NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصتى مع بنت الجيران الغالية ٢

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Mo Alkaper

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يبداء الجزء التانى مع بنت الجيران الغالية
اليوم حددنا ان نبداء فى تعليم سواقة السيارة وبدأنا وكان الوقت لطيف جدا لأنها كانت ٦ الصبح ودة افضل توقيت با النسبة لية وانا طبعا السيارة بتاعتى بتفيمة وراء وقدام بحط شبكة ومظبط السيارة
واحنا وعاملين نتكلم ازاى تسوق وتاخد الغيرات
خليت ايدها تأخد الغيار لان السيارة اتوماتيك كانت سهلة فمسكت ايدها وقاعده اهزر ابتدت تهزر وتدحكت وجيت اخدتها فى سكة هادية وقولتلها تعالى على رجلية اقعدي علشان تتعلمي وطبعا هى كانت لابسة جيب على رقبة وتيشرت قط فكان الجو طراوة
فقعدت تضحك ضحكات مايصة واول ما ابتدت تدحك خليت تمسك دركسون بدائت ازغزغ فيها قعدت تتشرمط وتبداء تفرك بداءت ابوس فى كتفها من ظهرها وهى بدائت تهيج روحت قربت ايد من دركسون وايد بدائت تأخد طريق بزازها وبدائت افعص فيها وهى تفرك تاحتى وتطنطط علية لحد ما خلت زبى يقف حاسب فى عمود وقف وانا شغال افعط قالتلى مش قادرة روحت واقفت العربية فى المكان الهادى ونزلت فيه تعفيص ورحت دخلت ايدى من تحت التيشرت لحد بزازها وطبعا هاتك يا ااااه واممم روحت طلعت بزازها من الستيانة وهاتك يا مص وعصر لحد ما خلتها تنزل وبدأت تجيب راحت نزلت ايدها زبى بدائت تفك السستة ونزلت عند الدواسة وقعدت تمص وانا شغال عصر فى بزازها وسنة سنة دخلت ايدى فى الجيب وفكرتها وبدأت ادخل ايدى على كسها واه على الجمال والنعومه ولا شعرة روحت رجعت الكرسى لاخرة وهاتك يامص لحد ما ابتديت احرك ايدى فى كسها وهى اة ةة جاااااامد مش قادرة لاحد ما ابتدت تصوت رحت اخدهاعلى الكنبة الى وراء ورحت ابتديت أمص كسها وايد على بوقها وشوية بوس رومانسي طبعا علشان صوتها وروحت دخلت صابعين وجهزت زبى وبداء ياخد ةضع الاستعداد وبدأت ادخلة واحدة واحدة لحد ما بدات انيك فى كسها وهى اااااة كمان جامد لمدة ٢٠ دقيقة متصلة وهى مش قادرةوانا ايدى بتلعب فى طيزها النار دى وهى بتقولى حاسب دى لسة قوتلها انا هفتحها يا متناكة ولاحظت عجبتها الكلمة فا فهمت انها بتهيج على الكلام وانا خليتها تأخد وضع الكلبة وبدخل فى كسها وهى تصوت وايدها على بوقها وانا عمال اضرب على طيزها النار دى وهى اة اة مكتومة روحت خلتها تتعدل وروحت جبت فى بوقها وخليتها تشربهم وهى فى عالم تانى راحت نظفت نفسها ولبست وانا كملت البس والسواقة وكانت مبسوطة من السواقة وانا ومروح بيها قابلتني امها بنتى بتتعلم منك طبعا وذكية وبتفهم بسرعة
انتظرونا فى الجزء الثالث مع احلى طيز موزو

• عجبني
التفاعلات: ahmd 1، الشبكشى و Anasmsm
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%