NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصتى مع جوجو الى نكتها قدام جوزها الجزء ٣

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Mo Alkaper

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
القصة حقيقية اما الصور لاء
امبارح جاتلى جوجو الى نكتها قدام جوزها
وطبعا كنت مجهز حبوب منع الحمل احتياطتي اتكلمنا على الساعة ٨ بليل كنت داخل من شغلى دخلت حلقت دقنى و اخدت شور وظبطت نفسى واكلت وراحت جاتلى على الساعة ٩ وطبعا كنت. ناوى على وضع عنف شوية وانا فهمت بتحب الوضع دة فى الجنس
واول ما دخلت كانت لابسة بنطلون ليجن ضيق لامع مخلى طيزها تلعب وهى ملبن وتيشرت قط
واوووو ايه الجمال دة .
اول ما دخلت اخدتها فى حضنى وحشتينى وبين احضانى نزلت فيها بوس على رقبتها وخدها لحد ما نزلت على شفايفها الكريز وانا زانقها على الحيطة وراء الباب وهى استنى براحة اخد نفسي روحت سبتها تقعد وانا دخلت المطبخ اعمل حاجة تشربها روحت جهزت كوبيتن مانجا وحطيت ١٠ نقط تهيج نسائى ومنع الحمل حباية ..
وانا طالع لى ريسبشن ملقتهاش فاسمعت صوتها فى الاوضة قوتلها تعالى قاتلى جاية روحت شغلت اغانى انجلش وظبت القعدة وانا اخدت كاس المانجا بتاعى ومستنيها .
طلعت اووووف لابسة ببى دووول يخليك تختصبها
وانا قعدت اغزل فيها بحب ورومانسية قولت اسخن الاول وانا كنت قاعد ببكسر وتشرت قط روحت جبتها قعدتها فى حضنى وراحت قعدت على رجلية وفى حضنى وانا عمال اقرب على شفايفها الكريز وامصمص فيها بوووس وهى ابتدت تاخد المانجا وقعدت فى حضنى وعلى رجلية وعمال املس على ضهرها روحت قوتلها هظبطتك النهاردة قاتلى وانا تحت امرك قوتلها هتستحملى الي هعملة قاتلى ايوة بس بشرط قاتلى اخلف منك قوتلها هنشوف دة بعدين لسة بفكر
قاتلى تمام يا حبيبي قوتلها تمام ياموزتي المتناكة وهنا كانت كملت كاس المانجا ورحت قوتلها قومى ارقصي قالتلى حاضر وهى بترقص لقيتها زادت عرق وهيجان
فجاة جالها تليفون من جوزها كلمتة وقاتلوا مالك قالها انتى فين قاتلوا عند حبيبي وجات فى حضنى وانا روحت نزلت على بزازها با ايدى عصر وتقفيش وهى ااااة اااى براحة اوووف وقاتلوا مبسوط انا بتناك من غيرك يا خوووول .
وراحت قفلت ونزلت بى بوقي على بزازها وشفايفها بوس وعصر ولعب وهى بتصوت دخله فية وانا فين فى كسى قطعنى انا خدامتك قوتلها هتستحملى ايوة يا سيدى قوتلها انزلى الحسى رجلى حاضر طبعا كنت مجهز طوق كلب وانا نازل على طيازها الملبن
ضرب سنة جامد سنة برحة ورحت راشق بعبوص فى طيزها وهى اااااة انتى مالك اتحولت لية كدا اسمعى الكلام بدل ما اسييك كدا قاتلى حاضر متسبنيش
وهى جابت. لحد المرة الثالثة وهى مستمرة فى الصريخ والهيجان واااااة
وروحت عدتلها ونزلت على زبى مص ولحس وانا شغال تلطيش على بزها والبز التانية اقرص حلمتها وهى بتصوت ااااة مكتومة ماشى يا جوزى يا خول ويا معرص و يا متناك وهنا عرفت انه بيتناك وفضلت انيكها بين بزازها ومكمل نيك روحت رجعت تانى على شفايفها نيك وفضلت نصف ساعة على هذا النظام ورحت قوتلها نقطة ماتنزلش ونزلت بقلم على خدها قاتلى امرك روحت جبت شلال فى بقها بلعت كل السائل المنوى فى بوقها .روحت لفيتها على بطنها ونزلت على طيزها ضرب وايدى التانية فى كسها وهى حرام عليك ارحمنى دخلة مش قادرة قوتلها بعد الطيز الملبن قاتلى دخلة واجبلك اخته واختي فهمت انهم متناكين فضلت

HLv6dbf.gif HLv6oJe.gif HLv6zOb.gif HLv6qfS.gif
انيك فى طيزها ومستمر يجى ١٥ دقيقة بسرعة وفى مرة واحدة وعلى وضع الكلبة روحت راشق فى كسها مرة واحدة وهى صوتت صويت بشخرة حاسب روحت قعدت انيك فى كسها بعدما نزلت رجل على السرير ورجل فوق كتفى وانا شغال روحت جبت بعد ٢٠ دقيقة فى كسها وهى معايا وانا كنت عارف وعامل حسابى
وروحنا فى نوم عميق بعد ماتش حلبة المصارعة فى النيك روحت قومتها على الساعة ٣ ودخلنا اخدنا شور وعملنا واحد على السريع من نيك فى كل الاخرام هو اخته بتتناك واختك ايه القصة دى .
قالتلى هحكيهم بعدين .بس انا مش قادرة اتحرك
وهنا نكون خلصنا الجزء الثالث
الجزء الجاى هيكون اخته الاول

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Elkabeer, 78Monty, زيزووو و 6 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة