NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دا موضوع مفتوح للناس اللي بتحس عندها ميول غريب او جربت حاجه مختلفه وعاوزه تفضفض بيها هنا كلنا هنسمع تجارب بعض أو اللي نفسنا نجربه يلا كله يطلع اللي في قلبه

انا بقا بغتصب اختي من فوق الهدوم كل م البيت يفضي ومبتقدرش تقول لحد يعني ممكن اتلم عليها مرتين ورا بعض وممكن اخد بالشهرين والتلاته معرفش المسها وبهيج لم اشوف حد باعتلي وزبه كبير وابدا اعرص عليها ونحلب زبارنا مع بعض وتفكيري كله و**** ف اختي هيجان عليها ليل نهار جسمها جامد ولبسها مستفز

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
انا بقا بغتصب اختي من فوق الهدوم كل م البيت يفضي ومبتقدرش تقول لحد يعني ممكن اتلم عليها مرتين ورا بعض وممكن اخد بالشهرين والتلاته معرفش المسها وبهيج لم اشوف حد باعتلي وزبه كبير وابدا اعرص عليها ونحلب زبارنا مع بعض وتفكيري كله و**** ف اختي هيجان عليها ليل نهار جسمها جامد ولبسها مستفز
وعلي كدا اختك جسمها حلو تستاهل الزب ولا إيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فى ٢٠١٨ جربت السكس فى التليفون و الشات و قاعدنا لحد ٢٠٢٠ مع بعض ..لكن حصل عندها مشاكل مع جوزه و اضطرينا نوقف من ساعتها ..بس كانت تجربه جميله جدا بالنسبه ليا لانى مليش تجارب جنسيه نهائى و من وقتها وانا بحب السكس فون و شات بس للاسف مش لاقى واحده ثقه نتمتع مع بعض فى سريه تامه

• عجبني
التفاعلات: Nothing و سكون الظهيرة
من الحجات الي نادر حد يعرفها عني اني في يوم حاولت اني انتحر
من الحجات الي نادر حد يعرفها عني اني في يوم حاولت اني انتحر :confused:

من الحجات الي نادر حد يعرفها عني اني في يوم حاولت اني انتحر :confused:
كنت عايز اقولك خد الامور ببساطه بس حسيت اني بصغر من مشكلتك وحالتك النفسيه فبتمنالك السلامه

قلبي خالي

نفسي اعيش لحظه انوثه مع شخص ثقه ويكون كتوم وبكل احترام عشان اطلع الانوثه إلى محبوسه في نفسي
انا موجود واتمنى اقدر اساعدك وامتعك واطلع الانوثه اللي جواك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%