NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Naoooil

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جماعة
انا تخين ف عندي دهون كتيرة فى منطقة العانة المفروض لما اجى اقيس طول العضو احاول اقيس من اول ماحس بايدي ان لامس العضم ولا اروح لدكتور اسهل
و هل فى طريق ازود بيه تخن القضيب على طول مش حاجة مؤقتة
و حد يقدر يفيدني ازاى اوصل لافضل حالة للعضو كانتصاب و كمية الحيوانات المنوية اللى بجيبها اثناء العلاقة

جماعة
انا تخين ف عندي دهون كتيرة فى منطقة العانة المفروض لما اجى اقيس طول العضو احاول اقيس من اول ماحس بايدي ان لامس العضم ولا اروح لدكتور اسهل
و هل فى طريق ازود بيه تخن القضيب على طول مش حاجة مؤقتة
متقسيش
انت تخس

مفيش اي طريقة تتخن و لا مؤقت ولا دائم الحل انك تخس
بالنسبة للحيوانات المنوية لازم تحليل في معمل ، الحيوانات المنوية بتنتج في مكان و اللبن او السائل في مكان تاني يعني ممكن واحد يكون بيجيب كميات لبن كبيرة و هو صفر حيوانات منوية

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: اسنانجي, صعيدي راقي, Ahmed Gyptos و شخص آخر
اولا فعلا لازم تخس ثانيا فى جهاز بيتجاب بس من بره وفى منه انواع بس وطرق استخدام وبياخد فتره ولازم تمشى على جدول زمنى معين وحيزود طول القضيب من ٣ الى ٥ سم كاحد اقصى وكمان حيزوذ المحيط بتاعه

• عجبني
التفاعلات: Naoooil
بالنسبة للحيوانات المنوية لازم تحليل في معمل ، الحيوانات المنوية بتنتج في مكان و اللبن او السائل في مكان تاني يعني ممكن واحد يكون بيجيب كميات لبن كبيرة و هو صفر حيوانات منوية
لا فى جهاز بيعمل كده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلامك سليم من حيث ان مفيش حاجة دائمة لزيادة حجم القضيب .. و سليم من ناحية ان مفيش علاقة بين كمية اللبن و بين عدد الحيوانات المنوية جواه ..

الجهاز ده هيدمر الجسم الكهفي في القضيب و هيأثر على تخن العضو و هيبقا ارفع .. بالاضافة انه ممكن يسبب تسرب وريدي و ضعف جنسي ..
مفيش علاج او وسيلة بتعمل زيادة في حجم القضيب بشكل دائم و تكون آمنة و سليمة و ملهاش اثار جانبية مدمرة

• عجبني
التفاعلات: Naoooil و Adam 5744

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%