NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

إزاي نزود سُمك القضيب .. ويبقى مربرب 😁

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,841
مستوى التفاعل
11,957
نقاط
19,132
شمر لي بوكسرك بقى علشان هحكيلك حدوتة سُمك القضيب من أولها لآخرها
زي ما قلنا وبنقول دايما إن طول القضيب ملوش اعتبار أوي في عملية الإمتاع الجنسي، وإن الأصل طالما تخطى حاجز الـ 8 سم فـ انت كده في السليم، بنقول برده إن سُمك القضيب مهم للغاية في الإمتاع الجنسي، ولو سُمك القضيب عندك أقل من المعدل الطبيعي ف انت محتاج تزور طبيب..
أولا: إزاي نعرف محيط العم عزت
المحيط يا رجالة بيتقاس بمازورة أو حتة حبل من بتاع الخياطة يا علماء الحياكة 😉 وتلفه على أكبر منطقة في الدبوس وقت الانتصاب
وبعدين تقيس طول الحبل ..
متوسط محيط الدبوس المنتصب 11,66 سم.
ثانيا: عرض العم عزت
ناخد قياس المحيط، ونقسمه على 3.14 .. يديك العرض.
إذا لما نتكلم عن السُمك ف هنفصص كده
ما بين الـ 1.5 سم لـ 2 سم = صغير جدا ومحتاج ميكرسكوب علشان يتشاف
ما بين الـ 2 سم لـ 2.5 سم = صغير
ما بين الـ 2.5 سم لـ 3.5 سم = متوسط
ما بين الـ 3.5 سم لـ 4.5 سم = كبير
ما بين الـ 4.5 سم لـ 5.5 سم = كبير جدا جدا :D
وبيتقاس من فوق كده بأي مسطرة أو مازروة " الجزء اللي يعتبر ظهر القضيب المواجه لعينك على طول وانت بتطل عليه من الدور الفوقاني "
احنا هنا بنتكلم عن القياسات وقت الانتصاب ملناش دعوة خالص بالقياسات وقت الارتخاء .. وملهاش قيمة :)
ولازم تعرف يا غالي إن القضيب السميك جدا مش مُمتع للمرأة العادية، بل إن القضيب المعتدل في السماكة أفضل وأمتع .. ف متخليهمش يسرحوا بيك :) ما انت مش هتاخد مبوله عمومية، انت هتاخد بنت ناس عضوها الأنثوي **** خلقه بيطبع على حجم عضوك.. عضوك انت بس علشان انت بس اللي بتكون معاها، يبقى طالما قياسك منطقي ف أنت كده عنتيل العناتلة :) نتعلم بس شوية تكنيكات وهنبقى جوارديولا الجنس :) وهتعمل تيكا تاكا وكل اللي في خيالك.
بيكتمل القمر ده بقى عند سن البلوغ، وممكن يزيد شوية مع تقدم عمر الشباب، لما الطبقة الدهنية تزيد .. وبينقص مع التأخر في العُمر زي الوزن كده.
إزاي نزوده بقى
القصة دي بتتطور باستمرار، يعني بدأت بحقن الفازلين، وبعد كده حقن دهون الجسم في العم عزت، بعدها عملوا أجهزة تعويضية، بعدها حقنوا شمع ساخن تحت الجلد " شايفك ياللي قلت يح انت " بعدها حقنوا جلد خنزير معالج Permacol علشان تمسكوا كده وتقول له ده انت خنزير خنزير :D المهم إن كل الطرق دي ظهرت لها مشاكل كبيرة، وكل ما يجربوا في البشر بزيادة لإن مفيش فئران عندها عم عزت :D ويطلعوا بنتيجه سلبية يخترعوا حاجة تانية، لما عم عزت لو نطق هيسمَّعهم ويسبخلهم و**** :D
عمليات زرع الجلد
زي ما يكون صُباع كفته وانت بتعصجه قررت انه رفيع ومحتاج يبقى اتخن شويه .. رحت مرقع حتة لحمة تاني فبقى أتخن.. نفس المفهوم بالضبط، بيرقعوا القضيب بطبقة جلد تانيه بجرح بسيط جدا، بحيث يبقى اتخن مما هو عليه، لإنه بقى طبقتين جلد مش طبقة واحدة.
الحقن
بيتم حقن العم عزت المسكين في تجاويفه الداخلية بمادتي السليكون أو الدهون المشبعة، ويا بؤسك و**** لو اتقال لك ده طبيعي ولا سيليكون :D المهم إن ده بيزود السمك شوية.
نقل البلازما
معتمدة على فكرة نقل البلازما الغنية بالصفائح الدموية PRP من مصدر الدم من نفس المريض، علشان مفيهاش اجسام غريبة والعم عزت بيقبلها وكده، ف مفيش مشاكل في رفض الأنسجة.
الشبكات الصناعية
واحدة من أفضل الطرق الحالية وتعتبر الوحيدة اللي تم الاعتراف بيها ووضعت في كتاب تعليمي جراحي لعمليات التجميل والتكميل علشان يتم تدريسها، وهي زراعة الشبكات الصناعية VYPRO ll تحت جلد القضيب، والجسم مش بيرفضها وبيتعامل معاها كجزء منه، وبتزود المحيط من 2 سم لـ 2.5 سم في أحسن الأحوال، واللطيف انك بتعمل العملية دي وتقوم تمشي بعد ساعتين والنتيجة سريعة ومش مؤقتة زي عمليات تانية كتير .. لإن في عمليات بتكون الزيادة مؤقتة لمدة 3 سنوات مثلا .. وبعد كده بلح :D
التمارين
كل التمارين في المضمار ده لازم تكون في إطار عملية، يعني على سبيل المثال لا الحصر التمارين بتاعت زيادة طول القضيب اللي كتبنا عنها، بتتعمل برده علشان تجهز العم عزت بصنع فجوات في الجدار الخلوي علشان بعد كده يتم ملأ الفجوات دي بخلايا جديدة، وده يزود شوية سُمك
البغاشة
بص يا صاحبي .. متوسط عمق المهبل 7 سم ف انت محتاج عم عزت طوله 8 سم علشان يغطس ويستخرج الدُرر، ومحتاج سُمك طبيعي .. اللي هو لما تلف الحبل على العم وبعدين تقيس الحبل من بدايته لنقطة الالتقاء ف تلاقي 10 سم مثلا، ف انت كده عاش أوي..
متفكرش في أي طريقة لتكبير أو تضخيم العضو علشان كلها كلها مجرد أبحاث تجريبية لا ترقى أن تحوذ على المصداقية العلمية الكافية، وده لإننا بنجرها على البشر على طول ف هتاخد وقت لحد ما عملية منهم تثبت جدارتها بدون مشاكل وأعراض على المدى البعيد، أما كل اللي فوق ده عمل نتوءات وارتخاءات، ونقل عدوى وعمل تشوهات في القضيب، يعني كل عملية من دول طلع مجموعة حالات حصل عندها تشوهات، وأكيد في بعض الاشخاص نجحت معاهم نجاح باهر .. لكن احنا مش بنبص من الزاوية دي :)
أفلام الإباحة لعائن **** تترى على منتجيها لازم يقدموا جديد وإلا هيبقوا مفاليس، ولازم يعملوا عامل تشويقي، أو لازم حرفيا يطلعوا لك شخصية السوبر مان علشان يوصل لك إحساس إنك أقل فتتفرج على الأعلى، لإن الضعيف خاضع دوما للقوي، ف ده من ضمن أهم أسباب التسويق لديهم والترويج للمواد.. فبلاش تسمحلهم يشتغلوك، إلا لو انت بتعتبر عقلك حمار يمكن أن يُمتطى .. ف عادي سيبهم يركبوا بقى ساعتها :)
أنا خلصت
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%