NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Big Gun

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
التعارف هنا اصعب من الحقيقه بمعني انك في الحقيقه الشخصيه قدامك وعارفين بعض وشايفين بعض سواء انت او انتي ممكن تتعامل إنما هنا كله اساسا داخل بهويات مستعاره والأغلبية مش عاوز حد يعرف عنه حاجه غير الاشتغالات غير انعدام الثقه غير وغير وغير
فمش عارف انا اللي حاسس كده لوحدي والاحساس صح ولا غلط اصلا

• عجبني
التفاعلات: الجوكر المصري, UnIdEnTItY, طبيب قلوب و شخص آخر
هو دا هدف المنتدى من اول ما بدأ.. حاول تتعامل ع هذا الاساس
دا مش منتدى تعارف.. دا منتدى جنسى

• عجبني
التفاعلات: Big Gun
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو دا الواقع الافترضي يا صحبي بعيد عن القيود والعادات بسي فعلا فى ناس بتحب تافور شويه وتكذب شويتين تلاتة عالم معفنة

• عجبني
دور المنتدى ان يبحت كل واحد عن منعته الخاصة وان يلقى ضالته التي فقدها في العالم الواقعي
التعارف هنا من الاجل المصالح الجنسيه المشتركة وهي الاستمتاع والغوص في اعماق الشهوة🔥🔥🔥🔥🔥

• عجبني
التفاعلات: Big Gun و ميكانيكى للستات
هناك ناس لديها ميول تفتحها هنا فالمنتدى و لكنها لا تستطيع ان تضهرها في بيئتها الحقيقية لان هذا سيضر بمستقبلها المهني و حياتها عموما هذا مفهوم و لن يضحي بما بنا دهرا من اجل شهوة جنسية و لكن هذا لا يمنع انه يوجد ناس تمارس الكذب كهواية و ليس للاحتياج

• عجبني
هو دا الواقع الافترضي يا صحبي بعيد عن القيود والعادات بسي فعلا فى ناس بتحب تافور شويه وتكذب شويتين تلاتة عالم معفنة
لا دول بيكدبوا كتير اووووي 😂😂😂😂

• حبيته
التفاعلات: ميكانيكى للستات
تعال ياصديقي نتعرف بجد

• عجبني
اه فعلا ممكن

• عجبني
انا عارف كل ده يا جماعه ومقتنع بيه انا عامل الموضوع عشان الناس اللي داخله ومصممه أنها تتعرف هنا وسقف طموحاته عالي ده غير اخواتنا اللي شايلينه علي كتفهم 😂😂😂😂

التعارف هنا اصعب من الحقيقه بمعني انك في الحقيقه الشخصيه قدامك وعارفين بعض وشايفين بعض سواء انت او انتي ممكن تتعامل إنما هنا كله اساسا داخل بهويات مستعاره والأغلبية مش عاوز حد يعرف عنه حاجه غير الاشتغالات غير انعدام الثقه غير وغير وغير
فمش عارف انا اللي حاسس كده لوحدي والاحساس صح ولا غلط اصلا
كل عااااااااام وانتم بخير

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%