NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

زوبرى 21 سم

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
احب اعرفكم ان عمادالطويل ده فى الوقت اللى كان في يحكلنا قصته ده كان *** عنده حوالي10س فامكنش يعرف اى حاجة فالدنيا عن الجنس
اما بقى مروه دى
كانت طفله عنده وقتها 13 س
فاكنت متعرفش اى حاجة فالدنيا عن الجنس برضو لكن بعد ما شافت عمادالطويل وهو بيعملو حمام مياه ازاى وهو واقف اتغيرت حياه الكل

فالجزاء السابق كنا عرفنا ان عماد شف كس مروه
واستغرب على انه بتعمل حمام مياه ازاى وهى قعده وهو واقف
عماد حاليا مع مروه فى البيت والدنيا حلوه معهم اوى
وصحبنا قل للبت بيقوالكم ايه .
متيجى نعيش مع عماد ومروه ونشفهم هايعملو ايه
مروه بتكتب وجبها وتذاكر
وعماد قاعد يفكر هيجبها سكه ازاى ويفتح الموضوع تانى
عماد. تعرفى يا مروه أنا عرفت حاجات كتيره عن حوار امبارح
مروه. باستغراب لا أنا مش هتكلم فى الموضوع تانى
عماد. خلاص براحتك أنا كنت هاوصفلك اللى عمرك ماهتعرفيه الا لمه تتجوزى
مروه. الشيطان بيلعبلها فى دمغها واحب الاستطلع سيطر عليها
مروه. بص خليها باليل لمه كله ينام وتبقى تتكلم براحتك
عماد. قاعد يستنى فالوقت انه يعدى استحاله
نام نص ساعه وصحى بسرعه.
حي انه نام اسبوع وبيتسال عن الساعة لقاها لسه بدرى وطلع يلعب فى الشارع لقى اصحبه بيلعبو كوره لعب معهم
راح سال واحد تانى من صحابه قلو كلام مكمل لكلام صاحبه الأول وفضل يسال وصحبه يجوبه باحتراف على اللى يعرفه واللى مبعرفهوش عمل فيها ابو العريف المهم عرفت منه المعلومات الكافية صح وغلط وروحت لقيت مروه اللى كانت كانت بتنكسف من خيلها عمللى فيه أكبر شرموطه
واناالدمل اللى عندى بداء يقف من اسلوبها
وشويه سمعنا مرات عمو جمعه الفلاح اللى ساكن تحتنا وعمو جمعه الفلاح ده موظف حكومى بيعدى من باب الشقه بالعافيه طول بعرض بصحه حاجة من اللى هى لو سلم عليك ممكن تجبس ايدك بعدها
لكن طنط چيهان دى يعنى طفله جمبه حاجه سوفيفه كده متختخه شويه صغيره وعلى طول تشوفها تبقى زرير الجلابيه مفتوحة من عند صدرها والجلابيه رشقه فى طيزها من وره وابنها محمد يشدلها الجلابيه من وره وعلى طول تشوفها تبقى في علامات حمره وزرقه في رقبتها وتسالها ايه ده ياطنط تقولك دى قرصت نموسه ومره كانت قعده مع امى وبسالها ايه ده ياطنط اللى فى رقبتك قالتلى قرصه نموسه قولتلها هى النموسه دى مش بتقرصك غير في رقبتك رحو امى وطنط دحكين وبصو لبعض وطلعونى بره الاوضه وفضلو يدحكو
و محمد ده عنده 12س بس صايع صياعه مفيش حاجة ميعرفهاش عن الجنس من اللى بيسمعه ويشوفه من امه وابوه واللى بيعملوه
المهم سمعتها أنا و مروه
بتصوت وتقول لعمو جمعه برحه بقى أنا طيزى وسعت اوى وكبرت من كتر نيكك يارجل والعيال كبرت وبداو يسالو عن العلامات اللى بتعملها فيا ومبقتش عرف ارد أقول ايه عمو جمعه الفلاح رد عليها قلها سيبك منهم دول عيال ولاد متنكه هيكبرو قبل سنهم وهى تصرخ وهو يقولها عالى صوتك كمان يبنت المتناكه ياشرموطه ياقحبه يابنت الزنيا ياللى امك جيبكى من على كل رجل راجل شويه فى القهوى قربت اجبهم جواكى اطفى نارك والدوده اللى بتلعبلك ومهيجاكى شويه والصوت سكت وكم ثانيه وسمعنه بيشخر حته شخره لكنه أسد فى الغابه وهى دحكت حته دحكه بنت متناكه زى اللى بنشفها فى التلفزيون أنا حسيت بحراه فى جسمى خلتنى اقوال لمروه خلينى اشوف خرم طيزك وامسكلك اللمونتين دول قصدى على بززها طبعا رحت هى قيلالى
.....ده بقى اللى هنعرفه فى الجزاء ال3.....

• عجبني
التفاعلات: ممدوح ابو
حاول تخلي الجزء اكبر شوية و ضيف تفاصيل اكبر و الجزء هثفرد معاك و يكون كبير

• عجبني
التفاعلات: زوبرى 21 سم
حاول تخلي الجزء اكبر شوية و ضيف تفاصيل اكبر و الجزء هثفرد معاك و يكون كبير
تمام حاضر
بس ايه رئيك

تمام حاضر
بس ايه رئيك
انا قولت رأيي و بعدين طالما انا علقت يبقى اكيد كويسة جدا جدا و علشان كدا هستني الأجزاء الجاية بس ايه عايز عظمة بقى 👌👌👌👍

• حبيته
انا قولت رأيي و بعدين طالما انا علقت يبقى اكيد كويسة جدا جدا و علشان كدا هستني الأجزاء الجاية بس ايه عايز عظمة بقى 👌👌👌👍
من عنيا

• حبيته
التفاعلات: CESAR
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مخالف للفئة العمرية تواصل معي للغلق

• عجبني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل