NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

( قصة كافيه المتعة 🥂 ) | السلسلة الثالثة |

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
الجزء جامد اوي اوي ومتاخرش علينا في الجزء الجديد

جامد نيك و نفس رتم الأحداث و نفس الطريقه مفيش اختلاف

جامد اوي اوي اوي ودخلت ف مواضيع وحاجات كان نفسي ان شهاب يدخل فيها بس للاسف معملش كدا بس من اول جزء وانا متاكد انك هتسد وهتعمل شغل حلو جدا جدا جدا بس يا ريت تغير لون الكتابه وتخليه ابيض عشان بيبقا احلي وتحدد معاد الاجزاء.استمر يغالي ويا ريت متوقفش

• عجبني
التفاعلات: العاقل
احمد باشا صقر غني عن التعريف شرفت المنتدى من تاني استمر ياباشا ومنتظرين كل جديد منك ياغالي

ياريت تحدد لينا معاد الأجزاء بقا

كمل عادي يا عالمي ايلوبك جامد بس سوال هو مهاب مش هيكملها ليه

مفيش حاجه باينه وبعدين فين مهاب طريقته غير طريقتك يا احمد في الكتابة ابدأ في جديدك وخلي ديي لمهاب يكمل فيها شغله
مهاب اعتذر من القصه ومستحيل حد يقدر يقلد واحد تاني بنفس الاسلوب لان كل واحد وله اسلوبو بس الجزء حلو فشخ فا فكك من الاسلوب وركز في الاحداث

• عجبني
التفاعلات: Abohamed
اكيد طبعا احمد باشا صقر غني عن التعريف نورت المنتدي الجديد يا كبير كده فاضل بكاء القلوب و مايكل و مودي هاني و بعده الكاتب الكبار رجو من تاني
مودي بينزل على تويتر ومايكل كان على تويتر خلص القصص وبعد كدا اختفى

• عجبني
التفاعلات: حساممم، Capo2022 و ناقد بناء
كمل يا غالى

كمل عادي يا عالمي ايلوبك جامد بس سوال هو مهاب مش هيكملها ليه
هو قال لسبب شخصي وبسبب الاشراف

ابو صقر الغالي علي وضعك يانجم استمر كمل دي لحد ما ترتب افكارگ وهنتظر منك الجديد ❤❤❤

:coffee: :coffee: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :love: :love: o_O o_O :unsure: :unsure: 👏 👏 🤪 🤪 😘 😘 (y) (y) :giggle: :giggle: :D :D
Photo 2022 05 24 06 34 30

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كاتبنا الكبير احمد باشا صقر
و**** وحشتنا ووحشتنا كتاباتك
كمل يا صديقي الجزء جميل جدااااا
تسلم ايدك علي المجهود الرائع دا
منتظر جديدك بكل شوق
تحياتي

استمر ياكبير جزء جامد الصراحة

عااش فشخخ كمل بس يا ريت متتاخرس

احمد باشا صقر لا انت مش تكمل القصه وبس انت تعمل منها كام سلسله تانى تبقى زى سلسله حكايتى والسراب وتاجر السعاده
نورت المنتدى من تانى وعاوزين نشوف ابداعتك

منور يا معلم ومرحبا برجووعك ويتمنى ليك كل التوفيق
هي قصة حكايتي ممتعة وجميلة اكتر من قصة تاجر السعادة بس قلبت فيها شخصية الحصان الاسود اللي كلنا اتعودنا عليها في قصة حكايتي وعلى هذا الأساس بقت كل القصص اللي مدخلين فيها الحصان الاسود بكون في نوع الرعب من الاسم بس أحييك على براعة الكتابة وعلى فكرة أنا وقت ما كنت بتابع قصة حكايتي في في فترة الانتظار كنت بعيد الأجزاء القديمة عشان كده بلاش تخلينا ننتظر كتير
زي ما قاعدين ننتظر الجزء الاخير من قصة الحب والجنس والغموض من الكاتب سيزر @Cesar
وليك كتير الشكر

• عجبني
التفاعلات: فحل صعيدي اسود
ممكن بطلب رابط قصة السراب لأن الوحيدة اللي ما قريتهاش

يا باشا انت مش محتاج تسأل عن رأينا
انت تكمل القصه دى و اى قصه ناقصة
و تعملنا سلسلة جديدة من تاجر السعادة

إنت خيالك أوسع من خيال شهاب وبتجيب من الآخر،كمل وبعدين نقيم القصه،مع إني شاكك إنك مهاب وأنك مسجل بااميل تاني، وممكن يكون اسمك،مهاب أحمد صقر،

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: فحل صعيدي اسود و Mr Black 6
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%