي شوية لبن ويرميلك كم جنيه والخول جوزك هو اللي ياخدهم كمان مش انتي اللي تستفادي بيهم وبناتك ترجع شراميط لأي واحد يدفع فلوس ع يفضي لبنه بين رجليهم وبردو مش هيستفادوا حاجه من الفلوس دي .. عادي جدا وتبقي وفرتي عليا حوارات كتير و وجع دماغ
نوال/ اهدي عليا شويه مالك حامي كدا
انا/ لا حامي ولا بارد (قومت وقفت) لما تبقي عارفه انتي عايزه اي ابقي قولي ل هاله تكلمني
هاله/ اقعد بس ي شهاب ع خاطري
انا/ انتي مش شايفه بتتكلم ازاي دي مش طريقة كلام اصلا وكويس اني رديت عليها كدا
نوال/ بص ي ابني انا ست عدي عليا كتير اووي وشوفت كل انواع البشر وكل اللي انت قولته دا ملوش غير معني واحد عندي
انا/ حلو اوي كدا انتي دخلتي من طريق نهايته مش حلوه ليكي بس انا هكمل معاكي فيه وانتي اللي هتزعلي... اي هو بقي المعني الواحد دا
نوال/ انك ي قلب امك عرفت تلف دماغ العبيطه دي (قصدها هاله) معرفش انتو عرفتوا بعض ازاي بس واضح من شكلك انك شيك و ابن ناس معاك قرشين وبنسبه كبيره انك راجل معاها ف السرير رزعتها زوبر او زوبرين عرفت تكيف كسها ودماغها فبقت متعلقه بيك وطبعا من عبطها حكتلك ان امها واختها كمان بيتناكوا بفلوس وجوز امها مبهدلها وهو اللي دخلها السكه دي وشوية الصعبنيات دي خلتك تتعاطف معاها بس انت فكرت ف دماغك وقولتلها انك هتساعدها تخرج من كل دا عن طريق انك تحبس جوز امها ويبقي الجو رايق ليك تشغل البت وامها واختها كمان لحسابك وبدل ما جوز امها هو اللي يستفاد مننا تبقي انت اللي مشغلنا وتستفاد انت بالفلوس وكمان هتكون كسبت عندها حاجه حلوه انك خلصتها من جوز امها المفتري بس مبصيتش انك هتبقي زيه وتعمل اللي كان بيعمله ولا فكرت ان تكون امها فاهمه كل ال الاعيب دي
هاله/ ماما اي الكلام الزفت اللي بتقوليه دا
انا/ هههههههههههه عجبتني دماغك وتحليلك الجامد دا بس تفتكري اي ممكن اعمله لو طلع كلامك دا كله غلط... اهدي بقي انتي ي هاله ملكيش دعوه
نوال/ مش هتعرف تعمل حاجه ي عنيا لأني كشفت لعبتك بدري بدري كل اللي هتقدر عليه تطلعنا من الشقه دي....
انا/ لا حوار الشقه دا مش ف دماغي دلوقت خالص خلينا بس ف دماغك الحلوه دي... بس احب اقولك ان كل اللي قولتيه دا غلط ولا له اي علاقه بالواقع دي مجرد تخاريف وشخصيه مزيفه مفهمه نفسك انك عارف كل حاجه وبتعرفي تحكمي ع الناس وكل الهري دا
نوال/ طبيعي اي حد. مكانك واتزنق زنقتك دي هيطلعني مجنونه ومفهمش وكل دا... بس احب اقولك ي عنيا ان كسي دا بيفهم عنك
انا/ ههههههه لا من الناحيه دي ف احب اقولك انا ان كسك دا لو بيفهم مكنش فتح نفسه لكل الازبار اللي دخلته دي وكل واحد يرمي فيه شوية لبن ويمشي... الكس اللي بيفهم بيختار اللي يدخله مش بيختار اللي يدفع اكتر... لمؤاخذه دا كس شرموط
نوال/ كس شرموط او متناك مبتفرقش معايا... اللي يفرق معايا ان لعبتك الرخيصه مش هتتم... انا عندي امشي عريانه ف الشارع اتناك من كل زوبر شويه ولا أني امشي ورا عيل زيك مش عارف بيتكلم مع مين وفرحان بالقرشين اللي معاه
انا/ عايزك تطمني خالص كدا كدا هتمشي تتناكي براحتك بعيد عني وهتخرجي بره الشقه دي.. بس هتخرجي لوحدك لكن بناتك دي انتي ملكيش دعوه بيهم وهما هيفضلوا قاعدين هنا مكرمين وكل طلباتهم تتنفذ ومن غير اي مقابل زي ما انتي فاهمه... لا حد هيلمسهم ولا هيطلب منهم حاجه وانا لو عرفت ان واحده منهم نامت مع راجل هطردها بره الشقه
هاله/ شهاب ع خاطري سيبني افهمها
انا/ اهي عندك اهي اتصرفي معاها انا همشي
هاله/ لا معلش خليك بس شويه
انا/ ماشي ي هاله اتفضلي فهميها
هاله/ ي ماما شهاب دا يبقي صاحب الشقه اه بس انتي مسيبتيش فرصه ليا اكمل كلامي وافهمك ان دا يبقي جوز بنتك نرمين اللي سابتكوا ومشيت بسبب جوزك اللي كان بيتحرش بيها وانتي مكنتيش مصدقاها وبتقولي انها بتكذب لانه كان عامي عينيكي بكلامه وخلاكي تدخلي السجن وخلاني انا واختي شراميط ولا نسيتي كل دا
نوال/ اي اللي بتقوليه دا ي بت انتي... نرمين محدش يعرف عنها اي حاجه وانا دورت عليها وملهاش اي أثر وكمان عرفت انها ماتت
انا/ خدي بالك انا صبري له حدود وانتي كدا جيبتي اخر صبري بكلامك عن نرمين ولو قولتي كلمه تانيه معجبتنيش عن نرمين هقوم اكسر دماغك.. انتي فاهمه ولا تحبي افهمك ع الطبيعه
هاله/ ي شهاب معلش ع خاطري استحمل شويه
انا/ انتي مش سامعه كلامها الغبي دا
نوال/ معلش اي وزفت اي.. انتي مصدقه ي بت كلام البني ادم دا وواثقه فيه كدا لي
هاله/ ممكن ي شهاب تفتح تليفونك وتوريها اللي انا شوفته معلش اعمل كدا
انا/ ماشي ي هاله لما نشوف اخرتها
فتحت فوني وشغلت فيديو ليا انا ونرمين كنا متصورينه سوا وانا كنت مصور الفيديو دا مخصوص ع كنت متوقع ان نوال دي هتبقي بالغباء دا وكان لازم حاجه تثبت كلامي وتعمدت انادي ع نرمين فيه كذا مره باسمها وكدا كدا هي عارفه بنتها وهتعرفها اول ما تشوفها.... خلص الفيديو و نوال قاعده مبلمه مبتتكلمش خالص
هاله/ صدقتي ي ماما ولا لسه
انا/ عنها ما صدقت ي هاله انا كدا عملت اللي عليا وجيت زي ما وعدتك بس الغباء طلع مسيطر علي امك زي ما توقعت وسامحيني ي هاله انا مش هقدر اخليكي لا انتي ولا اماني تشوفوا اختكوا غير لما الست دي تختفي من حياتكوا
هاله/ لا لو ليا خاطر عندك بلاش تعمل اللي قولته دا انا ما صدقت عرفت انها موجوده وهقدر اشوفها
اماني/ لو سمحت ي شهاب عشان خاطرنا بلاش توجع قلبنا تاني عايزين نشوف اختنا وترجع لينا تاني (بدأت تعيط) انا ما صدقت شوفتها
انا/ المشكله مش عندي انا... انا مش هخلي نرمين تقابل الست دي حتي لو امها.. انا مش هستحمل نرمين تزعل مني ولا تتعب بسبب ماضي وسخ الست دي هي السبب فيه
نوال/ اقعد طيب ي استاذ شهاب خلينا نتكلم
انا/ كلامي خلص ي ست هانم وانا قولتلك ف بداية الكلام انك دخلتي معايا ف اتجاه اخرته هتزعلك بس مشكلتك استهترتي بكلامي وافتكرتيني عيل زي الخولات اللي تعرفيهم... هو مش كسك بردو لسه بيفهم عني؟؟
نوال/ اقعد طيب مينفعش تفضل واقف خلينا نتكلم بهدوء وتفهمني اتجوزتها ازاي
انا/ هتألفي حكايه وقصه بردو زي اللي حصل من شوويه ولا ناويه ع اي
نوال/ لا قصه ولا حكايه.. حط نفسك مكاني وانت تحس بكل اللي قولته كل الرجاله اللي عرفتها كانت عايزه جسمي بس حتي اللي اتجوزته طلع وسخ وبيتاجر بجسمي حتي لما اتسجنت بسببه وقولت كويس انه موجود ع يربي البنات طلع عرص وعمل فيهم زي ما عمل فيا خلاهم شراميط ع يجيبوا فلوس يطفح بيها زفت وقطران... وانا مش زعلانه انك سجنته بالعكس انا فرحت اني خلصت منه عشان خاطر بناتي كان قارفهم ومش قادره اتكلم معاه.. سامحني ي شهاب اي ست شافت اللي انا شوفته كانت هتعمل اللي انا عملته من شويه ويمكن اكتر.. بحاول احافظ ع بناتي ليهربوا مني زي ما اختهم الكبيره عملت بس كان غلطي اني مصدقتهاش وفكرتها عشان مش بتحب جوز امها تقوم تقول عليه كلام وسخ تكرهني فيه بس طلعت انا اللي وسخه ورميت بنتي مقابل واحد خول و وسخ خلاني بلاعة ازبار وكل واحد معاه قرشين يرمي فيها شوية لبن... انت صح ف كل الكلام اللي قولته.. بترجاك تخليني اشوف بنتي حتي لو مره واحده قبل ما اموت (بتعيط)
انا/ بصي... كويس انك معترفه بغلطك بس مش كويس انك تحكمي عليا بكل اللي قولتيه من شويه واني عايز مصلحه واشغلكوا لحسابي والكلام البضان دا... كنتي اسمعي الاول هقول اي وبعدين ابقي اعملي اللي تحبيه
نوال/ كنت فاكره كل الرجاله زي بعض وهدفهم حاجه واحده بس جسمي يعملوا فيه اللي عايزينو وبعد ما يزهقوا منه يرموه قصاد شوية فلووس
انا/ صوابعك مش زي بعضها ي نوال
هاله/ نوال كدا حاف.... دي حماتك ي بشمهندس مينفعش كدا ههههههه
نوال/ لا حلو نوال منك ي شهاب بلاش حماتك دي... انت كمان مهندس؟
انا/ ايون ي ست نوال
اماني/ مهندس اي بقي
انا/ اي دا انتي موجوده هنا من امتي ههه.... مهندس ميكانيكا ي اماني هانم
اماني/ من زمان ي هندسه بس انت اللي لاغي شخصيتي خالص ميصحش كدا بقي بجد ههه
انا/ لا خالص مش لاغي حاجه.. بس لسانك الطويل دا هيخليني اعلقك منه قريب ههه
اماني/ خلاص ي عم مكنتش اعرفك ولا اعرف انك جوز اختي القمر دي
هاله/ قول بقي ي شهاب هنشووف نرمين امتي وحشتنا اووي خلينا نشوفها قريب ع خاطري
انا/ ي هاله اختك لسه متعرفش اي حاجه من اللي بعملها دي ومش عارف ابدأ معاها كلام ازاي وكمان اول مره ابقي مش متوقع رد فعل نرمين ودي اكتر حاجه مقلقاني منها.... انا مستحملش انها تزعل
نوال/ طب اي يخليها تزعل دا انت هتخليها ترجع لامها و اخواتها دي حاجه تفرحها
انا/ مهو انتي كنتي تايهه ف اللي بتعمليه زمان ومكنتيش حاسه بأي حاجه بتحصل حواليك
نوال/ هو حصل اي
انا/ اللي حصل ي نوال ان نرمين بعد ما سابت البيت جات عاشت ف القاهره هنا وكملت تعليمها وكانت بتشتغل ف كافيه ع تعرف تصرف وكمان جارتكو دي كانت واخده بالها منها وبتبعتلها فلوس ف الوقت اللي انتي كنتي بتجيبي فلوس لجوزك يطفح بيها مخدرات وبعد فتره من شغلها شاب اتعرف عليها واتجوزها بس عل مراته وبعد كذا سنه جواز مراته عرفت وعشان مراته كانت بنت عمه وهي صاحبة كل الفلوس بتاعته قام مطلق نرمين بس طلع راجل وسابلها مبلغ محترم تعيش منه وشقه كمان تعيش فيها وبعد كدا انا قابلتها وكنا صحاب جدا لحد ما حصل وحبيتها وهي حبتني واتجوزنا بس قبل ما اعرفها كانت هي اطلقت وفكرت تنزل تاني تشوفكوا وترجع ليكو.. كانت فاكره ان بعد الوقت اللي بعدت عنكوا فيه جوزك دا مات ولا غار ف داهيه بس نزلت لاقت اختها اماني نايمه مع شاب ف الدور الارضي بتاعكوا من صدمتها معرفتش تعمل حاجه غير انها تطلع تقولك ع تربي بنتك بس للاسف طلعت لاقتك بتتناكي من 2 رجاله وجوزك العرص قاعد يتفرج عليكو... خرجت من عندكو وحلفت انها ما تشوفكوا تاني ومعتبراكوا ميتين بس دا حقها و دا بردو اللي مخليني قلقان اتكلم معاها و اعرفها انكم هنا وانا اللي كنت بخطط لكل دا ع ترجعوا لبعض تاني... انا دماغي هتتشل من التفكير
نوال/ يلهووووي يعني نرمين شافت كل دا وانا ضيعتها من ايدي تاني
انا/ قوليلي بقي حل لان انا خلاص مبقاش فيا دماغ افكر ولا عندي حل
هاله/ فكر شويه ي شهاب ع خاطري.. دا انت اللي خرجتنا من كل الخرا دا واكيد هتلاقي حل يرجعنا لبعض تاني
انا/ مش بالسهوله دي ي هاله... نرمين شافت كتير وانتي ي ست نوال اهدي شويه لا ضاعت ولا حاجه بس تفكري معايا مش تفضلي يلهووي وتعيطي الجو مش ناقص خنقه اصله
نوال/ طب ع خاطري ي شهاب اعمل اي حاجه تخلينا نشوفها وترجع تاني لحضني واطلب اللي انت عايزو هعمله ليك بس اشوف بنتي واحضنها
انا/ ي شيخه اسكتي اطلب اي بس انتي اصلك مفيش حاجه معاكي بلا نيله ههههه
نوال/( قامت قلعة العبايه كانت لبساها ع اللحم) جسمي اهو هيبقي ليك بس ترجعها لينا
انا/ نوال انتي اسهل حاجه عندك تسيبي جسمك لاي حد؟ البسي هدومك دي كسك اسود وانا بحب الكس الوردي ههههه
هاله/ احترم نفسك ي هندسه دي حماتك هههههه
نوال/ هتخلينا نشوفها يعني من غير مقابل
انا/ ي ستي انا بعمل كل دا ع ابسط نرمين واعتقد مفيش حاجه تبسطها اكتر من انها تتجمع بأمها واخواتها.. اهدي بس وانا هتصرف اكيد
اماني/ طب ي شهاب ما تكلمها تيجي هنا او تروح انت تجيبها واكيد لما تشوفنا هتفرح وتنسي اي حاجه قديمه احنا اخواتها ومكنش بمزاجنا
انا/ لا اليومين دول نرمين مبتخرجش من البيت عندها ظروف.. استني بس يومين ولو ملقتش حل مش هيبقي قدامي غير الحل دا
اماني/ ظروف اي دي ي شهاب
انا/ لما تكبري شويه هبقي اقولك هههه
نوال/ عندها الدوره ي بت اسكتي.. خلاص ي شهاب هنستني يومين وانت اتصرف بمعرفتك
انا/ كدا تمام... همشي انا بقي ولو محتاجين اي حاجه كلموني رقمي مع هاله
نوال/ ابقي بص علينا متنساناش ي شهاب احنا ما صدقنا بقي لينا راجل نتحامي فيه ويبقي ف ضهرنا وانت شكلك محترم وابن اصول
انا/ غريبه انتي ي نوال هههه.. من شوية انا كنت عرص وعايز اشغلكوا لحسابي ودلوقت بقيت راجل ابن اصول وانا اللي هحميكم
نوال/ خلاص بقي غلطه وحكمت عليك بطريقه مش كويسه بس طلعت شهم وابن اصول
انا/ تمام ي نوال.. امسكي دول(3000 جنيه) خليهم معاكي ولو محتاجه اي حاجه تاني كلميني
نوال/ لا ي شهاب الفلوس موجوده
انا/ مبحبش كلمة لا دي اسمعي الكلام وبس.... اسيبكم بقي دلوقت وهعدي عليكم تاني
مشيت من عند هاله وركبت العربيه وصلت للكافيه كانت الساعه 12 ونص لاقيت البنات لسه موجوده وعمالين يهروا ف الكلام كالعاده
انا/ انتو لسه هنا
دينا/ هنروح فين يعني هو احنا لينا مكان تاني
انا/ صحيح انتو ليه مبتخرجوش اي مكان تاني غير الكافيه يعني يومكوا عباره عن بيت وكفايه بس.. مفيش واحده فيكو ليها واحد صاحبها او مرتبطه بواحد يفسحها او الحوارات دي
نهاد/ ي شهاب كل شاب من دول بيتعرف ع بنت ع غرض معين مجرد ما يوصل له بيفكسلها ويدور ع غيرها يعمل معاها زي اللي قبلها... يبقي لي بقي اربط نفسي بواحد عايزني ف السرير وبس
انا/ وجهة نظر بردو ي نهاد... بس مش كل الشباب زي بعض ومش كله عايز سرير بس
دينا/ مش كلهم اه بس المعظم عايز كدا وانا متفقه مع نهاد ف كل كلامها لاني جربت دا وياريتهم بيقدروا علينا ف السرير
انا/ لا انتي محدش يقدر عليكي ي دينا
اميره/ اشمعني دينا يعني
انا/ انتي مش شايفه جسمها عامل ازاي.. تخيلي بقي الحاجات اللي تحت الهدوم دي وضعها اي دي دماار ي ميرو هههههههه
اميره/ ي شهاب مهي زي اي بنت بس اه هي جامده شويه حلوين بس بردو بنت وكل البنات متشابهين ف اللي تحت الهدوم وخصوصا اللي بين رجلينا بس الشباب اللي بقت ضعيفه ودي حقيقه
انا/ انتي كلامك صح ي اميره بس بردو مش كل الشباب ضعيفه و بم ان بقي القاعده قلبت كلام سفاله ف اسمعوا كلامي..... واضح انكم جميعا كدا م عدا نسرين تقريبا كان ليكو علاقات مع شباب سواء بقي ارتباط عادي او كان فيها علاقة سكس وكلها علاقات فاشله بس دا مش معناه ان كل الشباب غلط ولا كل العلاقات هتبقي فاشله.. بصي انتي وهي مش معني ان اول علاقه فشلت يبقي الباقي هيفشل لا دا المفروض تتعلمي من فشلك وتركزي بعد كدا ف اختيارك للشخص اللي هتدخلي معاه ف علاقه... كل واحده فيكو هييجي عليها وقت تقابل فيه شخص كويس وهتبقي علاقه ناجحه بس محتاجين تصبروا شويه الموضوع مش سلق بيض تخرجي من علاقه تدخلي ف التانيه والاسم انك بتجربي ولا بتتعلمي.. لا انتي كدا بتعكي وبتتعقدي اكتر
نهاد/ كلامك كويس وصح.. بس مين قالك ان نسرين ملهاش علاقات قبل كدا
انا/ انا توقعت كدا مش اكتر يعني
نسرين/ لا ي شهاب ليا علاقه قبل كدا وكانت مع واحد متجوز وحصل بينا سكس كمان.. كان معشمني بالجواز وطلع عايزني سكس بس
انا/ اديكي اتعلمتي.. بس الطبيعي بيقول ان مفيش واحد متجوز او في بنسبة1% هيسيب مراته ع واحده لسه عارفها وكمان حصل بينهم سكس.. اول حاجه هيفكر فيها انه طالما اللي يعرفها دي سابت نفسها له يبقي هتسيب نفسها لغيره ومش هيبقي ضامنها.. تفكير عقيم ي نسرين
نسرين/ فعلا دا تفكيره وقالي كدا بالحرف
انا/ فكك منه هو اللي خسر مش انتي... مالك ساكته لي ي دينا مش عوايدك يعني
دينا/ عادي بسمع لكلامك اللي معظمه صح واني فعلا عكيت وكل ما افشل ف علاقه بدخل لواحده تانيه تنسيني اللي قبلها وبردو باخد ع دماغي
انا/ المهم بس تكوني اتعلمتي حاجه
دينا/ اتعلمت كتير وناويه اصبر شويه يمكن يحصل و الاقي الشخص اللي ف خيالي يعوضني شويه
انا/ قريب جدا متقلقيش كله هيبقي تمام
وانا قاعد معاهم طلعت فوني وفتحت الوتساب بعت ل دينا ماسچ قولتلها تقومي دلوقت تقولي انك هتروحي و لو اميره قالت هتروح معاكي يبقي تاخديها توصليها وتمشي من عندها كأنك رايحه بيتك وبعد كدا تيجي ع اول الشارع بتاع الكافيه وترني عليا هخرج اقابلك بره وسيبت الفون ف ايدي بس مبعتش الماسچ... عملت نفسي بدخل الفون ف جيبي وبعتلها الماسچ وانا بقفله وسمعت صوت الماسچ وصلت ليها ولاقيتها بتفتحها وتقرأها وبعد شويه صغيرين و احنا بنتكلم قالت هتمشي
اميره/ استني وصليني معاكي ع عربيتي مش معايا ومش هعرف اروح
انا/ طب ما تخليكي قاعده مع نهاد ونسرين ووقت ما تحبي تروحي عرفيني وانا هوصلك
اميره/ مش عايزه اتقل عليك ي شهاب
انا/ اتنيلي اسكتي تقلي بس انتي وملكيش دعوه.. بعدين لو عايزه ممكن تطلعي تقعدي مع نهاد ونسرين فوق لو هما هيطلعوا و اهو تشوفي شقتهم بالمره وتبقوا سوا تكسروا الملل وانا ي ستي شويه وهطلع ليكو اقعد معاكو بس هخلص شوية شغل صغيرين هنا وهاجي ليكو
نهاد/ موافقه يلا نطلع عندنا فوق وهنبقي قاعدين براحتنا وكمان افرجك ع الشقه الجديده
انا/ خلاص يبقي تمام اطلعي معاهم انتي وخلاص... انتي هتمشي لي ي دينا
دينا/ هروح البيت ساعه بس او اتنين وهرجع تاني لان ماما بعتتلي ماسچ شكلها عايزه حاجه
انا/ خلاص تمام هستناكي ترجعي ع نطلع انا وانتي للبنات فوق نقعد معاهم شويه ونشوف الشقه
نهاد/ خلاص اتفقنا واحنا هنطلع نظبط القاعده عل ما تيجوا انتو ونكمل السهره فوق براحتنا
قامت نهاد ونسرين واميره خرجوا وطلعوا العماره
دينا/ ف اي ي شهاب بعتتلي الكلام دا لي
انا/ اركبي عربيتك واطلعي استنيني ع اول الشارع وانا 5 دقايق واجيلك هناك


نهاية الجزء الرابع.........


جزء جديد اهو ي بشوات ع بس اتأخرت عليكم فتره... بفكر اكتب قصه قصيره ع مسابقة الربيع اللي ف المنتدي دي بس لسه مش عارف اكتب ولا اركز هنا وبس ومش مهم اشارك ف المسابقه دي... اتمني تقولوا رأيكم ف حوار المسابقه دا ف الكومنتات وانا هتابع الكومنتات ع اعرف رايكم اي... انچوووي 💥🖤
 
  • عجبني
التفاعلات: زبر باشا و AhmesdSimo
نطالب بسرعه تنزيل الأجزاء من متابعينك ♥️
 
  • عجبني
التفاعلات: زبر باشا و AhmesdSimo
فين الجزء الخامس
 
  • عجبني
التفاعلات: زبر باشا و AhmesdSimo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصه جامده مستنين الباقى على نار يا هندسه
 
  • عجبني
التفاعلات: زبر باشا و AhmesdSimo

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%