NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة قصتي انا وماما الجزء الاول

nader10

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
29 ديسمبر 2021
المشاركات
114
مستوى التفاعل
197
نقاط
23
الجنس
ذكر
الدولة
egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اسمي احمد دي اول مره اكتب قصة هنا بابا مات وانا صغير وماما ساعتها كان عندها 30 سنه ماما كانت موظفه في جهة حكومية كبيرة وبابا كمان ماما اسمها ندي وجسمها كان ابيض جدا وبزازها كبيره وطيزها كبيره وكسها لونه احمر وردي

JncWG5J.jpg
انا وماما كنا عايشين لوحدنا مفيش حد فيحياتنا بتيجي من شغلها نقعد انا وهي طول اليوم مع بعض كان لبسها قداميمفيهوش حدود كانت بتتعامل ان انا ابنها عادي فكانت بتاخد راحتهالدرجة انها كانت ممكن تفضل بالاندر بس قدامي وكنا بننام مع بعض كل يومعلي سرير واحد كانت دايما انت راجلي وبحس بالامان وانا في حضنك وكان عادي نبوس بعض من شفايفنا بس البوس العادي بدون لحس للسان وكده لحد ما وصلت ل15 سنه وبدات اهيج من منظر النسوان واتفرج علي سكس كان الطبيعي اول جسم قدامي هو جسم ماما العريان اني اشوفه فبدات اهيج عليها الغريب اني كنت حابب كده بدون تانيب كنت بحبها لدرجة اني كنت بعتبر نفسي جوزها فبدات اركز معاها وبدات اتفرج عليها وارقبها وهي بتستحمي وبدات اضرب عشرات علي اندرتها وبدات احك في جسمها واحنا نايمين او واحنا في المطبخ وساعات كانت تقولي ادعكلي ضهري كنت ادعكلهاضهرها واحك بزوبري في طيزها الموضوع كان مهيجنا اوي وكنت مسحوب ورا شهوتي وهي كنت بحسها في الاول انها مش عاوزه تزعلني فكانت بتسيبني بس بدات احس انها بدات تستمتع هي كمان ما هي محرومه بقالها كتير متلمستش انا كمان بدات اتمادي اوي واحك جامد في جسمها وكانت كل لما تستحمي ابص عليها وهي كانت بتسيب الباب موارب شويه لحد مافي يوم كنت بلعب قفي زوبري جامد وهي بتستحمي بصتلي الاول كنت بخاف واجري المره دي فضلت واقف وابصلها وانا بلعب في زوبري قامت هي فاتحه الباب ومسكاني ضرباني بالقلم وقالتلي ياقليل الادب ايه اللي انت بتعمله ده قمت عيطت وروحت جري علي اوضتنا جت ورايا كانت لبست عبايه خفيف مفيش تحتها حاجه وقعدت اخدتني في حضنها وقالتلي انت عارف اني بحبك وان انا مليش غيرك ليه تعمل كده قلتلها غصب عنب انا مليش صحاب وبعدين شهوتي صعبه اوي علي طول عاوز اعمل كده قالتلي طيب وانا ايه دخلي في الموضوع قلتلها بصراحه انتي اول جسم شفته وجسمك حلو انا انا نفسي مراتي تبقي زي جسمك قالتلي هو في حد يبص للجسم ده قلتلها ده انت جسمك ده اللي مهيجني اوي قالتلي اهو ماهو باين وقامت ضحكت كنت انا لسه قاعد وزوبري واقف علي اخره قالتلي وده مش عاوز ينام ولا ايه قلتلها لا اصل هو لازم ينزل علشان ينام قالتلي طيب بص انا سيبك تريح نفسك واطلع قلتلها لا علشان خاطري خليكي قالتلي هعمل ايه سكت كده قالتلي انت عاوز ايه قلتلها بصراحه عاوزك تقلعي العبايه واريح نفسي وانتي قدامي سكتت شويه وقالتلي خلاص ماشي بس المره دي بس قلتلها تمام وقمت علشان ابوسها بس معرفش ايه اللي خلاني امص لسانها ولثواني هي تجاوبت معايا ورجعت فاقت وقالتلي يلا وقامت قلعت العبايه بالراحه وانا كنت علي اخري يدوبك لعبت شويه في زوبري وكان ناطر اللبن علي جسمها علي بزازها وبطنها قالتلي كده يعني قلتلها ملعش قالتلي كده هتخليني استحمي تاني قلتلها يلا علشان نستحمي مع بعض قالتلي يلا ودخلنا استحمينا مع بعض وفي خلال الاستحمام كنت بخبط بزوبري في طيزها كانت تقولي بتقل قلة ادب اقولها هو انا عملت حاجه لحد ماخلصنا ودخلنا ننام ولاول مره تنام معايا من غير اندر لبسة قميص خفيف
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ابن متحرر, Essa.ALahlawi, Elz3eeem و 18 آخرين
رووووووووعه
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الوقح، nader10 و الضاحك الباكى
اسمي احمد دي اول مره اكتب قصة هنا بابا مات وانا عندي 10 سنين ماما ساعتها كان عندها 30 سنه ماما كانت موظفه في جهة حكومية كبيرة وبابا كمان ماما اسمها ندي وجسمها كان ابيض جدا وبزازها كبيره وطيزها كبيره وكسها لونه احمر وردي

JncWG5J.jpg
انا وماما كنا عايشين لوحدنا مفيش حد فيحياتنا بتيجي من شغلها نقعد انا وهي طول اليوم مع بعض كان لبسها قداميمفيهوش حدود كانت بتتعامل ان انا ابنها عادي فكانت بتاخد راحتهالدرجة انها كانت ممكن تفضل بالاندر بس قدامي وكنا بننام مع بعض كل يومعلي سرير واحد كانت دايما انت راجلي وبحس بالامان وانا في حضنك وكان عادي نبوس بعض من شفايفنا بس البوس العادي بدون لحس للسان وكده لحد ما وصلت ل15 سنه وبدات اهيج من منظر النسوان واتفرج علي سكس كان الطبيعي اول جسم قدامي هو جسم ماما العريان اني اشوفه فبدات اهيج عليها الغريب اني كنت حابب كده بدون تانيب كنت بحبها لدرجة اني كنت بعتبر نفسي جوزها فبدات اركز معاها وبدات اتفرج عليها وارقبها وهي بتستحمي وبدات اضرب عشرات علي اندرتها وبدات احك في جسمها واحنا نايمين او واحنا في المطبخ وساعات كانت تقولي ادعكلي ضهري كنت ادعكلهاضهرها واحك بزوبري في طيزها الموضوع كان مهيجنا اوي وكنت مسحوب ورا شهوتي وهي كنت بحسها في الاول انها مش عاوزه تزعلني فكانت بتسيبني بس بدات احس انها بدات تستمتع هي كمان ما هي محرومه بقالها كتير متلمستش انا كمان بدات اتمادي اوي واحك جامد في جسمها وكانت كل لما تستحمي ابص عليها وهي كانت بتسيب الباب موارب شويه لحد مافي يوم كنت بلعب قفي زوبري جامد وهي بتستحمي بصتلي الاول كنت بخاف واجري المره دي فضلت واقف وابصلها وانا بلعب في زوبري قامت هي فاتحه الباب ومسكاني ضرباني بالقلم وقالتلي ياقليل الادب ايه اللي انت بتعمله ده قمت عيطت وروحت جري علي اوضتنا جت ورايا كانت لبست عبايه خفيف مفيش تحتها حاجه وقعدت اخدتني في حضنها وقالتلي انت عارف اني بحبك وان انا مليش غيرك ليه تعمل كده قلتلها غصب عنب انا مليش صحاب وبعدين شهوتي صعبه اوي علي طول عاوز اعمل كده قالتلي طيب وانا ايه دخلي في الموضوع قلتلها بصراحه انتي اول جسم شفته وجسمك حلو انا انا نفسي مراتي تبقي زي جسمك قالتلي هو في حد يبص للجسم ده قلتلها ده انت جسمك ده اللي مهيجني اوي قالتلي اهو ماهو باين وقامت ضحكت كنت انا لسه قاعد وزوبري واقف علي اخره قالتلي وده مش عاوز ينام ولا ايه قلتلها لا اصل هو لازم ينزل علشان ينام قالتلي طيب بص انا سيبك تريح نفسك واطلع قلتلها لا علشان خاطري خليكي قالتلي هعمل ايه سكت كده قالتلي انت عاوز ايه قلتلها بصراحه عاوزك تقلعي العبايه واريح نفسي وانتي قدامي سكتت شويه وقالتلي خلاص ماشي بس المره دي بس قلتلها تمام وقمت علشان ابوسها بس معرفش ايه اللي خلاني امص لسانها ولثواني هي تجاوبت معايا ورجعت فاقت وقالتلي يلا وقامت قلعت العبايه بالراحه وانا كنت علي اخري يدوبك لعبت شويه في زوبري وكان ناطر اللبن علي جسمها علي بزازها وبطنها قالتلي كده يعني قلتلها ملعش قالتلي كده هتخليني استحمي تاني قلتلها يلا علشان نستحمي مع بعض قالتلي يلا ودخلنا استحمينا مع بعض وفي خلال الاستحمام كنت بخبط بزوبري في طيزها كانت تقولي بتقل قلة ادب اقولها هو انا عملت حاجه لحد ماخلصنا ودخلنا ننام ولاول مره تنام معايا من غير اندر لبسة قميص خفيف
جامده نيك
 
  • عجبني
التفاعلات: Bkrsh و الوقح
كمل وماتتاخر
 
طبعا في الاول حابب اشكر الناس اللي علقت وشجعتني اني اكمل انا هحاول انزل جزئين كل اسبوع علشان الناس تنبسط برده
اكمل الجزء التاني
صحيت الصبح علي صوت ماما وهي بتصحيني كانت لسه جنبي عريانه من امبارح طبعا صحيت كان زوبري واقف علي الاخر من الانتصاب الصباحي وهايج من اللي حصل امبارح وكمان ماما جنبي عريانه قمت مقرب منها وبايسها وقلتلها صباح الخير علي اجمل مزه في الدنيا قالتلي يابكاش انا خلاص كبرت قمت مقرب منها بايسها بس المره دي طولنا اوي في البوسه لحست لسانها طعم العسل اللي كان نازل من شفايفها جامد اوي ايدي بدات تيجي علي بزازها شالت ايدي بالراحه وقالتلي اصحي بقي ياحبيبي علشان تروح مدرستك وخلي ده يتهد شويه علشان صحتك ومسكت زوبري بايدها بهزاز زوبري ولع ساعتها من مسكة ايديها قلتها حاضر ياحبيبتي علشانك هسمع كلامك وقمت روحت المدرسة وماما راحت شغلها وانا طول اليوم مش بفكر غير في اللي حصل امبارح وحياتي اللي بقت مختلفه كان عندي رغبة شديدة اني اكمل مع ماما لابعد من كده لاني ماما بالنسبه ليه مكنتش ماما بس انا كنت بعتبرها حبيبتي كانت هي تقريبا الست الوحيده في حياتي مش بتكلم مع بنات ولا اي حد المهم رجعت من المدرسة لقيت ماما لابسه قميص خفيف في البيت مش لابسه تحت منه اندر زي ده كده

JnD5Ju2.jpg
وكان ضهرها ليه قمت ماسكها وحاضنها من ورا وقمت قامت لفت ليه قالتلي انت جيت ياحبيبي قلتلها ايوه ياماما وحشتيني اوي وقمت بايسها ولحست لسانها وهي بدالتني نفس الرد قالتلي غير هدومك واستحمي وتعالي علشان عملالك اكل يرم عضمك علشان صحتك اللي مضيعها دي قلتلها عيب عليكي ابنك اسد قالتلي ماشي ياعم الاسد قمت دخلت استحمي وزوبي كان وقف حجر من المنظر وبعد ماخلصت ناديت علي ماما علشان تجيبلي الهدوم جابتلي الهدوم ودخلت الحمام قلتلها ماما ماتيجي تدعكيلي ضهري قالتلي بطل ياواد قلة ادب قلتلها علشان خاطري قالتلي طيب وسع كده وقامت قالعه القميص خالص قالت علشان مايتبلش وعينها علي زوبري اللي وقف حجر وقامت مشغله الدش وقعدت تدعك في ضهري وبعد كده سدري وتيجي عند زوبري وتقوم نزله علي رجلي قمت ماسك ايديها وقلتلها ده ملهوش نصيب بصت ليه كده وبدات تدعك فيه انا بدات اغمض عيني احساس جميل اوي لما امك تدعكلك زوبري فتحت عيني كده لقيتها عماله تعض علي شفايفها قمت مقرب منها وهي بتلعب في زوبري وقمت بايسها وهي تجاوبت معايا اوي وايدها عماله تلعب في زوبري جامد وانا ايدي حطتها علي بزازها كانت في دنيا تانيه قعدت الحب في حلمات بزازها وهي عماله تلعب في زوبري اخره جامد وانا عمال ادعك في حلمات بزازها قمت نازل بشفايفي علي بزازها وبصتلها قلتلها ماما نفسي ارضع زي زمان هي مكنتش في وعيها خالص كان الكهرباء كانت ماسكه جسمها من الرعشة لدرجة اني كسها كان عمال ينزل افرازات محرومه من لمسات الجسم بقالها سنين قالتلي ماشي ياحبيبي انت ابني عادي ياما رضعت منه
نزلت علي حلمات بزازاه كنت باكلها مش برضه وهي تقولي بالراحه ياواد هما هيطيروا وعماله تشد علي زوبري جامد وانا نش مصدق نفسي اني برضع بزاز ماما الللي كنت بحلم بيها فضلنا علي الوضع ده لحد ماخلاص مبقتش قادر قمت ناطر لبني من الهيجان نزل علي كسها وعلي بطنها وهي حستها اتخضت قالتلي فيه ايه ياواد يخربيت سنينك كل ده لبن ده لبن يعشر عشرة قلتلها ياماما مش عارف وانا معاكي بيحصلي ليه كده قالتلي ماتخفش ياحبيبي اهم حاجه ان اللي بيحصل بينا ده يفضل سر وكل ماتحس انك تعبان عرفني وانا اريحك بس بلاش الموضوع ده كتير علشان صحتك قلتلها مالبركه فيكي بقي تغزيني بالاكل وبالرضاعه قالتلي عجبك الرضاعه بجد قلتلها طبعا احلي بزاز في الدنيا وبمسكها قالتلي خلاص بقي كفايه علشان بتاعك ميقفش تاني شغلت الدش وقعدنا استحمينا قالتلي اطلع يلا بقي علي ماخلص انا كمان وانا جايه وراك طلعت بس رجعت تاني ابص كده هي ليه طلعتني لقيتها ماسكه كسها دعك بايديها وعماله تدعك لبني في كسها وتقو نيكيني يانادر ريحني انا مبقتش قادره انا محرومه بقالي سنين الزوبر ده ان ااولي بيه ده زوبر ابني انا اللي تعبت فيه وكبرته لحد ماجابت شهوتها وشغلت الدش علشان تستحمي قمت روحت قعدت في الصالة علشان ماتعرفش اني كنت واقف بتفرج عليها طلعت لابسه قميص شبه ده وانا كنت قاعد بالبوكسر بس

JnD0TtR.md.webp
وقعدنا جنب بعض انا اكلها في بقها وهي تاكلني والموضوع مخليش من مص للشفايف ولعب في البزاز لحد ماقلتلي انا داخله انام قلتلها انا شويه كده وهجي انام انا كمان بعد شويه كده دخلت انام شفت مشهد مش هتتخيلوا خلي زوبري وقف من مكانه
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: dacte, ابن متحرر, memo_q و 13 آخرين
محتاج دمج الجزء التاني
 
  • عجبني
التفاعلات: abdessettare
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل روعه الجزء الاول و التاني منتظر المزيد+تتهنا بيها✨
 
فين باقي القصه
 
بعتذر جدا عن التاخير
نكمل الجزء الثالث لما دخلت وفتحت الباب لقيت ماما عريانة ملط مش لابسه حاجه خالص قالتلي انا هنام كده علشان انا حرانه وبعدين معدش في بينا كسوف انا من النهارده هاخد راحتي وانت كمان خد راحتك

Jz5SH4S.md.jpg
بصراحه بالغرم من اللي احنا كنا لسه عاملينه الا ان فكرة اني انام جنبها لاول مريانه عريانه ونبقي في حضن بعض ده منظر هيجني جدا وخلي زوبري يقف فبصتلي وضحكت وهي بتعض علي شفايفها وقامت فاتحه ايديها ليه وقالتلي تعالي نام في حضن مامتك حبيبتك دخلت في حضنها وزوبري واقف علي اخره وعمال يخبط في كسها وكسها حسيت بلزوجه نازله منه وزوبري عمال يفرش في كسها قمت مقرب من بزازها وباصصلها قالتلي لو عاوز ترضع ياحبيبي ارضع انت ابني حبيبي نزلت علي حلمات بزازها كنت بشفط حلمات بزازها من كتر الهيجان وهي تقولي بالراحه بس عينيها كانت شهوه ملياها وكانت بتغمض عينيها جامد وتعض علي شفايفها لحد مامسكت زوبري ونزلت دعك فيه جامد وكانت بتبصلي فقلتلها ماما علشان خاطري ممكن تمصيلي ده قالتلي انت بتحب كده باباك مكنش بيحب كده قلتلها انا بحب كده ونزلت علشان تمصلي زبري قلتلها استني وقمت نايم فوقها بالعكس زوبري عند بقها ووشي عند كسها
وهي نزلت مص في زوبير قمت علي طول بدون مقدمات نزلت لحس في كسها حاولت تزقني بس كنت كسها خلاص مسكت فيه بدا جسمها يرتعش جامد تحت منيس وبدات تتاوه وبدات تتكلم وتقولي الحس كمان احساس حلو اوي وقفلت برجلها علي وشي ونزلت مص جامد في زوبري لحد مانا وهي ارتعشنا مع بعض انا نزلت لبني في بقها وهي نزلت عسل كسها في بقي اتعدلنا وبصتلي كده وقالتلي يخربيت سنينك انا اول مره احس بالاحساس ده قربت منها ونزلنا بوس في شفايف بعض ونمنا في حضن بعض طبعا صحينا الصبح فطرنا انا روحت المدرسه وهي راحت الشغل طول اليم في المدرسه مش مركز في اي حاجه الا في ماما رجعت من المدرسه لقيتها في البيت في المطبخ واقفه كده

Jz5r2aI.md.jpg
قلعت هدومي ملط وقمت داخل حاضنها قالتلي في ايه ياواد قلتلها الجو حر قالتلي طيب ادخل استحمي قلتلها طيب تعالي حميني قامت داخله معايا ومخليش الجو من غير بوس واحضان وبعبصه وطبعا زوبري واقف علي الاخر قالتلي هو ده مش عاوز يتهد قلتلها بذمتك ينفع يتهد قالتلي لا خليه كده وضحكتك طلعنا من الحمام اتغدينا مع بعض و بعد كده قالتلي انا هدخل انام شويه قلتلها استني خديني معاكي دخلنا نمنا في حضن بعض وبدات في رضاعة بزازها وهي نزلت تمصلي زوبري وانا بلحسلها كسها لحد ماكل واحد فينا نزل لبنه ونمنا في حضن بعض وصحيت علي صوت اهات ماما جنبي والسرير بيتهز وهي عماله تلعب في كسها وعماله تقوول نيكني يابني انا خلاص مبقتش قادره عملت نفسي اني هبدا اصحي قامت هي عملت نفسها نايمه قمت ماسك زوبري وقعدت افرش كسها بيه وهي بدات تتلوي تحت مني وانا حاسس بنار طالعه من كسها سخنت زوبري لدرجة اني كنت عاوز ارزعه في كسها مره واحده بس كنت حابب اننا ناخد وقتنا لان كنت ناوي مرحمهاش اوب لما زوبري يدخل كسها قعدت افرش في كسها جامد وهي تتحرك تحت مني قمت مقرب علي بزازها ارضع منها وهي قفلت رجلها علي ظهري وعماله تحك جامد هي كمان لحد ماجبنا احنا الاتنين مع بعض خدتني في حضنها وقالتلي ياحبيبي اعمل حسابك بكره هنروح شقتنا اللي في اسكندرية هنبص عليها ونقعد يومين هنام ونيجي قالتلها حاضر ياحبيبيتي ونمنا في حضن بعض اتاريها كانت واخده قرارها خلاص وهي ناويه تنفذه
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ابن متحرر, مصراوى زباوى, memo_q و 4 آخرين
اسمي احمد دي اول مره اكتب قصة هنا بابا مات وانا صغير وماما ساعتها كان عندها 30 سنه ماما كانت موظفه في جهة حكومية كبيرة وبابا كمان ماما اسمها ندي وجسمها كان ابيض جدا وبزازها كبيره وطيزها كبيره وكسها لونه احمر وردي

JncWG5J.jpg
انا وماما كنا عايشين لوحدنا مفيش حد فيحياتنا بتيجي من شغلها نقعد انا وهي طول اليوم مع بعض كان لبسها قداميمفيهوش حدود كانت بتتعامل ان انا ابنها عادي فكانت بتاخد راحتهالدرجة انها كانت ممكن تفضل بالاندر بس قدامي وكنا بننام مع بعض كل يومعلي سرير واحد كانت دايما انت راجلي وبحس بالامان وانا في حضنك وكان عادي نبوس بعض من شفايفنا بس البوس العادي بدون لحس للسان وكده لحد ما وصلت ل15 سنه وبدات اهيج من منظر النسوان واتفرج علي سكس كان الطبيعي اول جسم قدامي هو جسم ماما العريان اني اشوفه فبدات اهيج عليها الغريب اني كنت حابب كده بدون تانيب كنت بحبها لدرجة اني كنت بعتبر نفسي جوزها فبدات اركز معاها وبدات اتفرج عليها وارقبها وهي بتستحمي وبدات اضرب عشرات علي اندرتها وبدات احك في جسمها واحنا نايمين او واحنا في المطبخ وساعات كانت تقولي ادعكلي ضهري كنت ادعكلهاضهرها واحك بزوبري في طيزها الموضوع كان مهيجنا اوي وكنت مسحوب ورا شهوتي وهي كنت بحسها في الاول انها مش عاوزه تزعلني فكانت بتسيبني بس بدات احس انها بدات تستمتع هي كمان ما هي محرومه بقالها كتير متلمستش انا كمان بدات اتمادي اوي واحك جامد في جسمها وكانت كل لما تستحمي ابص عليها وهي كانت بتسيب الباب موارب شويه لحد مافي يوم كنت بلعب قفي زوبري جامد وهي بتستحمي بصتلي الاول كنت بخاف واجري المره دي فضلت واقف وابصلها وانا بلعب في زوبري قامت هي فاتحه الباب ومسكاني ضرباني بالقلم وقالتلي ياقليل الادب ايه اللي انت بتعمله ده قمت عيطت وروحت جري علي اوضتنا جت ورايا كانت لبست عبايه خفيف مفيش تحتها حاجه وقعدت اخدتني في حضنها وقالتلي انت عارف اني بحبك وان انا مليش غيرك ليه تعمل كده قلتلها غصب عنب انا مليش صحاب وبعدين شهوتي صعبه اوي علي طول عاوز اعمل كده قالتلي طيب وانا ايه دخلي في الموضوع قلتلها بصراحه انتي اول جسم شفته وجسمك حلو انا انا نفسي مراتي تبقي زي جسمك قالتلي هو في حد يبص للجسم ده قلتلها ده انت جسمك ده اللي مهيجني اوي قالتلي اهو ماهو باين وقامت ضحكت كنت انا لسه قاعد وزوبري واقف علي اخره قالتلي وده مش عاوز ينام ولا ايه قلتلها لا اصل هو لازم ينزل علشان ينام قالتلي طيب بص انا سيبك تريح نفسك واطلع قلتلها لا علشان خاطري خليكي قالتلي هعمل ايه سكت كده قالتلي انت عاوز ايه قلتلها بصراحه عاوزك تقلعي العبايه واريح نفسي وانتي قدامي سكتت شويه وقالتلي خلاص ماشي بس المره دي بس قلتلها تمام وقمت علشان ابوسها بس معرفش ايه اللي خلاني امص لسانها ولثواني هي تجاوبت معايا ورجعت فاقت وقالتلي يلا وقامت قلعت العبايه بالراحه وانا كنت علي اخري يدوبك لعبت شويه في زوبري وكان ناطر اللبن علي جسمها علي بزازها وبطنها قالتلي كده يعني قلتلها ملعش قالتلي كده هتخليني استحمي تاني قلتلها يلا علشان نستحمي مع بعض قالتلي يلا ودخلنا استحمينا مع بعض وفي خلال الاستحمام كنت بخبط بزوبري في طيزها كانت تقولي بتقل قلة ادب اقولها هو انا عملت حاجه لحد ماخلصنا ودخلنا ننام ولاول مره تنام معايا من غير اندر لبسة قميص خفيف
NICE
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%