NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة كافيه المتعه | السلسلة الأولى | عشرة أجزاء 24/12/2021

القصه دي لو قدرت ترتب أفكار براحه فدماغك و تخطط هتكملها ازاي أقولك إنها هتبقي من أجمل و أحلي قصص المنتدي. بس القصه دي هتخلي أي بنت أو ست فالمنتدي تنزل تلف التجمع كله تدور عليك. عاش يا فناااااااااااان 😂😂😂😂😂
يخربيت دماغك هههههههه... يسطي ع قد ما اقدر بجد بحاول اظبطها بس المشكله كلها عندي دلوقت هو الوقت واتمني الجزء الثامن يعجبك 🖤

• عجبني
التفاعلات: Tito41
بص، دي اول مره اعمل كومنت علي قصة من اول ما ال منتدي الجديد فتح. و ممكن كمان تكون دي تاني قصة اشوفها.
ف انا عايز اقولك ان انت اسلوبك في الكتابة جميل و قريب جدا جدا من اسلوب عاوينت ممكن اكون انا الشخص الوحيد ال شايف كده و ده شيء لا يقلل منك اطلاقا انت كاتب موهوب جدا و بتعرف تكتب المواقف صح و مش بتستسهل في الكتابة. و معني ان حد يشبهك ب واحد من اهم و احسن الناس ال بتكتب يبقا انت فعلا كاتب كبير.
امضاء: علي الكردي♥♥♥
انا سايب الرد ع الكومنت بتاعك للاخر خالص ع مش لاقي كلام ارد به ع كلامك العظمه دا... انا معرفش الشخص اللي بتشبهني به بس كلامك عنه يدل ع انه كويس جدا وكاتب رائع وله مني كل التقدير والاحترام.... وانت ي صاحبي كلامك كله ع دماغي ولك مني كل التقدير والاحترام واتمني الاجزاء اللي جايه تكون نفس المستوي دا وتكون عجباك وشكرا جدا ليك 💥🖤

• عجبني
التفاعلات: Fucker22
جميله جدا جدا

• عجبني
التفاعلات: Thogh mind و MohaB AhmeD
جااااامد

• عجبني
التفاعلات: MohaB AhmeD
فإن التاسع

• عجبني
التفاعلات: قاهر اللبوه
التاسع بليز

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يخربيت دماغك هههههههه... يسطي ع قد ما اقدر بجد بحاول اظبطها بس المشكله كلها عندي دلوقت هو الوقت واتمني الجزء الثامن يعجبك 🖤
هو التامن نزل ؟ أحيه. أميره و نونو و باقي الحتت بيموتو يا دولي. بالتوفيق يا فنان المنتدي يا سلطنه 😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
هو التامن نزل ؟ أحيه. أميره و نونو و باقي الحتت بيموتو يا دولي. بالتوفيق يا فنان المنتدي يا سلطنه 😂😂😂😂😂😂
لا سوري بقي يتحرقوا يسطي ههههه مش معايا وقت للاسف.... عايزك تتقل شويه دا لسه ف مفاجأه حلوه فشخ ههههههههه

التعديل الأخير:
  • عجبني
التفاعلات: Tito41 و الجمد
قصة ممتعة جدا واصل ياهندسة

• عجبني
لا سوري بقي يتحرقوا يسطي ههههه مش معايا وقت للاسف.... عايزك تتقل شويه دا لسه ف مفاجأه حلوه فشخ ههههههههه
waiting ………..😎

جميله جدا جدا ماتتاخرش في باقي الاجزاء.
تحياتي

• عجبني
😂😂😂😂😂😂😂 قولتلك اهو الناس واقعه و عاوزين التامن. هتتسبب في شلل مروري فالتجمع الخامس والكافيهات هتبقي بتشغي. روح يا شيخ ……… و تعالي بالتامن بسرعه 😂😂😂😂😂😂

• عجبني
😂😂😂😂😂😂😂 قولتلك اهو الناس واقعه و عاوزين التامن. هتتسبب في شلل مروري فالتجمع الخامس والكافيهات هتبقي بتشغي. روح يا شيخ ……… و تعالي بالتامن بسرعه 😂😂😂😂😂😂
ههههههه الثامن نزل يسطي خلاص

• عجبني
التفاعلات: Tito41

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%