NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ

لا تستمعوا للنصيحه بل استمتعوا بها وتأملوها كالباق
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
انا لسه واخده قلم طازه طازه وسريع وبردو ملحقتش ارد
انا ليه كده طب طلب عشان متدمرش اكتر واكتر امنع اي تعارف او علاقات عدا زمالة المنتدي ولا ايه ؟؟
جاوبوني ارجوكم

• عجبني
التفاعلات: drsniper666، الــــــعَــــــربــــــى و صاحب الكيف
انا ليه كده طب طلب عشان متدمرش اكتر واكتر امنع اي تعارف او علاقات عدا زمالة المنتدي ولا ايه ؟؟
جاوبوني ارجوكم
انا مش فاهمك الصراحة علشان اساعدك

انا مش فاهمك الصراحة علشان اساعدك
فيه حد عرفته بدون ذكره وكان شخص نبيل ومحترم واتكلمنا وبالفعل اتاريه استخدم كل حاجه يعرفها من بوستاتي افتكرت عادي اليومين اللي تابعني من بره بره ومن ورايا اعجاب وتوافق بدليل أنه كلمني وفضلنا نتكلم وتطور الموضوع شويه وشويه وشويه وفجأه يهرب لسبب عبيط انا اصلا كاني مسمعتوش بس استغربت ليه كده طب يعني هو استفاد ايه وبردو بسبب اني في فتره صعبه والمزاج متقلب وبالفعل حسيت كاني اعرفه من بدري عموما ليه بس عمل كده
طب يستني ارد وارتاح

فيه حد عرفته بدون ذكره وكان شخص نبيل ومحترم واتكلمنا وبالفعل اتاريه استخدم كل حاجه يعرفها من بوستاتي افتكرت عادي اليومين اللي تابعني من بره بره ومن ورايا اعجاب وتوافق بدليل أنه كلمني وفضلنا نتكلم وتطور الموضوع شويه وشويه وشويه وفجأه يهرب لسبب عبيط انا اصلا كاني مسمعتوش بس استغربت ليه كده طب يعني هو استفاد ايه وبردو بسبب اني في فتره صعبه والمزاج متقلب وبالفعل حسيت كاني اعرفه من بدري عموما ليه بس عمل كده
طب يستني ارد وارتاح
بص ااا صحبي هو عادي بتحصل في ناس مزاجية كتير بتتعامل مع اي حد ع حسب مزاجها فمرات بتكون عاوز تقضي زمن وتلعب لعب عيال فبتعمل اللي ف بالها ومرات بردو بتكون عاوز تكون لوحدها فبقولك ان الشخصيات اللي زي دي احسنلك تبعد عنهم وتحاول م تتعامل بثقة مع اي حد تعرفو جديد من الاخر كدا خليك حذر الناس كلها مش واحد وكلها مش طيبة فانت اعمل حسابك واستمتع واللي يحصل يحصل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص ااا صحبي هو عادي بتحصل في ناس مزاجية كتير بتتعامل مع اي حد ع حسب مزاجها فمرات بتكون عاوز تقضي زمن وتلعب لعب عيال فبتعمل اللي ف بالها ومرات بردو بتكون عاوز تكون لوحدها فبقولك ان الشخصيات اللي زي دي احسنلك تبعد عنهم وتحاول م تتعامل بثقة مع اي حد تعرفو جديد من الاخر كدا خليك حذر الناس كلها مش واحد وكلها مش طيبة فانت اعمل حسابك واستمتع واللي يحصل يحصل
ياريتني بقي ابقي كده
شكرا واتمني ابقي سيئ للغايه

• عجبني
التفاعلات: الفحل الاسود العنيف
لو باب هيزاولك اقفليه الناس مش زي بعضها اه بس راحة البال مش بفلوس و بعدين كله بيخش يرخي اعصابه هنا بشكل او بأخر
كله عالعادي يعني

ياريتني بقي ابقي كده
شكرا واتمني ابقي سيئ للغايه
محدش جاب سيرة انك تكون سيء
اللي عاوز يكون حد ابن ناس وجدع حيكون
كل اللي بقولو انك تبقى حذر وتحافظ على نفسك علشان اولاد الحرام م يضيعوك

ليه توثقي فحدا عرفتيه من واقع افتراضي

لو باب هيزاولك اقفليه الناس مش زي بعضها اه بس راحة البال مش بفلوس و بعدين كله بيخش يرخي اعصابه هنا بشكل او بأخر
كله عالعادي يعني
صح ليه اعصب نفسي ايزي يا عزيزي ماشي
اقفله صح

• عجبني
التفاعلات: HazemElmasry
ليه توثقي فحدا عرفتيه من واقع افتراضي
لانه بثق باحساسي ومعرفتي بالناس بس بردو الخطأ ولأنه كان مختلف حقيقي بس تمثيل لانه عرفني

جاوبوني ارجوكم
ماهو اجاوبك ع ايه اذا كنت مش عارفه منين بيودي ع غين وايه هو الحوار

محدش جاب سيرة انك تكون سيء
اللي عاوز يكون حد ابن ناس وجدع حيكون
كل اللي بقولو انك تبقى حذر وتحافظ على نفسك علشان اولاد الحرام م يضيعوك
صح شكرا لتوضيحك ولكلامك حقيقي ولازم اكون أكثر شده

• أتفق
التفاعلات: الفحل الاسود العنيف
ماهو اجاوبك ع ايه اذا كنت مش عارفه منين بيودي ع غين وايه هو الحوار
طب يستني ارد وارتاح

مش معنى انك قابلت حد وحش يبقى لازم تبقى وحش انت كمان و متخليش حد يحس نفس الاحساس اللي انت حاسه
يارتني بس اقدر ابقي أشد شويه ع نفسي انا بخاف أحرج اي حد بخاف لو حسيت باذا حد ودي مصييييبه لواحدها

يارتني بس اقدر ابقي أشد شويه ع نفسي انا بخاف أحرج اي حد بخاف لو حسيت باذا حد ودي مصييييبه لواحدها
موضوع انك قلبك طيب دي حاجه حلوه مش عيب و عشان كده لازم نحافظ على الميزة دي بس تختار اللي تفتح له قلبك

موضوع انك قلبك طيب دي حاجه حلوه مش عيب و عشان كده لازم نحافظ على الميزة دي بس تختار اللي تفتح له قلبك
اختيار هههههههه مبقتش عارف خالص تعرف قولتله ف الكلام الطيب بيلاقي الطيبين سبحان ****
واهو هههههههه 😅🥲

مش دايما إحساسنا و تقديرنا للأشياء أو للناس بكون صح
ده كلام حقيقي بس تقول ايه لدماغ صرمه وقلب طاير دايما

اختيار هههههههه مبقتش عارف خالص تعرف قولتله ف الكلام الطيب بيلاقي الطيبين سبحان ****
واهو هههههههه 😅🥲
محدش هيجي يقولك أنه ابن وسخه و أنه بيتسلى بس انت المفروض تبقى تقيل شويه و ترحم قلبك لحد ما تتأكد هو كويس ولا لا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%