NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الشرقيةةة

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
جماعة حصل كذا موقف كدا فى البيت و قدرت امارس مع أمي دلوقتى أنا بجد مش نفسى فى حد غيرها لكن هى مصممة أنى اتجوز ممكن تفدونى

• عجبني
التفاعلات: homos3
هيا الشرقيه
كلها كدا

• عجبني
التفاعلات: Lolatity
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جماعة حصل كذا موقف كدا فى البيت و قدرت امارس مع أمي دلوقتى أنا بجد مش نفسى فى حد غيرها لكن هى مصممة أنى اتجوز ممكن تفدونى
طيب منتا لازم هتتجوز
الطبيعي انك تتجوز بص انا مش موافقك علي موضوع امك ده ومليش اني اتكلم في انتا طلبت نصيحه ف انتا عايز تسمع مننا اننا نقولك لا متتجوزش وافضل مارس معاها
لا يسيدي الصح انك تتحوز ويبقا ليك حياة ليك انتا خصة بيك
لانك بعد عمر طويل لولدتك ف هيا مش هتقعضلك طول العمر

طيب منتا لازم هتتجوز
الطبيعي انك تتجوز بص انا مش موافقك علي موضوع امك ده ومليش اني اتكلم في انتا طلبت نصيحه ف انتا عايز تسمع مننا اننا نقولك لا متتجوزش وافضل مارس معاها
لا يسيدي الصح انك تتحوز ويبقا ليك حياة ليك انتا خصة بيك
لانك بعد عمر طويل لولدتك ف هيا مش هتقعضلك طول العمر
فاهم كدا كويس بس مش عارف ابص لغيرها او احب غيرها زى ما حبتها

منتا هتفضل تحبها مقولناش حاجه
اسمع بس كلامي حاول وجرب مع حد تاني واسمع كلامي الي انتا في غلط مش صح

منتا هتفضل تحبها مقولناش حاجه
اسمع بس كلامي حاول وجرب مع حد تاني واسمع كلامي الي انتا في غلط مش صح
حب الام مبيروحش حتي لو هيا اي
اسمعني كويس وافهم كلامي وخدها نصيحه من اخصائي نفسي لازم تتجوز وتبني حياتك وحاول تقلل من الي بتعملو

كلمني خاص عاوزك

حب الام مبيروحش حتي لو هيا اي
اسمعني كويس وافهم كلامي وخدها نصيحه من اخصائي نفسي لازم تتجوز وتبني حياتك وحاول تقلل من الي بتعملو
تمام تسلم

• أتفق
التفاعلات: Dr.èşšäm
  • عجبني
عاوز اعرف نيكتها ازاي لان بحاول مع امي ومش لاقي طريقه انيكها بيها
طريقة ايه يسطي هو اكل هنعمل ليه طريقة دا بيبقا حسب ظروفك انت و وضعك فى البيت

طالما مصممة انك تتجوز يبقا هيا ندمت ع وقت الضعف اللى خلاها سلمت نفسها ليك وبتحاول تخليك تتجوز عشان تنشغل بغيرها وده صح

طالما مصممة انك تتجوز يبقا هيا ندمت ع وقت الضعف اللى خلاها سلمت نفسها ليك وبتحاول تخليك تتجوز عشان تنشغل بغيرها وده صح
هو الواقع أننا هنفضل فى علاقتنا عادى بس أنا علشان السن وكدة

• عجبني
هو الواقع أننا هنفضل فى علاقتنا عادى بس أنا علشان السن وكدة
لقلبك السعادة طبعا بس هيا قاصدة تضغط عليك لانها حست بندم وبتحاول تخليك تجرب غيرها وتنشغل بغيرها وبنفس الوقت هيا مترددة عامة جرب انك توافق وقولها مثلا اختاريلى عروسة ومن رد فعلها هتفهم بتفكر ف ايه وليه

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%