NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة كافيه المتعه | السلسلة الأولى | عشرة أجزاء 24/12/2021

تسلم ايدك ياكبير

• عجبني
التفاعلات: MohaB AhmeD
  • بيضحكني
التفاعلات: ندى ولدبنوتى سالب للبنات
" كافيه المتعه " الجزء العاشر ......

انا/ لو حاسه انك تعبانه وعايزه تنامي شويه تريحي جسمك ولما تصحي تكلميني اوكي
نرمين/ بالعكس انا حاسه اني بقيت نشيطه اكتر
انا/ طبعا نشيطه و وشك نور اكتر هههه
نرمين/ انت رخم ي شهاب بجد... يلا امشي بقي خليني اخلص اللي ورايا و هرن عليك تيجيلي
انا/ ههههههه ماشي.. يلا سلام
نزلت ركبت العربيه كانت الساعه بقت 8 وصلت الكافيه لاقيت احمد... قعدنا شويه مع بعض وقام احمد مشي بعد ساعه تقريبا شوية ولاقيت رقم غريب بيرن مردتش اول مره و رن تاني رديت
انا/ الو.. مين معاايا؟
المتصل/ ازيك ي شهاب عامل اي
انا/ تمام ي غالي.. مين؟
المتصل/ انا هاله ي شهاب..انت مش مسجل الرقم؟
انا/ ازيك ي هاله اخبارك اي.. لا مش مسجله ع نرمين متمسكش الفون وتشك ف حاجه
هاله/ اممم تمام
انا/ هاا قوليلي عملتي اي ف اتفاقنا؟
هاله/ عملت اللي قولتلي عليه كله وبلغت البوليس واتمسك امبارح والمحامي قال انه اتعمله قضية اتجار ف مخدرات واقل حاجه هياخد 25 سنه
انا/ ابن وسخه ويستاهل... المهم امك حالتها اي دلوقت وتقبلت الخبر دا ازاي
هاله/ مبقتش عارفه امي فرحانه ولا زعلانه
انا/ دا اللي هو ازاي يعني!؟
هاله/ شويه الاقيها بتضحك ومبسوطه كأنها فرحانه انه اتمسك وارتاحت من اللي كان بيخليها تعمله.. وشويه الاقيها قاعده لوحدها بتعيط وزعلانه عليه
انا/ شوية وقت بس والامور هتبقي تمام وامك هتنساه... المهم تاخدي امك واختك اماني وتروحي الشقه اللي اديتك مفتاحها تقعدوا هناك ولو احتجتي حاجه او فلوس عرفيني وقبل ما الفلوس اللي معاكي تخلص تقوليلي مش عايزهم يحتاجوا اي حاجه ولو عرفت ان واحده منكم اتلمست من راجل ولا الشغل الوسخ دا صدقيني هتحصلوا اللي ف السجن دا ومش هبقي ندمان
هاله/ لا خلاص اللي كان بيحصل دا اتنسي ومتقلقش لا حد هيلمسني ولا هيلمس امي او اختي تاني احنا زهقنا ي شهاب وتعبنا
انا/ كدا يبقي متفقين وبكره بالكتير تكوني ف الشقه الجديده وتنسي بلدكم دي تاني لحد ما اظبط الامور وترتاحوا كلكم
هاله/ حاضر... بكره هننقل هناك وهقول لامي اني مأجره الشقه دي ع نبعد عن البلد لحد ما تيجي انت بقي وتشوف هتتصرف ازاي
انا/ تمام ي هاله لو احتجتي حاجه كلميني

(طبعا عزيزي القارئ انت مش فاهم حاجه زيي بالظبط 😁)
........ فلاش باك طويل شويه......
ف الجزء الثالث من القصه بداية معرفتي ب نرمين لاقيت معاها عربيه فخمه وشقه ف مكان جامد وفوق كل دا فلوس كتير وكان لازم افهم دا كله منين وفضلت لحد ما نرمين حكت ليا حياتها من البدايه وازاي وصلت لكل دا
انا عرفت منها هي منين بالظبط ومن حظي كان معايا صاحبي ف الكليه من نفس بلدهم كلمته بعد الحوار دا بكذا يوم وسألت عن اهل نرمين وعرفت ان كلامها فعلا صح وان امها واخواتها الاتنين شغالين شمال ودا بسبب جوز امها هو اللي مشغلهم كدا ع يجيبوا فلوس يطفح بيها مخدرات
صاحبي دا بتاع نسوان وخاربها وعرفت انه يعرف اخوات نرمين واوقات كان بينام معاهم بفلوس... ف اتفقت مع صاحبي دا انه يرتب معاد مع اخت نرمين الكبيره كأني زبون بس عايزها ف القاهره وهديلها مبلغ كويس جدا وطبعا اي بنت مكانها مش هترفض خصوصا ان جوز امها كلب فلوس ومجرد ما يعرف ان الموضوع فيه فلوس ومبلغ مش صغير هيوافق ع طول حتي لو هتبات بره البيت يومين تلاته المهم يمسك فلوس ف ايده
عدي يومين وكلمني صاحبي قالي تمام البنت وافقت ومستنيه المعاد والمكان قولتله ع المعاد بعد يومين ويديها رقمي و اول ما توصل القاهره تكلمني وانا هاقبلها ف الموقف واخدها الشقه وفعلا دا اللي حصل روحت الموقف وقابلت اخت نرمين وهي من حيث الشكل فهي جميله جدا وخساره اصلا ف الشغلانه دي وجسم حلو يعني بنت بريفكت فعلا
خدتها بالعربيه وروحت بيها ع الشقه اللي كنت عايش فيها قبل ما انقل مع نرمين مكنتش لسه سلمتها لصاحبها المهم طلعنا الشقه وحصل كلام
انا/ اتمني يكون المكان عجبك ومش عايزك تقلقي من اي حاجه ولو حاسه انك قلقانه مني تقدري تمشي دلوقت لو تحبي
البنت/ لا خالص انا مش قلقانه
انا/ اسمي شهاب... 29 سنه
البنت/ اسمي هاله... 26 سنه
انا/ اهلا بيكي ي هاله.. ليكي اخوات؟
هاله/ اه ليا اخت اصغر مني واخت اكبر بس منعرفش هي فين من فتره كبيره مختفيه ومحدش يعرف طريقها خالص
انا/ شغالين بردو زيك كدا بالفلوس
هاله/ بص انا عارفه اني ف نظرك شرموطه بتتناك ع الفلوس بس انت متعرفش الظروف اللي بمر بيها واني بعمل دا غصب عني.. عموما اختي الصغيره زيي ايوه بس الكبيره منعرفش عنها حاجه بس مظنش انها زينا طول عمرها كويسه
انا/ يعني انتي جايه النهارده ع انام معاكي غصب عنك مش بمزاجك؟
هاله/ انا ماشيه ف السكه دي من بدايتها بالغصب من جوز امي ع عايز يمسك مننا فلوس وخلاص مش مهم بقي الواحده مننا تبقي بتعمل كدا بمزاجها ولا غصب عنها.. المهم عنده الفلوس
انا/ طب و امك فين من كل دا؟
هاله/ امي زينا بالظبط بتنام مع رجاله ع تجيب فلوس له وهو بيتفرج عليها وهي معاهم
انا/ ممكن تكون اختك الكبيره دي برضو شغاله ف نفس الحوار دا بس ع توسع؟
هاله/ لا م اظنش لانها مشيت من البيت بسبب جوز امي كان وسخ بيتحرش بيها
انا/ طب انتي متعرفيش هي فين ولا محاولتيش تدوري عليها اصلا
هاله/ حاولت كتير وسألت اعز اصحابها والناس اللي ليها علاقه بيهم ومحدش يعرف عنها حاجه
انا/ طب بصي ي هاله مبدئيآ كدا انا مش هلمسك ولا هيحصل بينا حاجه والفلوس اللي اتفقنا عليها هتاخديها كامله
هاله/ مش فاهمه حاجه.. امال لي جيبتني هنا
انا/ اصبري وهتفهمي كل حاجه... اختك اسمها نرمين.. صح؟
هاله/ انت تعرف نرمين اختي؟
انا/ لا معرفهاش... نرمين تبقي مراتي بس ي هاله.. مش دي صورتها برضو؟
هاله/ بتقول اييي... نرمين مراتك؟ ازاي
انا/ موضوع كبير وشرحه اكبر... خلينا ف المهم
هاله/ انا مش فاهمه حاجه
انا/ نرمين لما اتعرفت عليها حكت ليا كل حكايتها واللي حصل معاها من وقت ما سابت بيتكم وعاشت ف القاهره وكملت تعليمها هنا... من حظي ان ليا صديق دفعتي ف الكليه من بلدكم وهو دا اللي اتفق معاكي ع تيجي هنا ليا وانتي عارفاه طبعا يبقي مين واظن كان بينكم حاجه
هاله/ هو اللي اتفق معايا دا صاحبك
انا/ بالظبط كدا... وانا اللي مخطط لكل دا وليا هدف معين من كل اللي حصل ولسه هيحصل... نرمين بالنسبه ليا اهم حاجه ف حياتي ومجرد اني اشوفها مبسوطه وبتضحك دا لوحده بيخليني مبسوط ومش عايز حاجه تانيه غيرها وانا جيبتك هنا لسببين... اولهم اني اخلي نرمين مبسوطه وترجع تاني تبقي وسط امها واخواتها بس دا مش هيحصل غير لما السبب التاني يتنفذ ودا اللي انتي هنا بسببه ع تعمليه
هاله/ اي هو السبب التاني؟
انا/ نخلص من جوز امك دا لان وجوده هيخليكي تفضلي انتي وامك واختك ماشيين ف السكه الشمال دي وانا مش هخلي نرمين تبقي ف وسطكم طول ما انتو ماشيين شمال
هاله/ انا نفسي اخلص منه من زمان بس مش عارفه اعمل كدا ازاي
انا/ هتسمعي اللي هقولك عليه وتنفذيه بالحرف هتخلصي منه ومن وساخته وكمان هترجعي تشوفي اختك وتبقي ف وسطكم والاهم من كل دا هترجعوا تاني بني ادمين يستحقوا يعيشوا كويس مش شوية شراميط يبيعوا جسمهم ع شوية فلوس و واحد خول هو اللي بيستفاد منها
هاله/ بص ي شهاب انا معرفكش لسه بس طالما انت بتعمل كل دا ع تخلينا نشوف اختي وتبقي معانا وكمان هتخلصنا من الراجل الوسخ دا انا هعمل كل االي تقول عليه
انا/ مبدئيا كدا متفقين بس انصحك محدش يعرف اي كلمه من كل دا حتي اختك وامك سيبيهم كدا بطبيعتهم لحد ما نعمل اللي احنا عايزينو وبعد كدا نبقي نفهمهم كل حاجه واحده واحده
هاله/ موافقه بس هتخلص منه ازاي؟
انا/ بالمخدرات... دا كيس حشيش هتاخديه تحطيه ف اي مكان يخصه وهو كدا كدا بيشرب وبعد ما تحطي الحشيش تبلغي عنه بس مش انتي اللي هتعملي كدا انتي تخلي حد من صحابك اللي بتثقي فيهم جدا يكلم الشرطه ويقول لهم ان جارهم بيجيب نسوان وحشيش وقالب المكان بيت دعاره وبيبيع مخدرات
هاله/ طب ما اكلم انا الشرطه وخلاص
انا/ لا بلاش انتي لانك اكيد هتبقي ف البيت وممكن يحصل وحد من الشرطه يتكلم معاكي ويبقي صوتك مميز بالنسبه ليهم وانا عايزك انتي وامك واختك تبقوا بره الحوار خالص
هاله/ تمام فهمت كدا بس همشي ازاي بالحشيش
انا/ متقلقيش انا هوصلك لحد بلدكم وانزلك بعيد عن بيتك بشويه وتكملي انتي بقي و اول ما تعملي كل دا والشرطه تمسكه تكلميني وتعرفيني اللي حصل بالظبط ومتحاوليش تكلميني قبل الموضوع ما يحصل لازم نخلص منه الاول
هاله/ حاضر ي شهاب
انا/ انا عارف ان الموضوع فيه خطر بس مفيش حل غير كدا ع ترجعوا لبعض تاني وانا معنديش اي حاجه تخلي نرمين مبسوطه اكتر من انها تبقي مع اهلها وتقعد وسطهم وهبقي مطمن عليها اكتر
هاله/ وانا هعمل اي حاجه ع ابطل الشغلانه دي وابقي مع اخواتي وامي ونعيش محترمين كفايه لحد كدا كل اللي حصل والقرف دا
انا/ تمام... دول ال 1000 جنيه اللي اتفقنا عليهم ف الاول و دول 5000 جنيه خليهم معاكي تصرفي منهم انتي واختك و امك لما الحوار دا يحصل وتبطلوا بقي اللي بتعملوه دا
هاله/ طب ممكن اطلب منك طلب صغير
انا/ لو هتطلبي تكلمي نرمين.. ف مش هينفع ي هاله كل دا نرمين متعرفش عنه حاجه خالص ومش ناوي اقولها اي حاجه دلوقت لان نرمين عندها كمية كرهه ليكم كفايه انها تحرقكم
هاله/ لي كل دا واحنا ملناش ذنب
انا/ ع نرمين بعد ما سابتكم ومشيت بوقت كبير قررت تنزل تشوفكم وترجع لحضنكم تاني بس يوم ما نزلت شافت اختك الصغيره نايمه مع شاب ف الدور الارضي بتاعكم ولما قررت تطلع تحكي لامك ع اللي شافته تحت اتصدمت ان امك نايمه مع 2 رجاله وجوزها قاعد جمبها بيتفرج عليها وكمان حد جاركم قالها ان امك اتمسكت اداب قبل كدا واتسجنت وانتو كمان اشتغلتوا زيها بقي عندها كمية كرهه ليكوا فظيعه ولو انتي كلمتيها دلوقت او حتي عرفت عن اللي بعمله دا مش هتحاول تفهم انكم مظلومين كرهها ليكو مغطي ع عقلها
هاله/ يلهوووي كل دا نرمين شافته
انا/ سيبي الامور تمشي زي ما هي وانا هعرف اقنعها بكل حاجه
هاله/ تمام ي شهاب هعتمد عليك
انا/ اوكي... كدا كلامنا خلص تقدري تدخلي تريحي وبكره هوصلك لبيتك وتتعاملي طبيعي جدا والفلوس تديها لجوز امك عادي جدا وانا هكلمك اقولك تحطي المخدرات وتبلغي عليه امتي بالظبط
هاله/ يعني استني شويه ولا احطله المخدرات اول ما ارجع البيت ع طول
انا/ لا لا اهدي فتره كدا مش دلوقت
هاله/ تمام اتفقنا
انا/ هقوم امشي انا ع اختك مستنياني وبكره الصبح هكون عندك ع اوصلك للبيت
هاله/ ماشي تصبح ع خير
مشيت رجعت لنرمين وكملت اليوم عادي
..... عوده من فلاش باك.....
خلصت المكالمه مع هاله وقفلت طلبت قهوه و ولعت سيجاره اظبط دماغي شويه كانت الساعه بقت 9 ونص طلعت الفون رنيت ع واحد صاحبي اسمه مصطفي كان معايا ف هندسه بس بيحب مجال الهكر والكاميرات والجو دا وعايش هنا ف القاهره
انا/ ازيك ي عم زفت
مصطفي/ شهاب باشا اللي مش بيفتكرني غير لما يكون عايز مصلحه
انا/ بالظبط كدا ي فقري بس المره دي مصلحه تخصني انا
مصطفي/ معاك ف اي مصلحه طالما ف فلوس وانت الصراحه فلوسك حلوه ههه
انا/ المهم هرن عليك ع الساعه 11 كدا هقابلك عند بيتك اخدك شقتي عايزك تركب شوية كاميرات كدا ع مش هبقي موجود ف الشقه دي كتير وفيها حاجات مهمه ولازم اكون متابعها ع ابقي مطمن
مصطفي/ تمام ي رايق هستناك
انا/ اشطا... سلام
خلصت مع مصطفي و رنيت ع دينا
انا/ انتي فين ي بنت
دينا/ ربع ساعه ونكون ف الكافيه
انا/ طيب تمام ع نرمين جايه الكافيه وانتي مصدعاني كل شويه عايزه تشوفيها
دينا/ بجد جايه... طب كويس انا مش هتأخر
انا/ تمام... سلام
رنيت ع نرمين بعدها اشوفها خلصت اللي بتعمله ف البيت ولا لسه ع اروح اجيبها
انا/ اي ي حب خلصتي اللي بتعمليه؟
نرمين/ خلاص اهو نص ساعه اخد شاور والبس وهرن عليك تيجي تاخدني
انا/ تمام خلصي و رني عليا قبل م تنزلي
نرمين/ تمام.. بااي
شويه ولاقيت نهاد ونسرين داخلين الكافيه شاورتلهم وهما قعدوا ع ترابيزه وبعد شويه روحتلهم اقعد معاهم شويه
انا/ ازيكم اخباركم اي
نهاد/ تمام ي شهاب انت عامل اي
انا/ انا تمام... اخبارك اي ي نسرين
نسرين/ تمام ي شهاب
انا/ مالها دي ي نهاد
نهاد/ ملهاش بس لسه مفاقتش من النوم هي بيبقي شكلها كدا لما تكون لسه صاحيه.
انا/ اطلبلك قهوه ي نسرين ع تفوقي بدل شكلك الوحش دا ههههه
نسرين/ اتريق براحتك ي شهاب استني عليا بس هفوق و ارد عليك
انا/ مش فاضي للاسف ع استني هههههه
وانا قاعد. معاهم لاقيت دينا واميره وصلوا الكافيه شاورتلهم ييجوا يقعدوا معانا
انا/ تعالي ي دينا انتي واميره اقعدوا.... دول نهاد ونسرين دفعتي ف الكليه
دينا/ اهلا وسهلا بيكم
انا/ دي دينا وصاحبتها اميره
نهاد/ اهلا وسهلا اتفضلوا اقعدوا
انا/ ازيك ي اميره اخبارك اي
اميره/ تمام ي شهاب انت عامل اي
انا/ لسه عايش اهو زي م انا
دينا/ نفسي مره ترد رد حلو مش رخم
نهاد/ هو انتو شوفتوا رخامه اصلا... دا ايام الكليه كان ي ساتر عليه برميل رخامه وتناكه وحاجه كدا تخلي الواحد يولع ف نفسه وهو مبسوط
انا/ طب اسيبكم بقي مع بعض شويه لان نرمين بترن عليا هروح اجيبها... ي دينا خليكي مع البنات بقي اتعرفوا براحتكم بس متعضيش حد هههههه
دينا/ امشي ي شهاب يلعن ابو رخامتك
مشيت ركبت العربيه وصلت العماره رنيت ع نرمين ونزلت ركبت معايا وروحنا الكافيه ودخلت ع البنات لاقيتهم بيضحكوا شكلهم خدوا ع بعض بسرعه
انا/ واضح انكم اتعرفتوا ع بعض بسرعه
نهاد/ دينا دي مسخره بجد
انا/ طول عمرها اصلا... المهم احب اعرفكم دي نرمين مراتي
نهاد/ تشرفنا ي نرمين اتفضلي اقعدي
انا/ دول نهاد ونسرين دفعتي ف الكليه واكيد انتي فاكره دينا و دي اميره صاحبتها
نرمين/ اه فاكره دينا... اهلا بيكم
دينا/ بقي كدا متسأليش عليا خالص
نرمين/ معلش ي دينا بس كنت مشغوله ف البيت
دينا/ ولا يهمك ي قمر انتي وحشتيني فقولت لشهاب يخليكي تيجي تقعدي معانا شويه ع نشوفك
نهاد/ بقي انت ي شهاب متجوز القمر دي... خساره فيك بجد هههههه
انا/ خساره فيا اي ي جزمه انتي
نهاد/ ايون خساره فيك تلاقيك مش مبطل رخامه عليها ومعذبها معاك
نرمين/ لا خالص شهاب كويس جدا معايا وبيحبني وبيعاملني حلو دايما
انا/ اهو... انا قولت حاجه من عندي؟
نهاد/ **** يخليكوا لبعض انا بهزر ي نرمين بس بردو شهاب رخم اوي ههه
دينا/ الصراحه رخم اوي اوي هههه
انا/ ف اي ي بنت انتي وهي
اميره/ سيبك منهم ي شهاب دول عالم الحقد ماليهم ههههههه
انا/ انت الوحيد اللي صاحبي فيهم هههه
دينا/ اولعوا ببعض وانتو شبهه بعض كدا
انا/ بس ي بنت انتي... المهم اسيبكم مع بعض شويه هوصل مشوار صغير واجي... نرمين خليكي معاهم اتعرفي عليهم لحد ما اخلص المشوار دا ومش هتأخر لو احتجتي حاجه اطلبيها من اشرف
نرمين/ تمام ي حبيبي
خرجت قدام الكافيه ناديت ع اشرف
انا/ هوصل مشوار صغير كدا بتاع ساعه خد بالك من نرمين وكل شوية تبقي تبص عليها لو محتاجه حاجه اسالها لانها بتتكسف شوويه وبتتحرج تطلب
اشرف/ تمام ي هندسه
ركبت العربيه ورنيت ع مصطفي
انا/ يلا يسطي انا جايلك اهو خليك قدام البيت ومعاك شوية كاميرات بس عايزهم من النوع اللي مش بيبان ومحدش يلاحظ وجودهم
مصطفي/ تمام ي باشا هتلاقيني مستنيك وانا محضرلك كاميرات حجمها صغير خالص ومحدش ممكن يشوفها اصلا
وصلت عند مصطفي خدته و طلعت ع الشقه اللي هاله اخت نرمين هتقعد فيها هي وامها واختها
انا/ بص ي مصطفي انا عايزك تركب كاميرات ف الاماكن المهمه ف الشقه بحيث اكون كاشف كل حاجه هنا
مصطفي/ بص احنا ممكن نركب ف الاماكن اللي نحتاجها زي مثلا الصاله ومدخل الشقه يبقي كاشف الباب نبقي عارفين مين داخل ومين خارج
انا/ بص ي باشا دا شغلك انت تعرفه اكتر مني ف شوف اي الاماكن اللي منها ابقي كاشف كل الشقه وقولي عليها
مصطفي/ طيب بص هنركب واحده ع الجدار دا اللي ف وش باب الشقه ودا هيبقي مبين مين داخل ومين خارج ودي اهم كاميرا وهنركب واحده ف الركن دا هتبقي جايبه باب الاوضه دي واللي جمبها وواحده ف الركن هنا تبقي متصدره ع باب الاوضه التالته وكدا هتبقي كاشف الصاله بالانتريه وكمان ابواب الاوض كلها
انا/ حلو اوي كدا تمام... عايزك تركب ف كل اوضه كاميرا ف زاويه كدا متبقاش باينه خالص وتبقي كاشفه كل شبر ف الاوضه لان الاوض دي فيها ورق مهم جدا وانا موزعه ف اماكن كتير مش مخليه ف اوضه واحده ع لو حصل وضاع ميبقاش كل الورق راح وتبقي مصيبه
مصطفي/ تمام ي شهاب كدا هنركب 6 كاميرات
انا/ ابدأ شغلك ي باشا.. قدامك قد اي؟
مصطفي/ الكاميرات دي صغيره ومبتاخدش شغل كتير يعني حوالي ساعه واكون مركبهم ومنزلك برنامج ع الفون تقدر تفتحهم ف اي وقت وتتابع الشقه من اي مكان بس يكون ف نت ف الفون
انا/ اشطا كدا... انا معاك اهو لو محتاج حاجه قولي وانا هساعدك
مصطفي/ عايزك تعملي قهوه من بتاعتك دي اصلها جامده بصراحه
انا/ ماشي هعملك القهوه بس تظبط الشغل
مصطفي/ عيب عليك ي شهاب انت عارفني
انا/ اشطا بس لو لاقيت غلطه هفشخك
مصطفي/ لو لاقيت غلطه مش هاخد منك فلوس
انا/ اشطا جدا وانا هعملك قهوه حالا
عملتله قهوه ونزل شربها وكمل شغله بعد ساعه وشويه كان مظبط كل الكاميرات ومنزل برنامج ع فوني وشغله وفهمني ازاي اقدر اتابع منه وكله بقي تمام بس خد مني 3000 جنية ابن الجزمه هههه بس مش خساره فيه بصيت ع مكان الكاميرات مفيش حاجه باينه منهم وكله اشطا جدا وتمام
رجعت تاني الكافيه بعد. ما وصلت مصطفي لبيته
انا/ انتو لسه قاعدين ترغوا
دينا/ اهلا ي سيدي انت رجعت
انا/ اه ي فقر رجعت... عندك اعتراض!
دينا/ لا معنديش ع خاطر الغلبانه اللي عماله تفرك دي قلقانه عليك كأنك هاجرت
انا/ انتي مالك بيها ي بضان
نرمين/ خلاص ي شهاب سيبك منها هههه
انا/ ع خاطرك بس ي قمر هسكت
دينا/ اهلا هو حبيب القلب وصل وهيخليكي تقلبي عليا.. قلة اصل فعلا
اميره/ ي بنتي اسكتي بقي يخربيت رخامتك سيبيهم ف حالهم شويه
انا/ طول عمري بقول انك اجدع منها وصاحبي الاصيل جدا هههه
نهاد/ كنا قاعدين رايقين مجرد ما انت جيت قلبت الجو يخربيت دماغك هههه
انا/ هو انا كدا لو عاجبكوا
نسرين/ عاجبنا ي عم بس اسكت شويه بطل ترخم ع الناس ي ساتر عليك
انا/ انتي خلاص فوقتي ي نسرين من الغيبوبه وطلعلك صوت اهووو
نسرين/ ايون فوقت وهرد عليك خلاص
انا/ طب ردي ع اعلقك ع باب الكافيه
نرمين/ لا لا خلاص ع خاطري انا سيبهم
انا/ محدش بيسكتني غيرك انت ي قمري
نرمين/ (بكسوف) تسلملي
دينا/ نجيب اتنين لمون طيب؟
انا/ ومتنسيش تجيبي شجره نقعد تحتها ع الشمس حارقه وانا بخاف ع مزتي
دينا/ نفسي افهم ي نرمين انتي مستحمله البني ادم دا ازاي لا وكمان بتدافعي عنه
نرمين/ جوزي ولازم ادافع عنه طبعا
انا/ ايون اديهم بالجامد ي حب هههه
نهاد/ ع خاطر نرمين محدش هيرد عليك
انا/ نفسي انا اسمع حد بيرد... بس يستحمل بقي اللي هعمله فيه
فضلت قاعد معاهم ارخم لحد الساعه ما بقت 2
انا/ نرمين الساعه 2 عايزه تروحي ولا تفضلي قاعده شويه
نرمين/ كفايه اوي كدا انا سهرت كدا ومش هعرف اصحي الصبح
دينا/ ي عم اسكت سيبها قاعده هو احنا يعني بنشوفها كل يوم
انا/ خليكي قاعده عادي واصحي براحتك اي المشكله كدا كدا مش وراكي حاجه
نرمين/ انت عارف اني بنام بدري اصلا وكدا يعتبر سهرت جامد... معلش ي دينا اتعودت انام بدري ولما بسهر جامد بحس اني تعبانه مش متعوده
دينا/ طب شهاب عزمك عل عيد ميلاد اميره يوم الاحد ولا نسي يقولك؟
نرمين/ اه عزمني وهاجي معاه... كل سنه وانتي طيبه ي اميره
اميره/ وانتي طيبه ي قلبي ولازم تيجي معاه
نرمين/ حاضر هاجي... معلش بقي همشي انا ع خلاص قربت انام ع نفسي بجد
كلهم/ تصبحي ع خير ي نرمين
نرمين/ وانتو من اهل الخير.. يلا ي شهاب
قومت ركبت العربيه ومعايا نرمين اوصلها للشقه
انا/ اتبسطتي مع البنات؟
نرمين/ اه اوي كانت قاعده حلوه بجد... انت روحت فين كل دا
انا/ واحد دفعتي كنت متفق معاه اشوفه وكلمني قبل م انتي تيجي وروحت قابلته قعدت معاه شويه بس اتأخرت
نرمين/ انت لي قولتلهم اني مراتك
انا/ زعلانه اني قولتلهم كدا ولا اي
نرمين/ لا طبعا فرحانه جدا... بس استغربت انك قولت كدا خصوصا ان دينا عارفه اننا مش متجوزين وممكن تكون قالتلهم يعني
انا/ لا لا دينا مبتتكلمش ف حاجه متخصهاش
نرمين/ طب كويس... صحابك بتوع الكليه دمهم خفيف خصوصا نهاد مشكله
انا/ نهاد دي كان بيني وبينها مشاكل الدنيا ف الكليه وكان لازم كل يوم اتخانق معاها هههههه
نرمين/ مهي حكتلي وكمان قالتلي ان بنات الكليه كانوا مسمينك العندليب
انا/ كانت ايام بقي بس كانت حلوه جدا
وصلنا العماره وطلعنا الشقه دخلت نرمين
انا/ هتنامي ع طول ولا هتعملي حاجه
نرمين/ لا هغير هدومي وانام
انا/ طب كدا بقي اقعد شويه اتفرج عليكي وانتي بتغيري هدومك دي فرصه ذهبيه هههه
نرمين/ لا امشي يلا ي سافل هههههه
انا/ هتندم ي جميل هههههه
نرمين/ بس بقي ي شهاب بطل رخامه
انا/ ماشي ي قمر انا همشي.. سلام
ركبت العرببه ورجعت الكافيه كانت نهاد ونسرين قايمين يمشوا
انا/ رايحين فين بدري كدا
نهاد/ هنروح ننام لاننا سهرنا امبارح جامد وملحقناش ناخد راحتنا ف النوم
انا/ قولتلهم طب استنوا اجي اوصلكم
نهاد/لا لا احنا هنتمشي شويه
انا/ تتمشي فين ي بنتي الدنيا ليل
نسرين/ متخافش ي شهاب بنحب نمشي لوحدنا بليل نشم هوا
انا/ تمام ي بشوات هستناكوا بكره بقي
نهاد ونسرين/ تمام ي شهاب
مشيوا الاتنين ودينا قالت انها هتروح تكمل السهره عند اميره ف البيت لانهم زهقوا من قاعده الكافيه.. قولتلهم تمام
حسيت ان بينهم اتفاق او حاجه مش عارف لي... خرجت دينا واميره وخرجت بعدهم بشويه لاقيتهم ركبوا العربيه ومشيوا شوويه و ف اخر الشارع وقفوا كان قدامهم نهاد ونسرين وركبوا معاهم فهمت انهم متفقين مع بعض و في بينهم حاجه
قعدت شوية ف الكافيه لحد حوالي 3 الفجر افتكرت نونو والشقه اللي نهاد ونسرين هيأجروها قولت ارن عليها وبعدين قولت لا انا هطلعلها احسن واشرب قهوه معاها بدل ما انا لوحدي
ناديت ع اشرف قولتله هخرج اتمشي شويه لاني زهقان ولو ف حاجه رن عليا
طلعت من الكافيه دخلت باب العماره وطلعت شقة نونو رنيت الجرس مره واتنين بس محدش رد عليا طلعت الفون رنيت ع نونو ردت شكلها كانت نايمه
انا/ اتصلت ف وقت غلط وصحيتك؟
نونو/ ولا يهمك انا اصلا كنت زهقانه ف نمت
انا/ انا واقف قدام باب شقتك وزهقت من كتر ضرب الجرس ف رنيت عليكي
نونو/ بجد!! طب ثواني افتحلك
ثواني ولاقيت الباب بيتفتح نص فاتحه ومش باين من نونو غير راسها بس
نونو/ اتفضل ي شهاب ادخل معلش مسمعتش الجرس لان الاوضه اللي جوا بعيده وكنت نايمه
انا/ ولا يهمك ي نونو
دخلت الشقه لاقيت نونو لابسه قميص نوم شفاف من غير برا ولا اندر وجسمها كله باين مفيش حاجه مداريه حسيت بزوبري بيقف من شكل جسمها لانه حلو فعلا وانا اصلا كنت مع نرمين ومنزلتش لبني مرتحتش لسه حاسس بهيجان
نونو/ تعالي اقعد هعملك القهوه واجي ع طول
انا/ تمام هتمشي ف الشقه لحد ما تخلصي
بقيت بتحرك ف الشقه ودخلت اوضة نومها لاقيت السرير متبهدل كأن ف حرب عليه فهمت ان حد كان معاها اكيد وخصوصا لبسها مبين كدا دخلت وقفت ف بلكونة الاوضه ف الهوا وشوية لاقيت نرمين داخله البلكونه بالقهوه
انا/ انتي داخله كدا ازاي ي نونو حد يشوفك باللبس دا وكمان انا معاكي تبقي مشكله ليكي
نونو/ كسم اي حد ي شهاب انا محدش يهمني اصلا واطمن محدش هنا بيركز مع حد
انا/ خلاص براحتك بس الجو ف شوية هوا شديد وممكن تتعبي لان لبسك خفيف خالص
نونو/ المهم يكون عجبك ههههه
انا/ دا يعجب الباشا هههه. المهم عملتي اي ف حوار الشقه الست نضفتها ولا لسه
نونو/ اتنضفت وكله تمام كلم صحابك ينقلوا ف اي وقت ولو عايز تاخد المفتاح توصله ليهم اوك
انا/ لا خلي المفتاح معاكي انتي
نونو/ خلاص اوك... تعالي نقعد جوا
دخلنا قعدنا ف اوضة النوم
انا/ هو كان ف حد بيحارب هنا هههه
نونو/ دي نجوي كانت معايا ههههه
انا/ صباحية مباركه انتي وهي
نونو/ هههههههه ماشي ي رخم
انا/ قوليلي ي نونو... انتي اي راجل كدا بتسيبيه ينام معاكي عادي
نونو/ بص الراجل اللي بينام معايا انا ونجوي لازم نكون احنا الاتنين متفقين عليه يعني لو نجوي جابت راجل مش عاجبني انا مبوافقش فمش بنخليه ييجي ولو انا جيبت راجل مش عاجب نجوي بردو مش بينام معانا
انا/ مبدأ حلو بردو ههههههه
نونو/ بس ف راجل هنموت عليه انا ونجوي بس هو مش بيفكر فينا هههه
انا/ معندوش ددمم الصراحه ومبيحسش
نونو/ لا متقولش عليه كدا دا انت تعرفه جدا
انا/ بصي ي نونو انا فاهم قصدك كويس بس للاسف انا مبحبش طريقة نجوي ف الموضوع دا مبحبش الست اللي فاتحه رجليها لاي حد معدي يرمي فيها شوية لبن وخلاص
نونو/ هي نجوي كدا وقت هيجانها لو شافت زوبر كلب هتخليه ينيكها شهوتها عاليه اوي ودا مبهدلها
انا/ اللي فهمته يوم كلامي معاكوا هنا ان نجوي عندها استعداد تتناك من اي حد مش فارق معاها لكن انتي بتمسكي نفسك شويه ف الموضوع دا
نونو/ انا كدا اه بس ببقي تعبانه موت ونفسي اتناك بأي طريقه خصوصا لو قابلت راجل عاجبني
انا/ اي حد لما بيقابل حد عاجبه بيبقي نفسه فيه
نونو/ بص ي شهاب هقولهالك صريحه.. انا ونجوي نفسنا فيك اوي وانا دلوقت عايزه اقلع ملط قدامك واسيبلك نفسي تعمل فيا اللي انت عاوزو
انا/انا عارف الكلام دا كويس ي نونو ولما شوفتك بالقميس دا وانا داخل من الباب حسيت بهيجان رهيب لان جسمك حلو فعلا وكمان انا بقالي فتره بعيد عن النيك بس بحب اسيب كل حاجه لوقتها
نونو/ هو دا وقتها ي شهاب خصوصا زوبرك اللي واقف دا فاضحك ومهيجني
ف لحظه كانت نونو واقفه قدامي خلعت القميص وبقت ملط خالص قعدت ع رجلي ونزلت بوس ف وشي وشفايفي كانت بتغتصبني حرفيا وفجأه زقتني ع السرير ع ضهري وطلعت فوق جسمي وبقت بتمص ف شفايفي جامد قومت قالبها ع ضهرها وبقيت انا فوقها باكل ف رقبتها وشفايفها وزوبري واقف ف البنطلون بيحك ف كسها وايدي ع بزازها بعصرهم جامد بنتقم منهم ومن حجمهم الكبير ونزلت ع بزازها ببووقي بقيت باكلهم واعض فيهم بقوه واشدهم بسناني من حلمتهم و نونو توحوح واهااتها عاليه وايدها ع راسي تضغط عليها ف بزازها جامد وقومت نازل بلساني ع سوتها لحس وبحرك لساني ف سرتها وهي تتلوي من لساني وايدي اللي بتضرب ف بزازها وتشد حلمتهم جامد وكملت نزول بلسااني لحد كسها مسكت شفراتها بين سناني شديتهم لبره و نونو تصووت واخربش كسها بسناني وزنبورها الكبير بقيت بعضه وامصه وطرف لساني بيتحرك عليه وكل دا ايدي ع بزازها فشخاهم ضرب وتفعيص ودوست اكتر ببوقي ف كسها امصمص شفرات كسها وزنبورها اعضه بين سناني لحد م لاقيتها بتصووت وتترعش جامد وكسها بيرمي اول دفعة عسل ف بوقي بقيت ازود ف مص كسها لحد ما نزلت كل عسلها
انا/ مالك خفيفه كدا لي ي نونو
نونو/ خفيفه اي بس ي شهاب انت اللي مفتري وفاهم بتعمل اي كويس مركز ف مناطق بتخلي الست تتجنن حرفيا من اللي بتعمله فيها
انا/ انا بعمل كل دا !؟
نونو/ ي راجل دا انا جيبت عسلي وانت لسه بهدومك امال لو قلعت هيحصل فيا اي
انا/ ولا اي حاجه لاني مش ناوي اقلع
نونو/ بتتكلم بجد! طب لي ي شهاب.. هو انا مش عجباك؟ جسمي مش حلو طيب؟
انا/ اقتنعي تماما انك مزه جدا وانتي وجسمك عاجبني اوي وتعجبي اي حد والدليل اني هيجت عليكي اول ما شوفتك وانتي بتفتحيلي الباب بس انا مش ناوي اعمل حاجه يعني مش عامل حسابي اني انام معاكي النهارده وانا كملت معاكي دلوقت ع بس مينفعش تبقي ف حالتك دي واجي انا افصلك من احساسك بس وعد ليكي عندي يوم هنكون سوا ف سرير واحد واعملك كل اللي عايزاه
نونو/ دا وعد منك اهو وانا موافقه بس ليا طلب واحد ممكن توافق عليه
انا/ لو تقصدي ان نجوي تبقي معانا ف لا
نونو/ لا لا طلبي اني عايزه اشوف زوبرك لو ينفع
انا/ انتي مصممه تخليني اقلع هدومي
نونو/ نزل البنطلون والبوكسر بس
انا/ بصي انتي عملتي معايا واجب ف ايجار الشقه وانا مبنساش حد ساعدني وماشي ي نونو ع طلبك
نزلت بنطلوني والبوكسر كان زوبري واقف نص واقفه كنت فعلا حاسس بهيجان انا بردو بشر وبتأثر بس بقدر امسك نفسي ف المواقف دي (دا حقيقي مش بس ف القصه)
نونو/ اوووف ي شهاب اي دا حرام عليك زوبرك احمر ددمم لازم تريحه هتتعب كدا
انا/ نونو اهدي شويه بردو مش هنيك ههههه
نونو/ انت جاحد ي شهاب بجد حرام عليك نفسك و زوبرك دا
مسكت زوبري بايديها تدعك فيه شويه لحد ما وقف ف ايديها ع اخره وقامت مدخلاه بوقها بقت تمص فيه وتلحس عروقه اللي منفوخه فشخ من الهيجان فضلت تمص فيه وانا ساكت مبتكلمش كنت خلاص الهيجان اتملك مني شويه
انا/ نونو انتي قولتي هتشوفيه مش تمصيه
نونو/ صعبان عليا شكله ي شهاب وبعدين هو وقف اصلا وعايز ينيك كسي اهو ملكش دعوه انت
انا/ نونو اللي بتطلبيه دا صعب بجد مش ف مود نييك خالص مبحبش الموضوع ييجي فرض كدا
نونو/ شهاب انت بجد مش حاسس بنفسك؟
انا/ حاسس بس مبسيبش الحوار دا يتحكم فيا ولا ف قراراتي كله بدماغي انا
نونو/ طب ي شهاب انا ع اخري بجد و زوبرك عاجبني اوي ونفسي يدخل جوايا
انا/ قولتلك هيحصل بس ف وقته و دا مش وقته
نونو/ ماشي ي شهاب مش هضغط عليك وهسيبك براختك والوقت اللي انت عاوزني فيه هتلاقيني
انا/ كدا احبك ي نونو وهعملك كل اللي نفسك فيه بس ليا طلب... ان نجوي متعرفش اي حاجه من اللي حصلت واللي لسه هيحصل بينا
نونو/ انا مش عبيطه ي شهاب... انا من يوم ما شوفتك واتكلمت معاك وانت عاجبني ونفسي فيك ومش هسمح لأي حركة غباء مني تخليني اخسرك واخسر الاحساس اللي لاقيته معاك من شويه... نجوي اه صاحبتي وحبيبتي بس كل واحد بيبقي له سر محتفظ به لنفسه بس وانت دلوقتي بقيت سري الخاص اللي محدش هيعرفه خالص
انا/ دا اي الكلام الجامد دا هههه
نونو/ كلام من القلب ي دكري
انا/ بقيت دكرك خلاص ههههههه
نونو/ اه دكري ومش هخلي اي بني ادم تاني يلمسني غيرك... انا كنت بنام مع رجاله بسبب نجوي واني محتاجه لكن دلوقت خلاص وصلت لجزء من اللي كنت بتمناه وعارفه انك مش هتقصر معايا ف اي حاجه يبقي لي افضل زي ما انا عامله زي الشرموطه... لازم اتغير عشانك لانك مش اي حد ي شهاب ومبقتش عايزه حد غيرك يلمسني.

نهاية الجزء العاشر والسلسله الاولي.....

اسمحولي بقي اخد كم يوم كدا اجازه من الكتابه ع اعرف افكر للسلسه الجديده 😅اتمني الجزء يعجبكم ويبقي زي ما كنتم منتظرينه.. وبشكر كل الناس اللي علقت ع القصه وفعلا كلامك دا جامد جدا وجميل وبيخليني اطلع كل اللي عندي 💥🖤
جميل ومتألق كالعادة وفى انتظار المزيد ياهندسة 😍

متحاولش تاخد اجازة مدة طويلة علشان ماتفصلناش عن متابعة احوال الكافية بتاعك 😁

• عجبني
عاش

• عجبني
عاش و خد وقتك بس مطولش علينه

• عجبني
جزء تحفة بجد
تسلم ايدك علي الجزء الجامد دا
بس ياريت متتاخريش علينا
منتظر السلسلة الجديدة بكل شوق
تحياتي

• عجبني
اولا احيك علي السلسة الأولي ومجهودك ال واضح ف ترتيب الأحداث والتفاصيل الخاصه بعلاقة البطل مع كل شخصية
ثانيا مشاهد الجنس وطريقتك هما سر جمال القصة
مبرووووك ي صديقي
وانا ف انتظار السلسلة التانية

• عجبني
اهو اكتر حاجه هتكون جميله جواز نرمين من شهاب العلاقه دي اجمل علاقه في القصه مبنيه علي حب
خد وقتك في الكتابه ي مبدع 👏👏🔥

• عجبني
وين الجزء 11

• عجبني
يسطا فين الجزء العاشر؟؟؟

• عجبني
القصة فشيخه منتظرين السلسلة التانية بفارغ الصبر..👍🏻✨

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: MohaB AhmeD و DAMA.OV
القصة فشيخه بمعني الكلمة ومنتظرين السلسلة بفارغ الصبر..👍🏻✨

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: ندى ولدبنوتى سالب للبنات
جزء تحفة بجد
تسلم ايدك علي الجزء الجامد دا
بس ياريت متتاخريش علينا
منتظر السلسلة الجديدة بكل شوق
تحياتي
تشرفت بمرورك

اولا احيك علي السلسة الأولي ومجهودك ال واضح ف ترتيب الأحداث والتفاصيل الخاصه بعلاقة البطل مع كل شخصية
ثانيا مشاهد الجنس وطريقتك هما سر جمال القصة
مبرووووك ي صديقي
وانا ف انتظار السلسلة التانية
حبيبي 🖤

• عجبني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%