NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دا موضوع مفتوح للناس اللي بتحس عندها ميول غريب او جربت حاجه مختلفه وعاوزه تفضفض بيها هنا كلنا هنسمع تجارب بعض أو اللي نفسنا نجربه يلا كله يطلع اللي في قلبه

دا موضوع مفتوح للناس اللي بتحس عندها ميول غريب او جربت حاجه مختلفه وعاوزه تفضفض بيها هنا كلنا هنسمع تجارب بعض أو اللي نفسنا نجربه يلا كله يطلع اللي في قلبه
الي فقلبي كتير وعايز حد يفهمه

من الحجات الي نادر حد يعرفها عني اني في يوم حاولت اني انتحر :confused:

نفسي اعيش لحظه انوثه مع شخص ثقه ويكون كتوم وبكل احترام عشان اطلع الانوثه إلى محبوسه في نفسي

• عجبني
التفاعلات: إنفصام, Skandar, سكون الظهيرة و شخص آخر
نفسي اعيش لحظه انوثه مع شخص ثقه ويكون كتوم وبكل احترام عشان اطلع الانوثه إلى محبوسه في نفسي

تعالي كيك elterelhazen2030

المرفقات

66.2 KB · المشاهدات: 25
اكتر الحاجات اللي بتزعلني من نفسي اني مبحبش معنديش علاقه غراميه كده زي كل الناس همي علي بتاعي وخلاص لو عرفت اي واحده مفيش يومين وممكن وتبقي في سريري عامل زي الشيطان ليا اسلوبي اللي يخليني انيك الشخص قبل ما المس حته من جسمو بقيت مدمن جنس والمفروض ان سني مش كبير عشان اجرب كل ده .. جالي اكتئاب و بطلت و رجعت حتي دخولي هنا عشان اكسر الروتين اجرب حاجه جديده مختل عقليا زي ما بيقولو عليا 😂

معاكي و بكل سرية و جدية لو حابة

أنا موجود حبيبي لما تكون مستعد كلمني

اكتر الحاجات اللي بتزعلني من نفسي اني مبحبش معنديش علاقه غراميه كده زي كل الناس همي علي بتاعي وخلاص لو عرفت اي واحده مفيش يومين وممكن وتبقي في سريري عامل زي الشيطان ليا اسلوبي اللي يخليني انيك الشخص قبل ما المس حته من جسمو بقيت مدمن جنس والمفروض ان سني مش كبير عشان اجرب كل ده .. جالي اكتئاب و بطلت و رجعت حتي دخولي هنا عشان اكسر الروتين اجرب حاجه جديده مختل عقليا زي ما بيقولو عليا 😂
مش لوحدك فيه ناس كتير كدا بس المشكله انك لما تحب مثلا لازم تحاول تمنع نفسك

انا بقى نفسى جدا انيك واحده واختها او واحدة قدام جوزها او اخوها بميل دايما للحاجات دى ومش عارف ايه السبب

انا بقى نفسى جدا انيك واحده واختها او واحدة قدام جوزها او اخوها بميل دايما للحاجات دى ومش عارف ايه السبب
عادي بتكون غريزه أو شفت افلام كدا فحبيتها

• عجبني
التفاعلات: mando088966
فحل 23 سنه من شبره الخيمه عندي المكان زبي 19 سم هيعجبك الكيك بتاعي ElMaNdOo98

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكلي واسلوبي ناعم كتير زي بنت بس انا ولد 🥺

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة و Zozziad
تعالا خاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%