NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اي مشكلتك بس الاول
خدعه بسيطه بس جديده خدعة الصدفه المنتظره من سنين
حد غالبا مكنتش اعرف انه متابعتني وعارفني للدرجه دي اللي تخليه بسرعه ينط جوا عقلي وتفكيري ثم ثم ثم والآخر بلح حرفيا بلا ادني تقدير ليا حتي تقدير لمعرفتنا تقدير لحاجات ليه هو
بس خير بنتعلم صح كده ؟
بنتعلم

• محزن
التفاعلات: ░▒▓█🧩𝕵𝖎𝖌🔪𝖘𝖆𝖜🧩█▓▒░
خدعه بسيطه بس جديده خدعة الصدفه المنتظره من سنين
حد غالبا مكنتش اعرف انه متابعتني وعارفني للدرجه دي اللي تخليه بسرعه ينط جوا عقلي وتفكيري ثم ثم ثم والآخر بلح حرفيا بلا ادني تقدير ليا حتي تقدير لمعرفتنا تقدير لحاجات ليه هو
بس خير بنتعلم صح كده ؟
بنتعلم
معلش بس الانسان مبيتعلمش بالسهل لازم ضربات قوية
المهم تكون اتعلمت من التجربة متعديش كدا
ولو احتجت صديق للفضفضة او الاستشارة انا جنبك 🌹

معلش بس الانسان مبيتعلمش بالسهل لازم ضربات قوية
المهم تكون اتعلمت من التجربة متعديش كدا
ولو احتجت صديق للفضفضة او الاستشارة انا جنبك 🌹
اكيد وتسلم جدا ع وجودك جنبي حقيقي
انت شخصيه محترمه جدا واحب اني استشيرك بس متصدعش مني 🙂 💙🌹

• حبيته
التفاعلات: ░▒▓█🧩𝕵𝖎𝖌🔪𝖘𝖆𝖜🧩█▓▒░
  • حبيته
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
28 يعني واعية مش مراهقة ليه صعب
اهو تكوين بقي
رغم وعيي وذكائي وشطارتي وانا عاديه يعني بس ده خلل تقريبا

اهو تكوين بقي
رغم وعيي وذكائي وشطارتي وانا عاديه يعني بس ده خلل تقريبا
لا متحسسيش نفسك أنو عندك عيب أو خلل ممكن لحظات ضعف بس طبيعي بتحصل للكل المهم انتي اعرفي كيف تختاري الناس أنا ما بعرف قصتك و شو صار بالتفصيل بس ممكن تكون درس للمستقبل

انا لسه واخده قلم طازه طازه وسريع وبردو ملحقتش ارد
انا ليه كده طب طلب عشان متدمرش اكتر واكتر امنع اي تعارف او علاقات عدا زمالة المنتدي ولا ايه ؟؟
جاوبوني ارجوكم
بما اني تابعت معظم الكومنتات ف دا غالبا فراغ عاطفي وان مفيش حد مهتم بدرجة كبيرة ف لما يجي شخص يقدم اهتمام ولو بدرجة متوسطة هتحسي انه قدملك الكتير فشخ ، والحل انك متتخدعيش بالمظاهر أو البدايات عموما ومتدخليش حد حياتك

لا متحسسيش نفسك أنو عندك عيب أو خلل ممكن لحظات ضعف بس طبيعي بتحصل للكل المهم انتي اعرفي كيف تختاري الناس أنا ما بعرف قصتك و شو صار بالتفصيل بس ممكن تكون درس للمستقبل
اكيد هو درس
محتاج قوة شويه من عندي عشان اتخطي طبعي ده او غلطي

اكيد هو درس
محتاج قوة شويه من عندي عشان اتخطي طبعي ده او غلطي
اكيد و القوة موجودة جوانا كلنا عالتخطي المهم متضعفيش تاني و لو حابه تحكي قصتك و تستفيدي من تجربة غيرك جاهز اسمع و أفيدك متل ما بدك

• حبيته
التفاعلات: لؤلؤه سوداء 🪆🌚 بدِٖٓۆيَّہ
بما اني تابعت معظم الكومنتات ف دا غالبا فراغ عاطفي وان مفيش حد مهتم بدرجة كبيرة ف لما يجي شخص يقدم اهتمام ولو بدرجة متوسطة هتحسي انه قدملك الكتير فشخ ، والحل انك متتخدعيش بالمظاهر أو البدايات عموما ومتدخليش حد حياتك
انت تعليقك مهم جدا عندي تخيل ومفيد جدا جدا عشان حقيقي ولمس جزء مهم جوايا

• حبيته
التفاعلات: BODA 18
انت تعليقك مهم جدا عندي تخيل ومفيد جدا جدا عشان حقيقي ولمس جزء مهم جوايا
انا معرفكيش ومتعاملتش معاكي قبل كدا بس من الكومنتات باين انك شخصية طيبه اتمنالك كل ماهو جميل وحلو عشان انت شخص جميل وحلو 🤍

انا معرفكيش ومتعاملتش معاكي قبل كدا بس من الكومنتات باين انك شخصية طيبه اتمنالك كل ماهو جميل وحلو عشان انت شخص جميل وحلو 🤍
**** يكرمك يارب
بس انا اللي بشكرك ع اهتمامك وتعليقك الحقيقي جدا جدا لانه فادني بجد انا مشتته جدا عموما فإنك تنورني بالفكره دي والتفسير ده انت حقيقي فيدتني 💙🌹💙

في فرق بين انك تكون لسا مراهق و تعيد المراهقه فالتفكير و الوعي
السن مش مقياس
الحقيقي وسبب وجهة نظرك اني بعيد المراهقه ممكن ليه لا بس ده بسبب ازدواجية حياتي اللي خلتني بلا اصدقاء واقعيين بلا تبادل مشاعر حتي لو صديقه بجد لا
اني مش قادره اتكلم مع حد عندي احتياج لتكوين علاقه مشاعر الاول
واشكر @BODA 18 وده حقيقي

• حبيته
التفاعلات: BODA 18
انا لسه واخده قلم طازه طازه وسريع وبردو ملحقتش ارد
انا ليه كده طب طلب عشان متدمرش اكتر واكتر امنع اي تعارف او علاقات عدا زمالة المنتدي ولا ايه ؟؟
جاوبوني ارجوكم
بلاش الثقه بدون معرفه جيده للناس يا عزيزي او عزيزتي أي كان

بلاش الثقه بدون معرفه جيده للناس يا عزيزي او عزيزتي أي كان
ما هو ده الصح بقي خلاص اتعلمنا كفايه ووجودكم كل الناس بجد المحترمه اللي حبت متشوفنيش كده حقيقي انا بحبكم بجد وفي نفس الوقت انتوا ساعدتوني واتمني متختفوش مره مره واحده لاني حاسه وانا معاكم اني مطمنه جدا ومش هضعف في وجودي معاكم

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Shahen و الــــــعَــــــربــــــى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%