NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحقيقي وسبب وجهة نظرك اني بعيد المراهقه ممكن ليه لا بس ده بسبب ازدواجية حياتي اللي خلتني بلا اصدقاء واقعيين بلا تبادل مشاعر حتي لو صديقه بجد لا
اني مش قادره اتكلم مع حد عندي احتياج لتكوين علاقه مشاعر الاول
واشكر @BODA 18 وده حقيقي
المراهقه مش عيب بجد
العيب انك متبقاش واعي عن تصرفاتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحقيقي وسبب وجهة نظرك اني بعيد المراهقه ممكن ليه لا بس ده بسبب ازدواجية حياتي اللي خلتني بلا اصدقاء واقعيين بلا تبادل مشاعر حتي لو صديقه بجد لا
اني مش قادره اتكلم مع حد عندي احتياج لتكوين علاقه مشاعر الاول
واشكر @BODA 18 وده حقيقي
برضو في غموض بصراحه في حاجه مش مفهومة

ما هو ده الصح بقي خلاص اتعلمنا كفايه ووجودكم كل الناس بجد المحترمه اللي حبت متشوفنيش كده حقيقي انا بحبكم بجد وفي نفس الوقت انتوا ساعدتوني واتمني متختفوش مره مره واحده لاني حاسه وانا معاكم اني مطمنه جدا ومش هضعف في وجودي معاكم
**** يسعدك في حياتك صدقيني مافيش حاجه تستدعي الحزن عيش واستمتعي بحياتك تعملي كل حاجه انتي حباها في حياتك وابعدي عن كل ماهو سام في الحياه ابعدي عن كل ماهو سلبي و محبط كلنا معاكي كلنا اصدقاء واسره كبيرة مع بعض

• حبيته
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
**** يكرمك يارب
بس انا اللي بشكرك ع اهتمامك وتعليقك الحقيقي جدا جدا لانه فادني بجد انا مشتته جدا عموما فإنك تنورني بالفكره دي والتفسير ده انت حقيقي فيدتني 💙🌹💙
اتشرفت بمعرفتك ، الا قولتيلي اسمك ايه؟

• حبيته
اتشرفت بمعرفتك ، الا قولتيلي اسمك ايه؟
الاسم مشكله لاني بعترف كدبت ع 3 أشخاص باسمي وبعترف ان اسمي شاهيندا واتمني متزعلوش وانتوا هتعرفوا نفسكم لاني كنت خايفه وعبيطه من عدم تقبلي

الاسم مشكله لاني بعترف كدبت ع 3 أشخاص باسمي وبعترف ان اسمي شاهيندا واتمني متزعلوش وانتوا هتعرفوا نفسكم لاني كنت خايفه وعبيطه من عدم تقبلي
ياعم عدم تقبلك ايه دا انتي زي العسل واللهه قال عدم تقبلي قال!

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%