NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ahmed142

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لى المجتمع بينظر لمراه المطلقه على أساس أنها شمال وان العيب ديمان منها على عكس الرجل لو طلق اكتر من مره مفيش مشكله

• عجبني
  • ماااشي
التفاعلات: عاشق السكس فون, الزب الكبير, غريب عن العالم و 3 آخرين
تفكير عقيم

• عجبني
التفاعلات: Ahmed142
لأننا في مجتمع ذكوري ، ولأن العين مبتحبش الأحسن منها ف لازم يعيبو علي الست المطلقة رغم ان ممكن يكونو بيخونو بعض او كارهين بعض او بينهم مشاكل وقرف بس ازاي لازم نعيب حد علشان نبان اننا أحسن مجتمع مريض يعني

• عجبني
التفاعلات: راجل اصيل, عاشق السكس فون, Ahmed142 و 2 آخرين
لأننا في مجتمع ذكوري ، ولأن العين مبتحبش الأحسن منها ف لازم يعيبو علي الست المطلقة رغم ان ممكن يكونو بيخونو بعض او كارهين بعض او بينهم مشاكل وقرف بس ازاي لازم نعيب حد علشان نبان اننا أحسن مجتمع مريض يعني
عندك حق فكره الطلاق ف حد ذاتها نتاج اختيار غلط ف ظروف غلط والطلاق ده مجرد تعديل مسار مش اكتر

مش حكاية مجتمع ذكوري لاء
اولا انا عندي زمان متابع من بعيد لأي حاجه من ايام العضوه الراقيه لؤلؤة سوداء
بصي يا آهات الوجع .آهات الليل كلها وجع.
الحكايه مش في مجتمع ذكوري
الحكايه أنه مجتمع متخلف بعيد على معتقداته الصحيحة فأغلب المطلقات مظلومات وسببهم فقدان الذكور لرجولتهم .
مع أن الرجال والنساء سواسية أمام ****
انا حكاية شمال فدا مفهوم غلط الفكر هو الشمال
فكر الراجل منعدم الرجولة.
تتصور ست متجوزة يطلقها جوزها ويرميها فالشارع هتعمل ايه ومعاها عيالها هتعمل ايه .
الخلاصه تبا لرجل طلق امراءة ورمى عياله .

لى المجتمع بينظر لمراه المطلقه على أساس أنها شمال وان العيب ديمان منها على عكس الرجل لو طلق اكتر من مره مفيش مشكله
هو مش بينظر لها على انها شمال .. هو بيبقى طمعان فيها فبيحاول يقنع نفسه انها شمال و سهلة

انا نفسى افهم كلمه المجتمع ال بتقولها
يا جماعه انا وانت و هو و هى مجتمع
و اى عضو جديد قديم بيدخل يقول ليه المرأة المطلقه مظلومه بيتنظرلها إلخ

انا نفسى اشوف بعنيكم
يا رجاله موضوع زى ده مش بيكسب احترام او حب او تقدير وحتى لو انت بتفتح ماسورة غاز على شعله و هميه او منسيه او ضعيفة

المطلقه لها احترامها و جزئها فى المجتمع ولو مش كده هيبقى كده نسبه الطلاق حتما هتزيد بسبب علاقات صبيانيه احوال مديه زباله طموحات عاليه من اهل الطرفين

هو مش شايفها شمال علي اد ما شايف انها علشان مفتوحه سهل أنها تسلم نفسها لحد تاني من غير ما تبقي خايفه علي شرفها وكدا يعني علشان كدا بيقنع نفسه أنها سهل تيجي سكه

المجتمع ما بيشوفش حاجة عدلة عشان عندو زهايمر ياختشي

• عجبني
التفاعلات: عاشق السكس فون
علشان المجتمع شمال

• عجبني
التفاعلات: Ahmed142 و عاشق السكس فون
علشان شعب جاهل لا يعيب الست أبدا سواء مطلقه أو غيرو الطلاق عمرو ماكان عيب لانه ببساطه اتنين معرفوش يتفاهمو ويتاقلمو مع بعض وحصل مشاكل خارجه عن ارادتهم ف اتطلقو فين العيب بقا هنا ولا فى عيب عليه ولا عليها واللى يفكر انه عيب يبقا شخص جاهل ومتخلف وشكرا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
علشان المجتمع شمال
لا مش شمال شعب متخلف ميعرفش اى هو السبب اللى أدى للطلاق ثم هو ملوش الحق انه يلومها كل واحد ليه الحريه

الجهل

الكلام ده كان زمان
دلوقت لا التفكير اتغير

انا بحب المطلقة وبتبقي اجدع من اي واحدة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%