NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش قعدة مسطبه للنسوانجيه

ما بلبس بكم وبتغمق برضو 😂😂اه
ههههههههههه ليه يبطل بتحارب اقولك انا على وصفه سريه

• بيضحكني
التفاعلات: Tina
  • بيضحكني
التفاعلات: &🅨🅞🅖🅘
😂لا هو وظايفه دفاعيه وتحويل حجمه مش يجيب اجوان
حجم اي يسطا دا ١٧٠ سنتي دنا بتاعي لو لعب ف شوتجارت هيبقى ليه لازمه عنه😂😂

• بيضحكني
حجم اي يسطا دا ١٧٠ سنتي دنا بتاعي لو لعب ف شوتجارت هيبقى ليه لازمه عنه😂😂
سوري اقصد.تحويل الهجمه

لا ندور بضمير بقا 🙂🙂🙂في مستقبل بيغمق هنا
انا مالي ي اختي هدور ليه مش لازمني😂😂
انا الحمد**** بضرتي قمحي قالبه سنة غمقان وعاجباني نيييك مش محتاج ادور ولا اعمل حاجه😂😂

انا مالي ي اختي هدور ليه مش لازمني😂😂
انا الحمد**** بضرتي قمحي قالبه سنة غمقان وعاجباني نيييك مش محتاج ادور ولا اعمل حاجه😂😂
اسمر اللون يلاللي 😂😂

سوري اقصد.تحويل الهجمه
هجيبلك ابسط حاجه وحد من عندنا ف الدوري المصري
الاسطوره علي معلول😂😂عمي وعم عيالي😂😂 مدافع وليه لازمه عنه بكتييير ولو راح هيعمل مستوى احسن من الماتش اللي شوفته ليه😂

انت هتقول حاجه غلط يادكتور لابجد مفعول القرنفل جامد لاني مجربه ❤️
لا هيا هلس و اشاعه و منتشره وسط الناس لان القرنفل علشان يسكن لازم يستخرجو من الزيت بتاعه و يضيفووو علي حاجات تانيه كتير
الفكره ان العامل بيبقي نفسي اكتر

• بيضحكني
قول 🌚😂😂😂
بصي يستتي انتيي هتجيببى حبايه مستكه وحبايه مش مستكه مع قرن فلفل غزال احمر اخضر ازرق وهتضربيهم فى الخلاط وتجيب ميه الرز مع مية المكرونه وتحطي فيهم خلطه الضرب بعد كدا تبدئء تسيبيهم 3 سنين فى التلاجه على درجه حرارة 46 وبعد التلت سنين ارميهم عشان باظت يا هانم الكهربا قطعت عليهم 😂

• بيضحكني
لا انت بتنام و هما بيمسكووو في بعض 😂😂
يلا ي فك مجابش راجل والضرس فيكو يطلعلي وانا وانا اغسل امه ب سيجنال😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: اسنانجي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بصي يستتي انتيي هتجيببى حبايه مستكه وحبايه مش مستكه مع قرن فلفل غزال احمر اخضر ازرق وهتضربيهم فى الخلاط وتجيب ميه الرز مع مية المكرونه وتحطي فيهم خلطه الضرب بعد كدا تبدئء تسيبيهم 3 سنين فى التلاجه على درجه حرارة 46 وبعد التلت سنين ارميهم عشان باظت يا هانم الكهربا قطعت عليهم 😂
ونحط عليهم حبه كزبره وعين عفريت بالمره 😂😂😂

• حبيته
  • بيضحكني
ونحط عليهم حبه كزبره وعين عفريت بالمره 😂😂😂
بصي انا مش بروش و**** بس كنت سمعت قبل كدا ان المني مفيد لبشرة الستات بس مش متاكد م المعلومه بصراحه

انا ملاحظ ان القسم دا فيه مواضيع معينه والكلام فيها لحاجه معينه بس ف قولت اعمل الموضوع دا كأنه قعدة مسطبه كدا😂😂وكل اتنين او كل مجموعه يفتحو مواضيع مختلفه ويقعدو يرغو ف حاجات مختلفه سواء كورة او تجارب حياتيه او تجارب جنسيه او حتى عرفنا اللي حصل ف عزال بنت خالتك امبارح😂😂اعملو اي حاجه كدا بدل ما احنا ساكتين والمنتدى نايم
بس شرط مهم بالنسبه للجماعه الهيجانين اللي شايلين ازبارهم ع كتفهم ممنوع الحك يشباب اتكلمو مع بعض شباب وبنات عادي بس متبقاش واحده بتسال مثلا تغير لون كسها ازاي تيجي تقولها تعالي الحسهولك او تعالي انيكك لا كدا كسمك انت كدا دا اسمه تحرش ومنيكه ومخليهم مش عارفين ياخدو راحتهم
ويلا هفتح انا موضوع للشباب مين متابع الدوري الاسباني والانجليزي واخر اخبار الميركاتو
وبالنسبه للبنات واحده فيهم تفتح موضوع بقا😂
من توقعك كانسيلو هيجي برشلونة ولا لا 😂😂😂

البنات الي هنا 🙂 عايزين طريقه بقا نفتح بيها لون الايد مكان الشمس والفرهده دي 😂
عليك بماسك النشا

• حبيته
من توقعك كانسيلو هيجي برشلونة ولا لا 😂😂😂
صفقه تطبخ ع عود كبريت😎
بس اتوقع لا لاني السيتي محتاج كل اللاعبين اللي فيه دلوقتي عشان بيب عايز يحق الدوري وواخظ الحوار جد من اوله وكمان تقريبا نفسه يحقق التشامبيونز للمره الثانيه ع التوالي وف تاريخه مع النادي ف لو هيروح برشلونه ممكن يبقى اعاره بس ولفتره قصيره كمان

انت هتقول حاجه غلط يادكتور لابجد مفعول القرنفل جامد لاني مجربه ❤️
حصل انا مجرب القرنفل وكان رايق برضو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%