NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كمل جميله اوي بس مأسويه 💔
الجزءالثالث فعلا كان مأساوي بس كانوضروري لان له تأثير مهم على سير القصة خاصة في الأحزاء القادمة.
شكرا لمرورك الجميل 🌹

• عجبني
التفاعلات: salemsoly
ايه الحلاوه دي يا عظمة كمل يا مبدع واوعى تبطل لو بطلت نسوانجي هيخسر كتير وانا هيجلي اكتئاب واعذر اللي بيسرق قصصك لانه هو عارف نفسه أن دا كبيره أنه لا يمكن أنه يبقى عنده اي ابداع لانه بالتأكيد فاشل وغبي ولا يمكن يكتب حلو كدا ، وبطلب من المسؤولين أنهم يغيروا سياستهم لأن احسن ناس بتكتب هربوا من الموقع ودا بيدل على أن في خلل في الإدارة.

انا من اول ما قرات القصة وانا شايف سوزان كده يمكن تكون مختلفة عن رويتك بس مش عارف حاسس انها أشبه حاجة انها تكون بالجمال دا .

JfcxNHP.md.jpg JfcxQbn.md.webp

JfcKRkb.md.jpg JfcK1EP.jpg
سعيد جدا لكلامك الحلو ولأعجابك بالقصة و برؤيتك الخاصة بسوزان.. الف شكر لاختيارك صور حلوة..
اسعدني انها أثرت فيك 🌹

• حبيته
التفاعلات: الخبير الزائر
الجزءالثالث فعلا كان مأساوي بس كانوضروري لان له تأثير مهم على سير القصة خاصة في الأحزاء القادمة.
شكرا لمرورك الجميل 🌹
ميرسي

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
هو أنا مستني الجزء الجديد
ومش قادر أمنع نفسي أن أطلب منك محاولة نشره من وقت قراءة الجزء اللي فات بجد

• عجبني
تم اضافة الجزء الثامن

• عجبني
هو أنا مستني الجزء الجديد
ومش قادر أمنع نفسي أن أطلب منك محاولة نشره من وقت قراءة الجزء اللي فات بجد
الثامن نزل..
وقت ممتع بالقرائة اتمناه لك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
القصة في اخر جزئين كانت ممتعة و مثيرة
ولكن نهاية الجزء الثامن تسير بالقصة في اتجاه غريب و مختلف
ربما كنت مخطا و ربما لديك مفاجئات اخرى
فلنصبر و نرى كيف تسير علاقة مجدي و امه سوزان الجميلة

• عجبني
القصة في اخر جزئين كانت ممتعة و مثيرة
ولكن نهاية الجزء الثامن تسير بالقصة في اتجاه غريب و مختلف
ربما كنت مخطا و ربما لديك مفاجئات اخرى
فلنصبر و نرى كيف تسير علاقة مجدي و امه سوزان الجميلة
صديقي الغالي سعد..
انا اظن اني ماخيبت ظنك يم في قصصي.. واتمنى اني لن اخيب ظنك في هذه القصة ايضا..
انا كالعادة لن احرق الأحداث.. لكن صدقني لكل جزء اطرحه هدف..وغاية.. ومرتبط بكل الاجزاء الماضية والقادمة..
تخيل معي لو كان الجزء القادم.. عبارة عن جنس جديد فقط بين مجدي و امه.. ثم استمرت العلاقة لثلاثة اجزاء اخرى جنس..فقط.. صدقني.. انت نفسك ستشعر بالملل وتترك القصة او ستطالبني باحداث تغيير في مسار الأحداث...

انا فقط انمنى ان تصبروا علي قليلا.. واعدك واعد كل الاصدقاءبأن النهاية ستكون مرضية( لايزال هناك ثلاثة اجزاءعلى الاقل)
وتقبل تحياتي 🌹

• حبيته
التفاعلات: saadhussam
عزيزي الباحث " نوصِد الأبواب جيدا خوفا من السارقين ، فتمر من أمامِ بيت منتداتا كتاباتك، فأتبعك أنا وأبواب المنتدى وأقفاله و السارقون!"💛

• حبيته
صديقي الغالي سعد..
انا اظن اني ماخيبت ظنك يم في قصصي.. واتمنى اني لن اخيب ظنك في هذه القصة ايضا..
انا كالعادة لن احرق الأحداث.. لكن صدقني لكل جزء اطرحه هدف..وغاية.. ومرتبط بكل الاجزاء الماضية والقادمة..
تخيل معي لو كان الجزء القادم.. عبارة عن جنس جديد فقط بين مجدي و امه.. ثم استمرت العلاقة لثلاثة اجزاء اخرى جنس..فقط.. صدقني.. انت نفسك ستشعر بالملل وتترك القصة او ستطالبني باحداث تغيير في مسار الأحداث...

انا فقط انمنى ان تصبروا علي قليلا.. واعدك واعد كل الاصدقاءبأن النهاية ستكون مرضية( لايزال هناك ثلاثة اجزاءعلى الاقل)
وتقبل تحياتي 🌹
كلامك كله صح
وانا اثق بك تماما يا صديقي الباحث
و انما هو الحماس و حبنا للقصة و لكتاباتك يدفعنا للتسرع احيانا

• حبيته
مشكور على مجهودك قصصك دائما فيها لمسة حلوة وفكرة جميلة ، وان كنت افضل في القصة دي أن اعتداء حسان يكتمل من غير علم مجدي لانه دا هيفتح خط جديد في القصة أو أنسام تزور سوزان وهي في العلاقة مع ابنها وتلاحظ أنسام أن توتر سوزان وتبدأ تراقبها وتشك على أنها علاقة بحد وطبعا مش هتتوقع أنه مجدي ، طبعا في الاول والاخير ليك ككاتب واكيد بتربط كل حاجه بحدث قادم ، استمر وليك كل الدعم

• حبيته
حلوه

• عجبني
عزيزي الباحث " نوصِد الأبواب جيدا خوفا من السارقين ، فتمر من أمامِ بيت منتداتا كتاباتك، فأتبعك أنا وأبواب المنتدى وأقفاله و السارقون!"💛

انا انحني احتراما لكلماتك التي نقشت بحروف من ذهب في ذاكرتي.. وسعيد جدا جدا بها و بك وبكل رأي جميل و رائع و هادف وبناء..مثل رأيك
دمت لي

كلامك كله صح
وانا اثق بك تماما يا صديقي الباحث
و انما هو الحماس و حبنا للقصة و لكتاباتك يدفعنا للتسرع احيانا
الف الف شكر لصبرك و تفهمك و كلامك الرائع 🌹

• حبيته
التفاعلات: مصعب القيصر و saadhussam
مشكور على مجهودك قصصك دائما فيها لمسة حلوة وفكرة جميلة ، وان كنت افضل في القصة دي أن اعتداء حسان يكتمل من غير علم مجدي لانه دا هيفتح خط جديد في القصة أو أنسام تزور سوزان وهي في العلاقة مع ابنها وتلاحظ أنسام أن توتر سوزان وتبدأ تراقبها وتشك على أنها علاقة بحد وطبعا مش هتتوقع أنه مجدي ، طبعا في الاول والاخير ليك ككاتب واكيد بتربط كل حاجه بحدث قادم ، استمر وليك كل الدعم
اشكرك من كل قلبي لكلمات الجميلة 🌹

• حبيته
داخل انهارده عشان اقولك يسطا لو تقدر تنزل الجزء التامن انهارده.. بس طلعت انت اجدع مني ونزلته امبارح 😂.. و**** مش عارف اقولك ايه 😂بجد.... الجزء جميل جداً وتحفة الصراحة بشكل مش طبيعي واخيرا خلصتني من اللى طهقني فعيشتي طول القصة (حسان) الحمد**** 😅😅بس كعادتك.. لازم اخر كل جزء تقفله قفلة تنغص علينا عيشتنا كلنا 😂بس لابجد يسطا روعة تسلم ايدك وجدعتك برضو وبالتوفيق ياحبيبي 🙏🏻🤍🤍

• حبيته
صديقي الغالي مصعب.. انا لولاكم.. ولولا كلماتكم الحلوة بحقي.. لما تمكنت من المواصلة .. فألف شكر لك ولكلماتك 🌹🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: مصعب القيصر
داخل انهارده عشان اقولك يسطا لو تقدر تنزل الجزء التامن انهارده.. بس طلعت انت اجدع مني ونزلته امبارح 😂.. و** مش عارف اقولك ايه 😂بجد.... الجزء جميل جداً وتحفة الصراحة بشكل مش طبيعي واخيرا خلصتني من اللى طهقني فعيشتي طول القصة (حسان) الحمد** 😅😅بس كعادتك.. لازم اخر كل جزء تقفله قفلة تنغص علينا عيشتنا كلنا 😂بس لابجد يسطا روعة تسلم ايدك وجدعتك برضو وبالتوفيق ياحبيبي 🙏🏻🤍🤍
صديقي واخوي الغالي.. دائما افتقد لتعليقاتك المميزة.. واسعد جدا عندما اراك راضيا عن ما كتبته..
انا فعلا ضغطت نفسي اليومين الماضيين.. بس ما تطمعش كثير 😅😁 لسه مش كاتب غير صفحة وحدة بالحزءالتاسه..
اتمنى اني اقدر اخلص الجزءقبل نهاية الاسبوع القادم..
تقبل تحياتي و محبتي 🌹🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: يوليوس قيصر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%