NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Bebo01000

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
30 مايو 2022
المشاركات
37
مستوى التفاعل
11
نقاط
1
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
وقفنا فى الجزء الأول لما انا والبنوتي ( نزلنا من المول وقعدنا نتكلم ونتعرف على بعض اكتر وبعدها مشينا لكن أنا رجعت مشيت وراه وعرفت هو ساكن فين وبعتله الفيديو بتاعه وهو بيمص زبري
رد عليا قالي بليز ماتفضحنيش وأنا هعملك كل إللي نفسك فيه )

رديت عليه قلتله : انا مانفسيش بحاجه بس انا مش بحاول ابتزك بالعكس دي ذكرى جميلة بالنسبة لي.
البنوتي: طب ممكن تمسحه.
أنا: لا مش همسح حاجه طبعا وماحدش هيشوف حاجه، وماتقلقش انا عايزك تثق فيا عشان انا حبيتك، وحتى يا سيدي لو ماحصلش اننا كملنا سوا ماتقلقش انا عمري ما اروح افضحك.
البنوتي: طيب اعتبر دا وعد.
أنا: وعد جدا كمان كمان وحتى بص الصورة دي (وبعتله صورة طيزي وانا لابس كلوت مامته)، اهي يا سيدي طيزي اللي كيفتك النهاردة عشان لو عايز تجيبهم عليها تاني.
البنوتي: شكلها يجنن وزبرك كمان كان يجنن وناشف وعروقه بارزه كده.
أنا: طيب يا جميل احنا لسة ماتعرفناش بشكل كبير، وانا حابب اعرفك اكتر ومش مصدق ان اللي قلتهولي دا اسمك بجد وانا عن نفسي اسمي ماجد يا سيدي.
البنوتي: انا اسمي شرين.
أنا: ماتهزرش بقى يا شرموطة وقولي اسمك بجد.
شرين: بجد فعلا اسمهي شرين ودا بيمشي اسم ولد وبنت وتقدر تدلعني تقولي يا شوشو.
أنا: احححححح، انتي هيجتيني تاني يا شوشو يا لبوة.
شوشو: لبوة زبك وشرموطة طيازك الطريه يا خول، بس حسيت إن أنا اللي خول اكتر لان انت طولت اوي على ما جبت لبنك بس انا جبت على طول، وكنت مبسوط انك خلتني افتحلك طيزك وزبي الصغير يبقى اول زبر يعشرها، او زنبور بقى ههههههه.
أنا: انا كمان كنت مبسوط وانت بتنيكني عشان انت حنين اوي وجميل وحسيت انك قلقان مني فكان لازم اطمنك بحاجة زي دي وطلاما احنا الاتنين محتاجينها يبقى الاولى نكيف بعض بدل ما نتناك على بعض. بس اللي بسطني جامد كلوت امك الاحمر يا متناكة.
شوشو: بسطك عشان انا لابس كلوت ماما ولا عشان كنت لابس كلوت حريمي وخلاص.
أنا: انبسطت عشان الاتنين طبعا، حسيتك كده شخص بيقدر الجنس بكل انواعه ومش ملتزم بنوع واحد وعندك استعداد تنوع بس قلقان.
شوشو: انا فعلا كده ، انا مبسوط اني لقيت حد زيي.
أنا: هشوفك تاني امته؟!
شوشو: بكرة طبعا انا عايز ادوق طعم زبرك تاني بس فين يا ترى.
أنا: عايزه زبري ولا طيزي يا متناكة ههههه.
شوشو: لا ، انا عاوزة كلوت امي بقى ، عشان بحب اقف بلبوص بيه قدام المرايه واضرب عشره على نفسي، اححححح انا هيجت تاني.
انا: بس انا مش هعرف اشوفك بكرة ولا الاسبوع دا لاني طالع المصيف مع اصحابي.
شوشو: طب خدوني معاكم ههههه بهزر طبعا لما ترجعوا ابقى اشوفك وممكن نتكلم فيديو نهيج بعض بقى.
أنا: طب ما تيجي بجد!!!
شوشو: ياريت بجد بس انا مش معايا فلوس ولسه طالب مابشتغلش واخدت من ماما فوس الشهر اللي فات وطلعت مصيف فصعب اعمل كده تاني يعني.
أنا: انت بتدريس ايه صحيح.
شوشو: انا بدرس هندسة بترول يا سيدي.
أنا: طب ما تقول لمامتك ان في حد من زمايلك فى الكلية جابلك تدريب صيفي فى شركة بترول ومضطر تسافر الحقل اسبوع مثلا. ولو على الفلوس انا عازمك ماتقلقش، اعتبره ديت يا سيدي.
شوشو: ايه دا في ايه. انت عارف ان الراجل هو اللي بيدفع للست. انا كده بدأت اقلق انت عاوز تنيكني ولا ايه ههههه.
أنا: اكيد نفسي انيكك بس زي ما قلتلك احنا اصحاب، وانا حابب اعرفك اكتر واقضي معاك وقت اكتر، ومافيش حاجه هتحصل بدون ارادتك انت لازم توافق على كل حاجه طبعا الاول ولو حابب اننا مانعملش حاجه خالص ونستمتع بوقتنا بحر ورملة ومصيف وخلاص ، دا كفاية عليا جدا.
شوشو: لا طبعا حابب ، بس خلي موضوع النيك دا بظروفه يعني لو ماقدرتش انت اكيد مش هتضغط عليا.
أنا: لا طبعا ، يعني اعتبر دي موافقة.
شوشو: طبعا يا بيبي.
انا: انا هيجان ونفسي انيك طيك كام دلوقتي لو ماعندكش مانع.
شوشو: فل استنى خمسه وهكلمك فيديو. بس مش هنعمل صوت انا هعرضلك وانت تضرب عشرة تمام.
وفعلا اقل من خمس دقايق وكان اتصل وفتحت لقيته لابس قميص نوم ومشغل اغاني بصوت واطي وراح ثبت الكاميرا على الحيطة وبدأ يرقص ولا اجدعها رقاصه ويهز في صدرة طيازة وبدأ يقلع القميص شويه يبين طيزة ويغطيها تاني ويتدلع عليا لحد ما قلع خالص وفضل يتقصع بتاع يجي نص ساعة لحد ما غرقت نفسي لبن وراح باعتلي بوسه بدلع وشرمطة على الهوا وقفل وانا نمت.


استنوني قى الجزء التالت فى المصيف.
 
  • حبيته
التفاعلات: mansly، True_Love_34 و Lolitaunder
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ينشر الجزء التالي في تعليق علي الجزء للغلق
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%