NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

I'm Klein

لا أحبك لا أكرهك قلبي مليء بما ليس يعنيك لا أحبك
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الذوق و جبر الخواطر و انك تكون شخص محترم دي حاجه بتنقرض ف الزمن ده .
ايه الحاجه أو التصرف اللي لو حد عمله معاك أو قدامك بتعتبره قله ذوق ؟ وايه رد فعلك ؟
وهل ممكن تقطع علاقتك بحد قريب منك لقله ذوقه ؟

• عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا, TheBlackCat, متحرش تويتر و 2 آخرين
ايه الحاجه أو التصرف اللي لو حد عمله معاك أو قدامك بتعتبره قله ذوق ؟ وايه رد فعلك ؟
ممكن واكيد هو أنك تقل مني ومتعتذرش هشتريك يعني لأ طبعاً

• عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
  • عجبني
الانتقاد قدام الاخرين
لو هو شايف حاجه غلط من باب الذوق انو ينبهه بينهم وبين بعض

معندكش حد تضعف قدامه ؟
احيانا بيكون في شخص ما كل حاجه عنده بتختلف
أكيد في
والشخص ده لما يعرف ايه يوجعني مش بيدوس عليه أكتر لأ بيحاول يكون علاج لوجعي

• عجبني
التفاعلات: I'm Klein
الانتقاد قدام الاخرين
لو هو شايف حاجه غلط من باب الذوق انو ينبهه بينهم وبين بعض
رد فعلك لما الموقف يكون معاك ؟
وممكن تقطع علاقتك بحد قريب منك لقله ذوقه ؟

رد فعلك لما الموقف يكون معاك ؟
وممكن تقطع علاقتك بحد قريب منك لقله ذوقه ؟
لا لان لو دققت علي كل تصرف هنقطع علاقتنا بالبشر
اقطع لو حاجه تمس كرامتي مهما كان الشخص

أكيد في
والشخص ده لما يعرف ايه يوجعني مش بيدوس عليه أكتر لأ بيحاول يكون علاج لوجعي
كلام منطقي و جميل
لو اللي قدامك قدر .. بس ده ياخدنا للنقطه الاخطر. ازاي تعري نفسك ونقط ضعفك لحد و تكون واثق أنه مهما حصل بنكم مش هيعايرك أو يستخدمها ضدك ؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: متحرش تويتر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هجاوب انا عن نفسي
اكتشفت مؤخراً اني بقيت حساس شويه وبدقق ف التفاصيل
التاخير ف الرد او التنطيش او ان يكون بنا ميعاد ومتكونش موجود فيه بعتبرهم قله ذوق
التدخل في حاجه تخصني أو مش عاوز اقولها بعتبرها قله ذوق
الرد بأسلوب مش مناسب معايا بعتبره قله ذوق
أن يكون عندك ملاحظه عليا ف تتكلم فيها قدام الناس مش بيني وبينك قله ذوق
انك تقول كلام مش لطيف أو ترمي كلمتين تقال بحجه انك بتهزر عشان تبان روش وكوميدي قله ذوق
انك تبقى حكاك و منافق و بوشين سواء لرئيسك ف شغلك أو لحد انت ضعيف قدامه أو لبنت عشان تطلع بمصلحه وتكبر دماغك من حد تاني لمجرد أنه ملكش عنده مصلحه مش بس قله ذوق دي كمان خولنه الحقيقه و دي اكتر صفه بقت موجوده ف ذكور 2024
رد فعلي .. بعكس كل السنين اللي فاتت مبقاش عندي رد فعل معين بقيت بتجاهل اللي قدامي أو اتجنبه وابعد عنه و ماشي بوزع بلوكات على كل الناس اللي ف حياتي تقريبا .
مش عارف ده جزء من الكبر ف السن ولا تبع انهي جزء مني بس مبقاش فارقلي حاجه او حد ومجرد تصرف واحد غلط قادر تماما أنه يخرجك من حياتي ككل و ده تصرف كنت اعرف ناس بتعمله وكنت زمان بنتقده اصلا ..

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
كلام منطقي و جميل
لو اللي قدامك قدر .. بس ده ياخدنا للنقطه الاخطر. ازاي تعري نفسك ونقط ضعفك لحد و تكون واثق أنه مهما حصل بنكم مش هيعايرك أو يستخدمها ضدك ؟
آمال بحكيلوه ليه مش عشان واثق أنه هو ستر وغطا ليا

آمال بحكيلوه ليه مش عشان واثق أنه هو ستر وغطا ليا
انا بسالك عشان شوفت حالات كتير كان فيها ناس وثقت ف ناس تانيه و الضربه جت منهم

• عجبني
هجاوب انا عن نفسي
اكتشفت مؤخراً اني بقيت حساس شويه وبدقق ف التفاصيل
التاخير ف الرد او التنطيش او ان يكون بنا ميعاد ومتكونش موجود فيه بعتبرهم قله ذوق
التدخل في حاجه تخصني أو مش عاوز اقولها بعتبرها قله ذوق
الرد بأسلوب مش مناسب معايا بعتبره قله ذوق
أن يكون عندك ملاحظه عليا ف تتكلم فيها قدام الناس مش بيني وبينك قله ذوق
انك تقول كلام مش لطيف أو ترمي كلمتين تقال بحجه انك بتهزر عشان تبان روش وكوميدي قله ذوق
انك تبقى حكاك و منافق و بوشين سواء لرئيسك ف شغلك أو لحد انت ضعيف قدامه أو لبنت عشان تطلع بمصلحه وتكبر دماغك من حد تاني لمجرد أنه ملكش عنده مصلحه مش بس قله ذوق دي كمان خولنه الحقيقه و دي اكتر صفه بقت موجوده ف ذكور 2024
رد فعلي .. بعكس كل السنين اللي فاتت مبقاش عندي رد فعل معين بقيت بتجاهل اللي قدامي أو اتجنبه وابعد عنه و ماشي بوزع بلوكات على كل الناس اللي ف حياتي تقريبا .
مش عارف ده جزء من الكبر ف السن ولا تبع انهي جزء مني بس مبقاش فارقلي حاجه او حد ومجرد تصرف واحد غلط قادر تماما أنه يخرجك من حياتي ككل و ده تصرف كنت اعرف ناس بتعمله وكنت زمان بنتقده اصلا ..
ما انت كل الى قلته غعلا يضايق و تقريبا الى بيتصرف معاك كدا انت مش فارقله اصلا .. يعنيه اديه السكة

هي بترجع للتربيه والشخصيه اكيد لو حد احرجني اكتر من مره متعمد انه يقل مني هقطع علاقتي بيه و دي اقل حاجه ممكن اعملها معاه

انا بسالك عشان شوفت حالات كتير كان فيها ناس وثقت ف ناس تانيه و الضربه جت منهم
اه بيحصل ولسه أولها
كان أمبارح ف عادي لازم نضرب عشان نعرف نقف علي رجلينا ونتعلم منوثقش بجد ولا ندلق علي الكلام ونفضفض لحد بس للأسف علي بال منكون خدنا بالنا بيكون
طلعنا كل الي في قلبنا

الاحترام والذوق في لابد منهم لي. إذا قام شخص بتصرف قليل ذوق، بحاول أتفاهم لحل الموقف بشكل بناء يعني .بس قطع العلاقة هد يعتمد على نوع الغلط ياعم ممكن في لحظة غضب قال شي و عمل شي ممكن نعديها بس اكثر وتصل الكرامة تقطع بلا تفكير الشي يعلو امام الكرامة الا ****

والسلام عليكم

ما انت كل الى قلته غعلا يضايق و تقريبا الى بيتصرف معاك كدا انت مش فارقله اصلا .. يعنيه اديه السكة
انا اللي فاضلي ف الناس اللي حواليا بقوا اقل من عدد صوابع ايدك من ساعه ما بدءت أطبق الناس ده .. اللي هو اصلا مكملناش 16 يوم من بدايه التطبيق

هي بترجع للتربيه والشخصيه اكيد لو حد احرجني اكتر من مره متعمد انه يقل مني هقطع علاقتي بيه و دي اقل حاجه ممكن اعملها معاه
انا متفق معاك .. لكن ممكن يكون الشخص قريب للدرجه اللي تخليك مش عاوز تخسره ف كنت بتعديله .. ف لو عندك الشخص ده متعديلهوش حاجه عشان الناس بتسوقها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%