NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة تجربتي من تعارف ل فضيحة في منطقتي

لjo youssef

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
وهنا كانت صدمة العمر:cry::ROFLMAO::ROFLMAO:
انا واحد كنت فترة كورونا سنة 2020 كان عندي بتاع 22 سنة او 21 كدا اعتقد قعت في البيت فترة زي معظمنا ف بقيت عايز تعرف علي بنات عادي ونزلت كل تطبيقات المتجر تعارف وكدا اهو تغير حال لان كنت تقربيا جالي كورورنا علي خفيف كدا المهم روحت بقا اجرب ومعظهم طلع فيك او فاضي وعادي يعني مهم خلاص بدا امسسح امسح بعد يومين ملل قولت خلاص فضلت معايا 3 تطبيقات بعد كدا تبقا واحد وانا زهقت للاسف وكنت بخش تطبيقات عادي انزل صوري وشوية اي معلومات مهم عملت كدا ف اخر تطبيق موجود لقيت بتاع 5 ولا 10 مليون تحميلة قولت تمام حلو دة ومختش بالي من الي موجود في تطبيق مهم يا صاحبي نمت شوية يعني ساعتين او 3 صحيت وعيونك ما نشوف الي نور كمية رسايل كتيرررررررررررررررر قولت بس العب يا جو ايو يا عمرو يا حلاق ولعت معاك :ROFLMAO::ROFLMAO:
بس جة في بالي اشمعنا التطبيق دة انا اة ممكن شكلي كويس بس مش لدرجة دة نسوان دة كلها تبعتلي فعلا موبيل كل شوية رسالة رسالة رسالة اشعار رالسة رسالة وانا عايز انام مهم اجي افضح تطبيقات قولت اي دة اول رسالة من ولد اي دة عايز ايدة عدتها تاني رسالة من ولد قولت عادي 3 و 4 و5 ولاد قولت اي دة في اي دة ببص وهنا كانت صدمة العمر:cry::ROFLMAO::ROFLMAO:
----------------------------------------
---------------------------------
----------------------------
------------------------
-------------------
-----------
----
--
--
-
-
لقيت نفسي في تطبيق كل جاي شواذ احااااااااااااااااااااااااا اي يالهوي وحرفيا تطبيق منزل فية بتاع 10 صوري وكل معلومات عني عادي مش دة مصيبة المصيبة ان تطبيق بيجيب محافظة بتاعتك ومنطقتك كمان لناس جمبك انا هنا جيلي صدمة احا بجد احا ان اول مرة اعرف في اصلا حاجات شبة كدا ا جيلي بتاع 50 رسالة يا جماعة في 3 ساعات وكلهم هو دة بجد انت طيب انت كام سنة طيب نوعك اي اي جمال دة . نوع مين يعمي جمال مين يابا انا ولد زيك فوق اي القرف دة انتو مين يعني اي نوعك دة اصلا اي دة بجد بجد اعصابي سابت خوفت اتفضح ل اول مرة ف حياتي افهم شعور البنات لو هتفضح او لما بتعمل اكونت ويجلها رسايل كتير مهم روحت شيلت صور علطول والحمد الل محدش عرفني بجدكنت مرعوب من الي حصل دة :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
وانت /انتي اي رايك وهل كانت ليك تجربة شبة دة قبل كدا

• بيضحكني
التفاعلات: شاب وحدانى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%