NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية قصتى انا و نانا .حدثت بالفعل- ثلاثة أجزاء- 8/9/2022

Dr.nagee

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هذه القصه حقيقيه و حدثت معى منذ حوالى سنتين و نصف تقريبا .
.ملحوظه: سوف اغير فى اسم الشخصيه بطلت القصه و فى بعض مواصفاتها حتى لا يتعرف عليها احد خصوصا انها كانت عضوه بالمنتدى
كنت عضو فى منتدى نسوانجى القديم و كان هناك تطبيق دخلت به عن طريق المنتدى و به امكانية محادثات مباشره بين الأعضاء بالصوت و الرسايل بالاضافه لغرف الدردشه العامه
كنت وقتها سنى ٤٢ عام ووضعت صورة زبى كبروفايل و كنت اشارك فى الدردشه و كانت هناك بعض الرسائل فى الخاص كتعارف او دردشه عامه
و فى احد الايام ارسلت لى رساله من واحده اسمها نانا تطلب التعارف
تعارفنا فى البدايه كتابة و بكل احترام و كانت متحفظه بسبب صورة زبى ان يكون كلامى كله جنسى و اخبرتها ان لكل انسان شخصيتين واحده امام المجتمع وواحده خاصه جدا يفرغ من خلالها ضغط الحياه و رغباته و لكن من خلال قناع و لكن ليست هذه هى شخصيته الطبيعيه
اطمأنت نانا لشخصيتك و طلبت ان نتحدث صوتيا و رنت عليا .و اذ بى اسمع صوت أنثى ساحر و كله رقه ساحره و تبادلنا الحديث الذى امتد لاكثر من ساعتين و بكل ادب و احترام
توطدت العلاقه بينى و بين نانا جدا و كنا نتحدث يوميا فى كل الموضوعات و صارح كل منا الاخر باسمه الحقيقى و شخصيته و عمله و هى كانت تعمل صيدلانية و بعد فتره قصيره تبادلنا ارقام الموبايل لنبدأ مرحله اخرى من الصداقه
و فى احد المكالمات سألتني سؤال اذا كانت صورة البروفايل بتاعتى حقيقيه
و دار الحوار الاتى
نانا -هى الصوره اللى عالبروفايل بتاعك دى حقيقيه
انا - انهى بروفايل
نانا -بروفايل التطبيق اللى اتعرفنا على بعض فيه
انا -اه قصدك تطبيق نسوانجى .. حقيقيه ازاى
نانا - يعنى ده بتاعك انت فعلا
انا -ايوه اكيد اومال هاحط صورة زبى واحد صاحبى يعنى
نانا :ههههههه ما اقصدش بس دى اول مره اشوف واحد بتاعو كبير كده
انا : ليه هو زب جوزك صغير و لا ايه
نانا : ههههههه ياريت صغير و بس
انا: ايه مش بيوقف
نانا : المشكله ان بتاعه صغير و لما بيقف او ما بيدخله بيجيب و ساعات بينزل قبل حتى ما بيدخله
انا : طب هو ليه مش بيطول مدة المداعبه
نانا : يا ناجى انا حكتلك قبل كده ظروف شغل جوزى انى مش بشوفه غير كل شهرين او تلاته و بيقعد معايا يا دوب اسبوع و انا دلوقت سنى تسعه و تلاتين سنه يعنى فى عز احتياجى للعلاقه الحميمه اللى بجد مش مجرد مداعبه .و سكتت لحظه و كملت .انت فاهمني يا ناجى
انا : انا فاهم يا نانا بس ده قدرك و مافيش حل غير انك ...
نانا مقاطعه لكلامى : انا تعبت من الحرمان ..تتصور يا ناجى انا حملت وولدت مرتين بس قيصري و من تحت ديقه زى بنت البنوت ..فاهمني يا ناجى
انا : بصى يا نانا انتى واحده جميله و مثقفه و مرموقه و راقيه و هانم كده بجد و اى حد يتمنى انه يعمل معاكى علاقه لكن علشان احنا اتفقنا من البدايه على الاحترام المتبادل انا مطلبتش منك اننا حتى نتقابل فى اى كافيه علشان مابقاش نقضت الاتفاق
نانا : انت محترم اوى يا ناجى و كل مادا بيزيد اعجابى بيك ... هه بقى ممكن تعزمني على الغدا بكره و لا انت بخيل
انا :يااااه يا نانا اخيرا وافقتى اننا نتقابل بجد
نانا : وافقت ايه يا استاذ ده انا طلبت منك ....
انا مقاطعا: الهانم اللى زيك مجرد طلبها اننا نتقابل ده يبقى اسمه موافقه و تنازل منك اننا نتقابل
نانا : انت مجامل اوى .مش بقولك انا كل مادا بيزيد اعجابى بيك ..هييه برضو ماقولتليش هاتعزمنى فين و الساعه كام
انا : الدكتوره نانا هانم تؤمر هى تحب تتغدى ايه و انا انفذ
نانا : انا بحب اوى الاستيك بتاع ستيك هاوس اللى فى ارض الجولف فى مصر الجديده
انا خلاص اتفقنا ..انا عارف انك بتحبى تتغدى فى حدود الساعه اربعه او خمسه بعد ما تخلصي شغلك .انا من الساعه اربعه هستني تليفونك علشان اروح على هناك و على فكره ده قريب اوى من شقتي
نانا : ما انا عارفه ما انت قولتلى انك ساكن فى مصر الجديده ....على فكره انا مش نازله الشغل بكره علشان هاجهز نفسى
انا : تجهزي نفسك ليه
نانا : خليها مفاجاه و بكره هتعرف
انا : انا هش هايجيلى نوم لبكره علشان اخيرا هاشوفك
نانا : على فكره و انا كمان . يلا اسيبك بقى و على ميعادنا بكره
انا : انش**** ..باى
.................................لو عجبكم الجزء الاول اكتبوا فى الكومنتات علشان اكمل الجزء التانى المهم فى القصه بكره و على فكره بكرر تانى القصه دى حصلت معايا حقيقى بجد
الجزء الثاني

اقرا الجزء الاول من القصه لكى تعرف القصه كلها من اولها لاخرها .ملحوظه : هذه القصه حقيقيه فعلا و حدثت معى بالفعل و غيرت اسم بطلت القصه و بعض تفاصيل شخصيتها لكى لا يتعرف عليها احد

نزلت تانى يوم الصبح بدرى للشغل بتاعى علشان اوزع الشغل على الزملاء علشان افضى باقى اليوم لنانا و روحت فى حدود الساعه عشره و نص الصبح اخدت حمام و عملت كوباية نسكافيه و قعدت اشربها فى الليفنج و لنا مسترخي على الانتريه و مشغل التكييف . الموبايل رن و لقيت رقم نانا

انا :صباحك سكر يا احلى دكتوره

نانا : صباحك كله سعاده .انا قولت اكيد ااكد عليك على ميعادنا علشان انا عارفه ان شغلك ممكن يسحب معاك فى الوقت و تنسى ميعادنا

انا: تفتكرى انا ممكن انسى ميعادك برضو .انا وزعت شغلى و روحت البيت و اخدت شاور و بريح شويه

نانا : عارف يا ناجى انا لسه صاحيه من شويه و لقيت نفسى كده مبسوطه اوى انى هاقابلك النهارده و لسه هاخد النسكافيه بتاعى و ابتدى اجهز

انا : تبتدى تجهزي يعنى ممكن نتقابل بدرى عن الساعه اربعه

نانا : ههههههه ههههههه ده انا يا دوب يا خلصت تجهيز على الساعه اربعه يا مخلصتش. شكلك ماتعرفش التجهيزات النسائيه دى بتاخد وقت اد ايه و بنتعذب فيه ازاى و كل ده علشان نعجبكم

انا : اخص عليكى يا نانا انتى نعجبى اى حد و انتى بغسيل وشك يعنى من غير ميكب و لا اى حاجه انتى قمر

نانا :لاااا ده فيه حاجات تانى كتير انتوا يا رجاله ماتعرفوهاش بتتعب ازاى .عموما ماتقلقش انا الساعه اربعه بالظبط هابقى قدام الرستوران

انا : انا هاروح قبلك بربع ساعه علشان على ما الاقى ركنه للعربيه و اطلع استناكى فى الرستوران فى الدور اللى فوق علشان فوق ببقى هادى

نانا : اوكى خلاص اتفقنا .باى

انا : باى

قفلنا السكه و سرحت فيها و فى كلامها و فى صورها و لقيت عندى احساس كده تلقاءى برغبه فيها و لقيت زوبرى بيقف و حاولت اطرد الشعور ده لاننا من اول ما اتعرفنا اتفقنا اننا صداقتنا ليس بسبب الجنس بالرغم اننا اتعرفنا على بعض فى منتدى جنسى

نزلت الساعه اربعه الا تلت لان شقتي يا دوب على بعد خمس دقايق من الرستوران ووصلت هناك و ركنت العربيه و دخلت الروستوران و طلعت الدور التانى و اخترت ترابيزه جنب الواجهه اللى على الشارع علشان اشوفها و هى داخله

عشر دقايق ووقفت عربيه قدام الرستوران و نزلت نانا

فعلا زى العروسه فى ليلة فرحها و جسمها مثير لدرجة انى حسيت ان زوبرى وقف و قرب يقطع البنطلون الجسم الكيرفى اللى عايز يتلحس كله و يتدعك باللبن و كانت لابسه درس طويل و مكسم جسمها و طيزها مكوره تحس انها عاوزه تتركب اليوم كله و لابسه **** و لفاه اسبانش مزود جمال وشها

طلعت نانا فوق و جت ناحيتي

انا : اهلا باحلى نانا فى الكون .ايه ده انتى احلى من الصور مليون مره و جسمك احلى جسم شوفته فى حياتى

نانا : اييه احنا هانبتديها بالمعاكسه و لا ايه

انا : سورى ما اقصدش بس جمالك زياده يخلى الواحد مايقدرش يمسك نفسه عن مغازلته

نانا : مغازله بس هههههه بس المهم ماتطورش

انا : ماتخافيش احنا متفقين هههههه هههههه. المهم تحبى تاكلي ايه و لا نطلب المنيو تنقى

نانا : لا مش محتاجه المنيو انا متعوده اكل هنا استيك التى بون بالزبده بيعملوه هنا حلو اوى و معاه سوتيه

انا : و انا كمان هاجربه معاكى و هيطلب كمان جريك سالاد.

طلبنا الاكل و قعدنا نتكلم فى مواضيع عامه و احسن المطاعم اللى بتعمل الاستيك فى القاهره و لقيتني انى تقريبا جربتهم كلهم و برضو بحب الاكل البلدى و جربتهم حتى مسمى بحه و زيزو نتانه

نانا : ايه ده هو فيه حد اسمه زيزو نتانه فعلا انا كنت فاكراه نكته لما عادل امام قال عليه فى فيلم التجربه الدنماركيه

انا : هو اسمه زيزو و عادل امام شهره لما سماه زيزو نتانه

نانا : عارف يا ناجى اتت بتبهرنى بشخصيتك كل حاجه عارفها و كل حاجه جربتها من أقصى اليمين لأقصى الشمال .ناجى بقيت مش بس معجبه بيك انا بقيت مبهوره بيك

انا : انتى كمان يا نانا شخصيه مبهره و مثقفه و رقيقه جدا .هانم كده بجد زى هوانم السينما كده .و ليه زى انتى هانم فعلا

نانا : ميرسى يا ناجى

رن موبايل نانا و قالتلى دى دينا صاحبتى ثوانى هارد عليها

و سمعت نانا و هى بتكلم دينا صاحبتها و عرفت ان دينا و جوزها و اصحابهم فى مصر الجديده و انهم هايتغدوا فى مصر الجديده .وش نانا اتخطف و لقيتها مخضوضه و بعد ما خلصت المكالمه

انا : مالك يا نانا شكلك اتغير ليه

نانا : اصل صاحبتى و جوزها و اصحابهم هنا فى مصر الجديده و هايروحوا يتغدوا

انا :طب ايه المشكله

نانا : المشكله انهم ممكن ييجوا هنا علشان الرستوران ده من الأماكن المفضله لينا

انا كمان وشى اتغير و رديت

انا : مفهوم ..طبعا حضرتك لازم تمشى علشان ماحدش يشوفك مع حد غريب

نانا : انت مش فاهم حاجه. دينا بوظتلى كل ترتيبى لليوم النهارده لانى كنت مرتبه اننا نقعد اليوم كله مع بعض و بعد مانبغى ننزل نشرب حاجه فى مكان هادى خصوصا انى خليت ماما تيجى عندى علشان تقعد بالولاد و فهمتها انى هاكون مشغوله مع واحده صاحبتى هاتسافر و برقبتها حاجات

انا : طب ايه المشكله احنا ممكن ننزل اى مكان تانى

نانا : يا ناجى انت ماتعرفش اصحاب دينا دول مطرودين و اكيد مرتبين انهم برضو يروحوا مكان يكملوا فيه قعدتهم و ممكن يروحوا مكان نكون قاعدين فيه بالصدفه و انت عارف لو حد شافني مع حد غريب هاتبقى مصيبه

رن موبايل نانا تانى و برضو دينا و بتقولها احنا هنروح استيك هاوس اللى فى ارض الجولف و بتقولها تحصلها على هناك علشان عارفه انها بنحب الاستيك بتاعه جدا

اعتذرتلها نانا و اتحقق انها مشغوله و مضطره تقفل السكه حالا و بعتلك و قالت

نانا : مصيبه يا ناجى انا لازم امشى حالا و كمان مش هاقدر اروح لماما علشان انا قولتلها ان صاحبتى دى غاليه عليا جدا و مش هاقدر اسيبها و مش هينفع بعد التمثيليه اللى انا عملتها عليها دى ارجع بعد ساعه بس .انا مش عارفه اعمل ايه

انا : نانا خدى

نانا : ايه ده

انا : ده مفتاح شقتىانزلى و روحى على هناك و هدى أعصابك و متخافيش انا مش عاجى وراكى على الشقه

نانا : ناجى انا واثقه فيك بس مش هينفع..

انا مقاطعا: بس انزل يلا و هابعتلك اللوكيشن بتاعها دلوقت عالواتس علشان ماتوهيش يلا

نانا : طب انت هاتروح فين

انا : ماتشيليش همى انا روحى انتى بس يلا بسرعه قبل مايوصلواهنا.

نزلت نانا و اخدت تاكس من الشارع العمومى بره لان الشارع اللى فيه الرستوران مافيهوش تاكسيات و هى لما جت كانت راكبه اوبر علشان ماحدش يشوف عربيتها قدام محل و ممكن يركز فيها و مافيش وقت تطلب اوبر

بعد خمس دقايق طلبت نانا عالموبايل

انا : ركبتي التاكسي

نانا :اه

انا : انا هافضل معاكى عالموبايل لحد ماتوصلى اهو منه علشان ماتوهيش و منه علشان سواق التاكسي يعرف ان فيه حد متابعك علشان سواقين التاكسي مش مضمونين اليومين دول

نانا : ميرسى يا ناجى انا مش عارفه اقولك ايه انا تعبتك و عطلتك و بوظتلك يومك

انا : حبيبتى انا الحاجه الوحيده اللى مدايقانى انى مالحقتش اقعد معاكى و لا اشبع من وشك القمر ده

نانا : ههههههه شكلك هاترجع تعاكس تانى

انا :طب بذمتك القمر ده حد يقدر يمسك نفسه عن معاكسه برضو

نانا : ميرسى يا ناجى ....ناجى اى حد بيدخل بيبقى تبع السكان علشان باب العماره المقفول بالمفتاح و ما يقدر يسال حد انت تبع مين

نانا : تمام .انا فى الاسانسير .ادوس الدور الكام

انا : الدور الرابع و هاتلاقي تلات ابواب شقق شقتي اللى على يمينك اول ماتخرجى من الاسانسير

نانا : خليك معايا ....انا قدام باب الشقه اهو .لحظه ..تمام انا دخلت خلاص

انا : حمد**** على السلامه .انا مش عارفه اقولك ايه يا ناجى بجد

انا : ماتقوليش حاجه .بصى على يمينك فى الليفنج هاتلاقي الاميركن كتشن و هاتلاقي على الكاونتر نسكافيه و كابتشينو و بن و كل حاجه اعملى حاجه تشربيها و هدى اعصابك

.اقرا الجزء الاول من القصه لكى تعرف القصه كلها من اولها لاخرها .ملحوظه : هذه القصه حقيقيه فعلا و حدثت معى بالفعل و غيرت اسم بطلت القصه و بعض تفاصيل شخصيتها لكى لا يتعرف عليها احد

نزلت تانى يوم الصبح بدرى للشغل بتاعى علشان اوزع الشغل على الزملاء علشان افضى باقى اليوم لنانا و روحت فى حدود الساعه عشره و نص الصبح اخدت حمام و عملت كوباية نسكافيه و قعدت اشربها فى الليفنج و لنا مسترخي على الانتريه و مشغل التكييف . الموبايل رن و لقيت رقم نانا

انا :صباحك سكر يا احلى دكتوره

نانا : صباحك كله سعاده .انا قولت اكيد ااكد عليك على ميعادنا علشان انا عارفه ان شغلك ممكن يسحب معاك فى الوقت و تنسى ميعادنا

انا: تفتكرى انا ممكن انسى ميعادك برضو .انا وزعت شغلى و روحت البيت و اخدت شاور و بريح شويه

نانا : عارف يا ناجى انا لسه صاحيه من شويه و لقيت نفسى كده مبسوطه اوى انى هاقابلك النهارده و لسه هاخد النسكافيه بتاعى و ابتدى اجهز

انا : تبتدى تجهزي يعنى ممكن نتقابل بدرى عن الساعه اربعه

نانا : ههههههه ههههههه ده انا يا دوب يا خلصت تجهيز على الساعه اربعه يا مخلصتش. شكلك ماتعرفش التجهيزات النسائيه دى بتاخد وقت اد ايه و بنتعذب فيه ازاى و كل ده علشان نعجبكم

انا : اخص عليكى يا نانا انتى نعجبى اى حد و انتى بغسيل وشك يعنى من غير ميكب و لا اى حاجه انتى قمر

نانا :لاااا ده فيه حاجات تانى كتير انتوا يا رجاله ماتعرفوهاش بتتعب ازاى .عموما ماتقلقش انا الساعه اربعه بالظبط هابقى قدام الرستوران

انا : انا هاروح قبلك بربع ساعه علشان على ما الاقى ركنه للعربيه و اطلع استناكى فى الرستوران فى الدور اللى فوق علشان فوق ببقى هادى

نانا : اوكى خلاص اتفقنا .باى

انا : باى

قفلنا السكه و سرحت فيها و فى كلامها و فى صورها و لقيت عندى احساس كده تلقاءى برغبه فيها و لقيت زوبرى بيقف و حاولت اطرد الشعور ده لاننا من اول ما اتعرفنا اتفقنا اننا صداقتنا ليس بسبب الجنس بالرغم اننا اتعرفنا على بعض فى منتدى جنسى

نزلت الساعه اربعه الا تلت لان شقتي يا دوب على بعد خمس دقايق من الرستوران ووصلت هناك و ركنت العربيه و دخلت الروستوران و طلعت الدور التانى و اخترت ترابيزه جنب الواجهه اللى على الشارع علشان اشوفها و هى داخله

عشر دقايق ووقفت عربيه قدام الرستوران و نزلت نانا

فعلا زى العروسه فى ليلة فرحها و جسمها مثير لدرجة انى حسيت ان زوبرى وقف و قرب يقطع البنطلون الجسم الكيرفى اللى عايز يتلحس كله و يتدعك باللبن و كانت لابسه درس طويل و مكسم جسمها و طيزها مكوره تحس انها عاوزه تتركب اليوم كله و لابسه **** و لفاه اسبانش مزود جمال وشها

طلعت نانا فوق و جت ناحيتي

انا : اهلا باحلى نانا فى الكون .ايه ده انتى احلى من الصور مليون مره و جسمك احلى جسم شوفته فى حياتى

نانا : اييه احنا هانبتديها بالمعاكسه و لا ايه

انا : سورى ما اقصدش بس جمالك زياده يخلى الواحد مايقدرش يمسك نفسه عن مغازلته

نانا : مغازله بس هههههه بس المهم ماتطورش

انا : ماتخافيش احنا متفقين هههههه هههههه. المهم تحبى تاكلي ايه و لا نطلب المنيو تنقى

نانا : لا مش محتاجه المنيو انا متعوده اكل هنا استيك التى بون بالزبده بيعملوه هنا حلو اوى و معاه سوتيه

انا : و انا كمان هاجربه معاكى و هيطلب كمان جريك سالاد.

طلبنا الاكل و قعدنا نتكلم فى مواضيع عامه و احسن المطاعم اللى بتعمل الاستيك فى القاهره و لقيتني انى تقريبا جربتهم كلهم و برضو بحب الاكل البلدى و جربتهم حتى مسمى بحه و زيزو نتانه

نانا : ايه ده هو فيه حد اسمه زيزو نتانه فعلا انا كنت فاكراه نكته لما عادل امام قال عليه فى فيلم التجربه الدنماركيه

انا : هو اسمه زيزو و عادل امام شهره لما سماه زيزو نتانه

نانا : عارف يا ناجى اتت بتبهرنى بشخصيتك كل حاجه عارفها و كل حاجه جربتها من أقصى اليمين لأقصى الشمال .ناجى بقيت مش بس معجبه بيك انا بقيت مبهوره بيك

انا : انتى كمان يا نانا شخصيه مبهره و مثقفه و رقيقه جدا .هانم كده بجد زى هوانم السينما كده .و ليه زى انتى هانم فعلا

نانا : ميرسى يا ناجى

رن موبايل نانا و قالتلى دى دينا صاحبتى ثوانى هارد عليها

و سمعت نانا و هى بتكلم دينا صاحبتها و عرفت ان دينا و جوزها و اصحابهم فى مصر الجديده و انهم هايتغدوا فى مصر الجديده .وش نانا اتخطف و لقيتها مخضوضه و بعد ما خلصت المكالمه

انا : مالك يا نانا شكلك اتغير ليه

نانا : اصل صاحبتى و جوزها و اصحابهم هنا فى مصر الجديده و هايروحوا يتغدوا

انا :طب ايه المشكله

نانا : المشكله انهم ممكن ييجوا هنا علشان الرستوران ده من الأماكن المفضله لينا

انا كمان وشى اتغير و رديت

انا : مفهوم ..طبعا حضرتك لازم تمشى علشان ماحدش يشوفك مع حد غريب

نانا : انت مش فاهم حاجه. دينا بوظتلى كل ترتيبى لليوم النهارده لانى كنت مرتبه اننا نقعد اليوم كله مع بعض و بعد مانبغى ننزل نشرب حاجه فى مكان هادى خصوصا انى خليت ماما تيجى عندى علشان تقعد بالولاد و فهمتها انى هاكون مشغوله مع واحده صاحبتى هاتسافر و برقبتها حاجات

انا : طب ايه المشكله احنا ممكن ننزل اى مكان تانى

نانا : يا ناجى انت ماتعرفش اصحاب دينا دول مطرودين و اكيد مرتبين انهم برضو يروحوا مكان يكملوا فيه قعدتهم و ممكن يروحوا مكان نكون قاعدين فيه بالصدفه و انت عارف لو حد شافني مع حد غريب هاتبقى مصيبه

رن موبايل نانا تانى و برضو دينا و بتقولها احنا هنروح استيك هاوس اللى فى ارض الجولف و بتقولها تحصلها على هناك علشان عارفه انها بنحب الاستيك بتاعه جدا

اعتذرتلها نانا و اتحقق انها مشغوله و مضطره تقفل السكه حالا و بعتلك و قالت

نانا : مصيبه يا ناجى انا لازم امشى حالا و كمان مش هاقدر اروح لماما علشان انا قولتلها ان صاحبتى دى غاليه عليا جدا و مش هاقدر اسيبها و مش هينفع بعد التمثيليه اللى انا عملتها عليها دى ارجع بعد ساعه بس .انا مش عارفه اعمل ايه

انا : نانا خدى

نانا : ايه ده

انا : ده مفتاح شقتىانزلى و روحى على هناك و هدى أعصابك و متخافيش انا مش عاجى وراكى على الشقه

نانا : ناجى انا واثقه فيك بس مش هينفع..

انا مقاطعا: بس انزل يلا و هابعتلك اللوكيشن بتاعها دلوقت عالواتس علشان ماتوهيش يلا

نانا : طب انت هاتروح فين

انا : ماتشيليش همى انا روحى انتى بس يلا بسرعه قبل مايوصلواهنا.

نزلت نانا و اخدت تاكس من الشارع العمومى بره لان الشارع اللى فيه الرستوران مافيهوش تاكسيات و هى لما جت كانت راكبه اوبر علشان ماحدش يشوف عربيتها قدام محل و ممكن يركز فيها و مافيش وقت تطلب اوبر

بعد خمس دقايق طلبت نانا عالموبايل

انا : ركبتي التاكسي

نانا :اه

انا : انا هافضل معاكى عالموبايل لحد ماتوصلى اهو منه علشان ماتوهيش و منه علشان سواق التاكسي يعرف ان فيه حد متابعك علشان سواقين التاكسي مش مضمونين اليومين دول

نانا : ميرسى يا ناجى انا مش عارفه اقولك ايه انا تعبتك و عطلتك و بوظتلك يومك

انا : حبيبتى انا الحاجه الوحيده اللى مدايقانى انى مالحقتش اقعد معاكى و لا اشبع من وشك القمر ده

نانا : ههههههه شكلك هاترجع تعاكس تانى

انا :طب بذمتك القمر ده حد يقدر يمسك نفسه عن معاكسه برضو

نانا : ميرسى يا ناجى ....ناجى انا تقريبا وصلت .استنى هاحاسب التاكسي و اكلمك

نانا : العماره فيها صيدليه تحت صح كده

انا : ايوه

نانا : باب العماره مقفول

انا : المفتاح الصغير بتاع باب العماره افتحى و ادخلى

نانا : لو حد سألني رايحه فين اقوله ايه

انا : مافيش حد يقدر يسال و البواب عارف ان ان اى حد بيدخل بيبقى تبع السكان علشان باب العماره المقفول بالمفتاح و ما يقدر يسال حد انت تبع مين

نانا : تمام .انا فى الاسانسير .ادوس الدور الكام

انا : الدور الرابع و هاتلاقي تلات ابواب شقق شقتي اللى على يمينك اول ماتخرجى من الاسانسير

نانا : خليك معايا ....انا قدام باب الشقه اهو .لحظه ..تمام انا دخلت خلاص

انا : حمد**** على السلامه .انا مش عارفه اقولك ايه يا ناجى بجد

انا : ماتقوليش حاجه .بصى على يمينك فى الليفنج هاتلاقي الاميركن كتشن و هاتلاقي على الكاونتر نسكافيه و كابتشينو و بن و كل حاجه اعملى حاجه تشربيها و هدى اعصابك

نانا : انا فعلا محتاجه اشرب حاجه. هاعمل حاجه اشربها و اكلمك .باى مؤقتا

بعد ماقفلت معاها حاسبت فى الرستوران و نزلت ادور على كافيه اقعد فيه اشرب حاجه و سبت العربيه مكانها و قعدت اتمشى على رجليا لحد ما وصلت لكافيه على جنب كده تقدر تقول بين الكافيه و بين القهوه البلدى .قعدت و طلبت قهوه مظبوط و موبايلى رن

انا : عملتى حاجه تشربيها

نانا : عملت نسكافيه بلاك تقيل علشان كنت حاسه انى مدروسه بعد التنشنه اللى حصلتلى دى ....و انت بتعمل ايه دلوقت

انا :انا لقيت كافيه نص بلدى كده احر الشارع اللى فيه الرستوران و طلبت قهوه

نانا : انا اسفه بجد يا ناجى انا شحطتك و بعدين النهارده حر و انت قاعد على قهوه و اكيد نافيهاش تكييف

انا : لا عادى يا حبيبتى احنا شغلنا عودنا اننا نتاقلم فى مكان سواء حر او برد ماتقلقيش

نانا ؛ طب ممكن علشان خاطرى تروح مكان كويس

انا : هاشرب القهوه بس و بعد كده هاروح اخد العربيه و ارح كافيه فى الكوربه متعود اقعد عليها

نانا : بس على فكره يا ناجى شقتك ذوقها تحفه انت كمان طلعت فنان

انا : ميرسى يا سكر ده من ذوقك بس

نانا : انت كل حاجه فيك جميله بجد يا ناجى. انت طلعت منين ههههههههه

انا : طلعتلك من نسوانجى ههههههه

نانا : تصدق يا ناجى انا ماكنتش متخيله فعلا انى ممكن اقابل واحد من على التطبيق ده يكون جميل بالشكل ده و راقى بالشكل ده فى التعامل لانى بشوف تعليقاتهم على الستات و بيعتبر انهم عاهرات او مومس و ماكنتش متخيله ان ممكن يكون واحد يتعامل بالرقة ده و الرقه دى

انا : انا قولتلك فى بداية تعارفنا ان ساعات الواحد بيكون محتاج يطلع حاجات مجنونه بس بشرط مع حد مايعرفش هو مين و لا يعرف اى حاجه عنه

نانا : احنا دلوقت عارفين كل حاجه عن بعض يعنى ماينفعش نطلع اى حاجه مجنونه مع بعض هههههه

انا : ساعات الأشخاص القريبين من بعض اوى بيبقى بينهم جنون خاص بيهم اكتر بكتير

نانا : تقصد ايه ههههههه

انا : ما اقصدش حاجه ماتفهمنيش صح هههههه

نانا : مجنون هههههه بس خلتني اموت فى جنانك ههههههه

ناجى بس انا صعبان عليا لنك تقعد متشحطط كده و صعبان عليا ان اليوم النهارده يتضرب كده و احنا مش بعض

انا : طب نعمل ايه بقى فى صاحبتك

نانا : بص انا ممكن اوافق انك تيجى و نقعد مع بعض هنا و طبعا كده امان ان ماحدش هايشوفنا مع بعض بس بشرط

انا : عارف ...انى ما اعملش اى تصرف مجنون هههه

نانا : لا هههههه انى لو انا عملت تصرف مجنون ما تطاوعنيش و تمنعنى ههههههه

انا : انتى بتطلبي منى اصعب حاجه هههههه

نانا : ده شرطى

انا : حاضر يا ستى

نانا : اوكى يلا تعالا بسرعه على ما اعملك حاجه تشربها ..باى مؤقتا

قفلت السكه و حسيت ان قلبى بيدق جامد زى مايكون مراهق رايح يقابل حبيبته لاول مره و فجاه شكل جسمها فى خيالى خلانى مش على بعضى و قعدت اتخيلها و انا نايم فوقيها و رافع رجليها بلحسهم و.... و افتكرت انى وعدتها ان حتى لو هى ضعفت انا هامنعها .....

....يا ترى هايحصل ايه .ده اللى هاتعرفوه فى الجزء التالت و الاخير ..انتظرونى

الجزء الثالث والأخير

هذا هو الجزء الاخير من القصه و ارجو قراءة الجزءين الاول و الثانى لمعرفة كيف تعرفت على الدكتوره نانا و كيف ذهبت الى شقتى و هى قصه حقيقيه حدثت معى مع تغيير اسم بطلت الحكايه و بعد تفاصيلها حتى لا يتعرف عليها احد خصوصا انها كانت عضوه بالمنتدى

وصلت عند بيتى و ركنت العربيه و طلبت نانا عالموبايل علشان تفتحلى باب العماره من جهاز الانتركم علشان انا اديتها المفاتيح و مش معايا النسخه الاحتياطي فى العربيه

فتحت نا نا باب العماره و طلعت خبطت لى باب الشقه علشان المفتاح ادتهولها فى الرستوران فتحت الباب و كانت واقفه ورا الباب و دخلت و كانت حافيه و رجليها كانت من النوع اللى يخليك تهيج كده على روحك بيضا و نضيفه اوى و ضوافرها مرسومه رسم و حاطه مانيكر احمر فاقع بيلمع و لما لاحظت انى ببص على رجليها و هى حافيه قالت اصل انا كنت ممده على الانتريه لما رنيت عليا فقمت بسرعه مالحقتش البس الشوزه

انا : تصدقى انا مبسوط انك فاتحتيلى الباب و انتى حافيه علشان حسستني انك مش مستغربه الشقه و انك ست البيت و انا راجع من الشغل و كده

نانا : طب اتفضل يا سى السيد النسكافيه بتاعك عاملهولك علشان اول ماتدخل تلاقيه و انا اتهديت النهارده من شغل البيت ..

و ضحكنا احنا الاتنين و كان شعور لذيذ فعلا و قعدت على كرسى الانتريه و هى قعدت على الكنبه

انا : هاتصدقينى يا نانا لو قولتلك ان حاسس ان الشقه بقت جنه بمجرد انى دخلت لقيتك فيها

نانا : و انت تصدق انى ماحستش باى غربه من ساعة ما دخلت الشقه علشان شقتك

انا : انا ماكنتش متخيله اننا هانرتاح لبعض كده يا نانا

..نانا بتحاول ترفع رجليها بجنب على الكنبه و مش عارفه علشان الفستان ضيق شويه

انا : نانا الدرس بتاعك ديق و انتى شكلك عاوزه تقعدى مرحرحه. ادخلى جوه البسي حاجه من عندى و اقعدى براحتك

نانا : احنا اتفقنا انى لو ضعفت انت اللى هاتمنعنى عاوزني البس من هدومك علشان تضعف انت هههه

انا : اكيد هدومى هاتبقى محتشمه عليكى علشان رجالى يعنى ماتخافيش دى اساسا هاتخبى انوثتك

نانا : طب ادخل هاتلى حاجه انت بس تكون مقاسى

نانا : هى اكيد هاتبقى واسعه شويه عليكى بس التصاريس النسائيه اللى عندك هاتملاها هههههه و بعدين الشورت بتاعى هابقى عندك لحد الركبه يعنى هايبقى بالنسبالك بنتاكور

...دخلت جبتلها شورت و تى شيرت قطن علشان تقعد براحتها و ادتهملها و اديتها شبشب من عندى

نانا : انا هافضل اغير هدومى فى الحمام

انا : الحمام عندك عالشمال

..دخلت نانا الحمام غيرت هدومها و طلعت و حسيت انها فينوس فعلا قمر جدا ز بالرغم انها كانت رجليها باينه لحد الركبه و التيشيرت مبين جسمها لما ترفع اديها انما محستش عندى بشهوة جنسيه و انى عاوز احضنها جامد حضن من غير شهوه

نانا : الشبشب واسع عليا انا هاقلعه و اقعد حافيه

انا : انا عاوزك تبقى على راحتك خااالص

قعدنا المره دى جنب بعض و بصيت فى عنيها و حطيت تيجى على شعرها راحت حطت راسها على صدرى و حضنتها جامد و بالرغم انى فى البدايه كانت مشاعرى مافيهاش شهوه انما لما دخلت حضنى و شميت ريحة برفانها و حسيت بنفسها على صدرى لقيت ووبرى تصلب و هاينفجر من البنطلون و هى كانت عنيها لتحت فواتح انها شافت ان زوبرى هايبر البنطلون فلبيت نفسها بيتسارع و حسيت بشوفها رفعت راسها لفوق و بدات ابوسها على خدها و نزلت على رقبتها بلساني لقيت جسمها كله اترعش جامد طلعت بلساني لحد ما شفايفى جت على شفايفها روحت بايعها جامد و دخلت لسانى جوه بوقها و هى بتمر لسانى جامد و و بتلعب بلسانها فى لسانى و جسمها بيترعش جامد و انفاسها زى النار و بتتاوه بشكل يدوب الحجر

استجمعت قواى و افتكرت الوعد و طلبها منى انى امنعها عن ضعفها و روحت واخدها فى حضنى و طبطبت على راسها و همست فى ودنها

انا : انا اسف يا نانا بس ما قدرتش امسك نفسى

نانا : ناجى ارجوك ماتنفذش الطلب اللى طلبته منك النهارده ارجوك ماتمنعنيش انا خلاص مش قادره

انا : طب ووعدى انا انى مش هاعمل معاكى حاجه

نانا : انا بحلك من وعدك و بقولك انا اللى عاوزاك

و راحت جابت شفايفها على شفايفى و قعدت ابوسها اكتر من خمس دقايق و لسانى جوه بوقها و نزلت على رقبتها و تحت ودانها بلساني لقيتها بتصرخ جامد مش قادررررررره و جسمها اترعش رعشه جامده و لقيت الشورت بتاعى اللى لابساه مبلول جامد

قلعتها التيشيرت و كانت بزازها من تحت البرا زي الحصان الجامح اللى عاوز يخرج من القفص و اول ما قلعتها البرا لقيت حلماتها واقفه قد عقلة الصباع من كتر الهيجان

قعدت امص حلماتها و العب فيهم بلساني و اعض بزازها بنهم و انا عاوز اقطعهم و هى بتتاوه جامد لحد ماصرخت صرخه تانيه عاليه و جسمها اترعش جامد رحت نازل على رجليها و قعدت الحس بطن رجلها بلساني و اول ما ابتديت امص صوبع رجليها لقيتها صرخت و قالتلى ارجوك بلاش انا مش قاده استحمل و كل ماتقول كده الحس رجليها اكتر و احط لسانى بين صوابع رجليها و هى تصرخ اكتر و اما ماسك بزازها بايدى التانيه و اول مانزلت بايدى على كسها صرخت صرخه طويله و جامده لدرجة انى خفت ان الجيران يسمعوا و اترعشت جامد و زى مايكون فقدت الوعى

اخدتها فى حضنى و هى شبه مغمى عليها فعلا لمدة نص دقيقه و بعد كده اخدت نفس جامد و فتحت عنيها و لقيتها بتقولى

نانا : انت كنت فين من زمان

انا : انتى اللى كنتى فين انا ماكنتش اتخيل ان فيه واحده بالرقة و السخونه دى

نانا : انت عريسى النهارده

انا : و انتى عروسه فى ليلة دخلتها

.عدلت نانا و شديتها علشان تقف و هى مش قادره فعلا و دخلنا اوضة النوم و رمت نفسها على السرير و هى نصها الفوقانى عريان و لسه لابسه الشورت بتاعى من تحت

نانا : اقلع هدومك انا نفسى اشوف كل تفاصيلك..

قلعت هدومى و اول ما شافت زوبرى لقيتها هاجت جامد و فتحت رجليها علشان اقلعها

نزلت الشورت و كانت لابسه كلوت دانتله اسود يهيج و كان مبلول على الاخر زى مايكون عملت ببى على نفسها .

نزلت الكلوت و كان كسها كفيل انه يخلى زوبرى يوصل لحد اخر السرير

كسها ناعم لدرجة انك تحس ان عمره ماكان عليه شعر قبل كده و ابيض و شفايف كسها وردى و من جوه احمر زى الدم من كتر الهيحان و شلال عسلها نازل من غير توقف زى ما يكون خيط رفيع

لقيت نفسى بحط وشى بين رجليها و بلحس كسها و بعضه و هى بتصرخ و انا فى قمة الهيجان و بقولها هافشخ كسك يا نانا

نانا : انت اول مره تقولى الكلام ده يا ناجى

انا : فى السرير اى كلام ممكن يتقال اتكلمى براحتك

نانا : ناجى. نيكني لحد ما يغمى عليا. الكبرى يا ناجى انا لبوتك النهارده يا احلى اسد.

انا : هاقطع كسك يا احلى لبوه

و رحت قاعد على ركبك و زوبرى على فتحة كسها من بره و انا رافع رجليها عند وشى و بلحس فيهم و بلعب بزوبرى على شفايف كسها و رحت ناكت زوبرى فى كسها بقوه مره واحده .راحت شخرت شخره زى مايكون روحها طلعت و هى بتصرخ و تقول دى اول مره اتناك فى حياتى بجد

نيك يا ناجى نيك لبوتك يا ناجى قطع كس لبوتك يا احلى اسد

وانا برزع زوبري داخل طالع و هى بتصرخ لحد ماصرخت الصرخه الجامده اللى بتخليها تغيب عن الوعي لكن انا ماوقفتس و فضلت اوزع فيها لحد ما لبنى نزل لقيتها صرخت صرخه تجيب لاخر العماره و شلال من الببى طالع منها غرق السرير و جسمها كله بتنطط زى ماتكون اتشنجت

نزلت من فوقيها و اخدتها فى حضنى و هى جسمها كله بيترعش جامد و غابت عن الوعي اكتر من دقيقتين

نانا فتحت عنيها و ابتسمت ابتسامة سعاده اوى و قالت

نانا : ايه اللى انت عملته ده

انا : عملت ايه

نانا : انا اول مره فى حياتى اوصل للشعور ده انا عمر ما جوزى وصلنى للمرحله دى

انا : يعنى حلو و لا وحش

نانا : حلو بس ؟؟ قول ممتع فول مبهر .ناجى انا اول مره اتناك كان النهارده

انا : اومال حملتى وولدتى ازاى

نانا : اللى بيعمله جوزى ده مش نيك بقولك اول مره اتناك حقيقى كان النهارده .....ناجى انت الست اللى ماتناكتش منك يبقى ماتعرفش يعنى ايه نيك

اخدت نانا فى حضنى و احنا عريانين ملط و هى عماله تتمسح بجسمها فى جسمى زى القطط لحد ما موبايلها رن و كانت مامتها بتضمن عليها لان الساعه كانت وصلت نسعه و نص بالليل

....استمرت لقاءات مع نانا اكتر من ست شهور كنا بنتقابل فيهم فى شقتى مره او مرتين فى الاسبوع و بنقعد مع بعض اكتر من اربع ساعات كل مره لحد ما جوزها حصل على بعثه فى اوربا و بمرتب خيالى و كانت من الشروط وجود زوجته معه فاضطرت تسافر معاه و انقطعت اخبار احلى واحده قابلتها فى حياتى .

لو عجبتكم القصه اكتبوا ده فى التعليقات علشان احكيلكم قصة جارتى الطبيبه و هى قصه حقيقيه برضو حصلت معايا ....... و الى اللقاء

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: ahmedalbakry, سموالأمير, Naa و 14 آخرين
.ملحوظه: سوف اغير فى اسم الشخصيه بطلت القصه و فى بعض مواصفاتها حتى لا يتعرف عليها احد خصوصا انها كانت عضوه بالمنتدى
كنت عضو فى منتدى نسوانجى القديم و كان هناك تطبيق دخلت به عن طريق المنتدى و به امكانية محادثات مباشره بين الأعضاء بالصوت و الرسايل بالاضافه لغرف الدردشه العامه
كنت وقتها سنى ٤٢ عام ووضعت صورة زبى كبروفايل و كنت اشارك فى الدردشه و كانت هناك بعض الرسائل فى الخاص كتعارف او دردشه عامه
تعارفنا فى البدايه كتابة و بكل احترام و كانت متحفظه بسبب صورة زبى ان يكون كلامى كله جنسى و اخبرتها ان لكل انسان شخصيتين واحده امام المجتمع وواحده خاصه جدا يفرغ من خلالها ضغط الحياه و رغباته و لكن من خلال قناع و لكن ليست هذه هى شخصيته الطبيعيه
اطمأنت نانا لشخصيتك و طلبت ان نتحدث صوتيا و رنت عليا .و اذ بى اسمع صوت أنثى ساحر و كله رقه ساحره و تبادلنا الحديث الذى امتد لاكثر من ساعتين و بكل ادب و احترام
توطدت العلاقه بينى و بين نانا جدا و كنا نتحدث يوميا فى كل الموضوعات و صارح كل منا الاخر باسمه الحقيقى و شخصيته و عمله و هى كانت تعمل صيدلانية و بعد فتره قصيره تبادلنا ارقام الموبايل لنبدأ مرحله اخرى من الصداقه
و دار الحوار الاتى
انا - انهى بروفايل
نانا : المشكله ان بتاعه صغير و لما بيقف او ما بيدخله بيجيب و ساعات بينزل قبل حتى ما بيدخله
نانا : يا ناجى انا حكتلك قبل كده ظروف شغل جوزى انى مش بشوفه غير كل شهرين او تلاته و بيقعد معايا يا دوب اسبوع و انا دلوقت سنى تسعه و تلاتين سنه يعنى فى عز احتياجى للعلاقه الحميمه اللى بجد مش مجرد مداعبه .و سكتت لحظه و كملت .انت فاهمني يا ناجى
نانا مقاطعه لكلامى : انا تعبت من الحرمان ..تتصور يا ناجى انا حملت وولدت مرتين بس قيصري و من تحت ديقه زى بنت البنوت ..فاهمني يا ناجى
انا : بصى يا نانا انتى واحده جميله و مثقفه و مرموقه و راقيه و هانم كده بجد و اى حد يتمنى انه يعمل معاكى علاقه لكن علشان احنا اتفقنا من البدايه على الاحترام المتبادل انا مطلبتش منك اننا حتى نتقابل فى اى كافيه علشان مابقاش نقضت الاتفاق
نانا : انت محترم اوى يا ناجى و كل مادا بيزيد اعجابى بيك ... هه بقى ممكن تعزمني على الغدا بكره و لا انت بخيل
انا مقاطعا: الهانم اللى زيك مجرد طلبها اننا نتقابل ده يبقى اسمه موافقه و تنازل منك اننا نتقابل
نانا : انت مجامل اوى .مش بقولك انا كل مادا بيزيد اعجابى بيك ..هييه برضو ماقولتليش هاتعزمنى فين و الساعه كام
انا خلاص اتفقنا ..انا عارف انك بتحبى تتغدى فى حدود الساعه اربعه او خمسه بعد ما تخلصي شغلك .انا من الساعه اربعه هستني تليفونك علشان اروح على هناك و على فكره ده قريب اوى من شقتي
نانا : ما انا عارفه ما انت قولتلى انك ساكن فى مصر الجديده ....على فكره انا مش نازله الشغل بكره علشان هاجهز نفسى
.................................لو عجبكم الجزء الاول اكتبوا فى الكومنتات علشان اكمل الجزء التانى المهم فى القصه بكره و على فكره بكرر تانى القصه دى حصلت معايا حقيقى بجد
بدايه ممتازه استمر يا صديقي

• عجبني
التفاعلات: البرنس احمد
قصه من مقدمه قصه شيقه

• عجبني
التفاعلات: Dr.nagee
البدايه حلوه يا نجم
عيش ومتعنا معاك

• عجبني
و دار الحوار الاتى
انا - انهى بروفايل
ياريت الجزء الثاني بسرعه

• عجبني
ياريت يكون في جزء تاني حلوه طبعا

• عجبني
ممتاز

• عجبني
و دار الحوار الاتى
انا - انهى بروفايل
بداية جيدة

• عجبني
التفاعلات: الطاغي-الوحيد
شكلها هتبقى ملحمة إلى بدايتة استيك آخرة اوستيك 🤣 استمر طبعا

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و دار الحوار الاتى
انا - انهى بروفايل
بداية جميلة استمر

بداية حلوة ياريت تكملها

تم إضافة الجزء الثاني والثالث

روعه جدا إستمر يا برنس يا معلم

خيالية أو واقعية يا

@CESAR

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%