NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة قسم التعارف و الحوارات الكتير (قصة)

jo youssef2

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا زمان كان عندي اكونت غير دة تمام ولما دخلت منتدي بدا اتعرف وتكلم وهكذا وكان في ناس عادي مباشرة بعشق الناس دة بس للاسف بعد مدة لقيت في ناس هنا مش بتحب تتعرف سواء بنات او حتي ولاد بس مع وقت فهمت لية الناس دة كدا و انهي بتكبر دماغها وان حرفيا بيحصل حوارات كتير جدااااا اوي هنا ومع الوقت لقيت ان للاسف حوار صعب جدا يمكن متسحيل تعرف حد هنا بشكل مباشر لية تعالة اقولك
بس يا صاحبي موضوع هنا صعب لية هنتكلم بما ان في قسم تعارف ودة حصل وبيحصل كتير انت ك ولد عادي ميولك بنات
ممكن تقعد تكلم حد وللاسف يطلع واحد في الاخر سالب وميقولش ف لو سالب انا او انت بنقول في اول يا صاحبي لو سالب فهمني وفي ناس بتقعد يبرر ويقولك مش واثق فية ولا اي وانا ست او بنت وحوارات دة وفي ناس محترمة بتجيب ن الاخر تقولك انا سالب حبب تكمل او لا
مشكلة فين بقا في العلوق دة واحد حرفيا فاضي هو مش سالب ولا اي حاجة هو ملوش لازمة هو جي يبرد عليك او جي يضيع وقتك وهكذا هتقولي خليها تبعت صوت هقولك مش لطيف اول لما تعرف حد تقولة كدا +دلوقتي الشباب بقيت تقلد اصوات بنات اصلا + ف للاسف واحد ممكن يكلم واحدة ب 5 او 6 ساعات واحلا تعارف وهيجان وهنكون صحاب بقا وفي اخر يطلع ولد او تلقي اكونت بيتقفل تاني يوم تفهم ان كان حوار هتحس ب اي في الاخر
+فهمني ف مشكلة دلوقتي افرض طلعت ست او واحدة بجد هتعرف ازاي بقا من كمية الناس الفيك بتكلمك هتقولي يا صور يا فيديو يا نتكلم فون وساعتها لو واحدة ست هتبدا تقلق منك اول رسالة او تاني او تالت رسالة بتقولها فون اوصور اووفيديو بس في نفس وقت انت خايف تقعد تكلم وتصاحب عادي يعني ويطلع حوار في الاخر ومحرج تقولها نتكلم صوت احسن
ف الموضوع هيتقفل بينكم لان هي ست بجد ومعتقتش هتحسب امان مع حد لسة عارفة من اول مرة كدا
علشان كدا بلقي ناس كتير هنا كبيرة بترفض حوار تعارف اصلا واخرها تشارك في المنتدي مش اكتر
بس دة راي بتاعي في الحوار دة انت اي رايك طبعا في ناس بتكون مباشرةوبنات او شباب عادي ناس علي راس لكن بتكلم عن معظم في قسم تعارف
وانت اي رايك بقا

• عجبني
التفاعلات: Dhhshsgs و أحمد السويسي
الصراحه مش بدخل قسم التعارف دا خالص وبشارك في الموضوعات الي موجوده وانا فاتح الخاص للكل الي عايز يكلمني أو يتعرف عليا يا مرحب بيه سواء شباب أو بنات أو ستات ومش هكدب عليك واقولك اني مدخلتش عند كذا واحده بغرض التعارف وفعلا حصل تعارف وعارف ومتئكد أنهم بنات وستات مع اني ولا كلمتهم صوت ولا كام واخري معاهم تواصل هنا وبس
وفي نقطه ديما الإدارة بتنبه عليها أن المنتدى ترفيهي وديما بتنبه بعدم مشاركه اي ارقام تليفونات أو عناوين فا انتا اوي اي حد خد قرار يتحمل نتيجه القرار دا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Dhhshsgs و jo youssef2
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%