NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mo3geza

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بتبقا حوار الوالدين صعب ممكن انا من وجهت نظري ان لازم واحد يشد علي العيال و واحد يحن عليهم بس بتبقا واحد منهم متعرفيش غير ساوي او معقد بيعبد السوست متعرفش بيطلع كل عقده علي العيال..بالتالي العيال بقا بتطلع عندهم نقص او حاله نفسيه و في القوي المتصالح مع نفسه بيخطه الموضوع..
ممكن تشرفونا بارائكم .

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بتبقا حوار الوالدين صعب ممكن انا من وجهت نظري ان لازم واحد يشد علي العيال و واحد يحن عليهم بس بتبقا واحد منهم متعرفيش غير ساوي او معقد بيعبد السوست متعرفش بيطلع كل عقده علي العيال..بالتالي العيال بقا بتطلع عندهم نقص او حاله نفسيه و في القوي المتصالح مع نفسه بيخطه الموضوع..
ممكن تشرفونا بارائكم .
ده حقيق مليون الميه

• أتفق
التفاعلات: Mo3geza
ممكن تشرفونا بارائكم .
الام حنينة بس لازم هى الى تشد
الاب لازم يكون صاحب لعياله و مع كدة لازم يكون له هيبة
يعتى عياله يخافو من زعلو بس حب و هيبة

الام حنينة بس لازم هى الى تشد
الاب لازم يكون صاحب لعياله و مع كدة لازم يكون له هيبة
يعتى عياله يخافو من زعلو بس حب و هيبة
بس انا بشوف بعض الحالات وخصوصا الاب معقدين نفسيا مش مساله هيبه يعني اب يعني مش عايز ينزل ابنه فيه الشارع يشوفه في الشارع يضربه و يكسر نفسه قدام الناس و و كتير من المواقف اباء تنين

بس انا بشوف بعض الحالات وخصوصا الاب معقدين نفسيا مش مساله هيبه يعني اب يعني مش عايز ينزل ابنه فيه الشارع يشوفه في الشارع يضربه و يكسر نفسه قدام الناس و و كتير من المواقف اباء تنين
ده اسمه غباء و جهل مش تربية
اكيد حيعمل نفسية سيئة للولد
و هو يندم بعد فوات الاوان

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل