NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة كافيه المتعه | السلسلة الثانية | عشرة أجزاء 1/2/2022

ولو فيه اي مجال للتواصل معايا قولي عشان عايز اكلمك ف كذا حاجة

• عجبني
التفاعلات: زبر باشا, ميقا, AhmesdSimo و شخص آخر
انتا يخويااا علطلاق بتعمل عظمة استمر وعااااااش جدا انتا حرفيا تنفع تبقى كاتب
مش عارف ارد يسطي 😅🖤🖤

• عجبني
التفاعلات: زبر باشا، ميقا و AhmesdSimo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
روووووووووعة تجنن كمل

• عجبني
👏👏👏 جزء رائع 👏👏👏
👍👍👍 أستمر 👍👍👍

• عجبني
يسطا فين الجزء التالت

• عجبني
التفاعلات: زبر باشا, ميقا, AhmesdSimo و 2 آخرين
كمل الجزء التالت امتا عشان اتاخر

• عجبني
لمتابعة السلاسل السابقة (السلسلة الأولى)

الجزء الاول

نونو/ انا مش عبيطه ي شهاب... انا من يوم ما شوفتك واتكلمت معاك وانت عاجبني ونفسي فيك ومش هسمح لأي حركة غباء مني تخليني اخسرك واخسر الاحساس اللي لاقيته معاك من شويه... نجوي اه صاحبتي وحبيبتي بس كل واحد بيبقي له سر محتفظ به لنفسه بس وانت دلوقتي بقيت سري الخاص اللي محدش هيعرفه خالص
انا/ دا اي الكلام الجامد دا هههه
نونو/ كلام من القلب ي دكري
انا/ بقيت دكرك خلاص ههههههه
نونو/ اه دكري ومش هخلي اي بني ادم تاني يلمسني غيرك... انا كنت بنام مع رجاله بسبب نجوي واني محتاجه لكن دلوقت خلاص وصلت لجزء من اللي كنت بتمناه وعارفه انك مش هتقصر معايا ف اي حاجه يبقي لي افضل زي ما انا عامله زي الشرموطه... لازم اتغير عشانك لانك مش اي حد ي شهاب ومبقتش عايزه حد غيرك يلمسني
انا/ مش عارف اقولك اي ي نونو بس كدا بتكوني بتظلمي نفسك معايا لاني مش دايما هبقي ليكي
نونو/ عارفه دا كويس وعارفه انك مبتحبش تبقي مرتبط بحد معين وبتحب تمشي بدماغك انت محدش يحركك بس انا يكفيني اكون جزء من تفكيرك ويبقي ليا معاك شوية وقت دا هيبسطني جدا وانا مش عايزه اكتر من كدا
انا/ تمام و انا هعمل كل اللي اقدر عليه معاكي لانك شخصية حلوه وانا حاببها ولازم ابسطك
نونو/ يبقي كدا اتفقنا
انا/ طب مش ناويه تقومي تلبسي حاجه
نونو/ الصراحه مبسوطه كدا ههههه
انا/ بس انا مش مبسوط وتعبان ههه
نونو/ خلاص تعالي ريح نفسك وريحني معاك
انا/ تصدقي انا كدا مبسوط فشخ هههههه
نونو/ يلهوووي عليك انت صعب اوي
انا/ طب انا هنزل بقي الساعه بقت 4
نونو/ خليك قاعد شويه طيب
انا/ كفايه كدا بقي وهاتي المفتاح بتاع الشقه انا هسلمه للبنات ع لو حبوا ينقلوا ف اي وقت محدش فيهم يقلقك
قامت نونو جابت المفتاح اخدته منها ونزلت الكافيه كملت باقي الوقت قاعد مبعملش حاجه ع الساعه 7 كنت خلاص ماشي و واقف قدام العربيه لاقيت حد بينادي عليا ببص لاقيتها ليلي
انا/ اي دا ليلي انتي مختفيه فين؟
ليلي/ ف الدنيا ي شهاب انت يعني سألت ولا حتي فكرت ترن عليا تطمن
انا/ ما انتي عارفه ان ف مليون حاجه ف دماغي.. المهم اخبارك اي وكنتي مختفيه فين
ليلي/ انا كويسه.. كنت ف البلد زياره لبابا وماما
انا/ ع كدا مختفيه من فتره ومش بشوفك مع دينا ولا بتتصلي حتي
ليلي/ انت رايح البيت ولا اي؟
انا/ ايون كنت هعدي ع حد اديله مفتاح شقته وبعد كدا اروح ع البيت
ليلي/ هي دينا مجاتش الكافيه؟
انا/ كانت هنا مع صاحبتها وبعد كدا راحت البيت تكمل سهرتها هناك... رني عليها كدا
طلعت ليلي الفون ورنت ع دينا
ليلي/ انتي فين ي بنتي بكلمك من بدري مبترديش عليا افتكرت نايمه لولا قابلت شهاب قالي انك كنتي ف الكافيه
دينا/ مسمعتش الفون وهو بيرن.. كنت ف الكافيه وروحت كملت سهره عند. واحده صاحبتي وخلصنا من شويه ولسه بلم حاجتي ع نمشي انا واميره
ليلي/ طيب خلاص اقابلك بكره بقي
دينا/ اوك حبيبتي.. باي
انا/ تعالي اركبي هنعدي ع ناس صحابي اديلهم مفتاح شقتهم وهوصلك للبيت
ليلي/ لا دا مشوار عليك هاخد تاكسي
انا/ ي ستي اركبي وابقي هاتي الاجره هههه
ركبنا انا وليلي العربيه وروحت عند العماره اللي فيها نهاد وانا متأكد اني هلاقي دينا هناك وفعلا اول ما ركنت العربيه لاقيت دينا نازله من العماره هي واميره وطلع اللي ف دماغي صح (دينا سيطرت ع نهاد ونسرين ومارست معاهم سكس ليز وكدا يبقي كلام نهاد بجد ان بينها وبين نسرين حاجه)
انا/ دينا و اميره كمان... بتعملوا اي هنا ي بنتي انتي وهي مش قولتوا هتروحوا بيت اميره
دينا/ اي دا شهاب انت جاي ليه
انا/ انا جاي ل نهاد ع اديلها مفتاح الشقه اللي هتأجرها جديده هي ونسرين
دينا/ امممم...اصلنا قولنا نسهر مع نهاد. ونسرين بدل م احنا لوحدنا جو خنقه
انا/(كلمت دينا بصوت واطي) يا تري اتمتعتي بيهم ولا طلعوا مش جامدين 😉هههه
دينا/ شهاب انت مصيبه ومفيش حاجه بتفوتك
انا/ دينا انا عارف من وقت ما خرجتي من الكافيه انك لفيتي عقل البنات وهتيجي هنا تنامي معاهم بس كنتي مستني اشوف اتمتعتي ولا فاكس ههه
دينا/ عرفت منين ي ناصح
انا/ من غباءك.... مش قادره تستني انهم يمشوا بعيد عن الكافيه بشويه وبعد كدا تمشي انتي و تقفي بالعربيه ع يركبوا
دينا/ انت متابع الموقف من اوله بقي
انا/ مبقاش شهاب لو حاجه زي دي فاتتني.. كمان انهم اول ما قالوا هيمشوا انتي كمان قولتي انك هتمشي مع انك كنتي بتفضلي سهرانه للصبح ف الكافيه بس كسك اللي بياكلك مكنش مخليكي عارفه تفكري قومتي ع طول وراهم
دينا/ مش هعرف ارد عليك ع انت صح
انا/ المهم يكون ناره بردت واتكيف
دينا/ يعني بردت شويه ههههه
انا/ ماشي ي ناصحه يلا اتكلي انتي وانا هديلها المفتاح واروح اوصل ليلي بيتها
دينا/ هي ليلي فين
انا/ في العربيه عندي روحي شوفيها لحد ما اشوف نهاد اللي اكيد مش هتقدر تنزل ههه
رنيت ع نهاد وطلعت فوق شقتها وانا ع الباب
انا/ خدي ي نهاد دا مفتاح الشقه الجديده لو عايزه تنقلي بكره اوكي هي جاهزه
نهاد/ بجد ي شهاب طب تعالي ادخل
انا/ لا انا همشي انا ع اسيبك ترتاحي من الحرب اللي كنتي فيها مع دينا هههه
نهاد/ هي قالتلك الوسخه دي
انا/ لا مقالتليش حاجه بس انا فاهم الحوار من اوله من بداية ما وقفت ليكوا ع تركبي انتي ونسرين عند الكافيه وكمان لسه مقابلها نازله من عندك... ولا كنتو بتذاكروا سوا هههه
نهاد/ كنا بنذاكر اه... بليز ي شهاب بلاش اي حد يعرف الحوار دا نسرين تموت فيها دي شكاكه
انا/ انتي عبيطه ي بنتي... انا مليش دعوه بتصرفات حد وكمان اطمني انا لا عرفت حاجه ولا بتكلم ف حاجه متخصنيش
نهاد/ انا عارفه انك مش هتتكلم بس بأكد عليك ع انت عارف نسرين جبانه اووي وبتخاف فشخ
انا/ متخافيش ويلا ادخلي انتي واقفلي الباب
نهاد/ تمام... تصبح ع خير
نزلت ركبت عربيتي ومعايا ليلي وكانت دينا معاها
انا/ عايزه حاجه ي دينا؟
دينا/ شكرا ي شهاب نتقابل بكره بقي
انا/ اوكي ي قمر.. سلام
مشيت بالعربيه ومعايا ليلي وبقينا نتكلم ف اي حاجه لحد ما وصلت بيتها
انا/ وصلنا ي قمر يلا تصبحي ع خير
ليلي/ طب انزل طيب اقعد شويه واشرب حاجه
انا/ لا يدوب كدا امشي ع الحق انام شوويه الساعه بقت 8 وبعدين الشيطان شاطر وانتي احلويتي عن المره اللي فاتت ولو طلعت عندك هعمل فيكي قلة ادب هههههه
ليلي/ تعالي بسرعه دا انا نفسي تعمل زي المره اللي فاتت انا مش قادره انساها ونفسي تتكرر تاني
انا/ خليها مره تانيه بقي مش لازم دلوقت اصلي فاصل بجد وعايز انام فشخ
ليلي/ تمام ي شهاب بس معني كدا ليا عندك مره تانيه تيجي تقعد معايا ويحصل تاني بينا علاقه
انا/ سيبيها بظروفها ي ليلي وكله خير
ليلي/ اوكي.. تصبح ع خير
مشيت من عند ليلي وصلت الشقه عند نرمين طلعت ودخلت الشقه لاقيت نرمين لسه نايمه لانها سهرت امبارح معانا ف الكافيه دخلت غيرت هدومي وطلعت جمبها ع السرير والغريب انها محستش بيا ولا صحيت من نومها شكلها تعبانه من السهر... فضلت صاحي شويه ع السرير لحد. ما نمت ع نفسي محسيتش بأي حاجه غير الساعه 6 كانت نرمين بتصحيني ع نتغدا
نرمين/ شهاب قووم يلا الساعه 6 الغدا جاهز
انا/ صباح الفل ي قمر.. صحيتي امتي؟
نرمين/ صحيت من ساعتين كدا سخنت الاكل وحضرت السفره وسيبتك شويه تنام
انا/ لحقتي تعملي غدا ف ساعتين
نرمين/ لا انا لما رجعت امبارح من الكافيه معرفتش انام ع طول ف قولت اجهز الاكل لبكره ع لو نمت اصحي براحتي وكمان البريود نزلت عليا النهارده فهبقي تعبانه وصحيت سخنته وجاهز اهو
انا/ تمام ي قمر هلبس واجي وراكي ع السفره
قعدنا اتغدينا وشربنا القهوه وكله تمام
انا/ النهارده اول يوم بريود؟
نرمين/ اه بيبقي يوم متعب اوي وجسمي كله متكسر مبقدرش اتحرك خالص ي شهاب
انا/ اممم طب بكره الخميس كنت هاخد اجازه زي م اتفقنا ع نخرج فيه
نرمين/ لا شكله هيتلغي لاني مبقدرش اخرج وانا عندي بريود مبضمنش الظروف
انا/ خلاص نأجلها ليوم تاني ي جميل.. بس كدا مش هتعرفي تيجي عيد ميلاد اميره؟
نرمين/ عيد الميلاد هيبقي يوم الاحد ودا غالبا هيبقي اخر يوم ف البريود ف مش هينفع اخرج ف اليوم دا بالذات وانا هبقي اكلم اميره اعتذرلها واقولها كل سنه وهي طيبه وانت ابقي قولها بردو
انا/ تمام وانا هشتري هديه بردو واديها ليها باسمك انتي مع الاعتذار ع متزعلش
نرمين/ انا كنت هقولك كدا برافو عليك
انا/ عيب عليك دا انا شهاب فاهم دماغك
نرمين/ يخليك ليا ي قمر
انا/ ما تيجي نريح شويه ف الاوضه ههه
نرمين/ ي شهاب بقولك ف بريود وحاجات وحشه مينفعش طبعا خطر عليا انا وانت
انا/ ي عم انا بهزر انتي خلاص شوفتيني يعني قومت قلعت و اغتصبتك ههههه
نرمين/ سافل سافل بجد ههههه
انا/ تسلم ي بطل تسلم ههه... هقوم البس بقي ع انزل الساعه بقت 7 وشويه ي قمر
نرمين/ اوكي ي حبيبي
انا/ عايزه حاجه اجيبهالك وانا راجع.. يعني مثلا مسكن للألم بسبب البريود دي او حاجات تانيه من بتاعة البنات دي ههههه
نرمين/ بس بقي ي شهاب انا عامله حسابي ملكش دعوه انت بالحاجات دي.. دي للبنات بس
انا/ تصدقي انا غلطان انا غلطان هههه
نرمين/ ايون غلطان بقي ملكش دعوه هه
قومت لبست وكله تمام ونزلت ركبت العربيه وصلت الكافيه لاقيت احمد بيقفل الحسابات قعدت معاه
انا/ ازيك ي ابو حميد اي الاخبار؟
احمد/ حبيبي ي شهاب كله تمام اخبارك انت
انا/ تمام ي غالي.. الشغل تمام ولا
احمد/ كله تمام ي برنس
انا/ طب اعمل حسابك انا مش هاجي الكافيه يوم الاحد عندي مشوار كدا
احمد/ خير ف حاجه؟
انا/ لا حد من اصحابي عيد ميلاده ولازم ابقي معاه يعني وانت فاهم جو لو مروحتش هيزعل وكدا
احمد/ تمام ولا يهمك ابقي خلي اشرف ياخد باله من الكافيه مكانك و اشرف شخص كويس يعني
انا/ كنت هعمل كدا بس قولت اعرفك بردو قبلها بكذا يوم ع لو عندك اقتراح تاني
احمد/ تسلم ي شهاب هقوم انا اخلع بقي ع عازم المدام ع العشا برا ومش عايز اتأخر
انا/ تمام ي غالي روح انت لتدفع غرامة تأخير هه
احمد/ هههههه انت فاهم اهو
انا/ انت هتقولي ع دماغهم دي صعبه فشخ و في ثانيه يتقلب عليك وتبقي حوار هههه
احمد/ عايز حاجه قبل ما امشي طيب
انا/ ايوون هات سيجاره هههههه
احمد/ خد العلبه اهي خليها معاك ههه
انا/ لا هي واحده عايز اجرب سجايرك ي سيدي وبعدين اهي رخامه وخلاص بدل الزهق
احمد/ نفسي تبطل رخامه بقي انت كبرت ههه
انا/ بقولك اي... اتكل انت ي احمد ههههه
احمد/ هتكل ماشي ي عم.. سلام
انا/ سلام ي غالي
قعدت ف الكافيه متابع الدنيا ولاقيت ناس جديده موجوده منهم شباب وبنات معرفهمش او مش شوفتهم قبل كدا ف الكافيه والدنيا تمام جدا... ع الساعه 10 كانت دينا وصلت بس لوحدها
دينا/ اهلا بالمخابرات بتاعتنا
انا/ اهلا ي شاذه هههه
دينا/ اي الكلمه القديمه دي اسمها ليز ي جاهل
انا/ معلش انا جاهل بس مش شاذ بلعب ف حاجات نفس اللي عندي مفيش اختلاف
دينا/ ي بني دي متعه جامده ايش عرفك انت
انا/ عارف انها متعه بس لما تكون علاقه طبيعيه مش نفس نوعي... بتعملي اي انتي زياده عن الشاب دا بالعكس انتي مبتعمليش اللي شاب بيعمله ف البنت الا لو عندك زوبر كمان تبقي كملت اوي
دينا/ اخترعوا زوبر صناعي ع فكره
انا/ دا بينزل لبن بردو ي ناصحه!
دينا/ ي شهاب العلاقه بين البنتين ممتعه بردو مش لازم يكون موجود زوبر ع يبقي ف متعه
انا/ ي دينا فاهم كل اللي بتقوليه كويس وعارف كمان ان البنت تعرف النقاط الحساسه اللي ف جسمكم اكتر من الشاب كل دا معروف بس الموضوع ف الاول والاخر شذوذ ومش طبيعي ودي حقيقه مهما تقولي مش هتتغير
دينا/ انا معاك وكلامك صح بس انا بميل للبنت اكتر من الشاب دي ميولي وصعب اغيرها بسهوله حتي لما جربت شباب متمتعتش زي م اكون مع بنت الاحساس مختلف تمامآ كل واحده فينا عارفه هتعمل اي ع تمتع التانيه مش زي الشباب معلش يعني اخرهم يدخلو الزوبر ف الكس ويفضلوا خمس دقايق وفجأه تلاقي الشاب نزل شوية لبن ومات
انا/ مش ذنبنا انك بتختاري خولات تنام معاكي
دينا/ يعني بقيت انا اللي غلط بسبب اختياراتي
انا/ ي دينا صدقيني فاهم اللي بتقوليه كله وفعلا ف شباب مبتقدرش تمسك نفسها قدام البنت خصوصا لو جامده زيك بس بردو انتي حالتك دي شذوذ ومش هينفع تفضلي كدا دايما... طب لما تتجوزي هتجيبي واحده معاكي يوم الدخله؟
دينا/ اهو الجواز دا مش ف بالي خالص بسبب علاقة السرير خايفه اتجوز واحد يطلع اخره 3 دقايق ف السرير وبعد. كدا اولع انا ف نفسي
انا/ المهم قوليلي عملتي اي مع نهاد ههه
دينا/ اسكت ي شهاب دي نهاد دي جسمها اووووف فتاك بجد حاجه خيال دي الهدوم بتخبي بلاوي
انا/ حاسس اني قاعد مع حمدي الوزير ههه
دينا/ لا بجد جسمها جميل وسخنه جدا مبتزهقش من السكس دا احنا فضلنا ييجي 4 ساعات مع بعض لحد ما انا تعبت وهي كانت لسه عايزه كمان
انا/ ونسرين اي ظروفها؟
دينا/ جسها حلو بردو بس مش زي نهاد وكمان بتتعب بسرعه هههه كانت هي واميره مع بعض بيتعبوا بسرعه ومطولوش ف السرير
انا/ اميره كمان طلعت ليز
دينا/ اميره مش ليز بس من يوم ما جربت النيك مع الواد الخول دا وطيزها بتحرقها شكله كان بيجيب لبنه ف طيزها وبقت مدمنه ف جات معايا تبردها شويه وتجرب علاقة البنات يمكن تعجبها ومتفكرش تنام مع شاب تاني
انا/ المهم بقي ي دينا الكلام اللي هقوله دلوقت ممكن تزعلي منه بس لو زعلتي من اللي قالته يبقي زعلتي مني انا ومش هيبقي بينا كلام تاني لان اللي قالتلي الكلام دا كانت خايفه لتزعلي منها
دينا/ كلام اي ي شهاب اللي يزعلني ومين اللي قالتلك وخايفه ازعل منها بسببه
انا/ انتي لي اتفقتي مع ليلي انها تخلص حوار اميره بس تطلب مني انام معاها مقابل انها تخلصه
دينا/ اممم بص ي شهاب انا نفسي فيك قووي من يوم ما عرفتك واتكلمت معاك
انا/ هو انا كل ما اتكلم مع حد يقولي نفسي فيك والجو دا ي جماعه انا كسم انسان عادي زي زيكم مش كائن فضائي يعني مفيش اي اختلاف
دينا/ ي شهاب انت طريقتك مختلفه عن شباب كتير.. مبتشغلش بالك بحد وكمان اسلوب تعاملك مع الناس كويس وبتعرف تكسب اللي قدامك كويس جدا بأقل كلمه والاهم انك مش مدلوق عل اي بنت مهما كانت حلوه او جامده كل دا عندك. ملوش لازمه ودا بيخلي اي بنت تشك ف نفسها اللي هو ازاي الشخص دا مبصش عليا ولا محاولش يتكلم معايا مع اني الكل هيموت عليا دا بيبقي حال كل بنت انت بتتعامل معاها كأنها شخص عادي ملوش لازمه او مش ملفته ليك
انا/ هي دي طبيعتي ي دينا انا مبديش لحد اكبر من حجمه الطبيعي عندي بس ف نفس الوقت لا بزعل حد مني ولا برفع من حد لدرجة انه يشوف نفسه عليا كل واخد فيه ميزه عن التاني دا طبيعي و انا بعرف ميزة كل شخص وبحتفظ بيها لنفسي ومش لازم اقولك انتي فيكي ميزة كذا ع ارضي غرورك لا اولعي بغرورك طالما انا مرتاح
دينا/ مهو دا بيخلي اي بنت تتشد للراجل اللي بيعمل كدا بيبقي صعب عليها وانت عارف ان الممنوع مرغوب.. شهاب انا اعرف واحده بتيجي الكافيه من الشخصيات اللي الغرور فاشخها دي سمعتها مره بتكلم صاحبتها عليك وبتقولها انها مش هتسكت غير وانت معاها بس لسه مش عارفه توصلك ازاي ومش لاقيه حوار تشغلك به معاها دا كله بسبب انك مش معبرها وكأنها مش موجوده
انا/ دي مين اللي واثقه ف نفسها دي؟
دينا/ معرفش اسمها ومش موجوده دلوقت بس اول ما تيجي هقولك عليها وعايزاك تفشخها
انا/ المهم انتي لي خليتي ليلي تطلب كدا
دينا/ عارفه انك طالما عرفت الحوار ف هي قالتلك لي بس هقولك تاني.... كنت متفقه معاها انها تخليك تروحلها الشقه وتبدأو العلاقه وبعد كدا ادخل انا عليكم وابقي معاكم ف العلاقه من كتر م انا عايزاك ومبقاش معايا حل اخليك تنام معايا ولا عارفه اقولك كدا بطريقة مباشره
انا/ لو كل اللي مخططه له دا حصل وفعلا دخلتي علينا اي يضمنك اني اكمل معاكو مش اسيبكو وامشي لا وكمان بنسبه كبيره جدا مش هنتكلم تاني والعلاقه بينا هتتقطع من غير رجوع
دينا/ مش عارفه بقي ي شهاب مفكرتش ف رد فعلك وقتها كل اللي كان ف بالي اني اوصللك وخلاص بأي طريقه كانت بقي
انا/ غلط ي دينا تفكيرك دا وكان وارد جدا يحصل اللي مخططه له وكان وقتها فعلا هقطع علاقتي بيكي نهائي حتي لو اعتذرتي مليون مره
دينا/ من وقت ما انت اتعصبت ع ليلي يوم لما قالتلك تنام معاها وانا عرفت ان الحوار باظ خلاص وانت مش هتنام معاها غير بمزاجك
انا/ عموما ي دينا اللي حصل حصل وخلص المهم بعد كدا بلاش تمشي ورا افكارك التعبانه دي هتخسرك كتير وبقولهالك تاني بلاش تزعلي من ليلي لانها خايفه ع زعلك جامد بس انا ضغطت عليها ع تتكلم وطلعت عين اهلي لحد ما اتكلمت
دينا/ مش زعلانه بس معني انك عرفت منها ف حصل بينكم علاقه ولا انا غلط؟
انا/ لا مش غلط حصل فعلا لاني وعدتها بعد. ما تخلص حوار اميره ليها عندي مره اعملها فيها اللي عايزاه ووفيت بوعدي ليها
دينا/ طب انا بقولهالك صريحه ي شهاب انا عايزاك جدا ونفسي فيك لو حتي مره واحده بس
انا/ سيبيها بظروفها وانتي عارفه اني مش هنسي حاجه تخصك انتي بالذات وهعملك كل اللي تحبيه
دينا/ خلاص ي شهاب انا مستنيه ع نار
انا/ خليكي ع نار لحد ما تولعي هههه المهم فين اميره مش معاكي يعني
دينا/ اميره تعبانه من اللي حصل ونايمه ههه
انا/ يخربيت دماغك هتفسدي اخلاق البنت
دينا/ انا مالي هي اللي الفضول قاتلها ونفسها تجرب ولما جربت طلعت ضعيفه فشخ
انا/ قوليلها خليكي مع شهاب وهو يظبطك ههه
دينا/ طب اظبطني انا الاول وبعدين اظبطها هي
انا/ لا انتي خليكي مع البنات حلوين عليكي
دينا/ يخربيت رخامتك ي جدع ههه
واحنا بنتكلم ليلي دخلت الكافيه وفجأه لاقيناها واقفه جمبنا وقعدت معانا ع الترابيزه
ليلي/ ازيكو ازيكو
انا/ اهلا بعالم سمسم هههه
دينا/ اهلا بالوسخه اللي فضحتني دا انا هنفخك
ليلي/ ف اي حصل اي بس
دينا/ ي وسخه اقولك ع سر تقومي تقول له
ليلي/ كدا ي شهاب تقولها وتخليها تزعل مني
انا/ دي مين دي اللي تزعل عيب عليكي انا اديتك كلمه وكمان هي مش زعلانه اصلا
دينا/ لا مش زعلانه ي جزمه بس بردو هنفخك
ليلي/ اعملي اللي عايزاه بس متزعليش
انا/ طب اسيبكم بقي تصفوا الحوار هههه
دينا/ اه حقك ضربت بينا وعايز تخلع
انا/ ضربت اي واخلع اي ي زفت انتي... انتي لو زعلتي منها يبقي زعلتي مني انا شخصيا وانتي وراحتك بقي ازعلي او لا
دينا/ بقي دا شكل واحده زعلانه؟
انا/ طب قوليلها بقي لتفكر انك زعلانه
ليلي/ لا خلاص كدا عرفت انها مش زعلانه وانا معاكي اهو ي ستي اعملي اللي نفسك فيه
سيبتهم ومشيت وهما قعدوا مع بعض
دينا/ بقي كدا ي ليلي تقولي لشهاب كل حاجه
ليلي/ غصب عني بجد وانتي عارفه ان شهاب سهل عليه يوقع اي حد ف الكلام
دينا/ مهو عشان عارفه ف انا مزعلتش منك وكمان كدا كدا كان لازم يعرف المهم انه ميزعلش مني
ليلي/ لا عل فكره مش زعلان منك وكان بيسمع الكلام عادي ومحسيتش منه بأي زعل خالص
دينا/ شهاب صعب ومتعرفيش هو بيفكر ف اي
ليلي/ ف دي عندك حق جدا
دينا/ قوليلي بقي عمل معاكي اي.. نمتوا سوا؟
ليلي/ يلهووي ي دينا دا كان يوم جامد. اوي وبعدين بلاش نتكلم ف الموضوع دا هنا احسن هسخن كل ما افتكر اللي حصل جسمي بيولع
دينا/كان جامد اوي كدا؟
ليلي/ جامد. بس؟ دا كان فظيع ي بنتي احنا منمناش مع رجاله قبل كدا اصلا قصاد اللي شهاب عمله فيا ف احنا مكناش نعرف رجاله اصلا
دينا/ اهدي ي وسخه انا اصلا هايجه من وقت ما قولتله اني نفسي فيه حاسه بنار
ليلي/ بجد قولتيله كدا
دينا/ اه من شويه فتح حوار الكلام اللي قولتيه له وبعدها قولتله بقي اني عايزاه
ليلي/ قالك اي طيب
دينا/ قالي سيبيها بظروفها وان انا بالذات هيعملي اي حاجه نفسي فيها لاني مهمه عنده فشخ
ليلي/ ما تاخديني معاكو يوم ما تبقوا سوا
دينا/ برقبتك ي وسخه دا انتي نمتي معاه ومقولتيش ليا حاجه غير لما هو قال
ليلي/ خلاص بقي ي دينا سامحيني وبعدين يعني هتاخديه ليكي لوحدك ي طماعه انا صاحبتك بردو
دينا/ خلاص يبقي سيبيني اول مره ليا معاه نبقي لوحدنا وانا هحاول معاه اننا نتجمع احنا التلاته ف مره مع بعض انتي صاحبتي بردو
ليلي/ بجد تسلميلي ي مزه
نرجع عندي بقي قاعد ف المكتب ولاقيت حد بيخبط عليا والباب اتفتح دخلت بنت معرفهاش
بنت/ ممكن ادخل
انا/ اكيد اتفضلي
بنت/ شكرا ليك ي شهاب
انا/ مين حضرتك؟
بنت/ انا شيرين وكنت محتاجه استفسر لو عايزه احجز الكافيه ل حفله خاصه هينفع
انا/ اهلا بيكي... الصراحه مش عارف الكافيه بيتحجز ل حفلات خاصه ولا لا بس ممكن شوية وقت بس اعمل مكالمه وهرد ع حضرتك حالا
شيرين/ طب تحب اجي ليك وقت تاني
انا/ لا لا زي ما انتي هعمل مكالمه بس
طلعت فوني ورنيت ع احمد
انا/ سوري ي ابو حميد بس عندي استفسار صغير كدا. بخصوص الكافيه
احمد/ خير ي شهاب
انا/ هو الكافيه بيتحجز حفلات خاصه؟
احمد/ اه عادي ممكن يتحجز يوم كامل او بالساعه ع حسب اللي عايز يحجزه
انا/ طب ف حد عايز يحجزه بس لسه معرفش التفاصيل بالظبط
احمد/ طب اعرف التفاصيل وشوف لو عايز حجز يوم كامل هيبقي المبلغ 10000 لكن لو بالساعه هتبقي الساعه ب 1000
انا/ خلاص تمام هشوف كدا واكلمك تاني
قفلت مع احمد ورجعت ل شيرين
انا/ تمام ي شيرين الكافيه بيتحجز عادي بس انتي هتحجزي يوم كامل ولا كم ساعه
شيرين/ لا انا هحجز 3 ساعات بس... عيد ميلاد صاحبتي وهيبقي موجود صحابنا ف عايزين الكافيه خاص بينا احنا بس
انا/ تمام مفيش اي مشكله.. عيد الميلاد امتي؟
شيرين/ يوم الجمعه... هنبدأ الحجز الساعه 7 بليل
انا/ تمام جدا يوم الجمعه الساعه 7 كله هيبقي جاهز لعيد الميلاد والمكان فاضي تمامآ ليكم
شيرين/ محتاجه بس طقم الكافيه الناس اللي شغاله هنا ولو انت تبقي موجود يبقي تمام
انا/ مفيش اي مشكله بس ممكن انا معرفش اجي او هاجي متأخر شويه لظروف خاصه
شيرين/ اتمني تيجي تحضر معانا
انا/ ع قد ما اقدر هحاول تمام
شيرين/ تمام ي شهاب شكرا ليك
خلصت معاها كلام وهي مشيت طلعت فوني كلمت احمد وقولتله اني اتفقت معاها وهتاخد الكافيه 3 ساعات وكله تمام ورجعت تاني كملت قعدتي كانت الساعه وصلت 11و شويه خرجت من المكتب طلبت قهوه ورايح لترابيزة دينا لاقيت نهاد موجوده
انا/ اهلا انتو وصلتوا بالسلامه
نهاد/ بقالنا نص ساعه هنا وانت شكلك كنت مشغول مع حد ف المكتب محبتش اعطلك
انا/ اه واحده عايزه الكافيه حجز خاص
دينا/ دا امتي الحجز دا؟
انا/ يوم الجمعه هتحجز 3 ساعات من 7 ل 10... اعملوا حسابكم تتأخروا شويه بقي
دينا/ خلاص هنبقي نروح نشوف شقة نهاد الجديده ونقعد معاها شويه وبعدين نيجي هنا يكون الحجز الخاص دا خلص
انا/ صحيح ي نهاد نقلتي حاجتك انتي ونسرين ولا لسه ف الشقه القديمه
نهاد/ نقلنا من شويه وبصراحه الشقه جميله جدا
انا/ اي خدمه عدي الجمايل دي... امال فين نسرين مش ظاهره يعني
نهاد/ بترتب حاجتها ف الدولاب وشوية وهتنزل اصلها بتاخد. وقت ف الحاجات دي
انا/ طب تمام ومبروك عليكو الشقه
نهاد/ شكرا بجد ي شهاب انت عملت معانا جميل مش هننساه طول عمرنا
انا/ ي ستي عايزك تنسيه وتهدي شويه
سيبتهم وقومت اعمل مكالمه........
انا/ ازيك ي هاله اي الاخبار؟
هاله/ شهاب.. ازيك انت... كله تمام وبخير
انا/ نقلتي انتي ومامتك واختك؟
هاله/ اه احنا ف القاهره ف الشقه وبصراحه طلعت جميله وماما عماله تسألني لي نقلنا والشقه غاليه والكلام اللي انت تعرفه دا
انا/ قوليلها اي حاجه.. مثلا شكلكم هيبقي وحش لو فضلتوا ف البلد بعد ما اتعرف ان جوزها بيتاجر مخدرات ودعاره والجو دا
هاله/ هو دا اللي بقوله ليها
انا/ طب. تمام ولو محتاجه اي حاجه كلميني
هاله/ حاضر.. شكرا ليك ي شهاب
انا/ تمام ي قمر عايزه حاجه؟
هاله/ تسلملي... مع السلامه
ناديت ع اشرف قولتله يروح يعرف الناس اني عايزهم يتجمعوا 5 دقايق بس لما يبقوا مش معاهم شغل هقولهم كلمتين وابقي جيبلي القهوه هشربها معاكوا واحنا بنتكلم
اشرف/ تمام ي هندسه
رجعت تاني للبنات ع ترابيزتهم
انا/ بتتكلموا ف اي
دينا/ بنشوف هنلبس اي ف عيد. ميلاد اميره
انا/ طبعا نهاد ونسرين وليلي رايحين
ليلي/ دا اكيد ي عم لازم نروح
انا/ اهدي ي وحش هو انا قولت حاجه ههه
نهاد/ طبعا انت جاي ي شهاب
انا/ مش عارف لسه بفكر اروح او لا
دينا/ ازاي دا لا اميره هتزعل منك لو مجيتش انت ونرمين كمان لازم تيجي
انا/ بالنسبه لنرمين مش هتيجي لان عندها ظروف وصعب تخرج لكن انا هحاول اجي عادي
دينا/ هو دا وقت ظروف بس تقوم بالسلامه وانت لازم تيجي طالما نرمين مش جايه يا اما اميره تزعل منك ومنها لازم حد فيكو يحضر ع يعوض التاني
انا/ طب بالنسبه للهديه انا معرفش اجيبلها اي
نهاد/ ملكش دعوه انت هديتك وهدية نرمين انا هاجيبهم ع ذوقي ومتقلقش ذوقي جميل ف الهدايا
انا/ خلاص تمام بس تقوليلي بكام وتاخدي فلوسهم ي بلاش تتعبي نفسك وتجيبيهم لاني مش هاخدهم من غير فلوس و دا كلام نهائي
نهاد/ طيب طيب يخربيت دماغك دي
و انا قاعد معاهم لاقيت اشرف بينادي عليا
انا/ ايون ي اشرف جايلك دلوقت
روحت ل اشرف والناس اللي شغاله
انا/ ازيكم ي شباب عاملين اي
كلهم/ تمام ي هندسه كله بخير
انا/ ع بس مطولش عليكم.. ف حد حجز الكافيه لحفله خاصه عيد ميلاد هيبقي يوم الجمعه من الساعه 7 ل 10.. انا مكنتش اعرف ان الكافيه بيتحجز بس كلمت احمد وطلع عادي والناس دي طالبه ان انتو تبقوا موجودين معاهم ع لو محتاجين حاجه يعني
اشرف/ بيتحجز عادي ي هندسه واحنا الطقم دا بالكامل حضر الحفلات دي وكنا بنبقي موجودين
انا/ طب كويس جدا... بس عايز اعرف دا متعب ليكو ولا شغله زي الايام العاديه
بنت1/ لا ي هندسه دا بيبقي مريح جدا كدا كدا اللي حاجزين الكافيه مبيحتاجوش حاجات كتير مجرد بس تظبيط للمكان او مشاريب بعد الحفله م تخلص ومبيبقاش شغل كتير يعني دا احنا بنحب يبقي ف حجز كل يوم هههههه
انا/ تمام جدا... بس كدا انتو هتيجوا يوم الجمعه بدري عن الميعاد بتاعكو يعني قبل 7 تكونوا هنا لان الطقم دا هو اللي مطلوب يبقي موجود
اشرف/ ي هندسه من 6 ونص هنكون هنا
انا/ اشرف... فين القهوه يسطي ههههه
اشرف/ موجوده اهي ي هندسه بس انت مشوفتهاش مش ذنبي بقي ههههه
انا/ ماشي ي عم.... تمام كدا ي شباب واتمني يعني يكون الموضوع سهل زي ما بتقولوا لاني مبحبش جو الحفلات والتلزيق دا و مطلوب اني احضر.. كان نفسي اخلع بس اشطا لبست ههههههه
بنت2/ حلو اوي احنا بنحب تكون معانا اصلا
انا/ اووبس يبقي انتي اللي لبستيني ف الحوار دا
كلهم/ هههههههههه بنحبك ي هندسه
انا/ حبايبي ي بشوات **** يعلم بغلاوتكم عندي
اشرف/ اشطا ي رجاله حفله وهتهيصوا هههه
انا/ انا مش مقلق من حد غيرك انت ي اشرف هه
اشرف/ متقلقش ي هندسه هرفع راسك
انا/ يبقي اللي ف بالي صح وهتودينا ف داهيه
شاب الشيشه/ ايون ي هندسه دا فلاتي بتاع نسوان ومش هتشوفه يوم الحفله بيختفي هههه
انا/ طب خد بالك ي اشرف عيني هتبقي عليك طول الحفله دي و اياك تختفي عني هشلوحك
اشرف/ لي كدا ي هندسه انا بحافظ ع سمعة الكافيه وبرفع من قيمته بين كافيهات المنطقه ههه
انا/ تمام ي شباب تقدروا تتفضلوا
كلهم/ تمام ي هندسه
خلصت مع الشباب وروحت للمكتب لاقيت فوني بيرن رقم غريب رديت عليه
انا/ الو
رقم/ ازيك ي شهاب عامل اي
انا/ كله تمام.. مين معايا؟
رقم/ انت مش عارف صوتي؟
انا/ الصوت مش غريب عليا بس مش مجمع
رقم/ انا اللي كنت هتاكل بزازها بعيونك
انا/ نعم!! هتقولي مين ولا اقفل مبحبش الحوارات والجو بتاع الساسبينس دا
رقم/ اهدي طيب متبقاش عصبي، انا.....

الجزء الثاني

انا/ الو
رقم/ ازيك ي شهاب عامل اي
رقم/ انت مش عارف صوتي؟
رقم/ اهدي طيب متبقاش عصبي، انا نجوي
انا/ نجووي!! اي شغل ******* اللي بتعمليه دا وبعدين اي هاكل بزازك بعيني دي
نجوي/ بهزر معاك ي شهاب.. انت مبتعرفش تهزر خالص و عل طول متعصب كدا
انا/ ي نجوي مش اي كلام يتقال يبقي هزار و كويس اني مقفلتش السكه ولا قليت ادبي
نجوي/ خلاص ي بطل اسفه ومتزعلش
انا/ مش زعلان... كنتي بترني محتاجه حاجه؟
نجوي/ لا عادي بطمن عليك اصلي عند نونو بقول يعني لو حبيت تطلع تقعد معانا شويه هنعملك قهوه كمان من ايدينا احنا
انا/ تسلمي ي نجوي بجد بس الوقت لسه بدري مينفعش اسيب الكافيه كدا لوحده
نجوي/ الساعه داخله ع 12 اهي ي شهاب بدري اي دا في ناس نامت دلوقت هههه
انا/ 12 دي لسه اول الليل ي نجوي
نجوي/ خلاص وقت ما تحب اطلع ع طول كدا كدا احنا سهرانين اهو تطلع تفك من زحمة الكافيه
انا/ خلاص تمام الجو يهدي ف الكافيه وهطلع
نجوي/ ماشي هنستناك
خرجت بره وقفت قدام الكافيه بشرب سيجاره لاقيت نسرين نازله من العماره
نسرين/ ازيك ي شهاب
انا/ بخير ي قمر عامله اي
نسرين/ كله تمام و زي الفل
انا/ الشقه عجبتكم؟
نسرين/ اه جميله جد ي شهاب تسلم بجد
انا/ مبروك عليكو ي قمر.... ادخلي البنات قاعده جوا عمالين يرغو ف اي كلام فاضي
نسرين/ انت واقف بره لي مش قاعد معاهم
انا/ عادي واقف ف الهوا شويه
نسرين/ تمام انا هدخلهم
دخلت نسرين للبنات وانا فضلت واقف برا شويه لاقيت نهاد خارجه واقفه معايا
نهاد/ مش عايز تطلع تشوف الشقه؟
انا/ اشوفها لي هو انا اللي هعيش فيها
نهاد/ ي عم اختار ردودك شويه
انا/ ما انتي داخله ف الحوار بسؤال غبي... قولي اللي عندك ي نهاد ع طول بلاش حوارات
نهاد/ ع طول قافشني كدا
انا/ ع انتو البنات بتفكروا بجزء معين وراكنين دماغكو دي خالص بتتكلموا وخلاص بدون تفكير
نهاد/ طيب قولي انت عرفت منين اللي حصل بيني وبين دينا طالما هي مقالتش حاجه
انا/ شوفتكوا وانت بتركبوا معاها العربيه يومها وكنت شاكك بس لما جيت اديلك المفتاح وقابلتني تحت هي واميره اتأكدت ان بينكم حاجه ولما سألتك انتي ع طول وقعتي بلسانك وافتكرتي انها قالتلي ع اللي حصل بينكم.. بس كدا
نهاد/ اممم صايع انت ي شهاب
انا/ فين الصياعه ي بنتي دي حاجه باينه للاعمي
نهاد/ ماشي ي شهاب
انا/ مش دا اللي كنتي عايزاني فيه ي نهاد.... عايزه اي تاني قولي ع طول
نهاد/ لا هو دا بس مفيش تاني
انا/ متأكده؟ طيب خلاص ماشي
نهاد/ استني عليا ارد حتي ي عم
انا/ ما انتي قولتي مفيش تاني اهو خلاص
نهاد/ لا في... عايزاك تطلع تتفرج ع الشقه عادي
انا/ اتفرج ع الشقه ولا عليكي انتي
نهاد/ هااا... الشقه ي عم ملكش دعوه بيا
انا/ انتي فكراني عبيط ي بنت! عارف انك عايزاني انام معاكي و ان دينا فشختلك دماغك بكلامها عني متوقع دا جدا وانتي عايزه تشوفي كلامها عني صح ولا لا بس انا هقولك ان دينا اصلا منامتش معايا يعني بتقول اي كلام وخلاص لزوم الوقت اللي كنتو فيه بتهيجك ي هبله
نهاد/ شهاب يخربيت دماغك دي فشيخه
انا/ هههه ماشي ي هبله.. يلا اتكلي
نهاد/ دا انا هدخل افشخها الوسخه دي
انا/ خدي بالك بس لتفشخك هي
نهاد/ دي بهدلتني بجد يومها
انا/ بس بتقول ان جسمك جامد وفشيخ
نهاد/ تحب تشووف 😉
انا/ امشي ي نهاد احنا ف الشارع هههه
نهاد/ خلاص خليني اشوف انا طالما بتنكسف
انا/ حاضر لما تكبري شويه هتشوفي وتلبسي
نهاد/ كل دا ومش كبيره ي ابني دا انا اخدك بينهم واقول مشوفتكش ههههه
انا/ امشي ي لبوه من هنا هههههه
نهاد/ لا لا بلاش شتيمه بتهيجني فشخ
انا/ ي بنتي امشي بقي يخربيت كدا
نهاد/ حاضر ي عم همشي بس مش هسيبك غير وانت فوقي وبترزع
انا/ ماشي ماشي يلا

حوار مع نفسي

انا/ دا اي كمية البنات والنسوان اللي عايزه تتناك دي
نفسي/ دلوقتي بقوا وحشين ما انت كان نفسك من زمان تنيك كتير ولا نسيت
انا/ منسيتش ي سيدي بس مكنتش متخيل ان البنات فاجره اوي كدا وبتعمل اي حاجه ع تتناك
نفسي/ الفكره مش كدا ي حلو
انا/ امال ازاي ي عم الفشيخ
نفسي/ الفكره ان نرمين مخلياك مش عايز واحده تانيه غيرها حتي لو نيكت غيرها بتبقي بتعمل كدا تقضية واجب لكن مش حب فيهم نرمين مغطيه ع عقلك وقلبك و زوبرك كمان
انا/ تفتكر كدا ولا انت بتعرصلي وخلاص
نفسي/ هو دا اللي انت فيه... انت اه ممكن تنيكهم كلهم بس هتعمل كدا ع متزعلهمش لكن نرمين انت بتعمل معاها كدا ع حاببها وعايزها دايما مش نيك بس .. طب اقولك ع مفاجأه هتعملها مع نرمين
انا/ سمعني مفاجأتك ي سيدي
نفسي/ ان انت ونرمين ...........................
انا/ انت بقي بتنجم ولا بتقرأ الكف ولا مخاوي
نفسي/ ي عم انا قولتلك ومع الوقت هتصدق كلامي
انا/ ماشي ي سيدي شكرا اتكل يلا
نفسي/ خخخخخخخ انت بتكلمني كدا لي ياض
انا/ اكلمك ازاي يعني ي عم متشتغلنيش
نفسي/ خخخخخ تاني.. انت فاكرني زيهم تتنك عليا لا اصحي دا انا افشخك ف افكارك اخليك ولا تسووي وقصتك دي محدش هيقرأها ويتفوا عليك
انا/ لا لا خلاص يسطي دا انا بنكشك عادي
نفسي/ ايون كدا اضبط ي حلو بدل م اظبطك
انا/ طب ممكن تتفضل بقي تعبتك معايا
نفسي/ لا انا مرتاح هنا الجوا فيه طراوه ونسوان وكل حاجه حلوه ناقص بس حشيش
انا/ مش عايز خمرا بالمره طيب؟
نفسي/ لا شكرا... مش عايز منك حاجه
انا/ طب اخلع انا ع تاخد راحتك؟
نفسي/ لا خليك هخلع انا ع الناس اللي بتقرأ هيشتموك حالا بسبب بضانك دا
انا/ البركه ف حضرتك
نفسي/ سلام ي فشيخ
انا/ ابو تقل دمك
نفسي/ ايييي... بتقول حاجه؟
انا/ لا ي باشا سلام انت هتوحشنا

اسف ي جماعه ع الحوار البضان دا

خلصت كلام مع الكائن دا ووقفت شويه زي ما انا لاقيت فوني بيرن كانت نجوي
انا/ اي ي نجووي ف حاجه؟
نجوي/ لا عادي شيفاك واقف قدام الكافيه قولت اكلمك تطلع تقعد معانا بدل الواقفه دي
انا/ طيب تمام خمسه كدا وطالع اعملي قهوه
نجوي/ حاضر هدخل ع طول اعملها
انا/ اشطا... سلام
دخلت الكافيه كانت الساعه 1 وشويه كدا ناديت ع اشرف قولتله رايح مشوار صغير ولو حد سالك من البنات قوله معاه مكالمه
خرجت وطلعت العماره وصلت لشقة نونو لاقيت الباب مفتوح دخلت ع طول وقفلت
انا/ نونو.. نجوي.. انتو فين؟
نجوي/ ادخل ي شهاب انا بعملك القهوه
انا/ طيب هقف ف البلكونه ع ما تخلصي
دخلت البلكونه ولعت سيجاره وشويه لاقيت نجوي جايه بالقهوه
نجوي/ اتفضل ي شهاب القهوه
انا/ تسلمي ي نجوي امال نونو فين
نجوي/ نونو لسه نايمه من شويه شكلها تعبت
انا/ مالها تعبانه عندها اي
نجوي/ معندهاش حاجه ي شهاب.. احنا كنا مع بعض وشكلها جابت كتير فتبعت ونامت
انا/ اممم انتو هتموتوا بعض من اللي بتعملوه دا
نجوي/ هي اللي ضعيفه طول عمرها هههه
انا/ انتي اللي بطل اووي ومبتتعبيش
نجوي/ اعمل اي شهوتي عاليه اوي ومش بستكفي بسهوله غير بقي لو معايا راجل شديد يقدر يكيفني
انا/ مفكرتيش تبطلي اللي بتعمليه دا ي نجوي
نجوي/ شهاب انا كل يوم بقول خلاص مش هخلي راجل تاني يلمسني بس غصب عني بجد شهوتي عاليه ومبقدرش ابعد كتير
انا/ المهم تحاولي ي نجوي ومره ورا مره هتلاقي ان الموضوع مش مستاهل دا كله
نجوي/ شهاب انا بقالي شهر مفيش راجل لمسني انا و نونو بنريح بعض بس
انا/ طب دي حاجه كويسه جدا استمري كدا
نجوي/ بس انا خلاص مش قادره كسي مش مرتاح من دعك الايد ولا حتي الزوبر الصناعي دا.. انا محتاجه لبن ي شهاب اللبن بيهدي النار
انا/ امم ابقي قابليني لو بطلتي ههههه
نجوي/ اقابلك فين والساعه كام ههههه
انا/ اهدي ي ست انتي ف اي ههههه
نجوي/ طب ما تريحني انت ي شهاب وتكسب فيا ثواب ومش هخلي راجل يلمسني غيرك انت بس
انا/ انا لبست نفسي ولا اي
نجوي/ تيجي نتفق اتفاق طيب
انا/ ع حسب الاتفاق ي مكنه
نجوي/ انا مش هنام مع رجاله تاني بس انت تريحني لما اكون خلاص مش قادره وجايبه اخري
انا/ نعم! بتقولي اي مش سامع
نجوي/ متستهبلش ي شهاب.. موافق؟
انا/ اوافق ع اي ي نجوي انتي فاهمه بتقولي اي اصلا ولا كسك اللي بيكلمني دلوقت
نجوي/ عايزه ابقي نضيفه ي شهاب
انا/ يعني انا زوبري فيه منظف اكساس ولا اي بالظبط.. مهو نضيفه دي يبقي تمنعي النيك خالص وخليكي مع نونو زي ما انتو تريحوا بعض
نجوي/ مش هقدر امنع النيك مره واحده كدا ي شهاب ومهما يكن لما اكون انا و نونو سوا بردو مش مريح زي زوبر راجل ولا شوية لبن منه
انا/ بس ثانيه كدا.... ازاي عايزه تبقي نضيفه وانتي اصلا واقفه معايا بروب ع اللحم مبين جسمك كله
نجوي/ مهو انت اللي هتنضف كسي ي شهاب ههه
انا/ يبقي انتي صح.. زوبري فيه منظف اكساس
نجوي/ اه فيه.. هات بقي شوية اريال ههه
انا/ خخخخخخخخ هههههههههه احا
(اسف ي جماعه ع القلش دا 😂🤦‍♂️)
نجوي/ هاا قولت اي ي سيد الرجاله
انا/ مش عارف بجد ي نجوي انتي كدا بتحطيني ف حوار ابن متناكه وعارفك مش هتبطلي تطلبي نييك وكل شويه هتقولي تعبانه وبتاع
نجوي/ طب خلاص يبقي نتفق ان ليا كل اسبوعين يوم تنيكني وتكيفني فيه
انا/ احا اسبوعين اي.. هو كل شهر مره
نجوي/ خلاص موافقه كل شهر يوم تظبطني فيه و وعد مش هخلي اي راجل يلمسني
انا/ لا براحتك خلي اي راجل يلمسك بس مش عايز اعرفك وقتها.. تمام
نجوي/ لا خلاص كل شهر يوم معاك وبس
انا/ تمام وربنا يستر
نجوي/ طب النهارده يومي بقي بقالي شهر اهو
انا/ ي نجوي بطلي رخامه دا احنا لسه متفقين حالا خليها يوم تاني طيب
نجوي/ ي عم بقولك تعبانه وهمووت عليك
انا/ انتي مش كنتي لسه مع نونو وارتحتي
نجوي/ كنت معاها اه بس مرتحتش هي اللي تعبت ونامت مني ومحبتش اضغط عليها
انا/ اصيله ي نجوي
نجوي/ طب يلا بقي هدخل اخد دش واخرجلك تكون جاهز طيب
انا/ ادخلي ي نجوي متقرفينيش خلي اليوم دا يعدي
نجوي/ حاضر
انا/ فين الحمام التاني طيب
نجوي/ الاوضه دي فيها حمام
دخلت نجوي حمام الشقه وانا دخلت حمام الاوضه اللي كنا فيها 5 دقايق ولاقيتها خارجه بقميص احمر من غير برا او اندر وجسمها جامد جدا

وصف نجوي
وشها حلو مقبوله جدا وبشرتها برونز وشعرها صبغاه لون اصفر (لون بضان فشخ) وعيونها عسلي وشفايف كبيره حمرا اما بقي بزازها حجم تقريبا 44 حاجه كدا تغوص فيها وطريه نيك بيتهزوا مع اقل حركه ليها وجسمها من جوا ابيض جدا مع طيز اكبر من الوسط بشويه وكس من برا غامق سيكا بس تفتحه تلاقيه احمر ددمم وكبير مليان لحم وزنبور كبير وغالبا دا سبب هيجانها المستمر بص ي باشا انت و هو هي جامد نيك من النوع اللي تنيك فيها ليل ونهار لا هي تشبع ولا انت تحب تسيبه
خرجت نجوي من الحمام بالقميص الاحمر الشفاف اللي مبين اكتر مهو مخبي وفوق الركبه بشويه كنت انا قاعد بالبوكسر ع السرير انا شوفتها بصراحها عجبتني و زوبري بدأ يظهر ف البوكسر من الهيجان (طبعا بقالي فتره منزلتش لبن كنت مع نرمين قبل البريود بتاعتها بس منزلتش وكمان دعكت ف نونو وبردو منزلتش بس المره دي هنزل عافيه مع نجوي) قربت مني نجوي ونزلت ع الارض جمب السرير ولاقيتها بتمسك رجلي عايزه تبوسها (شكلها كدا بتحب الساديه)
انا/ بتعملي اي ي نجوي؟
نجوي/ عايزه ابوس رجل سيدي ودكري
انا/ قومي ي نجوي مبحبش جو الساديه والخرا دا انتي بني ادمه وانا زيك يبقي نعيش بالطبيعه
نجوي/ فاهمه ي شهاب بس انا بحس اني حابه كدا مع الراجل اللي عاجبني
انا/ فاهم انك بتحبي العنف والذل والجو دا بس سيبي نفسك وانا هتصرف معاكي بطريقتي من غير اي اهانه او خرا من دا
نجوي/ بص انا بتاعتك ي شهاب عايزاك تمتعني وتكيفني بطريقتك انت ومش هعترض ع اي حاجه
انا/ يبقي تقومي تقفي كدا قدامي
قومنا وقفنا انا ونجوي مسكت شفايفها بووس وتقطيع حرفيا بحاول ابقي عنيف معاها ف كل حركه لان العنف هو اللي هيعوض الساديه وبيبقي مقبول وايدي بتتحرك ع جسمها من اول رقبتها لحد طيزها مسكت شفتها اللي تحت بسناني اعضها وايدي ماسكه ف حلمة بزها الشمال بعصره عصر ونجوي صوت اهااتها بيطلع براحه وانا بزود ف عصر بزازها وبقيت بمص ف شفايفها وهي بتبادلني المص بعنف نزلت ايدي ع طيزها بقيت اضربها عليها وقومت ماسك القميص مقلعه ليها خالص بقت ملط قدامي و في سوايل نازله ع فخادها من هيجانها وحرمانها للنيك رجعت تاني لشفايفها وبقيت بضرب ع طيزها جامد والسوعها وهي تهيج اكتر من الضرب قومت مقرب من ودنها وبصوت واطي قولتلها... بتحبي الضرب ي شرموطه... لاقيتها صوت اهاتها بقي عالي عرفت انها بتهيج من الشتيمه كمان وبقيت مستمر ع كدا معاها تقريص وفعص وكدا ضربه ع بزازها وضرب ع طيزها ودخلت صوباعي بين فلقات طيزها لحد ما وصلت لخرمها وبقيت اخربشه بضافري وهي خلاص مش قادره تقف ورجليها مش شايلاها قومت حاضنها وساندها وبقيت اشتمها واضرب في كل حته ف جسمها ومنيمها ع السرير ع ضهرها وانا فوقها برضع ف بزازها وبشدهم حرفيا بسناني وحلمتهم بفعصها بين سناني وشويه اضربهم وشويه ابعبص كسها واضربها عليه لحد ما اترعشت ونزلت عسلها بكميه كبيره محبتش اسيبها تريح ع متفصلش قومت نازل ع كسها ببوقي وماسك شفراتها بشفايفي اشد فيهم وامصهم اوي وايدي بتضرب طيزها من الجنب وصوباع ف خرم طيزها لاقيته دخل بسهوله فشخ قومت مخليهم صوباعين وبرزعهم جامد ف خرمها وهي بتوحوح وتتلوي زي التعبان لحد ما خلاص اتكلمت
نجوي/ شهاب دخل زوبرك بسرعه ف كسي مش قادره ي شهاب دخله دخله
انا/ ادخله لي ي شرموطه لسه بدري ع ما يدخل
نجوي/ لا لا مش قادره خلاص كسي مولع ع خاطري ي شهاب ارزع زوبرك جامد ف كسي
انا/ لما يجيلي مزاج هبقي ارزعه مش انتي اللي تقوليلي ي متناكه ادخله امتي
وفضلت ابعبص طيزها بصوباعين والحس ف كسها تاني بعنف كأني باكله ولساني يدخل كسها ويخرج وبطرف لساني العب ف زنبورها اللي وقف اكتر وكبر من هيجانها وقومت مدخل صوباع كمان مع لساني ف كسها بقي صوباعي ولسااني بيفشخوا ف كسها وصوباعي برزعه جامد ف كسها بكل قوتي وهي تصووت صوتها بيعلي من كتر العنف وانا شغال زي ما انا دعك وفرك ف كسها وطيزها وشويه اطلع اضرب بزازها جامد لحد ما لاقيتهم بقي لونهم احمر وصوابعي معلمه عليهم من بياضهم الشديد سيبت كسها ونزلت ع خرم طيزها بضافري اخربش فيه وهي تزيد من حركتها تحتي وانا ضاغط علي بزازها بايدي مثبتها وبلعب ف خرم طيزها بضافري واطلع عل كسها بضافري اخربش شفراتها وزنبورها والعسل بينزل من كسها واهاتها عاليه وصوتها بقي متقطع من تعبها وانا ازود اكتر ف الخربشه والضرب ع كسها وكل شويه ارزع صوباع ف كسها واحركه جواه وهي تتلووي وانا احركه بسرعه جدا واخرجه وادخله بسرعه اكتر ونجوي تتحايل ادخل زوبري لحد ما حسيت اني زودتها معاها جامد قولت كفايه كدا لعب ف كسها ودعك قومت ماسك زوبري وحاطط راسه ع كسها ادعك شويه بالراس وبعدين قومت منيم زوبري بين شفرات كسها وبقيت بحركه بسرعه اوي وانا بشد ف حلمات بزازها بايدي واضربها عليهم وازود لعب زوبري ع كسها لحد ما صوتت وانفجرت بعسلها غرقت زوبري
بدأ صوتها يهدي شويه شويه وبتاخد نفسها بهدوء شويه قومت ماسك زوبري حاطط راسه ع اول كسها بين الشفرات وقومت رازع زوبري مره واحده لاقيتها اتنطرت لنص السرير وصوتها فضحنا بنت الوسخه لاني مدخل زوبري ع الناشف كسها اللي كان مبلول بس زوبري ناشف وجعها شويه
نجوي/ ااااههههه ي شهاب براحه براحه زوبرك فشخ كسي مش كدا ع خاطري براحه شويه
انا/ مالك ي متناكه ما انتي اللي عايزه تتناكي من بدري وعماله تتحايلي
نجوي/ زوبرك كبير ي شهاب وانت رزعته فيا وهو ناشف مش مبلول فشخني
انا/ مش انتي بتحبي العنف والساديه استحملي بقي ي شرموطه ولا تحبي اخرجه
نجوي/ لا لا متخرجوش ع خاطري نيك كسي افشخه المتناك دا خليه يتكيف
انا/ طب خدي ي شرموطه الزوبر اللي هيفشخك
وفضلت ارزع ف كسها بكل قوتي وبسرعه جامد كأني بنتقم منها بس هي اللي وصلتني لكدا وهي بتحب كدا كان باين عليها المتعه مش وجع وفضلت ع الحال دا ارزع ف كسها 10 دقايق بكل قوتي لما حسيت اني خلاص رجلي وجعتني
انا/ قومي ي متناكه اتنططي ع زوبري
قومت نايم ع ضهري وزوبري واقف وقامت هي طلعت فوق زوبري وقعدت عليه بكسها وبقت تتنطط بكل قوه بقيت مستغرب اي العافيه اللي جاتلها دي فجأه دي كانت بتموت مش قادره تتحرك وفضلت تتنطط ع زوبري بكل قوتها وتتوجع و اهااتها ماليه الاوضه وانا مسكت بزازها اللي عماله تطلع وتنزل قدامي وبضرب فيهم واقرصهم من الحلمه وهي شغاله مكوك ع زوبري لحد ما لاقيتها هديت شويه من الحركه ع زوبري
انا/ مالك ي وسخه بطلتي تنطيط لي
نجوي/ معندش قادره ي شهاب خلاص كسي ورم مبقاش فيا جهد اتناك وانت لسه مجيبتش لبنك
انا/ عايزه اللبن فين ي شرموطه كسك ولا طيزك
نجوي/ لا عايزاه ف كسي ع يهدي شويه
قومت منزلها ومخليها تعمل وضع الدوجي ع السرير وانا واقف وراها وقومت رازع زوبري ف طيزها بكل قووه كانت مفكره هدخله ف كسها بس رزعته ف طيزها واهااتها عاليه وانا بنيك ف طيزها الواسعه وايدي بتدعك زنبورها وتقرصه واشتغلت فيها نييك شويه لحد ما حسيت خلاص زوبري هيرمي لبنه قومت مخرج زوبري من طيزها ورازع ف كسها مره واحده بقوتي ونيكت كسها لحد ما لاقيت لبني بدأ ينزل ف كسها مدفع حرفيا بيضرب ف كسها من قوته لاقيتها بتترعش معايا وتنزل عسلها وانا بجيب كل لبني ف كسها وفضلت ارزع وادخل زوبري واخرجه لحد ما نزلت كل لبني وهي جابت شهوتها كلها مقدرتش افضل واقف قومت مرمي عليها وهي ع بطنها ع السرير وزوبري لسه ف كسها واقف لحد ما بدا ينام شويه شويه وخرج من كسها لوحده وبدأ اللبن ينزل من كسها ع السرير قلبت نفسي من فوقها نزلت ع ضهري ع السرير وهي مش معايا اصلا ف غيبوبه
انا/ نجوي قومي يلا خدي دش بدل ما انتي مقلوبه كدا ملط ع نونو لو صحيت
نجوي/ مش قادره ي شهاب انت بجد فشختني مش عارفه اتحرك من كسي وطيزي
انا/ طب قومي بلا انا هساعدك تدخلي حمام الاوضه هنا وانا هدخل الحمام اللي بره
نجوي/ طب سيبني شويه طيب
انا/ لا قومي يلا قبل م تصحي نونو
نجوي/ طيب حاضر ساعدني
قومت وقفتها ودخلتها حمام الاوضه وانا دخلت حمام الشقه وخدت دش وكله تمام دخلت الاوضه لبست هدومي كانت نجوي خارجه من الحمام و واضح انها فاقت بعد الدش دا وبقت تمام
انا/ روحي البسي حاجه بدل ما انتي ملط
نجوي/ هطلع هدومي اهو بس مش قادره البس اندر ولا برا حاسه بنار ف كسي لسه لبنك سخن مولع وبزازي حمرا وبتوجعني
انا/ خلاص البسي قميص والروب عليه
نجوي/ هعمل كدا لاني مش مستحمله حاجه ع كسي ولا حتي بزازي بقت ددمم منك ي مفتري
انا/ ما انتي اللي عايزه كدا وبعدين اظن انتي اتكيفتي ل سنه قدام متفكريش ف نيك دلوقت خالص
نجوي/ اه اتكيفت قوي بس بردو معادنا يوم كل شهر تعمل فيا كدا انا مبسوطه ي عم
انا/ بحذرك ان نونو تعرف حاجه انتي فاهمه
نجوي/ لا لا مش هقولها بجد هيبقي سر بينا
انا/ هنشووف بس لو عرفت انك قولتيلها اعتبري ان مفيش نيك تاني ولا هعرفك تاني
نجوي/ ي شهاب مش هقولها حاجه
انا/ تمام كدا... اعمليلي قهوه بقي يلا
نجوي/ طب اعملك عصير ع اللبن اللي نزل منك دا انا هعمل لنفسي عصير
انا/ لا اعمليلي قهوه مش عايز عصاير
نجوي/ حاضر قهوه قهوه
قعدت مع نجوي شربت القهوه ورغينا شويه كانت الساعه بقت 2 ونص قولتلها هنزل
انا/ الساعه بقت 2 ونص انا هنزل الكافيه
نجوي/ ما تخليك قاعد شويه ادينا بنرغي
انا/ لا كفايه كدا لما نونو تصحي بقي ابقي قوليلها اني جيت قعدت شويه ومشيت
نجوي/ حاضر.. وانا هدخل انام مش هقدر اروح
انا/ تمام انا هنزل.. سلام
قومت نزلت وقفت قدام الكافيه تاني ومسكت الفون ع لو حد من البنات شافني يفهم اني كنت بتكلم ف الفون وميرغيش كتير وانا واقف لاقيت دينا خارجه برا الكافيه تقريبا بتبص عليا
دينا/ انت مختفي فين ي شهاب
انا/ موجود ي دينا بس كان معايا مكالمه ومشيت شويه لحد اخر الشارع قعدت هناك اتكلم
دينا/ دي مكالمه مهمه بقي
انا/ كنت بكلم كذا حد من صحابي بقالي فتره معرفش عنهم حاجه قولت اكلمهم واطمن عليهم
دينا/طب ما تيجي نقعد جوا
انا/ تمام هشرب سيجاره و اجي
خلصت السيجاره ودخلت الكافيه
نهاد/ مختفي فين ي شهاب
انا/ كنت بكلم ناس صحابي وعملت كذا مكالمه
دينا/ اقعد بقي معانا شويه ي عم انت ع طول مشغول كدا زي ما تكون رجل اعمال كبير
انا/ اديني قعدت اتفضلي ارغي
دينا/ بنفكر بعد عيد ميلاد اميره نروح الساحل او اي مكان نغير جو بدل الزهق دا
انا/ فكره جامده خصوصا اني مخرجتش مع نرمين ف مكان حلو بسبب ام الكافيه دا واخد معظم الوقت... هي ايون نرمين مش بتشتكي بس مش هستني لما تنفجر ف وشي من الروتين الممل دا
نهاد/ خلاص احنا نروح الساحل وهات نرمين وتعالي معانا كلنا نغير جو
انا/ اجي معاكو فين ي شوية بتوع... انا هاخد نرمين وهروح مكان تاني انتو مش فيه انا عايز اصفي دماغي مش اوجعها بصداعكم وكتر كلامكم
دينا/ بقي كدا تصدق اننا غلطانين اننا اتكلمنا قدامك كان زمانك نايم ع ودنك ومش هتسأل ف الغلبانه اللي مستحملاك دي
انا/ يسطي مهو انتو مش هتسيبوني ف حالي وانا عايز افسح نرمين واعيشها يومين حلوين تنسي بيهم الهم والملل دا وانتو لو جيتوا معانا مش هعرف اقعد معاها ساعتين ع بعض منكم
نهاد/ خلاص شوف شقه نقعد فيها احنا البنات مع بعض وشقه ليك انت ونرمين لوحدكم
انا/ عجباني اوي دماغك دي ي نهاد بقيتي بتفكري اهو بس بردو لا مش موافق انا مش عايز اشوف وشكوا خالص قدامي هههههههه
نسرين/ ما تهدي علينا ي عم انت... انت عمال تبهدل و تهزأ فينا ولا كأننا شغالين عندك
انا/ اي دا مين دي... تبع مين البت دي
نسرين/ انا نسرين ي شهاب ولا نسيتني ولا تحب اوريك الوش التاني مش هيعجبك
انا/ انتي نسرين بجد... عليا النعمه هقوم امسك وشك امسح به ارضية الكافيه ع اشوف وشك التاني دا... اي ي بت مالك
نسرين/ ف اي ي شهاب انا بس الحماس خدني شويه قولت اعمل حركه كدا هههه
انا/ حماس اي ي بتاعه انتي تحبي اوريك انا الوش التاني بتاعي هتتفجأي به
نسرين/ لا ي عم قلبك ابيض انا كنت بعمل نمره بس شكلها وسعت مني
انا/ الصراحه وسعت جامد ههههههه ابقي حطيلها قطن ع الدم بقي ههههه
نسرين/ هي اي دي ي شهاب
انا/ البتاعه اللي وسعت دي يسطي
دينا/ اتنيلي اسكتي هو الحماس بتاعك دا جاي يشتغل دلوقت ومع البني ادم دا... دا انتي اوقاتك كلها غلط... انتي ساكته من الصبح خليكي كدا
انا/ ايون اسمعي كلام ماما دينا ي حبيبتي
دينا/ قولت اي ي شهاب نعتمد عليك بقي؟
انا/ انتو لي محسسني اني موافق خلاص
نهاد/ ي شهاب يعني يرضيك نبقي بنات لوحدنا من غير راجل كدا معانا نعتمد عليه
انا/ تصدقي صح وجهة نظر بردو تحترم
نهاد/ خلاص يعني موافق نروح كلنا سوا وتبقي الراجل بتاعنا كلنا ونعتمد عليك
انا/ لا انا بقول طالما هتبقوا بنات لوحدكم ومينفعش تروحوا من غير راجل يبقي بلاش تروحوا احسن ههههههههه
دينا/ اصووت والم عليك الكافيه يعني
انا/ لا وعل اي انا هسيبلكم الكافيه كله وامشي احسن و صوتي براحتك بقي مش ناقص صداع
نسرين/ اقعد يسطي الكلام اخذ وعطي
انا/ ع خاطرك انتي ي عاقله هقعد اهو
نسرين/ بس ي بت انتي وهي انا هتكلم مع شهاب ونلاقي حل يريحنا كلنا.. صح ي شهووب؟
انا/ شهووب!! امشي ي بت من هنا مش ناقص جنان ولبخه ف الكلام
دينا/ ي بنتي اسكتي ابوس ايدك خليه هادي
نسرين/ ي عم بدلعك اهو كمان. مش عاجبك
انا/ لا عاجبني يسطي جدا... ها قولي عايزه اي وفين الحل اللي هيريح الكل
نسرين/ بص انت تحجز شقتين واحده لينا وواحده ليك انت و نرمين ويا عم مش هنوجع دماغك غير لو في معانا مشكله او نستفسر عن حاجه ونقضي كلنا وقت جميل وتبقي معانا ع نبقي مطمنين
انا/ ي سلام عليكي انتي العاقله اللي فيهم... مش هزعلك ي نسرين انتي حبيبتي برضو اكتر منهم
نسرين/ انت عسل يخليك لينا
انا/ خلاص انا هروح مطروح.. هتيجوا معايا ولا عايزين تروحوا انتو الساحل
دينا/ بس احنا مروحناش مطروح قبل كدا ومنعرفش فيها اي حاجه خالص هنروح مكان منعرفوش ي شهاب خلينا ف مكان نعرفه احسن
انا/ دينا هو مش المفروض انتو عندكو شاليه ف الساحل واميره برضو عندهم واحد.. ما تروحوا الساحل انتو احسن وكدا. كدا انتو عارفينها كويس
دينا/ ي عم احنا عايزين نبقي معاك
انا/ م هي دي المشكله الكبيره
دينا/ طب تحب نروح الشاليه عندي انا والبنات وانت و نرمين تقعدوا ف شاليه اميره والمسافه بينهم شارع واحد مش بعيده والساحل احنا عارفينها احسن من مطروح منعرفش فيها حاجه
انا/ ي حبيبتي انا شغلي الاولاني كان ف مطروح وانا حافظ مطروح حته حته وليا اصحاب هناك من العرب كمان ودول اللي هيجيبولنا الشقتين وهيعملوا معايا اعلي واجب لاني كنت مظبطهم والعلاقه بينا جامده فشخ وهما نفسهم يخدموني من بدري هتيجوا ولا اروح انا ونرمين لوحدنا
نهاد/ لا طالما كدا يبقي نروح مطروح واهو نشوف جوها وانا اسمع انها جميله ومدينه حلوه
دينا/ خلاص نروح مطروح المره دي ولو معجبتناش نبقي ناخد اجازه تانيه نروح الساحل
نسرين/ اشطا يلا بينا نحضر الشنط
انا/ نسرين ميعاد نومك وصل.. يلا اتكلي انتي... عايزين تروحوا امتي ومين هييجي غيركوا ولا انتو ال 3 بس
دينا/ اكيد اميره جايه ونشوف ليلي كمان تيجي معانا تغير جو ولا اي رايكوا
نهاد/ مفيش مشكله يبقي احنا وليلي واميره
انا/ عايزين امتي بالظبط ع اتكلم مع احمد اعرفه اني هاخد اجازه من الكافيه قبلها
دينا/ اي رايكو ف يوم الاتنين.. تاني يوم عيد الميلاد بتاع اميره
انا/ بصوا اتفقوا مع بعض ع يوم محدد وعرفوني
دينا/ طب ع نبقي عل نور من قبلها نلبس اللي يعجبنا ولا هتقولنا لا وبلاش دا ولا دا وكدا
انا/ مهو ع حسب هتلبسوا اي اصلا
دينا/ ف لبس بحر مايوه وكدا بس ف الخروج هيبقي لبس عادي مش مفتوح ولا حاجه
انا/ بالنسبه للبحر كدا كدا هحاول نبقي ف مكان خاص لوحدنا ع تاخدوا راحتكو وطالما ف الخروج هيبقي عادي زي كدا مثلا مفيش مشكله براحتكم انا يعني مش هتحكم ف حياتكم
دينا/ خلاص كدا اتفقنا
خلصنا كلام وكله تمام وافتكرت هاله وامها والشقه قولت افتح الفون ابص ع الكاميرات اشوفهم بيعملوا اي.. خرجت قدام الكافيه وفتحت الكاميرات لاقيت حاجه غريبه فششخ.. احا اي دا..........

نهاية الجزء ا​

• عجبني
التفاعلات: زبر باشا، ميقا و AhmesdSimo
جميله جدا استمر ومتتاخرش بالاجزاء الباقيه

• عجبني
جزء جامد فشخ

• عجبني
الحقنا بالاجزاء الباقية بسرعه

• عجبني
التالت امتي طيب

• عجبني
يسطا متغبش علينا مستني الجزء الثالث ليا 5ايام

• عجبني
يسطا احنا بنموت هنا محتاجين الجزء الجديد 😂

• عجبني
حبييي يغالي امتى الجزء الثالث ناظريني بفارق الصبر٠

• عجبني
رائعة وجميلة اوووووي وممتعة
مشكور على السرد الجميل يانجم

• عجبني
لمتابعة السلاسل السابقة (السلسلة الأولى)

الجزء الاول

نونو/ انا مش عبيطه ي شهاب... انا من يوم ما شوفتك واتكلمت معاك وانت عاجبني ونفسي فيك ومش هسمح لأي حركة غباء مني تخليني اخسرك واخسر الاحساس اللي لاقيته معاك من شويه... نجوي اه صاحبتي وحبيبتي بس كل واحد بيبقي له سر محتفظ به لنفسه بس وانت دلوقتي بقيت سري الخاص اللي محدش هيعرفه خالص
انا/ دا اي الكلام الجامد دا هههه
نونو/ كلام من القلب ي دكري
انا/ بقيت دكرك خلاص ههههههه
نونو/ اه دكري ومش هخلي اي بني ادم تاني يلمسني غيرك... انا كنت بنام مع رجاله بسبب نجوي واني محتاجه لكن دلوقت خلاص وصلت لجزء من اللي كنت بتمناه وعارفه انك مش هتقصر معايا ف اي حاجه يبقي لي افضل زي ما انا عامله زي الشرموطه... لازم اتغير عشانك لانك مش اي حد ي شهاب ومبقتش عايزه حد غيرك يلمسني
انا/ مش عارف اقولك اي ي نونو بس كدا بتكوني بتظلمي نفسك معايا لاني مش دايما هبقي ليكي
نونو/ عارفه دا كويس وعارفه انك مبتحبش تبقي مرتبط بحد معين وبتحب تمشي بدماغك انت محدش يحركك بس انا يكفيني اكون جزء من تفكيرك ويبقي ليا معاك شوية وقت دا هيبسطني جدا وانا مش عايزه اكتر من كدا
انا/ تمام و انا هعمل كل اللي اقدر عليه معاكي لانك شخصية حلوه وانا حاببها ولازم ابسطك
نونو/ يبقي كدا اتفقنا
انا/ طب مش ناويه تقومي تلبسي حاجه
نونو/ الصراحه مبسوطه كدا ههههه
انا/ بس انا مش مبسوط وتعبان ههه
نونو/ خلاص تعالي ريح نفسك وريحني معاك
انا/ تصدقي انا كدا مبسوط فشخ هههههه
نونو/ يلهوووي عليك انت صعب اوي
انا/ طب انا هنزل بقي الساعه بقت 4
نونو/ خليك قاعد شويه طيب
انا/ كفايه كدا بقي وهاتي المفتاح بتاع الشقه انا هسلمه للبنات ع لو حبوا ينقلوا ف اي وقت محدش فيهم يقلقك
قامت نونو جابت المفتاح اخدته منها ونزلت الكافيه كملت باقي الوقت قاعد مبعملش حاجه ع الساعه 7 كنت خلاص ماشي و واقف قدام العربيه لاقيت حد بينادي عليا ببص لاقيتها ليلي
انا/ اي دا ليلي انتي مختفيه فين؟
ليلي/ ف الدنيا ي شهاب انت يعني سألت ولا حتي فكرت ترن عليا تطمن
انا/ ما انتي عارفه ان ف مليون حاجه ف دماغي.. المهم اخبارك اي وكنتي مختفيه فين
ليلي/ انا كويسه.. كنت ف البلد زياره لبابا وماما
انا/ ع كدا مختفيه من فتره ومش بشوفك مع دينا ولا بتتصلي حتي
ليلي/ انت رايح البيت ولا اي؟
انا/ ايون كنت هعدي ع حد اديله مفتاح شقته وبعد كدا اروح ع البيت
ليلي/ هي دينا مجاتش الكافيه؟
انا/ كانت هنا مع صاحبتها وبعد كدا راحت البيت تكمل سهرتها هناك... رني عليها كدا
طلعت ليلي الفون ورنت ع دينا
ليلي/ انتي فين ي بنتي بكلمك من بدري مبترديش عليا افتكرت نايمه لولا قابلت شهاب قالي انك كنتي ف الكافيه
دينا/ مسمعتش الفون وهو بيرن.. كنت ف الكافيه وروحت كملت سهره عند. واحده صاحبتي وخلصنا من شويه ولسه بلم حاجتي ع نمشي انا واميره
ليلي/ طيب خلاص اقابلك بكره بقي
دينا/ اوك حبيبتي.. باي
انا/ تعالي اركبي هنعدي ع ناس صحابي اديلهم مفتاح شقتهم وهوصلك للبيت
ليلي/ لا دا مشوار عليك هاخد تاكسي
انا/ ي ستي اركبي وابقي هاتي الاجره هههه
ركبنا انا وليلي العربيه وروحت عند العماره اللي فيها نهاد وانا متأكد اني هلاقي دينا هناك وفعلا اول ما ركنت العربيه لاقيت دينا نازله من العماره هي واميره وطلع اللي ف دماغي صح (دينا سيطرت ع نهاد ونسرين ومارست معاهم سكس ليز وكدا يبقي كلام نهاد بجد ان بينها وبين نسرين حاجه)
انا/ دينا و اميره كمان... بتعملوا اي هنا ي بنتي انتي وهي مش قولتوا هتروحوا بيت اميره
دينا/ اي دا شهاب انت جاي ليه
انا/ انا جاي ل نهاد ع اديلها مفتاح الشقه اللي هتأجرها جديده هي ونسرين
دينا/ امممم...اصلنا قولنا نسهر مع نهاد. ونسرين بدل م احنا لوحدنا جو خنقه
انا/(كلمت دينا بصوت واطي) يا تري اتمتعتي بيهم ولا طلعوا مش جامدين 😉هههه
دينا/ شهاب انت مصيبه ومفيش حاجه بتفوتك
انا/ دينا انا عارف من وقت ما خرجتي من الكافيه انك لفيتي عقل البنات وهتيجي هنا تنامي معاهم بس كنتي مستني اشوف اتمتعتي ولا فاكس ههه
دينا/ عرفت منين ي ناصح
انا/ من غباءك.... مش قادره تستني انهم يمشوا بعيد عن الكافيه بشويه وبعد كدا تمشي انتي و تقفي بالعربيه ع يركبوا
دينا/ انت متابع الموقف من اوله بقي
انا/ مبقاش شهاب لو حاجه زي دي فاتتني.. كمان انهم اول ما قالوا هيمشوا انتي كمان قولتي انك هتمشي مع انك كنتي بتفضلي سهرانه للصبح ف الكافيه بس كسك اللي بياكلك مكنش مخليكي عارفه تفكري قومتي ع طول وراهم
دينا/ مش هعرف ارد عليك ع انت صح
انا/ المهم يكون ناره بردت واتكيف
دينا/ يعني بردت شويه ههههه
انا/ ماشي ي ناصحه يلا اتكلي انتي وانا هديلها المفتاح واروح اوصل ليلي بيتها
دينا/ هي ليلي فين
انا/ في العربيه عندي روحي شوفيها لحد ما اشوف نهاد اللي اكيد مش هتقدر تنزل ههه
رنيت ع نهاد وطلعت فوق شقتها وانا ع الباب
انا/ خدي ي نهاد دا مفتاح الشقه الجديده لو عايزه تنقلي بكره اوكي هي جاهزه
نهاد/ بجد ي شهاب طب تعالي ادخل
انا/ لا انا همشي انا ع اسيبك ترتاحي من الحرب اللي كنتي فيها مع دينا هههه
نهاد/ هي قالتلك الوسخه دي
انا/ لا مقالتليش حاجه بس انا فاهم الحوار من اوله من بداية ما وقفت ليكوا ع تركبي انتي ونسرين عند الكافيه وكمان لسه مقابلها نازله من عندك... ولا كنتو بتذاكروا سوا هههه
نهاد/ كنا بنذاكر اه... بليز ي شهاب بلاش اي حد يعرف الحوار دا نسرين تموت فيها دي شكاكه
انا/ انتي عبيطه ي بنتي... انا مليش دعوه بتصرفات حد وكمان اطمني انا لا عرفت حاجه ولا بتكلم ف حاجه متخصنيش
نهاد/ انا عارفه انك مش هتتكلم بس بأكد عليك ع انت عارف نسرين جبانه اووي وبتخاف فشخ
انا/ متخافيش ويلا ادخلي انتي واقفلي الباب
نهاد/ تمام... تصبح ع خير
نزلت ركبت عربيتي ومعايا ليلي وكانت دينا معاها
انا/ عايزه حاجه ي دينا؟
دينا/ شكرا ي شهاب نتقابل بكره بقي
انا/ اوكي ي قمر.. سلام
مشيت بالعربيه ومعايا ليلي وبقينا نتكلم ف اي حاجه لحد ما وصلت بيتها
انا/ وصلنا ي قمر يلا تصبحي ع خير
ليلي/ طب انزل طيب اقعد شويه واشرب حاجه
انا/ لا يدوب كدا امشي ع الحق انام شوويه الساعه بقت 8 وبعدين الشيطان شاطر وانتي احلويتي عن المره اللي فاتت ولو طلعت عندك هعمل فيكي قلة ادب هههههه
ليلي/ تعالي بسرعه دا انا نفسي تعمل زي المره اللي فاتت انا مش قادره انساها ونفسي تتكرر تاني
انا/ خليها مره تانيه بقي مش لازم دلوقت اصلي فاصل بجد وعايز انام فشخ
ليلي/ تمام ي شهاب بس معني كدا ليا عندك مره تانيه تيجي تقعد معايا ويحصل تاني بينا علاقه
انا/ سيبيها بظروفها ي ليلي وكله خير
ليلي/ اوكي.. تصبح ع خير
مشيت من عند ليلي وصلت الشقه عند نرمين طلعت ودخلت الشقه لاقيت نرمين لسه نايمه لانها سهرت امبارح معانا ف الكافيه دخلت غيرت هدومي وطلعت جمبها ع السرير والغريب انها محستش بيا ولا صحيت من نومها شكلها تعبانه من السهر... فضلت صاحي شويه ع السرير لحد. ما نمت ع نفسي محسيتش بأي حاجه غير الساعه 6 كانت نرمين بتصحيني ع نتغدا
نرمين/ شهاب قووم يلا الساعه 6 الغدا جاهز
انا/ صباح الفل ي قمر.. صحيتي امتي؟
نرمين/ صحيت من ساعتين كدا سخنت الاكل وحضرت السفره وسيبتك شويه تنام
انا/ لحقتي تعملي غدا ف ساعتين
نرمين/ لا انا لما رجعت امبارح من الكافيه معرفتش انام ع طول ف قولت اجهز الاكل لبكره ع لو نمت اصحي براحتي وكمان البريود نزلت عليا النهارده فهبقي تعبانه وصحيت سخنته وجاهز اهو
انا/ تمام ي قمر هلبس واجي وراكي ع السفره
قعدنا اتغدينا وشربنا القهوه وكله تمام
انا/ النهارده اول يوم بريود؟
نرمين/ اه بيبقي يوم متعب اوي وجسمي كله متكسر مبقدرش اتحرك خالص ي شهاب
انا/ اممم طب بكره الخميس كنت هاخد اجازه زي م اتفقنا ع نخرج فيه
نرمين/ لا شكله هيتلغي لاني مبقدرش اخرج وانا عندي بريود مبضمنش الظروف
انا/ خلاص نأجلها ليوم تاني ي جميل.. بس كدا مش هتعرفي تيجي عيد ميلاد اميره؟
نرمين/ عيد الميلاد هيبقي يوم الاحد ودا غالبا هيبقي اخر يوم ف البريود ف مش هينفع اخرج ف اليوم دا بالذات وانا هبقي اكلم اميره اعتذرلها واقولها كل سنه وهي طيبه وانت ابقي قولها بردو
انا/ تمام وانا هشتري هديه بردو واديها ليها باسمك انتي مع الاعتذار ع متزعلش
نرمين/ انا كنت هقولك كدا برافو عليك
انا/ عيب عليك دا انا شهاب فاهم دماغك
نرمين/ يخليك ليا ي قمر
انا/ ما تيجي نريح شويه ف الاوضه ههه
نرمين/ ي شهاب بقولك ف بريود وحاجات وحشه مينفعش طبعا خطر عليا انا وانت
انا/ ي عم انا بهزر انتي خلاص شوفتيني يعني قومت قلعت و اغتصبتك ههههه
نرمين/ سافل سافل بجد ههههه
انا/ تسلم ي بطل تسلم ههه... هقوم البس بقي ع انزل الساعه بقت 7 وشويه ي قمر
نرمين/ اوكي ي حبيبي
انا/ عايزه حاجه اجيبهالك وانا راجع.. يعني مثلا مسكن للألم بسبب البريود دي او حاجات تانيه من بتاعة البنات دي ههههه
نرمين/ بس بقي ي شهاب انا عامله حسابي ملكش دعوه انت بالحاجات دي.. دي للبنات بس
انا/ تصدقي انا غلطان انا غلطان هههه
نرمين/ ايون غلطان بقي ملكش دعوه هه
قومت لبست وكله تمام ونزلت ركبت العربيه وصلت الكافيه لاقيت احمد بيقفل الحسابات قعدت معاه
انا/ ازيك ي ابو حميد اي الاخبار؟
احمد/ حبيبي ي شهاب كله تمام اخبارك انت
انا/ تمام ي غالي.. الشغل تمام ولا
احمد/ كله تمام ي برنس
انا/ طب اعمل حسابك انا مش هاجي الكافيه يوم الاحد عندي مشوار كدا
احمد/ خير ف حاجه؟
انا/ لا حد من اصحابي عيد ميلاده ولازم ابقي معاه يعني وانت فاهم جو لو مروحتش هيزعل وكدا
احمد/ تمام ولا يهمك ابقي خلي اشرف ياخد باله من الكافيه مكانك و اشرف شخص كويس يعني
انا/ كنت هعمل كدا بس قولت اعرفك بردو قبلها بكذا يوم ع لو عندك اقتراح تاني
احمد/ تسلم ي شهاب هقوم انا اخلع بقي ع عازم المدام ع العشا برا ومش عايز اتأخر
انا/ تمام ي غالي روح انت لتدفع غرامة تأخير هه
احمد/ هههههه انت فاهم اهو
انا/ انت هتقولي ع دماغهم دي صعبه فشخ و في ثانيه يتقلب عليك وتبقي حوار هههه
احمد/ عايز حاجه قبل ما امشي طيب
انا/ ايوون هات سيجاره هههههه
احمد/ خد العلبه اهي خليها معاك ههه
انا/ لا هي واحده عايز اجرب سجايرك ي سيدي وبعدين اهي رخامه وخلاص بدل الزهق
احمد/ نفسي تبطل رخامه بقي انت كبرت ههه
انا/ بقولك اي... اتكل انت ي احمد ههههه
احمد/ هتكل ماشي ي عم.. سلام
انا/ سلام ي غالي
قعدت ف الكافيه متابع الدنيا ولاقيت ناس جديده موجوده منهم شباب وبنات معرفهمش او مش شوفتهم قبل كدا ف الكافيه والدنيا تمام جدا... ع الساعه 10 كانت دينا وصلت بس لوحدها
دينا/ اهلا بالمخابرات بتاعتنا
انا/ اهلا ي شاذه هههه
دينا/ اي الكلمه القديمه دي اسمها ليز ي جاهل
انا/ معلش انا جاهل بس مش شاذ بلعب ف حاجات نفس اللي عندي مفيش اختلاف
دينا/ ي بني دي متعه جامده ايش عرفك انت
انا/ عارف انها متعه بس لما تكون علاقه طبيعيه مش نفس نوعي... بتعملي اي انتي زياده عن الشاب دا بالعكس انتي مبتعمليش اللي شاب بيعمله ف البنت الا لو عندك زوبر كمان تبقي كملت اوي
دينا/ اخترعوا زوبر صناعي ع فكره
انا/ دا بينزل لبن بردو ي ناصحه!
دينا/ ي شهاب العلاقه بين البنتين ممتعه بردو مش لازم يكون موجود زوبر ع يبقي ف متعه
انا/ ي دينا فاهم كل اللي بتقوليه كويس وعارف كمان ان البنت تعرف النقاط الحساسه اللي ف جسمكم اكتر من الشاب كل دا معروف بس الموضوع ف الاول والاخر شذوذ ومش طبيعي ودي حقيقه مهما تقولي مش هتتغير
دينا/ انا معاك وكلامك صح بس انا بميل للبنت اكتر من الشاب دي ميولي وصعب اغيرها بسهوله حتي لما جربت شباب متمتعتش زي م اكون مع بنت الاحساس مختلف تمامآ كل واحده فينا عارفه هتعمل اي ع تمتع التانيه مش زي الشباب معلش يعني اخرهم يدخلو الزوبر ف الكس ويفضلوا خمس دقايق وفجأه تلاقي الشاب نزل شوية لبن ومات
انا/ مش ذنبنا انك بتختاري خولات تنام معاكي
دينا/ يعني بقيت انا اللي غلط بسبب اختياراتي
انا/ ي دينا صدقيني فاهم اللي بتقوليه كله وفعلا ف شباب مبتقدرش تمسك نفسها قدام البنت خصوصا لو جامده زيك بس بردو انتي حالتك دي شذوذ ومش هينفع تفضلي كدا دايما... طب لما تتجوزي هتجيبي واحده معاكي يوم الدخله؟
دينا/ اهو الجواز دا مش ف بالي خالص بسبب علاقة السرير خايفه اتجوز واحد يطلع اخره 3 دقايق ف السرير وبعد. كدا اولع انا ف نفسي
انا/ المهم قوليلي عملتي اي مع نهاد ههه
دينا/ اسكت ي شهاب دي نهاد دي جسمها اووووف فتاك بجد حاجه خيال دي الهدوم بتخبي بلاوي
انا/ حاسس اني قاعد مع حمدي الوزير ههه
دينا/ لا بجد جسمها جميل وسخنه جدا مبتزهقش من السكس دا احنا فضلنا ييجي 4 ساعات مع بعض لحد ما انا تعبت وهي كانت لسه عايزه كمان
انا/ ونسرين اي ظروفها؟
دينا/ جسها حلو بردو بس مش زي نهاد وكمان بتتعب بسرعه هههه كانت هي واميره مع بعض بيتعبوا بسرعه ومطولوش ف السرير
انا/ اميره كمان طلعت ليز
دينا/ اميره مش ليز بس من يوم ما جربت النيك مع الواد الخول دا وطيزها بتحرقها شكله كان بيجيب لبنه ف طيزها وبقت مدمنه ف جات معايا تبردها شويه وتجرب علاقة البنات يمكن تعجبها ومتفكرش تنام مع شاب تاني
انا/ المهم بقي ي دينا الكلام اللي هقوله دلوقت ممكن تزعلي منه بس لو زعلتي من اللي قالته يبقي زعلتي مني انا ومش هيبقي بينا كلام تاني لان اللي قالتلي الكلام دا كانت خايفه لتزعلي منها
دينا/ كلام اي ي شهاب اللي يزعلني ومين اللي قالتلك وخايفه ازعل منها بسببه
انا/ انتي لي اتفقتي مع ليلي انها تخلص حوار اميره بس تطلب مني انام معاها مقابل انها تخلصه
دينا/ اممم بص ي شهاب انا نفسي فيك قووي من يوم ما عرفتك واتكلمت معاك
انا/ هو انا كل ما اتكلم مع حد يقولي نفسي فيك والجو دا ي جماعه انا كسم انسان عادي زي زيكم مش كائن فضائي يعني مفيش اي اختلاف
دينا/ ي شهاب انت طريقتك مختلفه عن شباب كتير.. مبتشغلش بالك بحد وكمان اسلوب تعاملك مع الناس كويس وبتعرف تكسب اللي قدامك كويس جدا بأقل كلمه والاهم انك مش مدلوق عل اي بنت مهما كانت حلوه او جامده كل دا عندك. ملوش لازمه ودا بيخلي اي بنت تشك ف نفسها اللي هو ازاي الشخص دا مبصش عليا ولا محاولش يتكلم معايا مع اني الكل هيموت عليا دا بيبقي حال كل بنت انت بتتعامل معاها كأنها شخص عادي ملوش لازمه او مش ملفته ليك
انا/ هي دي طبيعتي ي دينا انا مبديش لحد اكبر من حجمه الطبيعي عندي بس ف نفس الوقت لا بزعل حد مني ولا برفع من حد لدرجة انه يشوف نفسه عليا كل واخد فيه ميزه عن التاني دا طبيعي و انا بعرف ميزة كل شخص وبحتفظ بيها لنفسي ومش لازم اقولك انتي فيكي ميزة كذا ع ارضي غرورك لا اولعي بغرورك طالما انا مرتاح
دينا/ مهو دا بيخلي اي بنت تتشد للراجل اللي بيعمل كدا بيبقي صعب عليها وانت عارف ان الممنوع مرغوب.. شهاب انا اعرف واحده بتيجي الكافيه من الشخصيات اللي الغرور فاشخها دي سمعتها مره بتكلم صاحبتها عليك وبتقولها انها مش هتسكت غير وانت معاها بس لسه مش عارفه توصلك ازاي ومش لاقيه حوار تشغلك به معاها دا كله بسبب انك مش معبرها وكأنها مش موجوده
انا/ دي مين اللي واثقه ف نفسها دي؟
دينا/ معرفش اسمها ومش موجوده دلوقت بس اول ما تيجي هقولك عليها وعايزاك تفشخها
انا/ المهم انتي لي خليتي ليلي تطلب كدا
دينا/ عارفه انك طالما عرفت الحوار ف هي قالتلك لي بس هقولك تاني.... كنت متفقه معاها انها تخليك تروحلها الشقه وتبدأو العلاقه وبعد كدا ادخل انا عليكم وابقي معاكم ف العلاقه من كتر م انا عايزاك ومبقاش معايا حل اخليك تنام معايا ولا عارفه اقولك كدا بطريقة مباشره
انا/ لو كل اللي مخططه له دا حصل وفعلا دخلتي علينا اي يضمنك اني اكمل معاكو مش اسيبكو وامشي لا وكمان بنسبه كبيره جدا مش هنتكلم تاني والعلاقه بينا هتتقطع من غير رجوع
دينا/ مش عارفه بقي ي شهاب مفكرتش ف رد فعلك وقتها كل اللي كان ف بالي اني اوصللك وخلاص بأي طريقه كانت بقي
انا/ غلط ي دينا تفكيرك دا وكان وارد جدا يحصل اللي مخططه له وكان وقتها فعلا هقطع علاقتي بيكي نهائي حتي لو اعتذرتي مليون مره
دينا/ من وقت ما انت اتعصبت ع ليلي يوم لما قالتلك تنام معاها وانا عرفت ان الحوار باظ خلاص وانت مش هتنام معاها غير بمزاجك
انا/ عموما ي دينا اللي حصل حصل وخلص المهم بعد كدا بلاش تمشي ورا افكارك التعبانه دي هتخسرك كتير وبقولهالك تاني بلاش تزعلي من ليلي لانها خايفه ع زعلك جامد بس انا ضغطت عليها ع تتكلم وطلعت عين اهلي لحد ما اتكلمت
دينا/ مش زعلانه بس معني انك عرفت منها ف حصل بينكم علاقه ولا انا غلط؟
انا/ لا مش غلط حصل فعلا لاني وعدتها بعد. ما تخلص حوار اميره ليها عندي مره اعملها فيها اللي عايزاه ووفيت بوعدي ليها
دينا/ طب انا بقولهالك صريحه ي شهاب انا عايزاك جدا ونفسي فيك لو حتي مره واحده بس
انا/ سيبيها بظروفها وانتي عارفه اني مش هنسي حاجه تخصك انتي بالذات وهعملك كل اللي تحبيه
دينا/ خلاص ي شهاب انا مستنيه ع نار
انا/ خليكي ع نار لحد ما تولعي هههه المهم فين اميره مش معاكي يعني
دينا/ اميره تعبانه من اللي حصل ونايمه ههه
انا/ يخربيت دماغك هتفسدي اخلاق البنت
دينا/ انا مالي هي اللي الفضول قاتلها ونفسها تجرب ولما جربت طلعت ضعيفه فشخ
انا/ قوليلها خليكي مع شهاب وهو يظبطك ههه
دينا/ طب اظبطني انا الاول وبعدين اظبطها هي
انا/ لا انتي خليكي مع البنات حلوين عليكي
دينا/ يخربيت رخامتك ي جدع ههه
واحنا بنتكلم ليلي دخلت الكافيه وفجأه لاقيناها واقفه جمبنا وقعدت معانا ع الترابيزه
ليلي/ ازيكو ازيكو
انا/ اهلا بعالم سمسم هههه
دينا/ اهلا بالوسخه اللي فضحتني دا انا هنفخك
ليلي/ ف اي حصل اي بس
دينا/ ي وسخه اقولك ع سر تقومي تقول له
ليلي/ كدا ي شهاب تقولها وتخليها تزعل مني
انا/ دي مين دي اللي تزعل عيب عليكي انا اديتك كلمه وكمان هي مش زعلانه اصلا
دينا/ لا مش زعلانه ي جزمه بس بردو هنفخك
ليلي/ اعملي اللي عايزاه بس متزعليش
انا/ طب اسيبكم بقي تصفوا الحوار هههه
دينا/ اه حقك ضربت بينا وعايز تخلع
انا/ ضربت اي واخلع اي ي زفت انتي... انتي لو زعلتي منها يبقي زعلتي مني انا شخصيا وانتي وراحتك بقي ازعلي او لا
دينا/ بقي دا شكل واحده زعلانه؟
انا/ طب قوليلها بقي لتفكر انك زعلانه
ليلي/ لا خلاص كدا عرفت انها مش زعلانه وانا معاكي اهو ي ستي اعملي اللي نفسك فيه
سيبتهم ومشيت وهما قعدوا مع بعض
دينا/ بقي كدا ي ليلي تقولي لشهاب كل حاجه
ليلي/ غصب عني بجد وانتي عارفه ان شهاب سهل عليه يوقع اي حد ف الكلام
دينا/ مهو عشان عارفه ف انا مزعلتش منك وكمان كدا كدا كان لازم يعرف المهم انه ميزعلش مني
ليلي/ لا عل فكره مش زعلان منك وكان بيسمع الكلام عادي ومحسيتش منه بأي زعل خالص
دينا/ شهاب صعب ومتعرفيش هو بيفكر ف اي
ليلي/ ف دي عندك حق جدا
دينا/ قوليلي بقي عمل معاكي اي.. نمتوا سوا؟
ليلي/ يلهووي ي دينا دا كان يوم جامد. اوي وبعدين بلاش نتكلم ف الموضوع دا هنا احسن هسخن كل ما افتكر اللي حصل جسمي بيولع
دينا/كان جامد اوي كدا؟
ليلي/ جامد. بس؟ دا كان فظيع ي بنتي احنا منمناش مع رجاله قبل كدا اصلا قصاد اللي شهاب عمله فيا ف احنا مكناش نعرف رجاله اصلا
دينا/ اهدي ي وسخه انا اصلا هايجه من وقت ما قولتله اني نفسي فيه حاسه بنار
ليلي/ بجد قولتيله كدا
دينا/ اه من شويه فتح حوار الكلام اللي قولتيه له وبعدها قولتله بقي اني عايزاه
ليلي/ قالك اي طيب
دينا/ قالي سيبيها بظروفها وان انا بالذات هيعملي اي حاجه نفسي فيها لاني مهمه عنده فشخ
ليلي/ ما تاخديني معاكو يوم ما تبقوا سوا
دينا/ برقبتك ي وسخه دا انتي نمتي معاه ومقولتيش ليا حاجه غير لما هو قال
ليلي/ خلاص بقي ي دينا سامحيني وبعدين يعني هتاخديه ليكي لوحدك ي طماعه انا صاحبتك بردو
دينا/ خلاص يبقي سيبيني اول مره ليا معاه نبقي لوحدنا وانا هحاول معاه اننا نتجمع احنا التلاته ف مره مع بعض انتي صاحبتي بردو
ليلي/ بجد تسلميلي ي مزه
نرجع عندي بقي قاعد ف المكتب ولاقيت حد بيخبط عليا والباب اتفتح دخلت بنت معرفهاش
بنت/ ممكن ادخل
انا/ اكيد اتفضلي
بنت/ شكرا ليك ي شهاب
انا/ مين حضرتك؟
بنت/ انا شيرين وكنت محتاجه استفسر لو عايزه احجز الكافيه ل حفله خاصه هينفع
انا/ اهلا بيكي... الصراحه مش عارف الكافيه بيتحجز ل حفلات خاصه ولا لا بس ممكن شوية وقت بس اعمل مكالمه وهرد ع حضرتك حالا
شيرين/ طب تحب اجي ليك وقت تاني
انا/ لا لا زي ما انتي هعمل مكالمه بس
طلعت فوني ورنيت ع احمد
انا/ سوري ي ابو حميد بس عندي استفسار صغير كدا. بخصوص الكافيه
احمد/ خير ي شهاب
انا/ هو الكافيه بيتحجز حفلات خاصه؟
احمد/ اه عادي ممكن يتحجز يوم كامل او بالساعه ع حسب اللي عايز يحجزه
انا/ طب ف حد عايز يحجزه بس لسه معرفش التفاصيل بالظبط
احمد/ طب اعرف التفاصيل وشوف لو عايز حجز يوم كامل هيبقي المبلغ 10000 لكن لو بالساعه هتبقي الساعه ب 1000
انا/ خلاص تمام هشوف كدا واكلمك تاني
قفلت مع احمد ورجعت ل شيرين
انا/ تمام ي شيرين الكافيه بيتحجز عادي بس انتي هتحجزي يوم كامل ولا كم ساعه
شيرين/ لا انا هحجز 3 ساعات بس... عيد ميلاد صاحبتي وهيبقي موجود صحابنا ف عايزين الكافيه خاص بينا احنا بس
انا/ تمام مفيش اي مشكله.. عيد الميلاد امتي؟
شيرين/ يوم الجمعه... هنبدأ الحجز الساعه 7 بليل
انا/ تمام جدا يوم الجمعه الساعه 7 كله هيبقي جاهز لعيد الميلاد والمكان فاضي تمامآ ليكم
شيرين/ محتاجه بس طقم الكافيه الناس اللي شغاله هنا ولو انت تبقي موجود يبقي تمام
انا/ مفيش اي مشكله بس ممكن انا معرفش اجي او هاجي متأخر شويه لظروف خاصه
شيرين/ اتمني تيجي تحضر معانا
انا/ ع قد ما اقدر هحاول تمام
شيرين/ تمام ي شهاب شكرا ليك
خلصت معاها كلام وهي مشيت طلعت فوني كلمت احمد وقولتله اني اتفقت معاها وهتاخد الكافيه 3 ساعات وكله تمام ورجعت تاني كملت قعدتي كانت الساعه وصلت 11و شويه خرجت من المكتب طلبت قهوه ورايح لترابيزة دينا لاقيت نهاد موجوده
انا/ اهلا انتو وصلتوا بالسلامه
نهاد/ بقالنا نص ساعه هنا وانت شكلك كنت مشغول مع حد ف المكتب محبتش اعطلك
انا/ اه واحده عايزه الكافيه حجز خاص
دينا/ دا امتي الحجز دا؟
انا/ يوم الجمعه هتحجز 3 ساعات من 7 ل 10... اعملوا حسابكم تتأخروا شويه بقي
دينا/ خلاص هنبقي نروح نشوف شقة نهاد الجديده ونقعد معاها شويه وبعدين نيجي هنا يكون الحجز الخاص دا خلص
انا/ صحيح ي نهاد نقلتي حاجتك انتي ونسرين ولا لسه ف الشقه القديمه
نهاد/ نقلنا من شويه وبصراحه الشقه جميله جدا
انا/ اي خدمه عدي الجمايل دي... امال فين نسرين مش ظاهره يعني
نهاد/ بترتب حاجتها ف الدولاب وشوية وهتنزل اصلها بتاخد. وقت ف الحاجات دي
انا/ طب تمام ومبروك عليكو الشقه
نهاد/ شكرا بجد ي شهاب انت عملت معانا جميل مش هننساه طول عمرنا
انا/ ي ستي عايزك تنسيه وتهدي شويه
سيبتهم وقومت اعمل مكالمه........
انا/ ازيك ي هاله اي الاخبار؟
هاله/ شهاب.. ازيك انت... كله تمام وبخير
انا/ نقلتي انتي ومامتك واختك؟
هاله/ اه احنا ف القاهره ف الشقه وبصراحه طلعت جميله وماما عماله تسألني لي نقلنا والشقه غاليه والكلام اللي انت تعرفه دا
انا/ قوليلها اي حاجه.. مثلا شكلكم هيبقي وحش لو فضلتوا ف البلد بعد ما اتعرف ان جوزها بيتاجر مخدرات ودعاره والجو دا
هاله/ هو دا اللي بقوله ليها
انا/ طب. تمام ولو محتاجه اي حاجه كلميني
هاله/ حاضر.. شكرا ليك ي شهاب
انا/ تمام ي قمر عايزه حاجه؟
هاله/ تسلملي... مع السلامه
ناديت ع اشرف قولتله يروح يعرف الناس اني عايزهم يتجمعوا 5 دقايق بس لما يبقوا مش معاهم شغل هقولهم كلمتين وابقي جيبلي القهوه هشربها معاكوا واحنا بنتكلم
اشرف/ تمام ي هندسه
رجعت تاني للبنات ع ترابيزتهم
انا/ بتتكلموا ف اي
دينا/ بنشوف هنلبس اي ف عيد. ميلاد اميره
انا/ طبعا نهاد ونسرين وليلي رايحين
ليلي/ دا اكيد ي عم لازم نروح
انا/ اهدي ي وحش هو انا قولت حاجه ههه
نهاد/ طبعا انت جاي ي شهاب
انا/ مش عارف لسه بفكر اروح او لا
دينا/ ازاي دا لا اميره هتزعل منك لو مجيتش انت ونرمين كمان لازم تيجي
انا/ بالنسبه لنرمين مش هتيجي لان عندها ظروف وصعب تخرج لكن انا هحاول اجي عادي
دينا/ هو دا وقت ظروف بس تقوم بالسلامه وانت لازم تيجي طالما نرمين مش جايه يا اما اميره تزعل منك ومنها لازم حد فيكو يحضر ع يعوض التاني
انا/ طب بالنسبه للهديه انا معرفش اجيبلها اي
نهاد/ ملكش دعوه انت هديتك وهدية نرمين انا هاجيبهم ع ذوقي ومتقلقش ذوقي جميل ف الهدايا
انا/ خلاص تمام بس تقوليلي بكام وتاخدي فلوسهم ي بلاش تتعبي نفسك وتجيبيهم لاني مش هاخدهم من غير فلوس و دا كلام نهائي
نهاد/ طيب طيب يخربيت دماغك دي
و انا قاعد معاهم لاقيت اشرف بينادي عليا
انا/ ايون ي اشرف جايلك دلوقت
روحت ل اشرف والناس اللي شغاله
انا/ ازيكم ي شباب عاملين اي
كلهم/ تمام ي هندسه كله بخير
انا/ ع بس مطولش عليكم.. ف حد حجز الكافيه لحفله خاصه عيد ميلاد هيبقي يوم الجمعه من الساعه 7 ل 10.. انا مكنتش اعرف ان الكافيه بيتحجز بس كلمت احمد وطلع عادي والناس دي طالبه ان انتو تبقوا موجودين معاهم ع لو محتاجين حاجه يعني
اشرف/ بيتحجز عادي ي هندسه واحنا الطقم دا بالكامل حضر الحفلات دي وكنا بنبقي موجودين
انا/ طب كويس جدا... بس عايز اعرف دا متعب ليكو ولا شغله زي الايام العاديه
بنت1/ لا ي هندسه دا بيبقي مريح جدا كدا كدا اللي حاجزين الكافيه مبيحتاجوش حاجات كتير مجرد بس تظبيط للمكان او مشاريب بعد الحفله م تخلص ومبيبقاش شغل كتير يعني دا احنا بنحب يبقي ف حجز كل يوم هههههه
انا/ تمام جدا... بس كدا انتو هتيجوا يوم الجمعه بدري عن الميعاد بتاعكو يعني قبل 7 تكونوا هنا لان الطقم دا هو اللي مطلوب يبقي موجود
اشرف/ ي هندسه من 6 ونص هنكون هنا
انا/ اشرف... فين القهوه يسطي ههههه
اشرف/ موجوده اهي ي هندسه بس انت مشوفتهاش مش ذنبي بقي ههههه
انا/ ماشي ي عم.... تمام كدا ي شباب واتمني يعني يكون الموضوع سهل زي ما بتقولوا لاني مبحبش جو الحفلات والتلزيق دا و مطلوب اني احضر.. كان نفسي اخلع بس اشطا لبست ههههههه
بنت2/ حلو اوي احنا بنحب تكون معانا اصلا
انا/ اووبس يبقي انتي اللي لبستيني ف الحوار دا
كلهم/ هههههههههه بنحبك ي هندسه
انا/ حبايبي ي بشوات **** يعلم بغلاوتكم عندي
اشرف/ اشطا ي رجاله حفله وهتهيصوا هههه
انا/ انا مش مقلق من حد غيرك انت ي اشرف هه
اشرف/ متقلقش ي هندسه هرفع راسك
انا/ يبقي اللي ف بالي صح وهتودينا ف داهيه
شاب الشيشه/ ايون ي هندسه دا فلاتي بتاع نسوان ومش هتشوفه يوم الحفله بيختفي هههه
انا/ طب خد بالك ي اشرف عيني هتبقي عليك طول الحفله دي و اياك تختفي عني هشلوحك
اشرف/ لي كدا ي هندسه انا بحافظ ع سمعة الكافيه وبرفع من قيمته بين كافيهات المنطقه ههه
انا/ تمام ي شباب تقدروا تتفضلوا
كلهم/ تمام ي هندسه
انا/ الو
رقم/ ازيك ي شهاب عامل اي
رقم/ انت مش عارف صوتي؟
رقم/ اهدي طيب متبقاش عصبي، انا.....

الجزء الثاني

انا/ الو
رقم/ ازيك ي شهاب عامل اي
رقم/ انت مش عارف صوتي؟
رقم/ اهدي طيب متبقاش عصبي، انا نجوي
انا/ نجووي!! اي شغل ******* اللي بتعمليه دا وبعدين اي هاكل بزازك بعيني دي
نجوي/ بهزر معاك ي شهاب.. انت مبتعرفش تهزر خالص و عل طول متعصب كدا
انا/ ي نجوي مش اي كلام يتقال يبقي هزار و كويس اني مقفلتش السكه ولا قليت ادبي
نجوي/ خلاص ي بطل اسفه ومتزعلش
انا/ مش زعلان... كنتي بترني محتاجه حاجه؟
نجوي/ لا عادي بطمن عليك اصلي عند نونو بقول يعني لو حبيت تطلع تقعد معانا شويه هنعملك قهوه كمان من ايدينا احنا
انا/ تسلمي ي نجوي بجد بس الوقت لسه بدري مينفعش اسيب الكافيه كدا لوحده
نجوي/ الساعه داخله ع 12 اهي ي شهاب بدري اي دا في ناس نامت دلوقت هههه
انا/ 12 دي لسه اول الليل ي نجوي
نجوي/ خلاص وقت ما تحب اطلع ع طول كدا كدا احنا سهرانين اهو تطلع تفك من زحمة الكافيه
انا/ خلاص تمام الجو يهدي ف الكافيه وهطلع
نجوي/ ماشي هنستناك
خرجت بره وقفت قدام الكافيه بشرب سيجاره لاقيت نسرين نازله من العماره
نسرين/ ازيك ي شهاب
انا/ بخير ي قمر عامله اي
نسرين/ كله تمام و زي الفل
انا/ الشقه عجبتكم؟
نسرين/ اه جميله جد ي شهاب تسلم بجد
انا/ مبروك عليكو ي قمر.... ادخلي البنات قاعده جوا عمالين يرغو ف اي كلام فاضي
نسرين/ انت واقف بره لي مش قاعد معاهم
انا/ عادي واقف ف الهوا شويه
نسرين/ تمام انا هدخلهم
دخلت نسرين للبنات وانا فضلت واقف برا شويه لاقيت نهاد خارجه واقفه معايا
نهاد/ مش عايز تطلع تشوف الشقه؟
انا/ اشوفها لي هو انا اللي هعيش فيها
نهاد/ ي عم اختار ردودك شويه
انا/ ما انتي داخله ف الحوار بسؤال غبي... قولي اللي عندك ي نهاد ع طول بلاش حوارات
نهاد/ ع طول قافشني كدا
انا/ ع انتو البنات بتفكروا بجزء معين وراكنين دماغكو دي خالص بتتكلموا وخلاص بدون تفكير
نهاد/ طيب قولي انت عرفت منين اللي حصل بيني وبين دينا طالما هي مقالتش حاجه
انا/ شوفتكوا وانت بتركبوا معاها العربيه يومها وكنت شاكك بس لما جيت اديلك المفتاح وقابلتني تحت هي واميره اتأكدت ان بينكم حاجه ولما سألتك انتي ع طول وقعتي بلسانك وافتكرتي انها قالتلي ع اللي حصل بينكم.. بس كدا
نهاد/ اممم صايع انت ي شهاب
انا/ فين الصياعه ي بنتي دي حاجه باينه للاعمي
نهاد/ ماشي ي شهاب
انا/ مش دا اللي كنتي عايزاني فيه ي نهاد.... عايزه اي تاني قولي ع طول
نهاد/ لا هو دا بس مفيش تاني
انا/ متأكده؟ طيب خلاص ماشي
نهاد/ استني عليا ارد حتي ي عم
انا/ ما انتي قولتي مفيش تاني اهو خلاص
نهاد/ لا في... عايزاك تطلع تتفرج ع الشقه عادي
انا/ اتفرج ع الشقه ولا عليكي انتي
نهاد/ هااا... الشقه ي عم ملكش دعوه بيا
انا/ انتي فكراني عبيط ي بنت! عارف انك عايزاني انام معاكي و ان دينا فشختلك دماغك بكلامها عني متوقع دا جدا وانتي عايزه تشوفي كلامها عني صح ولا لا بس انا هقولك ان دينا اصلا منامتش معايا يعني بتقول اي كلام وخلاص لزوم الوقت اللي كنتو فيه بتهيجك ي هبله
نهاد/ شهاب يخربيت دماغك دي فشيخه
انا/ هههه ماشي ي هبله.. يلا اتكلي
نهاد/ دا انا هدخل افشخها الوسخه دي
انا/ خدي بالك بس لتفشخك هي
نهاد/ دي بهدلتني بجد يومها
انا/ بس بتقول ان جسمك جامد وفشيخ
نهاد/ تحب تشووف 😉
انا/ امشي ي نهاد احنا ف الشارع هههه
نهاد/ خلاص خليني اشوف انا طالما بتنكسف
انا/ حاضر لما تكبري شويه هتشوفي وتلبسي
نهاد/ كل دا ومش كبيره ي ابني دا انا اخدك بينهم واقول مشوفتكش ههههه
انا/ امشي ي لبوه من هنا هههههه
نهاد/ لا لا بلاش شتيمه بتهيجني فشخ
انا/ ي بنتي امشي بقي يخربيت كدا
نهاد/ حاضر ي عم همشي بس مش هسيبك غير وانت فوقي وبترزع
انا/ ماشي ماشي يلا

حوار مع نفسي

انا/ دا اي كمية البنات والنسوان اللي عايزه تتناك دي
نفسي/ دلوقتي بقوا وحشين ما انت كان نفسك من زمان تنيك كتير ولا نسيت
انا/ منسيتش ي سيدي بس مكنتش متخيل ان البنات فاجره اوي كدا وبتعمل اي حاجه ع تتناك
نفسي/ الفكره مش كدا ي حلو
انا/ امال ازاي ي عم الفشيخ
نفسي/ الفكره ان نرمين مخلياك مش عايز واحده تانيه غيرها حتي لو نيكت غيرها بتبقي بتعمل كدا تقضية واجب لكن مش حب فيهم نرمين مغطيه ع عقلك وقلبك و زوبرك كمان
انا/ تفتكر كدا ولا انت بتعرصلي وخلاص
نفسي/ هو دا اللي انت فيه... انت اه ممكن تنيكهم كلهم بس هتعمل كدا ع متزعلهمش لكن نرمين انت بتعمل معاها كدا ع حاببها وعايزها دايما مش نيك بس .. طب اقولك ع مفاجأه هتعملها مع نرمين
انا/ سمعني مفاجأتك ي سيدي
نفسي/ ان انت ونرمين ...........................
انا/ انت بقي بتنجم ولا بتقرأ الكف ولا مخاوي
نفسي/ ي عم انا قولتلك ومع الوقت هتصدق كلامي
انا/ ماشي ي سيدي شكرا اتكل يلا
نفسي/ خخخخخخخ انت بتكلمني كدا لي ياض
انا/ اكلمك ازاي يعني ي عم متشتغلنيش
نفسي/ خخخخخ تاني.. انت فاكرني زيهم تتنك عليا لا اصحي دا انا افشخك ف افكارك اخليك ولا تسووي وقصتك دي محدش هيقرأها ويتفوا عليك
انا/ لا لا خلاص يسطي دا انا بنكشك عادي
نفسي/ ايون كدا اضبط ي حلو بدل م اظبطك
انا/ طب ممكن تتفضل بقي تعبتك معايا
نفسي/ لا انا مرتاح هنا الجوا فيه طراوه ونسوان وكل حاجه حلوه ناقص بس حشيش
انا/ مش عايز خمرا بالمره طيب؟
نفسي/ لا شكرا... مش عايز منك حاجه
انا/ طب اخلع انا ع تاخد راحتك؟
نفسي/ لا خليك هخلع انا ع الناس اللي بتقرأ هيشتموك حالا بسبب بضانك دا
انا/ البركه ف حضرتك
نفسي/ سلام ي فشيخ
انا/ ابو تقل دمك
نفسي/ ايييي... بتقول حاجه؟
انا/ لا ي باشا سلام انت هتوحشنا

اسف ي جماعه ع الحوار البضان دا

خلصت كلام مع الكائن دا ووقفت شويه زي ما انا لاقيت فوني بيرن كانت نجوي
انا/ اي ي نجووي ف حاجه؟
نجوي/ لا عادي شيفاك واقف قدام الكافيه قولت اكلمك تطلع تقعد معانا بدل الواقفه دي
انا/ طيب تمام خمسه كدا وطالع اعملي قهوه
نجوي/ حاضر هدخل ع طول اعملها
انا/ اشطا... سلام
دخلت الكافيه كانت الساعه 1 وشويه كدا ناديت ع اشرف قولتله رايح مشوار صغير ولو حد سالك من البنات قوله معاه مكالمه
خرجت وطلعت العماره وصلت لشقة نونو لاقيت الباب مفتوح دخلت ع طول وقفلت
انا/ نونو.. نجوي.. انتو فين؟
نجوي/ ادخل ي شهاب انا بعملك القهوه
انا/ طيب هقف ف البلكونه ع ما تخلصي
دخلت البلكونه ولعت سيجاره وشويه لاقيت نجوي جايه بالقهوه
نجوي/ اتفضل ي شهاب القهوه
انا/ تسلمي ي نجوي امال نونو فين
نجوي/ نونو لسه نايمه من شويه شكلها تعبت
انا/ مالها تعبانه عندها اي
نجوي/ معندهاش حاجه ي شهاب.. احنا كنا مع بعض وشكلها جابت كتير فتبعت ونامت
انا/ اممم انتو هتموتوا بعض من اللي بتعملوه دا
نجوي/ هي اللي ضعيفه طول عمرها هههه
انا/ انتي اللي بطل اووي ومبتتعبيش
نجوي/ اعمل اي شهوتي عاليه اوي ومش بستكفي بسهوله غير بقي لو معايا راجل شديد يقدر يكيفني
انا/ مفكرتيش تبطلي اللي بتعمليه دا ي نجوي
نجوي/ شهاب انا كل يوم بقول خلاص مش هخلي راجل تاني يلمسني بس غصب عني بجد شهوتي عاليه ومبقدرش ابعد كتير
انا/ المهم تحاولي ي نجوي ومره ورا مره هتلاقي ان الموضوع مش مستاهل دا كله
نجوي/ شهاب انا بقالي شهر مفيش راجل لمسني انا و نونو بنريح بعض بس
انا/ طب دي حاجه كويسه جدا استمري كدا
نجوي/ بس انا خلاص مش قادره كسي مش مرتاح من دعك الايد ولا حتي الزوبر الصناعي دا.. انا محتاجه لبن ي شهاب اللبن بيهدي النار
انا/ امم ابقي قابليني لو بطلتي ههههه
نجوي/ اقابلك فين والساعه كام ههههه
انا/ اهدي ي ست انتي ف اي ههههه
نجوي/ طب ما تريحني انت ي شهاب وتكسب فيا ثواب ومش هخلي راجل يلمسني غيرك انت بس
انا/ انا لبست نفسي ولا اي
نجوي/ تيجي نتفق اتفاق طيب
انا/ ع حسب الاتفاق ي مكنه
نجوي/ انا مش هنام مع رجاله تاني بس انت تريحني لما اكون خلاص مش قادره وجايبه اخري
انا/ نعم! بتقولي اي مش سامع
نجوي/ متستهبلش ي شهاب.. موافق؟
انا/ اوافق ع اي ي نجوي انتي فاهمه بتقولي اي اصلا ولا كسك اللي بيكلمني دلوقت
نجوي/ عايزه ابقي نضيفه ي شهاب
انا/ يعني انا زوبري فيه منظف اكساس ولا اي بالظبط.. مهو نضيفه دي يبقي تمنعي النيك خالص وخليكي مع نونو زي ما انتو تريحوا بعض
نجوي/ مش هقدر امنع النيك مره واحده كدا ي شهاب ومهما يكن لما اكون انا و نونو سوا بردو مش مريح زي زوبر راجل ولا شوية لبن منه
انا/ بس ثانيه كدا.... ازاي عايزه تبقي نضيفه وانتي اصلا واقفه معايا بروب ع اللحم مبين جسمك كله
نجوي/ مهو انت اللي هتنضف كسي ي شهاب ههه
انا/ يبقي انتي صح.. زوبري فيه منظف اكساس
نجوي/ اه فيه.. هات بقي شوية اريال ههه
انا/ خخخخخخخخ هههههههههه احا
(اسف ي جماعه ع القلش دا 😂🤦‍♂️)
نجوي/ هاا قولت اي ي سيد الرجاله
انا/ مش عارف بجد ي نجوي انتي كدا بتحطيني ف حوار ابن متناكه وعارفك مش هتبطلي تطلبي نييك وكل شويه هتقولي تعبانه وبتاع
نجوي/ طب خلاص يبقي نتفق ان ليا كل اسبوعين يوم تنيكني وتكيفني فيه
انا/ احا اسبوعين اي.. هو كل شهر مره
نجوي/ خلاص موافقه كل شهر يوم تظبطني فيه و وعد مش هخلي اي راجل يلمسني
انا/ لا براحتك خلي اي راجل يلمسك بس مش عايز اعرفك وقتها.. تمام
نجوي/ لا خلاص كل شهر يوم معاك وبس
انا/ تمام وربنا يستر
نجوي/ طب النهارده يومي بقي بقالي شهر اهو
انا/ ي نجوي بطلي رخامه دا احنا لسه متفقين حالا خليها يوم تاني طيب
نجوي/ ي عم بقولك تعبانه وهمووت عليك
انا/ انتي مش كنتي لسه مع نونو وارتحتي
نجوي/ كنت معاها اه بس مرتحتش هي اللي تعبت ونامت مني ومحبتش اضغط عليها
انا/ اصيله ي نجوي
نجوي/ طب يلا بقي هدخل اخد دش واخرجلك تكون جاهز طيب
انا/ ادخلي ي نجوي متقرفينيش خلي اليوم دا يعدي
نجوي/ حاضر
انا/ فين الحمام التاني طيب
نجوي/ الاوضه دي فيها حمام
دخلت نجوي حمام الشقه وانا دخلت حمام الاوضه اللي كنا فيها 5 دقايق ولاقيتها خارجه بقميص احمر من غير برا او اندر وجسمها جامد جدا

وصف نجوي
وشها حلو مقبوله جدا وبشرتها برونز وشعرها صبغاه لون اصفر (لون بضان فشخ) وعيونها عسلي وشفايف كبيره حمرا اما بقي بزازها حجم تقريبا 44 حاجه كدا تغوص فيها وطريه نيك بيتهزوا مع اقل حركه ليها وجسمها من جوا ابيض جدا مع طيز اكبر من الوسط بشويه وكس من برا غامق سيكا بس تفتحه تلاقيه احمر ددمم وكبير مليان لحم وزنبور كبير وغالبا دا سبب هيجانها المستمر بص ي باشا انت و هو هي جامد نيك من النوع اللي تنيك فيها ليل ونهار لا هي تشبع ولا انت تحب تسيبه
خرجت نجوي من الحمام بالقميص الاحمر الشفاف اللي مبين اكتر مهو مخبي وفوق الركبه بشويه كنت انا قاعد بالبوكسر ع السرير انا شوفتها بصراحها عجبتني و زوبري بدأ يظهر ف البوكسر من الهيجان (طبعا بقالي فتره منزلتش لبن كنت مع نرمين قبل البريود بتاعتها بس منزلتش وكمان دعكت ف نونو وبردو منزلتش بس المره دي هنزل عافيه مع نجوي) قربت مني نجوي ونزلت ع الارض جمب السرير ولاقيتها بتمسك رجلي عايزه تبوسها (شكلها كدا بتحب الساديه)
انا/ بتعملي اي ي نجوي؟
نجوي/ عايزه ابوس رجل سيدي ودكري
انا/ قومي ي نجوي مبحبش جو الساديه والخرا دا انتي بني ادمه وانا زيك يبقي نعيش بالطبيعه
نجوي/ فاهمه ي شهاب بس انا بحس اني حابه كدا مع الراجل اللي عاجبني
انا/ فاهم انك بتحبي العنف والذل والجو دا بس سيبي نفسك وانا هتصرف معاكي بطريقتي من غير اي اهانه او خرا من دا
نجوي/ بص انا بتاعتك ي شهاب عايزاك تمتعني وتكيفني بطريقتك انت ومش هعترض ع اي حاجه
انا/ يبقي تقومي تقفي كدا قدامي
قومنا وقفنا انا ونجوي مسكت شفايفها بووس وتقطيع حرفيا بحاول ابقي عنيف معاها ف كل حركه لان العنف هو اللي هيعوض الساديه وبيبقي مقبول وايدي بتتحرك ع جسمها من اول رقبتها لحد طيزها مسكت شفتها اللي تحت بسناني اعضها وايدي ماسكه ف حلمة بزها الشمال بعصره عصر ونجوي صوت اهااتها بيطلع براحه وانا بزود ف عصر بزازها وبقيت بمص ف شفايفها وهي بتبادلني المص بعنف نزلت ايدي ع طيزها بقيت اضربها عليها وقومت ماسك القميص مقلعه ليها خالص بقت ملط قدامي و في سوايل نازله ع فخادها من هيجانها وحرمانها للنيك رجعت تاني لشفايفها وبقيت بضرب ع طيزها جامد والسوعها وهي تهيج اكتر من الضرب قومت مقرب من ودنها وبصوت واطي قولتلها... بتحبي الضرب ي شرموطه... لاقيتها صوت اهاتها بقي عالي عرفت انها بتهيج من الشتيمه كمان وبقيت مستمر ع كدا معاها تقريص وفعص وكدا ضربه ع بزازها وضرب ع طيزها ودخلت صوباعي بين فلقات طيزها لحد ما وصلت لخرمها وبقيت اخربشه بضافري وهي خلاص مش قادره تقف ورجليها مش شايلاها قومت حاضنها وساندها وبقيت اشتمها واضرب في كل حته ف جسمها ومنيمها ع السرير ع ضهرها وانا فوقها برضع ف بزازها وبشدهم حرفيا بسناني وحلمتهم بفعصها بين سناني وشويه اضربهم وشويه ابعبص كسها واضربها عليه لحد ما اترعشت ونزلت عسلها بكميه كبيره محبتش اسيبها تريح ع متفصلش قومت نازل ع كسها ببوقي وماسك شفراتها بشفايفي اشد فيهم وامصهم اوي وايدي بتضرب طيزها من الجنب وصوباع ف خرم طيزها لاقيته دخل بسهوله فشخ قومت مخليهم صوباعين وبرزعهم جامد ف خرمها وهي بتوحوح وتتلوي زي التعبان لحد ما خلاص اتكلمت
نجوي/ شهاب دخل زوبرك بسرعه ف كسي مش قادره ي شهاب دخله دخله
انا/ ادخله لي ي شرموطه لسه بدري ع ما يدخل
نجوي/ لا لا مش قادره خلاص كسي مولع ع خاطري ي شهاب ارزع زوبرك جامد ف كسي
انا/ لما يجيلي مزاج هبقي ارزعه مش انتي اللي تقوليلي ي متناكه ادخله امتي
وفضلت ابعبص طيزها بصوباعين والحس ف كسها تاني بعنف كأني باكله ولساني يدخل كسها ويخرج وبطرف لساني العب ف زنبورها اللي وقف اكتر وكبر من هيجانها وقومت مدخل صوباع كمان مع لساني ف كسها بقي صوباعي ولسااني بيفشخوا ف كسها وصوباعي برزعه جامد ف كسها بكل قوتي وهي تصووت صوتها بيعلي من كتر العنف وانا شغال زي ما انا دعك وفرك ف كسها وطيزها وشويه اطلع اضرب بزازها جامد لحد ما لاقيتهم بقي لونهم احمر وصوابعي معلمه عليهم من بياضهم الشديد سيبت كسها ونزلت ع خرم طيزها بضافري اخربش فيه وهي تزيد من حركتها تحتي وانا ضاغط علي بزازها بايدي مثبتها وبلعب ف خرم طيزها بضافري واطلع عل كسها بضافري اخربش شفراتها وزنبورها والعسل بينزل من كسها واهاتها عاليه وصوتها بقي متقطع من تعبها وانا ازود اكتر ف الخربشه والضرب ع كسها وكل شويه ارزع صوباع ف كسها واحركه جواه وهي تتلووي وانا احركه بسرعه جدا واخرجه وادخله بسرعه اكتر ونجوي تتحايل ادخل زوبري لحد ما حسيت اني زودتها معاها جامد قولت كفايه كدا لعب ف كسها ودعك قومت ماسك زوبري وحاطط راسه ع كسها ادعك شويه بالراس وبعدين قومت منيم زوبري بين شفرات كسها وبقيت بحركه بسرعه اوي وانا بشد ف حلمات بزازها بايدي واضربها عليهم وازود لعب زوبري ع كسها لحد ما صوتت وانفجرت بعسلها غرقت زوبري
بدأ صوتها يهدي شويه شويه وبتاخد نفسها بهدوء شويه قومت ماسك زوبري حاطط راسه ع اول كسها بين الشفرات وقومت رازع زوبري مره واحده لاقيتها اتنطرت لنص السرير وصوتها فضحنا بنت الوسخه لاني مدخل زوبري ع الناشف كسها اللي كان مبلول بس زوبري ناشف وجعها شويه
نجوي/ ااااههههه ي شهاب براحه براحه زوبرك فشخ كسي مش كدا ع خاطري براحه شويه
انا/ مالك ي متناكه ما انتي اللي عايزه تتناكي من بدري وعماله تتحايلي
نجوي/ زوبرك كبير ي شهاب وانت رزعته فيا وهو ناشف مش مبلول فشخني
انا/ مش انتي بتحبي العنف والساديه استحملي بقي ي شرموطه ولا تحبي اخرجه
نجوي/ لا لا متخرجوش ع خاطري نيك كسي افشخه المتناك دا خليه يتكيف
انا/ طب خدي ي شرموطه الزوبر اللي هيفشخك
وفضلت ارزع ف كسها بكل قوتي وبسرعه جامد كأني بنتقم منها بس هي اللي وصلتني لكدا وهي بتحب كدا كان باين عليها المتعه مش وجع وفضلت ع الحال دا ارزع ف كسها 10 دقايق بكل قوتي لما حسيت اني خلاص رجلي وجعتني
انا/ قومي ي متناكه اتنططي ع زوبري
قومت نايم ع ضهري وزوبري واقف وقامت هي طلعت فوق زوبري وقعدت عليه بكسها وبقت تتنطط بكل قوه بقيت مستغرب اي العافيه اللي جاتلها دي فجأه دي كانت بتموت مش قادره تتحرك وفضلت تتنطط ع زوبري بكل قوتها وتتوجع و اهااتها ماليه الاوضه وانا مسكت بزازها اللي عماله تطلع وتنزل قدامي وبضرب فيهم واقرصهم من الحلمه وهي شغاله مكوك ع زوبري لحد ما لاقيتها هديت شويه من الحركه ع زوبري
انا/ مالك ي وسخه بطلتي تنطيط لي
نجوي/ معندش قادره ي شهاب خلاص كسي ورم مبقاش فيا جهد اتناك وانت لسه مجيبتش لبنك
انا/ عايزه اللبن فين ي شرموطه كسك ولا طيزك
نجوي/ لا عايزاه ف كسي ع يهدي شويه
قومت منزلها ومخليها تعمل وضع الدوجي ع السرير وانا واقف وراها وقومت رازع زوبري ف طيزها بكل قووه كانت مفكره هدخله ف كسها بس رزعته ف طيزها واهااتها عاليه وانا بنيك ف طيزها الواسعه وايدي بتدعك زنبورها وتقرصه واشتغلت فيها نييك شويه لحد ما حسيت خلاص زوبري هيرمي لبنه قومت مخرج زوبري من طيزها ورازع ف كسها مره واحده بقوتي ونيكت كسها لحد ما لاقيت لبني بدأ ينزل ف كسها مدفع حرفيا بيضرب ف كسها من قوته لاقيتها بتترعش معايا وتنزل عسلها وانا بجيب كل لبني ف كسها وفضلت ارزع وادخل زوبري واخرجه لحد ما نزلت كل لبني وهي جابت شهوتها كلها مقدرتش افضل واقف قومت مرمي عليها وهي ع بطنها ع السرير وزوبري لسه ف كسها واقف لحد ما بدا ينام شويه شويه وخرج من كسها لوحده وبدأ اللبن ينزل من كسها ع السرير قلبت نفسي من فوقها نزلت ع ضهري ع السرير وهي مش معايا اصلا ف غيبوبه
انا/ نجوي قومي يلا خدي دش بدل ما انتي مقلوبه كدا ملط ع نونو لو صحيت
نجوي/ مش قادره ي شهاب انت بجد فشختني مش عارفه اتحرك من كسي وطيزي
انا/ طب قومي بلا انا هساعدك تدخلي حمام الاوضه هنا وانا هدخل الحمام اللي بره
نجوي/ طب سيبني شويه طيب
انا/ لا قومي يلا قبل م تصحي نونو
نجوي/ طيب حاضر ساعدني
قومت وقفتها ودخلتها حمام الاوضه وانا دخلت حمام الشقه وخدت دش وكله تمام دخلت الاوضه لبست هدومي كانت نجوي خارجه من الحمام و واضح انها فاقت بعد الدش دا وبقت تمام
انا/ روحي البسي حاجه بدل ما انتي ملط
نجوي/ هطلع هدومي اهو بس مش قادره البس اندر ولا برا حاسه بنار ف كسي لسه لبنك سخن مولع وبزازي حمرا وبتوجعني
انا/ خلاص البسي قميص والروب عليه
نجوي/ هعمل كدا لاني مش مستحمله حاجه ع كسي ولا حتي بزازي بقت ددمم منك ي مفتري
انا/ ما انتي اللي عايزه كدا وبعدين اظن انتي اتكيفتي ل سنه قدام متفكريش ف نيك دلوقت خالص
نجوي/ اه اتكيفت قوي بس بردو معادنا يوم كل شهر تعمل فيا كدا انا مبسوطه ي عم
انا/ بحذرك ان نونو تعرف حاجه انتي فاهمه
نجوي/ لا لا مش هقولها بجد هيبقي سر بينا
انا/ هنشووف بس لو عرفت انك قولتيلها اعتبري ان مفيش نيك تاني ولا هعرفك تاني
نجوي/ ي شهاب مش هقولها حاجه
انا/ تمام كدا... اعمليلي قهوه بقي يلا
نجوي/ طب اعملك عصير ع اللبن اللي نزل منك دا انا هعمل لنفسي عصير
انا/ لا اعمليلي قهوه مش عايز عصاير
نجوي/ حاضر قهوه قهوه
قعدت مع نجوي شربت القهوه ورغينا شويه كانت الساعه بقت 2 ونص قولتلها هنزل
انا/ الساعه بقت 2 ونص انا هنزل الكافيه
نجوي/ ما تخليك قاعد شويه ادينا بنرغي
انا/ لا كفايه كدا لما نونو تصحي بقي ابقي قوليلها اني جيت قعدت شويه ومشيت
نجوي/ حاضر.. وانا هدخل انام مش هقدر اروح
انا/ تمام انا هنزل.. سلام
قومت نزلت وقفت قدام الكافيه تاني ومسكت الفون ع لو حد من البنات شافني يفهم اني كنت بتكلم ف الفون وميرغيش كتير وانا واقف لاقيت دينا خارجه برا الكافيه تقريبا بتبص عليا
دينا/ انت مختفي فين ي شهاب
انا/ موجود ي دينا بس كان معايا مكالمه ومشيت شويه لحد اخر الشارع قعدت هناك اتكلم
دينا/ دي مكالمه مهمه بقي
انا/ كنت بكلم كذا حد من صحابي بقالي فتره معرفش عنهم حاجه قولت اكلمهم واطمن عليهم
دينا/طب ما تيجي نقعد جوا
انا/ تمام هشرب سيجاره و اجي
خلصت السيجاره ودخلت الكافيه
نهاد/ مختفي فين ي شهاب
انا/ كنت بكلم ناس صحابي وعملت كذا مكالمه
دينا/ اقعد بقي معانا شويه ي عم انت ع طول مشغول كدا زي ما تكون رجل اعمال كبير
انا/ اديني قعدت اتفضلي ارغي
دينا/ بنفكر بعد عيد ميلاد اميره نروح الساحل او اي مكان نغير جو بدل الزهق دا
انا/ فكره جامده خصوصا اني مخرجتش مع نرمين ف مكان حلو بسبب ام الكافيه دا واخد معظم الوقت... هي ايون نرمين مش بتشتكي بس مش هستني لما تنفجر ف وشي من الروتين الممل دا
نهاد/ خلاص احنا نروح الساحل وهات نرمين وتعالي معانا كلنا نغير جو
انا/ اجي معاكو فين ي شوية بتوع... انا هاخد نرمين وهروح مكان تاني انتو مش فيه انا عايز اصفي دماغي مش اوجعها بصداعكم وكتر كلامكم
دينا/ بقي كدا تصدق اننا غلطانين اننا اتكلمنا قدامك كان زمانك نايم ع ودنك ومش هتسأل ف الغلبانه اللي مستحملاك دي
انا/ يسطي مهو انتو مش هتسيبوني ف حالي وانا عايز افسح نرمين واعيشها يومين حلوين تنسي بيهم الهم والملل دا وانتو لو جيتوا معانا مش هعرف اقعد معاها ساعتين ع بعض منكم
نهاد/ خلاص شوف شقه نقعد فيها احنا البنات مع بعض وشقه ليك انت ونرمين لوحدكم
انا/ عجباني اوي دماغك دي ي نهاد بقيتي بتفكري اهو بس بردو لا مش موافق انا مش عايز اشوف وشكوا خالص قدامي هههههههه
نسرين/ ما تهدي علينا ي عم انت... انت عمال تبهدل و تهزأ فينا ولا كأننا شغالين عندك
انا/ اي دا مين دي... تبع مين البت دي
نسرين/ انا نسرين ي شهاب ولا نسيتني ولا تحب اوريك الوش التاني مش هيعجبك
انا/ انتي نسرين بجد... عليا النعمه هقوم امسك وشك امسح به ارضية الكافيه ع اشوف وشك التاني دا... اي ي بت مالك
نسرين/ ف اي ي شهاب انا بس الحماس خدني شويه قولت اعمل حركه كدا هههه
انا/ حماس اي ي بتاعه انتي تحبي اوريك انا الوش التاني بتاعي هتتفجأي به
نسرين/ لا ي عم قلبك ابيض انا كنت بعمل نمره بس شكلها وسعت مني
انا/ الصراحه وسعت جامد ههههههه ابقي حطيلها قطن ع الدم بقي ههههه
نسرين/ هي اي دي ي شهاب
انا/ البتاعه اللي وسعت دي يسطي
دينا/ اتنيلي اسكتي هو الحماس بتاعك دا جاي يشتغل دلوقت ومع البني ادم دا... دا انتي اوقاتك كلها غلط... انتي ساكته من الصبح خليكي كدا
انا/ ايون اسمعي كلام ماما دينا ي حبيبتي
دينا/ قولت اي ي شهاب نعتمد عليك بقي؟
انا/ انتو لي محسسني اني موافق خلاص
نهاد/ ي شهاب يعني يرضيك نبقي بنات لوحدنا من غير راجل كدا معانا نعتمد عليه
انا/ تصدقي صح وجهة نظر بردو تحترم
نهاد/ خلاص يعني موافق نروح كلنا سوا وتبقي الراجل بتاعنا كلنا ونعتمد عليك
انا/ لا انا بقول طالما هتبقوا بنات لوحدكم ومينفعش تروحوا من غير راجل يبقي بلاش تروحوا احسن ههههههههه
دينا/ اصووت والم عليك الكافيه يعني
انا/ لا وعل اي انا هسيبلكم الكافيه كله وامشي احسن و صوتي براحتك بقي مش ناقص صداع
نسرين/ اقعد يسطي الكلام اخذ وعطي
انا/ ع خاطرك انتي ي عاقله هقعد اهو
نسرين/ بس ي بت انتي وهي انا هتكلم مع شهاب ونلاقي حل يريحنا كلنا.. صح ي شهووب؟
انا/ شهووب!! امشي ي بت من هنا مش ناقص جنان ولبخه ف الكلام
دينا/ ي بنتي اسكتي ابوس ايدك خليه هادي
نسرين/ ي عم بدلعك اهو كمان. مش عاجبك
انا/ لا عاجبني يسطي جدا... ها قولي عايزه اي وفين الحل اللي هيريح الكل
نسرين/ بص انت تحجز شقتين واحده لينا وواحده ليك انت و نرمين ويا عم مش هنوجع دماغك غير لو في معانا مشكله او نستفسر عن حاجه ونقضي كلنا وقت جميل وتبقي معانا ع نبقي مطمنين
انا/ ي سلام عليكي انتي العاقله اللي فيهم... مش هزعلك ي نسرين انتي حبيبتي برضو اكتر منهم
نسرين/ انت عسل يخليك لينا
انا/ خلاص انا هروح مطروح.. هتيجوا معايا ولا عايزين تروحوا انتو الساحل
دينا/ بس احنا مروحناش مطروح قبل كدا ومنعرفش فيها اي حاجه خالص هنروح مكان منعرفوش ي شهاب خلينا ف مكان نعرفه احسن
انا/ دينا هو مش المفروض انتو عندكو شاليه ف الساحل واميره برضو عندهم واحد.. ما تروحوا الساحل انتو احسن وكدا. كدا انتو عارفينها كويس
دينا/ ي عم احنا عايزين نبقي معاك
انا/ م هي دي المشكله الكبيره
دينا/ طب تحب نروح الشاليه عندي انا والبنات وانت و نرمين تقعدوا ف شاليه اميره والمسافه بينهم شارع واحد مش بعيده والساحل احنا عارفينها احسن من مطروح منعرفش فيها حاجه
انا/ ي حبيبتي انا شغلي الاولاني كان ف مطروح وانا حافظ مطروح حته حته وليا اصحاب هناك من العرب كمان ودول اللي هيجيبولنا الشقتين وهيعملوا معايا اعلي واجب لاني كنت مظبطهم والعلاقه بينا جامده فشخ وهما نفسهم يخدموني من بدري هتيجوا ولا اروح انا ونرمين لوحدنا
نهاد/ لا طالما كدا يبقي نروح مطروح واهو نشوف جوها وانا اسمع انها جميله ومدينه حلوه
دينا/ خلاص نروح مطروح المره دي ولو معجبتناش نبقي ناخد اجازه تانيه نروح الساحل
نسرين/ اشطا يلا بينا نحضر الشنط
انا/ نسرين ميعاد نومك وصل.. يلا اتكلي انتي... عايزين تروحوا امتي ومين هييجي غيركوا ولا انتو ال 3 بس
دينا/ اكيد اميره جايه ونشوف ليلي كمان تيجي معانا تغير جو ولا اي رايكوا
نهاد/ مفيش مشكله يبقي احنا وليلي واميره
انا/ عايزين امتي بالظبط ع اتكلم مع احمد اعرفه اني هاخد اجازه من الكافيه قبلها
دينا/ اي رايكو ف يوم الاتنين.. تاني يوم عيد الميلاد بتاع اميره
انا/ بصوا اتفقوا مع بعض ع يوم محدد وعرفوني
دينا/ طب ع نبقي عل نور من قبلها نلبس اللي يعجبنا ولا هتقولنا لا وبلاش دا ولا دا وكدا
انا/ مهو ع حسب هتلبسوا اي اصلا
دينا/ ف لبس بحر مايوه وكدا بس ف الخروج هيبقي لبس عادي مش مفتوح ولا حاجه
انا/ بالنسبه للبحر كدا كدا هحاول نبقي ف مكان خاص لوحدنا ع تاخدوا راحتكو وطالما ف الخروج هيبقي عادي زي كدا مثلا مفيش مشكله براحتكم انا يعني مش هتحكم ف حياتكم
دينا/ خلاص كدا اتفقنا
خلصنا كلام وكله تمام وافتكرت هاله وامها والشقه قولت افتح الفون ابص ع الكاميرات اشوفهم بيعملوا اي.. خرجت قدام الكافيه وفتحت الكاميرات لاقيت حاجه غريبه فششخ.. احا اي دا..........

نهاية الجزء الثاني.........​
جميله جدا جدا ماتتاخرش في باقي الاجزاء

• عجبني
عايزين الجزء التالت ف السريع بقا متتأخرش علينا 😂♥️

• عجبني
قصه جامده فشخ

• عجبني
النهارده الجمعه اعم المفروض كان ينزل الخميس الجزء التالت فييينك 😂😂

• عجبني